Я92 Яценко, Таміла Олексіївна. Родинне виховання учнів 5-8 класів у процесі вивчення української літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / Т. О. Яценко ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2003. - 20 с. -
Рубрики: Викладання української літератури в школі--виховання учнів автореферати дисертацій--українська література фывфывфыв: родинне виховання -- родинні виховні традиції -- текстовий фрагмент -- коментування художнього тексту -- аналіз художнього тексту Доп.точки доступа: Інститут педагогіки АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: УЛЗО/2010/11 Журнал 2010г. N 11 Захарчук, Вікторія. Казка про калинову сопілку: трансформація архетипу братовбивства в українській літературі / В. Захарчук. - С.2-6. Мхитарян, Ольга. Методична модель розвитку навчальних досягнень в учнів з низьким рівнем літературних знань і вмінь / О. Мхитарян. - С.7-13. Петровська, Тетяна. Організація роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання казок / Т. Петровська. - С.14-16. Головченко, Ніна. Постмодернізм як універсальна матриця сучасної літератури / Н. Головченко. - С.17-21. Жила, Світлана. "Леся Українка була великим Будівничим нашого національного духу" : літературознавчі та методичні матеріали до вивчення біографії Лесі Українки та драматичної поеми "Бояриня" / С. Жила. - С.22-27. Черниш, Анна. Художня візія українського генія у романі Слабошпицького М. "Марія Башкирцева (Життя за гороскпом)" : матеріали до уроку у 9 класі / А. Черниш. - С.32-35. Логвіненко, Наталія. Від фольклорної фантастики до сучасного українського фентезі / Н. Логвіненко. - С.36-40. Яценко, Таміла. Символізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література у контексті світової літератури" / Т. Яценко. - С.41-45. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Таміла. Символізм у світовій художній літературі [Текст] : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література у контексті світової літератури" / Т. Яценко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 41-45. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі викладання художньої культури в школі Викладання української літератури в школі Мистецтво--напрями--стилі фывфывфыв: літературні спецкурси Аннотация: У статті презентовано методику вивчення творчості українського поета Миколи Вороного у контексті естетики символізму як мистецького явища кінця 19-початку 20 століття. Доп.точки доступа: Вороний, Микола Кіндратович (укр. поет, перекладач ; 1871-1940) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2011/1 Журнал 2011г. N 1 Донченко, Тамара. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6. Дубовик, Світлана. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво / С. Дубовик. - С.6-9. Яремчук, Наталія. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15. Нищета, Володимир. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20. Лісовський, Антон. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23. Яценко, Таміла. Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27. Шевченко, Зоя. Художній світ Шевченка Т. : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30. Сміліченко, Яніна. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40. Хорошковська, Ольга. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44. Романишина, Наталка. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспеті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49. Левків, Ксенія. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака" : іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53. Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетики / О. Міхно. - С.54-57. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи / уклад. Л. І. Піскорська, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич. - С.58-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2011/2 Журнал 2011г. N 2 Голуб, Ніна. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя) / Н. Голуб. - С.2-7. Далі буде. Мамчур, Лідія. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених / Л. Мамчур. - С.8-12. Подлевська, Неля. Культура спілкування в мережі Інтернет / Н. Подлевська. - С.13-17. Бондаренко, Юрій. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholigue" / Ю. Бондаренко. - С.22-25. Тригуб, Ірина. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.26-29. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.29-33. Василенко, Марина. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко. - С.42-46. Копусь, Ольга. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь. - С.46-51. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників. - С.52-54. Мацько, Любов. Видатна особистість української лінгводидактики : на честь Марії Іванівни Пентилюк / Л. Мацько. - С.61-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Яценко, Таміла. Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 24-27. Рубрики: зарубіжна література--напрямки, течії фывфывфыв: МОДЕРНІЗМ -- стильова тенденція Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Я 92 Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 29-33. Рубрики: викладання образотворчого мистецтва викладання художньої культури в школі Імпресіонізм Аннотация: Презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття стильових особливостей імпресіонізму в контексті різних видів мистецтва. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33. Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41. Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46. Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61. Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: УЛЗО/2011/7/8 Журнал 2011г. N 7/8 Логвіненко, Наталія. Пам’яті Людини, Ученого-методиста, Колеги, Наставника [Волошиної Ніли Йосипівни] / Н. Логвіненко. - С.2-6. Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.15-17. Шуляр, Василь. Сучасний урок і проблеми викладання актуальної літератури в старшій школі / В. Шуляр. - С.17-25. Уліщенко, Віолетта. Інтерсуб’єктність художнього тексту / В. Уліщенко. - С.26-29. Глеб, Оксана. Роль пейзажів у історичному романі у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" та інтерпретація їх учнями під час роботи над текстом / О. Глеб. - С.30-32. Логвіненко, Наталія. Повоєнний період (1945-1960 рр.) розвитку української фантастичної прози / Н. Логвіненко. - С.39-43. Лук’яненко, Олександр. Повернення фенікса: родоцентрична педагогіка / О. Лук’яненко. - С.44-46. Кислашко, Олександр. Шевченко Тарас про виховання в дусі християнських ідеалів / О. Кислашко. - С.49-50. Горболіс, Лариса. Портрети і профілі поетів української діаспори в художньо-літературному колажуванні Михайла Слабошпицького (за книгою М. Слабошпицького "25 поетів української діаспори") / Л. Горболіс. - С.51-56. Слоньовська, Ольга. Міфема і художній текст: особливості, роль, функції найменшого уламку міфу / О. Слоньовська. - С.57-62. Новиков, Анатолій. Лінгвопростір Олександра Олеся: концепти і концептуалізація / А. Новиков. - С.63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2011/9 Журнал 2011г. N 9 Ситченко, Анатолій. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури / А. Ситченко. - С.2-4 Мартиненко, Валентина. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко. - С.5-8 Романишина, Наталка. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за "Книгою веселих порад") / Н. Романишина. - С.8-12 Малецька, Анастасія. Молитва в поезії Василя Стуса / А. Малецька. - С.13-17 Гриневич, Володимир. "Я народився і жив для добра і любові" : матеріали до вивчення "Щоденника" О. П. Довженка / В. Гриневич. - С.17-22 Сидоренко, Т. М. Жанр листа в епістолярній спадщині Олександра Довженка / Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. - С.22-24 Корнух, Галина. "Отакі на світі письменники, отакі українці!" : Світ І. П. Котляревського / Г. Корнух. - С.25-27 Рябовол, Наталія. Перлини давньоруської культури : 9 клас / Н. Рябовол. - С.28-30 Набок, Марина. Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах / М. Набок. - С.30-35 Овдійчук, Лілія. Леся українка як науковець / Л. Овдійчук. - С.36-38 Яценко, Таміла. Неоромантизм як стильова течія модернізму : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.39-42 Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко. - С.43-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Таміла. Неоромантизм як стильова течія модернізму [Текст] : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 39-42 Рубрики: викладання художньої культури в школі Українська література--літературні течії Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі [Текст] : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 26-30. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі Кафедра світової літератури та історії культури фывфывфыв: імпресіонізм Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: Умлш-1/2011/5 Журнал 2011г. N 5 Новосьолова, Валентина. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21 Ладоня, Катерина. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-27 Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-30 Шевченко, Зоя. Врубель М. - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-37 Осницька, Тетяна. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-44 Сафарова, Галина. Міфи та легенди українців (підсумковий урок української літератури в 5 класі) / Г. Сафарова. - С.44-49 Державний стандарт базової і повної середньої освіти (проект). - С.53-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Я 92 Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Т. Яценко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 15-17. Рубрики: Викладання української літератури в школі освіта літературна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 27-30 Рубрики: освіта літературна Викладання української літератури в школі Профільне навчання фывфывфыв: літературні курси -- літературна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: УЛЗО/2012/5 Журнал 2012г. N 5 Єременко, Оксана. Українці на чужині: варіативність буття : за романом "Мальви" Р. Іваничука / О. Єременко, О. Баранова. - С.2-4. Привалова, Світлана. Образ Марії в українській літературі / С. Привалова, О. Вишневецька. - С.5-7. Яценко, Таміла. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко. - С.8-10. Адабір, Алла. Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів / А. Адабір. - С.10-14. Небеленчук, Ірина. Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя : за романом В. Винниченка "Записки "Кирпатого Мефістофеля" / І. Небеленчук. - С.14-19. Привалова, Марія. Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців / М. Привалова. - С.31-32. Корж-Усенко, Лариса. Джерельній базі - широку основу / Л. Корж-Усенко. - С.46-47. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Таміла. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі [Текст] / Т. Яценко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 8-10. Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання фывфывфыв: літературна компетентність -- компетентнісно орієнтований урок -- читацька компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/8 Журнал 2012г. N 8 Голобородько, Ярослав. Художні стратегії Тумаса Транстрьомера : есей про лауреата Нобелівської премії з літератури 2011 року / Голобородько. - С.7-10 Овдійчук, Лілія. Реальний і паралельний світ, або На березі сподівань Галини Малик / Л. Овдійчук. - С.10-12 Клименко, Тетяна. Образ книги (книжника, письма) у "Повісті минулих літ" / Т. Клименко. - С.12-13 Беценко, Тетяна. Народнопісенні універсалії в індивідуально-авторській інтерпретації Михайла Стельмаха / Т. Беценко. - С.14-17 Логвіненко, Наталя. Стельмах М.: компетентнісний підхід до з’ясування самобутнього світу творчості письменника / Н. Логвіненко. - С.17-21 Васьківська, Галина. Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська. - С.22-25 Фасоля, Анатолій. Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури / А. Фасоля. - С.25-31 Яценко, Таміла. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова / Т. Яценко. - С.32-35 Бондаренко, Лідія. Українська література 10-х років XX століття : (методичний варіант вивчення теми) / Л. Бондаренко. - С.36-39 Назаренко, Людмила. "Його голос до рідного краю долітав, наче краплі роси" : життя і творчість Миколи Холодного / Л. Назаренко. - С.43-46 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Я 92 Яценко, Таміла. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова [Текст] / Т. Яценко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 32-35 Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів компетентнісний підхід у навчанні фывфывфыв: літературна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- читацька компетентність -- автобіографічний твір Доп.точки доступа: Дімаров, Анатолій Андрійович (1922) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2013/2 Журнал 2013г. N 2 Омельчук, Сергій. "Підхід до навчання" як базова категорія сучасної лінгводидактичної науки / С. Омельчук. - С.2-7. Кулик, Олена. Добір оптимальних методів і прийомів навчання : на прикладі засвоєння учнями 6 класу способів словотворення іменників / О. Кулик. - С.8-12. Пентилюк, Марія. Технологія навчання стилістики в основній школі : лінгводидактичний аспект / М. Пентилюк. - С.13-18. Яценко, Таміла. Філософські впливи на українську методику навчання літератури / Т. Яценко. - С.19-23. - Бібліогр.: 22 назв. Лелюх, Інна. Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної / І. Лелюх. - С.23-26. Овсієнко, Людмила. Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко. - С.27-32. - Бібліогр.: 18 назв. Шелехова, Галина. Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів / Г. Шелехова. - С.60-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |