> Шифр: ВОУ1/2016/4 Журнал 2016г. N 4 Андрущенко, Віктор. Вчитель XXI століття : нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко. - С.5-14. Линовицька, Олеся. Державна політика в галузі освіти : документи, норми, принципи / О. Линовицька. - С.15-20. Коваленко, Оксана. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту” у вітчизняних університетах / О. Коваленко. - С.21-26. Корсак, Юрій. Нооуніверситет-XXI як потенційний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак. - С.27-33. Силадій, Іван. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації / І. Силадій. - С.34-38. Shvets, Valentyna. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training / V. Shvets, J. Wojnarowski. - С.39-44. Опанасюк, Юлія. Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк. - С.45-50. Сікорський, Петро. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні / П. Сікорський. - С.51-57. Іванова, Юлія. Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова. - С.58-63. Козлакова, Галина. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи / Г. Козлакова. - С.64-69. Курбатов, Сергій. Американська система акредитації вищих навчальних закладів / С. Курбатов. - С.70-75. Похресник, Анатолій. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу / А. Похресник. - С.76-83. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
S56 Shvets, Valentyna. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training [Текст] / V. Shvets, J. Wojnarowski> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - N 4. - С. 39-44. Рубрики: Підготовка майбутніх інженерів--викладання механіки Механіка--викладання в ВНЗ Кафедра фізики фывфывфыв: семантичні мережі -- фрейм -- граф -- представлення знань -- механіка -- інженерне навчання Аннотация: У статті представлені скмантичні мережі, які презентують відношення між фізичними величинами в механіці. Ці семантичні мепрежі сконструйовано на основі фреймового підходу. У статті подані методи застосування цих семантичних мереж для визначення різних величин (швидкості обертових частин механічних пристроїв, кутового прискорення). Доп.точки доступа: Wojnarowski, Jozef Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2017/2 Журнал 2017г. N 2 Андрущенко, Віктор. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. Курбатов, Сергій. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. Вознюк, Олександр. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI / Т. Кірик. - С.32-38. Силадій, Іван. Основні напрями наукової актичності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. Shvets, Valentyna. The new model of feedbacks between students and e-learning platform moodle / V. Shvets. - С.46-51. Качмар, Олександра. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. Коваленко, Оксана. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. Опанасюк, Юлія. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. Хілько, Юлія. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. Астахова, Валентина. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / Валентина Астахова В. - С.83-85. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
S56 Shvets, Valentyna. The new model of feedbacks between students and e-learning platform moodle [Текст] / V. Shvets> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 46-51.
фывфывфыв: зворотній зв’язок -- освітні технології -- платформа електронного навчання MOODLE -- дистанційне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |