> Шифр: ШО1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Волик, Л. Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. Волик. - С.6-9 Сікорський, П. Проблеми дидактичної взаємодії середньої і вищої школи - основа якісної підготовки фахівців / П. Сікорський. - С.10-15 Харченко, Т. Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині XX століття / Т. Харченко. - С.15-20 Руда, О. Естетичне ставлення студентської молоді до природи / О. Руда. - С.21-24 Ляхоцький, В. "Усе життя своє він віддав мистецтву й Україні..." : Петро Холодний у спогадах Софії Русової / В. Ляхоцький, Ю. Телячий. - С.33-37 Філімонова, Т. До питання про діяльність дитячих містечок в Україні ( 1920-ті рр.) / Т. Філімонова. - С.37-42 Шугалій, Н. Данський просвітитель Микола Грунтвіг ( 1783 - 1872) / Н. Шугалій. - С.43-46 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волик, Л. Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки [Текст] / Л. Волик> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 6-9 Рубрики: навчання--інформаційні технології навчання інноваційне Кл.слова (ненормовані): АНІМАЦІЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Ларіонова, Н. Б. Волонтерство в інституційному просторі / Н. Б. Ларіонова, В. О. Кратінова. - С.4-11 Кудашкіна, О. З. Кіберсоціалізація як новий вид соціалізації у віртуальному середовищі / О. З. Кудашкіна. - С.12-18 Максимовська, Н. О. Анімація в сфері дозвілля як напрям соціально-педагогічної діяльності / Н. О. Максимовська. - С.19-26 Коношенко, Н. А. Аналіз проблеми виникнення девіантної поведінки в психолого-педагогічній літературі / Н. А. Коношенко. - С.39-44 Перейма, В. В. Формування позитивного ставлення до праці в соціально дезадаптованих підлітків / В. В. Перейма. - С.45-50 Караман, О. Р. Принципи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах / О. Р. Караман. - С.51-57 Демиденко, Т. М. Виховний потенціал - провідна характеристика сім’ї як педагогічної системи / Т. М. Демиденко. - С.58-63 Цибулько, Л. Г. Формування готовності учнів до сімейного життя як засіб їхньої соціалізації / Л. Г. Цибулько. - С.64-70 Краснова, Н. П. Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.71-82 Логвиненко, Т. О. Особливості організації соціальної роботи в Італії: структурно-змістовий аспект / Т. О. Логвиненко. - С.88-93 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 17 Максимовська, Н. О. Анімація в сфері дозвілля як напрям соціально-педагогічної діяльності [Текст] / Н. О. Максимовська> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 1. - С. 19-26 Рубрики: Соціально-педагогічна робота дозвіллєва діяльність Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): соціально-педагогічна анімація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-4 Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-10 Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-14 Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19 Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-25 Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33 Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37 Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40 Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) / О. П. Міхно. - С.41-43 Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Циганчук, К. А. Патріотизм як цінність / К. А. Циганчук. - С.4-10 Алфімов, Д. В. Соціальний досвід учнів - запорука успішного виховання лідерських якостей школярів / Д. В. Алфімов. - С.11-23 Філліпов, Ю. М. Молодіжний трудовий загін - реальний простір для самовизначення молодої людини / Ю. М. Філліпов. - С.24-30 Гаміна, Т. С. Ефективне ділове спілкування як умова формування привабливого іміджу особистості / Т. С. Гаміна. - С.31-37 Максимовська, Н. О. Анімація засобами мистецтва як напрям соціального виховання / Н. О. Максимовська. - С.38-45 Ткаченко, В. В. Теоретико-методичне забезпечення педагогічної системи соціальної адаптації дітей-інвалідів в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл / В. В. Ткаченко. - С.46-51 Овчиннікова, М. М. Об’єктивний зв’язок соціальної адаптації й рухової активності учнів навчальних закладів інтернатного типу як соціально-педагогічна проблема / М. М. Овчиннікова. - С.52-58 Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки : [Добірка статей]. - С.59-100 Чеботарьова, О. В. Соціальна політика держави як чинник впливу на створення та існування щасливої родини / О. В. Чеботарьова. - С.101-105 Архипова, С. П. Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу / С. П. Архипова, Л. І. Смеречак. - С.106-112 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти [Текст] / Л. В. Волик> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 29-33 Рубрики: Модернізація освіти Педагоги Студенти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): позитивні цінності -- риси особистості педагога -- риси особистості студента Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 17 Максимовська, Н. О. Анімація засобами мистецтва як напрям соціального виховання [Текст] / Н. О. Максимовська> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 2. - С. 38-45 Рубрики: виховання соціальне соціальне виховання педагогіка мистецтва Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Петрочко, Ж. В. Сутність та особливості соціально-педагогічного забезпечення прав дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах / Ж. В. Петрочко. - С.20-27 Заверико, Н. В. Медіація як технологія розв’язання конфліктів серед підлітків: вітчизняний та зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С.28-33 Тарницька, С. В. Соціально-педагогічні умови міжсекторної взаємодії у сфері профілактики ВІЛ-інфекції в молодіжному оточенні / С. В. Тарницька. - С.34-42 Бондаренко, З. П. До питання про менеджмент та супервізію волонтерської роботи / З. П. Бондаренко. - С.43-53 Лютий, В. П. Профілактика правопорушень неповнолітніх як напрям соціальної роботи / В. П. Лютий. - С.54-61 Журавель, Т. В. Сутність та види соціально-педагогічної профілактики ВІЛ-інфекції серед неповнолітніх засуджених / Т. В. Журавель. - С.62-70 Кічук, Я. В. Соціальний педагог- професія захисту, домінінта сучасних наукових досліджень / Я. В. Кічук. - С.71-77 Міщенко, Н. І. Соціально-педагогічний супровід особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців засобами студентської субкультури / Н. І. Міщенко. - С.78-84 Петрович, В. С. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів / працівників до діяльності зі сприйняття здоров’ю дітей та молоді / В. С. Петрович. - С.85-93 Буніна, Л. М. Досвід соціально-педагогічної роботи з молодими сім’ями в громадах Північної Ірландії / Л. М. Буніна. - С.94-100 Лесіна, Т. М. Анімація як інноваційний напрям соціально-педагогічної роботи в Польщі / Т. М. Лесіна. - С.101-106 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 50 Лесіна, Т. М. Анімація як інноваційний напрям соціально-педагогічної роботи в Польщі [Текст] / Т. М. Лесіна> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 2. - С. 101-106 Рубрики: Соціальна педагогіка в зарубіжних країнах Соціальна педагогіка--соціальна робота з дітьми Польща--Освіта. Педагогіка Кл.слова (ненормовані): анімаційна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сергієнко, Світлана Михайлівна. Виховання культури дозвілля підлітків у позаурочній та позашкільній діяльності засобами педагогічної анімації [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.07 - теорія і методика виховання / С. М. Сергієнко ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2013. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Дозвілля--дитяче--позашкільні заклади Позашкільні заклади--дозвілля дітей Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна анімація Дод.точки доступу: Інститут проблем виховання НАПН України Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: Д199251/2013/ Журнал 2013р. N 7 Україна., М-во освіти і науки Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа ... № № 1/9-446 від 20.06.2013 р. / М-во освіти і науки Україна. - С.2-4 Сучасні п’ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку . - С.5 Богуш, Алла. Мовленнєвий портрет п’ятирічної дитини / Алла Богуш. - С.6-10 Гавриш, Наталя. Відійти від подвійних стандартів. Новий підхід до планування педагогічної діяльності / Наталя Гавриш. - С.11-16 Біла, Ірина. Повернімо дитині дитинство! / Ірина Біла. - С.17-18 Щербакова, Катерина. Математика розум упорядковує / Катерина Щербакова. - С.19-22 Смольникова, Галина. Здоров’язбережувальні та формувальні технології / Галина Смольникова. - С.23-26 Байєр, Ольга. Відеосемінари для батьків: сучасно, доступно, ефективно / Ольга Байєр. - С.27-29 Савченко, Людмила. Пісочна анімація розвиває й оздоров’ялює : заняття для середньої групи / Людмила Савченко, Олена Грязєн. - С.30-31 Ботвіновська, Оксана. Як посварилися повітря, вода та ґрунт : дослідницьке заняття для середньої групи / Оксана Ботвіновська, Світлана Якименко. - С.32-33 Зброжек, Олена. Фітбол-гімнастика в дошкільному закладі / Олена Зброжек. - С.34-36 Хомуленко, Любов. Клоуни : тематичне музичне заняття з елементами розваги для старших дошкільнят / Любов Хомуленко. - С.37-40 Розфарбуй дитині літо. - С.4 обкладинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савченко, Людмила Пісочна анімація розвиває й оздоровлює : заняття для середньої групи [Текст] / Людмила Савченко, Олена Грязєн> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): малюванння піском -- живопис на піску -- розвивальні технології -- пісочна анімація Анотація: В статті йдеться про одну із ефективних розвивальних технологій - пісочну анімацію, що поєднує мистецьку діяльність та засоби психічного й фізичного оздоровлення дітей. Дод.точки доступу: Грязєн, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Попова, Юлія. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську / Ю. Попова. - С.4-8. Левченко, Лідія. Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами / Л. Левченко. - С.9-12. Кирманова, Наталія. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості / Н. Кирманова. - С.13-16. Кульчиковська, Тамара. Формування духовності дошкільників засобами мистецтва / Т. Кульчиковська. - С.17-20 : фотогр. Фортунатова, Марина. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова. - С.21-28. Плотниченко, Юлія. Ляльковий театр руками дітей / Ю. Плотниченко. - С.29-32. Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова. - С.33-38 : фотогр. Швайгерт, Наталія. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі / Н. Швайгерт. - С.39-43 : фотогр. Сахно, Світлана. Професійна складова образу Я дошкільника / С. Сахно, І. Єршова. - С.44-48 : фотогр. Мінченко, Тетяна. Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами / Т. Мінченко. - С.49-51 : фотогр. Варфоломєєва, Тетяна. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення / Т. Варфоломєєва, К. Шрамко. - С.52-56 : фотогр. Білоус, Світлана. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства / С. Білоус. - С.57-60 : фотогр. Заповіді для мами й тата. - С.61. Донська, Галина. Весняна казка : музична казка для дітей старшого дошкільного віку / Г. Донська. - С.64-68. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 33 Швайгерт, Наталія. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі / Н. Швайгерт> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 39-43 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--малювання Піскова анімація--гурткова робота--дошкільні заклади Кл.слова (ненормовані): технологія піскової анімації -- ігри з піском -- малювання піском -- принципи анімаційної композиції -- гурткова робота Анотація: Висвітлено досвід роботи гуртка піскової анімації в дошкільному навчальному закладі № 3 м. Дніпродзержинська. Проаналізовано особливості занять з піскової анімації, розглянуто прийоми малювання піском. Подано орієнтовний тематичний план занять гуртка. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 50 Смирнова, Елена Олеговна. Семинар по изучению роли мультфильмов в жизни современных детей / Е. О. Смирнова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 166-168. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми Діти--мультфільми--вплив Кл.слова (ненормовані): семінари -- мультфільми -- анімація -- дошкільники Анотація: Міститься інформація про семінар, присвячений проблемі сприйняття мультфільмів дітьми та їх впливу на становлення їх особистості. Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/12 Журнал 2014р. N 12 Долинна, О. Гурткова робота як засіб індивідуалізації розвитку дітей дошкільного віку / Ольга Долинна. - С.4-6. Самойлова, С. Технологія індивідуалізації освітнього процесу / Світлана Самойлова, Олена Лисенко. - С.7-14. Панасенко, В. Моніторинг розвитку компетентності дітей дошкільного віку / Валентина Панасенко. - С.15-29. Тимохович, С. Креативні підходи до створення розвивального середовища / Світлана Тимохович. - С.30-35. Кузьма, Н. Новорічне диво власноруч: пластилінова анімація / Наталя Кузьма, Ніна Цвіла, Ірина Шкарбатюк. - С.36-39. Коваленко, О. Особливості використання дидактичних ігор та вправ у освітньому процесі / Олена Коваленко. - С.40-44. Баран, О. Розширюємо зону свободи, або Дидактичні ігри як засіб усебічного розвитку дитини / Оксана Баран. - С.45-50. Низковська, О. Чи варто крижані доріжки в дошкільному закладі посипати піском? / Олена Низковська. - С.51-57. Фролова, М. Стрітення : розвага для дошкільників / Марина Фролова. - С.60-63. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 89 Кузьма, Наталя. Новорічне диво власноруч: пластилінова анімація / Наталя Кузьма, Ніна Цвіла, Ірина Шкарбатюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 36-39. - Зміст: Творчий підхід до формування розвивального середовища ; Організація гурткової роботи в дошкільному закладі ; Діяльність арт-студії "Кольоровий світ" ; Творчий проект "Країна чудес": знімаємо мультфільм Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- гурткова робота -- пластилінова анімація -- анімація -- пластилін -- ліплення Дод.точки доступу: Цвіла, Ніна; Шкарбатюк, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 304 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 140.33 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Головня, Владислава Олександрівна. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків / В. О. Головня. - С .8-14 Гуцан, Леся Андріївна. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан. - С .15-20 Ївженко, Юрій Васильович. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів / Ю. В. Ївженко. - С .21-26 Козубовський, Ростислав Володимирович. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх / Р. В. Козубовський. - С .27-31 Козубцов, Игорь Николаевич. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура” : обзор научных публикаций / И. Н. Козубцов. - С .32-38 Коргуник, Юлія Василівна. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні / Ю. В. Коргуник. - С .39-42 Лісовець, Олег Васильович. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості / О. В. Лісовець. - С .43-47 Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін / І. О. Ніколаєску. - С .48-52 Овчаренко, Ольга Василівна. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості / О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. - С .53-58 Петрочко, Жанна Василівна. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі / Ж. В. Петрочко. - С .59-63 Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом / Л. А. Пєтушкова. - С .64-69 Розвадовська, Тетяна Вікторівна. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога / Т. В. Розвадовська. - С .70-74 Савченко, Тетяна Олександрівна. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Савченко. - С .75-80 Сидорчук, Марина Степанівна. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам / М. С. Сидорчук. - С .81-84 Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації / Н. Д. Сойма. - С .85-90 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб) / С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. - С .91-95 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Атрощенко, Тетяна Олександрівна. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти / Т. О. Атрощенко. - С .96-101 Бурнос, Евгения Юрьевна. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .102-106 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху / Т. І. Бутурлим. - С .107-112 Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины / Н. А. Ворона. - С .113-118 Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців / Ю. М. Жданович. - С .119-123 Качалова, Тетяна Василівна. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі / Т. В. Качалова. - С .124-127 Киричок, Інна Іванівна. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників / І. І. Киричок. - С .128-133 Коляденко, Світлана Миколаївна. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ / С. М. Коляденко. - С .134-139 Кузів, Марія Зіновіївна. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні / М. З. Кузів. - С .140-146 Мисак, Богдан Павлович. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни / Б. П. Мисак. - С .147-151 Повідайчик, Оксана Степанівна. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. - С .152-156 Шевчук, Марина Олександрівна. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .157-161 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку / О. Д. Вєтрова. - С .162-166 Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко. - С .167-172 Денисюк, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю / О. М. Денисюк. - С .173-177 Зінченко, Тетяна Василівна. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі / Т. В. Зінченко. - С .178-182 Конончук, Антоніна Іванівна. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери / А. І. Конончук. - С .183-187 Костіна, Валентина Вікторівна. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді / В. В. Костіна. - С .188-194 Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь / Ю. Г. Новгородська. - С .195-199 Носова, Крістіана Вагіфівна. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів / К. В. Носова. - С .200-203 Останіна, Ніна Степанівна. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Останіна. - С .204-208 Падалка, Ольга Іванівна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу / О. І. Падалка. - С .209-213 Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії / Л. В. Пахомова. - С .214-218 Сайко, Наталія Олександрівна. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі / Н. О. Сайко. - С .219-223 Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури / Т. Р. Струтинська. - С .224-229 Сурсаєва, Інна Станіславівна. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах / І. С. Сурсаєва. - С .230-234 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США / О. О. Байбакова. - С .235-239 Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) / В. В. Безлюдна. - С .240-243 Белан, Владислав Юрійович. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства / В. Ю. Белан. - С .244-247 Борисюк, Світлана Олексіївна. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі / С. О. Борисюк, Г. Бейгер. - С .248-253 Кияниця, Зінаїда Петрівна. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні / З. П. Кияниця. - С .254-263 Павлик, Надія Павлівна. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти / Н. П. Павлик. - С .264-273 Попович, Ірина Євгенівна. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії / І. Є. Попович. - С .274-279 Школяр, Лілія Володимирівна. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції / Л. В. Школяр. - С .280-285 РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ Березівська, Лариса Дмитрівна. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) / Л. Д. Березівська. - С .286-290 Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової / І. В. Дяков. - С .291-295 Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності / Є. І. Коваленко. - С .296-300
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Кафедра психології Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців [Текст] / Ю. М. Жданович> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 119-123 Рубрики: Соціально-педагогічна робота--діти-переселенці Кл.слова (ненормовані): переселенці -- педагогічна анімація -- соціально-педагогічна підтримка -- змістове дозвілля -- діти вимушених переселенців Анотація: У статті визначено сутність педагогічної анімації, роль педагога-аніматора; розкрито функції, принципи, мету педагогічної анімації у роботі з дітьми вимушених переселенців. Представлено основні анімаційні форми, які сприяють налагодженню соціальної взаємодії, спілкуванню, регулюванню психічних станів. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2016/8/9 Журнал 2016р. N 8/9 Мельник, Світлана. Формування громадянсько-патріотичних цінностей гімназистів у контексті дослідно-експериментальної роботи навчального закладу / С. Мельник [и др.]. - С.3-7. Інші автори: Саблукова О., Говорова Л., Ободовська Валентина Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання: лінії зіткнення та розмежування / І. Бех. - С.8-10. Мельник, Світлана. Інноваційний поступ гімназії: від Школи сприяння здоров’ю - до лідера сучасної освіти / С. Мельник, О. Тихевич. - С.12-19. Гриценюк, Жанна. Полікультурна освіта в гімназії : зміст і форми роботи / Ж. Гриценюк. - С.20-23. Глєбова, Лариса. Організація роботи творчих груп у контексті підвищення професійної майстерності вчителя / Л. Глєбова. - С.28-31. Пилипейко, Сергій. Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипейко. - С.32-36. Процишина, Ольга. Формування національного світогляду учнів на основі народознавчих матеріалів / О. Процишина. - С.37-40. Гринюк, Валентина. Відкриваємо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк. - С.41-46. Кутова, Тетяна. Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля” / Т. Кутова. - С.47-51. Фокіна, Ірина. Фонові знання на уроках зарубіжної літератури: українознавчий аспект / І. Фокіна. - С.52-56. Сордія, Олена. Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури / О. Сордія, С. Пастух. - С.57-60. Бобряк, Людмила. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчанння та викладання хімії / Л. Бобряк. - С.61-66. Ободовська, Валентина. Інфографіка на уроках історії як засіб візуалізації образів / В. Ободовська. - С.67-70. Полещук, Наталія. Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу / Н. Полещук. - С.71-75. Андреєва, Лілія. Анімація як засіб організації активного дозвілля дітей / Л. Андреєва, М. Ковальчук. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 65 Андреєва, Лілія. Анімація як засіб організації активного дозвілля дітей [Текст] / Л. Андреєва, М. Ковальчук> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 8/9. - С. 76-79. Рубрики: Виховання учнів--анімаційна діяльність Кл.слова (ненормовані): соціально-педагогічна анімація -- виховний захід -- дозвілля дітей Анотація: Метою статті є розгляд анімаційної діяльності та визначення її можливостей для організації виховного процесу школярів. Дод.точки доступу: Ковальчук, Майя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Силко, Роман Миколайович. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації [Текст] / Р. М. Силко, Т. М. Шавро> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 67-70 РУБ 15 Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): художньо-творче мислення -- дитяча анімація Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Шавро, Тетяна Миколаївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Д 18 Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 47–50.
Дошкільна освіта--заняття--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): анімація -- пластилінові мультфільми -- дошкільна освіта -- мультиплікація -- пластилінова анімація -- методика навчання в ДНЗ -- дошкільні навчальні заклади -- образотворче мистецтво -- ліплення -- ручна праця дошкільнят Анотація: У статті презентовано досвід педагогів дошкільного навчального закладу № 37 "Ластівка" міста Житомира щодо ознайомлення дітей та їхніх батьків з різними формами роботи з комп’ютером та іншими гаджетами, зокрема зі створенням мультфільмів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 93 Курка чи яйце? До дня народження мультика> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 52–53.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- свята -- святкування -- свята жовтня -- анімація -- мультфільм -- малювання -- створення -- Міжнародний день анімації, свято Анотація: У статті йдеться про історію Міжнародного дня анімації (28 жовтня) та організацію його святкування в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 68 Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 47–50. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі. Дод.точки доступу: Чембержі, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гнєда, Інна Скляний мольберт: вчимо виражати почуття [Текст] / Інна Гнєда> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток Кл.слова (ненормовані): образотворчість -- засоби навчання -- індивідуальна робота -- художня діяльність -- малювання пальчиком -- монотипія -- краплетерапія -- пісочна анімація -- аплікація з паперу -- тістопластика -- робота з кінетичним піском Анотація: Представлено скляний мольберт - універсальний психологічний інструмент, який сприяє корекції емоційно-вольової сфери, розвитку дрібної моторики і, як наслідок, мовлення та інтелекту, памяті, уваги, графомоторних навичок дошкільнят. Описано методи роботи на такому мольберті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |