Г61 Голота, Наталія Миколаївна. Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / Н. М. Голота ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): вихователі ДНЗ Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т 41 Тимофеева, Лилия Львовна. Проблема подготовки педагога к работе в условиях вариативного образования [Текст] / Л. Л. Тимофеева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 56-58. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--кадрові питання Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна майстерність Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): педагоги дошкільних закладів -- професійна діяльність -- вихователі ДНЗ Анотація: У статті розкривається роль і функції педагога ДНЗ в сучасній дошкільній освіті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Серебрякова, А. А. Мотивирование сотрудников дошкольного образовательного учреждения на совместную деятельность [Текст] / А. А. Серебрякова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 4. - С. 51-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--кадрові питання Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічний моніторинг в ДНЗ -- форми методичної роботи в ДНЗ -- вихователі ДНЗ -- кваліфікація вихователів Анотація: Автор статті розповідає про сучасні вимоги до вихователів ДНЗ та про методичну роботу з кадрами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів [Текст] / С. М. Гаврилюк> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 44-49. - Бібліогр.: с. 47-49 (17 назв) . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка в ЗВО Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- дошкільна освіта -- вихователі ДНЗ Анотація: Розкрито значущість компетентністного підходу до професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Розкрито сутність понять "компетентність", ""компетенція", "професійна компетентність" вихователя. Визначено принципи реалізації компетентністного підходу до творчої педагогічної діяльності в професійній підготовці майбутніх вихователів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 56 Цибуляк, Наталя. Спостережливий вихователь: який він? [Текст] / Н. Цибуляк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 49-55. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--педагогічна спостережливість Кл.слова (ненормовані): вихователі ДНЗ -- педагогіка розуміння -- спостережливий педагог -- вербальні прояви -- невербальні прояви -- індивідуальні особливості дітей Анотація: В кінці статті вміщено додатки: Що має знати спостережливий вихователь (за доктором психологічних наук Вірою Кузьменко) та рекомендації для педагогів “Як об’єктивно оцінити поведінку, дії та вчинки дітей”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 55 Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 66–67.
Кл.слова (ненормовані): річний план -- річне планування -- анкета -- вихователі ДНЗ -- анкетування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Лисенко, О. Дитина на порозі дошкільного закладу: як діяти вихователю / Олена Лисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 42–46.
Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- вихователі ДНЗ -- діти раннього віку -- перша зустріч -- індивідуалізовані звертання -- адптація до дошкільного закладу -- довіра Анотація: Поради вихователям як завоювати довіру дошкільників та їх батьків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Календар ключових дат > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 49.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- атестація вихователів ДНЗ -- ключові дати -- пам’ятки Анотація: Пам’ятка виховаелю-методисту закладу дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 92 Атестація у числовому вимірі> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 50.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- атестація вихователів ДНЗ -- часові терміни Анотація: Пам’ятка виховаелю-методисту закладу дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 77 Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 51.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- професійна майстерність -- моніторинг -- атестація вихователів ДНЗ -- пам’ятки Анотація: Пам’ятка для вихователя-методиста закладу дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Анотація: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тристан, Анна. Бути педагогом [Текст] : запрошення до рефлексії / А. Тристан> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2018. - N 12. - С. 27. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна рефлексія Кл.слова (ненормовані): вихователі ДНЗ -- професійна рефлексія -- методична робота в ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |