Ляшенко, Світлана. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес / С. Ляшенко, З. Зінченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 16-28 : схеми, табл., фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- освітнє середовище -- інноваційна модель -- комп’ютерні ігри -- мультимедійні технології -- мультимедійні презентації -- дослідно-експериментальна діяльність -- комп’ютеризація дошкільної освіти Анотація: Автори діляться досвідом інформаційного забезпечення освітнього процесу в дошкільному закладі. Визначено роль та місце комп'ютера в освіті та вихованні дошкільників, розглянуто напрямки та засоби інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) в освітньому процесі, висвітлено переваги застосування ІКТ в освіті дошкільників. Дод.точки доступу: Зінченко, Зінаїда Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 56 Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 11 Нікіфорова, Олена. Шкільна практика навчання демократії / О. Нікіфорова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 47-49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання політичне Кл.слова (ненормовані): культура демократизму -- дослідно-експериментальна діяльність -- демократизація Анотація: У статті висвітлюється хід та основні результати дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу Соколівацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тальнівської районної ради Черкаської області щодо демократизації життя учнівського колективу як необхідної умови підвищення ефективності виховання культури демократизму старшокласників. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ж 86 Жукова, Ольга. Виховання у старшокласників якостей суб’єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 50-55. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання політичне Виховання громадянське Кл.слова (ненормовані): громадянська гідність -- громадянська відповідальність -- моральність -- рефлексивність -- дослідно-експериментальна діяльність Дод.точки доступу: Разумова, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 52 Положення про конкурс "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів"> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 33-35. Рубрики: Педагогічні конкурси--вихователі--дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): конкурси -- вихователі-методисти -- дослідно-експериментальна діяльність -- конкурсні роботи -- творча активність -- освітні технології -- професійна самореалізація -- конкурсна комісія -- участь у конкурсі -- дошкільна освіта Анотація: Висвітлено загальні положення, завдання та умови проведення конкурсу для вихователів-методистів "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної роботи". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панасюк, Тамара. Інноваційна діяльність дошкільного навчального закладу: основні поняття й зміст / Т. Панасюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 4-7 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): інновації -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- педагогічні експерименти -- дослідно-експериментальна діяльність -- експериментальні дошкільні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі впровадження інновацій у практику дошкільних закладів. Розкрито сутність поняття "освітні інновації", висвітлено зміст інноваційних процесів. Визначено вимоги щодо надання дошкільному закладу статусу експериментального дошкільного закладу. Розглянуто нормативно-правове забезпечення дослідно-експериментальної роботи в дошкільних закладах та порядок її проведення. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-14 Загребельська, Ольга. Культуровідповідне управління інноваційною діяльністю педагогів / О. Загребельська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 27-31. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): інновації -- інноваційна діяльність -- управління інноваційною діяльністю -- дослідно-експериментальна діяльність -- проектні групи -- динамічні групи -- технологія проектування -- дошкільні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто проблему організації управління інноваційною діяльністю педагогів в дошкільному закладі. Розповідається про впровадження проектної технології в практику роботи дошкільного навчального закладу та реалізацію проектів, що мають на меті стимулювати й підтримувати інноваційну діяльність педагогічного колективу, удосконалювати їхній професійний рівень. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 50 Лесик, Вікторія. Проектна технологія як новий формат взаємодії з батьками / В. Лесик, О. Тесленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 48-53. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): проектні технології -- дослідно-експериментальна діяльність -- співпраця з батьками -- форми роботи -- методи роботи -- ігрова діяльність -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі взаємодії педагогів дошкільного закладу із батьками вихованців. Розкрито зміст, цілі проекту "Гармонізація виховних впливів на особистість дитини з боку сім'ї і дошкільного закладу". Висвітлено форми та методи роботи з батьками під час реалізації проекту. Дод.точки доступу: Тесленко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 70 Дослідно-експериментальна діяльність інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі навчальних закладів різних рівнів [Текст] / В. М. Дем’яненко [и др.]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 18-23. Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дослідно-експериментальна діяльність -- інформаційно-комунікаційні технології -- дистанційне навчання -- хмарні обчислення Анотація: У статті окреслено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчаннянаціональної академії педагогічних наук україни в аспекті здійснення експериментальних досліджень та впровадження перспективних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальних закладах різних рівнів. Дод.точки доступу: Дем’яненко, Віктор Михайлович; Носенко, Юлія Григорівна; Пінчук, Ольга Павлівна; Шишкіна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 83 Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 72–74. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): економічний ліцей -- модель інноваційного розвитку -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток -- інноваційна діяльність -- дослідно-експериментальна діяльність -- педагогіка партнерства -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальні заклади -- сфери впровадження інновацій -- освітній локальний осередок Анотація: У статті розглянуто основні положення інноваційного розвитку Городищенського економічного ліцею, розкрито перспективи впровадження інновацій в організацію педагогічного процесу. Охарактеризовано компоненти моделі інноваційного розвитку ліцею та його трансформацію в академічний ліцей як освітній локальний осередок громади. Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |