О-74 Осипенко, Тетяна. Здоров’язбережувальні технології у дошкільному навчальному закладі [Текст] / Т. Осипенко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 6. - С. 42-47. Рубрики: здоров’язбережні технології навчання Дошкільна освіта--основи безпеки життєдіяльності Дошкільне виховання--фізичне виховання Загартовування дитини Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- нетрадиційні технології фізкультурно-оздоров’ячої роботи -- степаеробіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-57 Омельченко, С. Здоров’язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / Світлана Омельченко, Любов Каліберда> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 25-28. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальна педагогіка -- здоров’язбережувальні технології -- культура здоров’я -- виховання -- здоровий спосіб життя -- формування Анотація: У статті окреслено основні тенденції розвитку здоров’язбережувальної педагогіки. Запропоновано досвід реалізації у Райгородоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проектів, спрямованих на зміцнення здоров’я учнів. Зокрема, розглянуто проект "Туристичний похід як здоров’язберігальна основа фізичного виховання учнів", розроблений учителем фізкультури, викладено його мету, завдання та зміст. Дод.точки доступу: Каліберда, Любов Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
В 68 Волобуєва, Т. Здоров’язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров’я учнів / Тетяна Волобуєва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 35-38. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- особисно орієнтовані освітні технології -- педагогіка співпраці -- розкріпачений розвиток дітей -- психологічний фон уроку Анотація: У статті розглядається зміст поняття "здоров’язбережувальна технологія". Наголошується на важливості втілення у практику ідей В. О. Сухомлинського щодо виховання здорової дитини, використання їх у сучасних освітніх концепціях, а ткож на необходності застосування комплексного підходу до вирішення завдань збереження і зміцнення здоров’я школярів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Ш 85 Шрамко, О. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / Ольга Шрамко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 67-70 : фотогр. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка Кл.слова (ненормовані): здоров’я -- здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- навчально-виховний процес -- оптимальна організація Анотація: У статті висвітлено досвід роботи вчителя Вугледарської ЗОШ № 2 щодо збереження і зміцнення здоров’я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя, одним із напрямів якої є впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес. Наголошено, що в своїй діяльності педагогічний колектив спирається на ідеї видатного педагога В. О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
С 13 Савостіна, І. Впровадження ідей здоров’я творчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / Інна Савостіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 71-73. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчально-виховний процес--сільські школи здоров’язберігаюча педагогіка Кл.слова (ненормовані): гуманістична педагогіка -- здоров’я -- здоров’ятворча філософія -- здоров’язбережувальні технології Анотація: У статті розглядаються засоби впровадження ідей здоров’ятворчої філософії в практику роботи сільської школи. Окреслено орієнтири розвитку сучасної освіти, спрямованої на формування здорової особистості методами гуманістичної педагогіки. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
К 56 Ковтонюк, Оксана. Лялька-лікар [Текст] / О. Ковтонюк> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 52 (24 грудня). - С. 6. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- лялькотерапія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про проведення Всеукраїнського огляду відеоматеріалів за темою: "здоров’язбережувальні технології у дошкільних навчальних закладах" : [лист...] від 18.01.2013 р. № 1/9-28> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 4/6. - С. 74-75. - [Додаток]. - Зміст: Заявка про участь у Всеукраїнському огляді відеоматеріалів за темою: "здоров’язбережувальні технології у дошкільних навчальних закладах" Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Дошкільна освіта Дошкільна освіта--здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- лист МОНМС України -- всеукраїнський огляд -- огляд відеоматеріалів -- здоров’язбережувальні технології -- дошкільні навчальні заклади -- збереження здоров’я дітей -- діти дошкільного віку -- виховання здорового способу життя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 73 Богдан, Т. В. Цикл задач, які містять здоров’язберігаючі технології, з математики для 5-6 класів [Текст] / Т. В. Богдан> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 30-32 Рубрики: Викладання математики в школі--задачі--розв’язування задач Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 58 Лимаренко, Наталія. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми / Н. Лимаренко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 34-39. Рубрики: виховання фізичне здоровий спосіб життя--дошкільники Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- фітнес-програми -- аеробіка -- фітбол-аеробіка -- степ-аеробіка -- хореографія -- вправи -- старші дошкільники Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Смольникова, Галина Здоров’язбережувальні та формувальні технології [Текст] / Галина Смольникова> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 23-26 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільне виховання--валеологічне виховання Кл.слова (ненормовані): профілактично-лікувальні технології -- здоров’язбережувальні технології -- здоров’я дітей Анотація: В статі йдеться про зміцнення та збереження фізичного та психічного здоров’я дітей, застосування здоров’язбережувальних методик і технологій у дошкіллі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Віншуємо переможців конкурсу! > // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 52-53. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--конкурси Кл.слова (ненормовані): конкурси -- методичний супровід -- діти раннього віку -- адаптація -- інновації -- розвивально-пізнавальне середовище -- здоров’язбережувальні технології -- мовленнєвий розвиток -- духовно-моральне виховання -- професіоналізм Анотація: У статті йдеться про щорічний конкурс, який організовує журнал "Вихователь-методист дошкільного закладу" з метою активізувати творчість педагогів, виявити ініціативних, талановитих особистостей, чиї підходи до роботи з дошкільниками вирізняються неординарністю та ефективністю. Цього року визначали авторів найкращих розробок щодо методичного супроводу дітей раннього віку. Подано список переможців конкурсу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 66 Личик, Світлана. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у 3-4 класах [Текст] : (засідання клубу "здоров’ятко") / С. Личик, А. Крошко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 25-27 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: здоров’я дітей--молодший шкільний вік Початкова школа--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології Дод.точки доступу: Крошко, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матвієнко, Олена. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 45-48. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): фізичне здоров’я -- навчально-виховний процес -- фізичний розвиток -- здоров’язбережувальні технології -- основи валеології -- молодший шкільний вік Анотація: У статті аналізуються сучасні проблеми формування у дітей молодшого шкільного віку ціннісного ставлення до здоров’я. Визначаються організаційно-педагогічні умови формування їхнього фізичного здоров’я. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ж 44 Жебровський, Борис. Дошкілля на порозі нового року / Б. Жебровський> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 2-4. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--стан розвитку Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дитячі садки -- мережа дошкільних закладів -- система електронної реєстрації -- якість дошкільної освіти -- фізичне виховання -- здоров’язбережувальні технології -- оздоров’ялення -- харчування -- дослідно-експериментальна робота -- оплата праці Анотація: Автор статті, заступник Міністра освіти і науки України, аналізує стан розвитку дошкільної освіти в країні. Зокрема, висвітлює проблему забезпечення доступності дошкільної освіти, аналізує заходи щодо підвищення її якості, розглядає питання матеріально-фінансової підтримки працівників дошкілля. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 37 Герасименко, Катерина. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 37-41.
Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- рухливі ігри -- конструювання -- конструктори LEGO -- дошкільники Анотація: У статті розглянуто досвід використання конструктора LEGO у системі здоров’я'язбережувальних технологій в дошкільному навчальному закладі № 800 м. Києва. Дод.точки доступу: Онищук, Марина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 77 Старченко, Людмила. Відомо всім: фізкультхвилинка - чудовий спосіб відпочинку [Текст] : фізкультхвилинки у супроводі дидактичних віршів / Л. Старченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 30-31. Рубрики: Початкова школа--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- навчання в початковій школі -- дидактичні вірші -- 2-3 класи -- 4 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 11 Філіппова, Світлана. Фітбол-гімнастика як сучасна здоров’язбережувальна технологія / С. Філіппова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 28-37 : фотогр. Рубрики: Фізичне виховання--фітбол-гімнастика--дошкільники здоров’язбережувальні технології--фітбол-гімнастика--дошкільні навчальні заклади Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): фізичне виховання -- фізичний розвиток -- зміцнення здоров’я -- здоров’язбережувальні технології -- футбол -- фітбол-гімнастика -- вправи фітбол-гімнастики -- гурткова робота -- казкотерапія Анотація: Стаття присвячена проблемі фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дошкільників. Розкрито сутність такої інноваційної здоров’язбережувальної технології, як фітбол гімнастика. Висвітлено організацію гурткової роботи з фітбол-гімнастики, методику розучування вправ, структуру фізкультурного заняття з фітбол-гімнастики. Подано перспективний план реалізації програмових завдань з фітбол-гімнастики, план-конспект фітбол-казки "Щоб здоровими стати, з Колобком ми будем грати". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 48 Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- здоров’язбереження -- здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбережувальний простір -- здоров’язбережувальне середовище -- загальноосвітні навчальні заклади -- молодші підлітки Анотація: Здійснено аналіз підходів до визначення поняття «здоров’язбережувальні технології». Розглянуто форми здоров’я’язбереження молодших підлітків та комплекс заходів у загальноосвітніх навчальних закладах, які необхідні для створення комфортних умов для самореалізації та розвитку учасників навчально-виховного процесу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 97 Шустікова, Олена. Моніторинг якості проведення фізкультурно-оздоров’ячої роботи з дошкільниками / О. Шустікова, С. Гвозденко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 52-57.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--фізкультурно-оздоровча робота Кл.слова (ненормовані): фізкультурно-оздоровча робота -- моніторинг якості -- етапи проведення моніторингу -- здоров’язбережувальні технології Анотація: Висвітлено досвід проведення моніторингів якості фізкультурно-оздоров’ячої роботи з дітьми в дошкільному навчальному закладі № 78 м. Миколаєва. Дод.точки доступу: Гвозденко, Світлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 82 Борисенко, Валентина. Реалізація здоров’язбережувальної технології на заняттях з української мови / В. Борисенко, Н. Костенко> // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 11. - С. 22-23. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Уроки української мови--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- продуктивні технології -- здоровий спосіб життя -- педагогічні технології -- план-конспект -- уроки української мови -- дієприкметники Анотація: Автор статті подає методичну робробку уроку з української мови для 7 класу, одним із завдвнь якого є виховання бережного ставлення учнів до власного здоров’я'я. Урок по темі: "Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль". Дод.точки доступу: Костенко, Надія Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
К 72 Костриця-Лавринюк, Л. Здоров’язбережувальні технології на уроках [Текст] / Л. Костриця-Лавринюк> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2016. - N 7. - С. 4-12. Рубрики: Викладання географії в школі--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): уроки географії -- здоров’язбережувальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 27 Бас, Наталія. В об’єктиві - позитив! [Текст] : психоемоційна складова на уроках географії / Н. Бас> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2016. - N 15. - С. 4-10. Рубрики: Викладання географії в школі--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): уроки географії -- здоров’язбережувальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 39 Небесна, Тетяна. Пора настала відпочити і те, що знаєм, повторити [Текст] : фізкультхвилинка у супроводі дидактичних віршів / Т. Небесна> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 40-42. Рубрики: Початкова школа--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): дидактичні вірші -- здоров’язбережувальні технології -- фізкультхвилинка -- уроки курсу "Я у світі" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марчук, Н. В. Формування здоров’язбережувальних умінь і навичок на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Марчук> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2016. - N 17/18. - С. 8-27. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 34 Сигида, С. В. Нестандартні засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів [Текст] / С. В. Сигида, Н. І. Хільченко> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1/2. - С. 5-20. Рубрики: Початкова школа--методична робота Вчителі початкової школи--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): педагогічна етика -- професійна майстерність вчителя початкових класів -- вчитель початкової школи -- фаховий тренінг -- методичне об’єднання -- гіперактивні діти -- здоров’язбережувальні технології Дод.точки доступу: Хільченко, Н. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці з основ здоров’я в 2 класі / Тетяна Кучер> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 20–23. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): основи здоров’я -- комбіновані уроки -- основи здоров’я, курс -- інтегровані курси -- здоров’язбережувальні технології -- користування телевізором -- користування мобільним телефоном -- користування комп’ютером -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано розробку комбінованого уроку з інтегрованого курсу "Основи здоров’я" на тему: "Користування телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном" для учнів початкової школи. Мета якого ознайомити учнів з правилами безпечного користування сучасною технікою (телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном); виховувати відповідальність за власне здоров’я. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Єжова, Ольга. До питання трактування понять педагогіки здоров’я [Текст] / О. Єжова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2017. - N 1/2. - С. 23-27.
Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- педагогіка здоров’я Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романченко, Наталія. Плоди зриваємо ми з яблуньки казкової, вмвчаєм мову і зростаємо здоровими [Текст] : урок української мови у 4-му класі / Н. Романченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 9. - С. 30-34. Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 4 класі Кл.слова (ненормовані): урок української мови в 4 класі -- здоров’язбережувальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Ковальова, В. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров’язбережувальними технологіями у 1 класі / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 34–37. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): урок-казка -- здоров’язбережувальні технології -- бережливе ставлення до природи -- навколишнє середовище -- природні ресурси -- природне середовище -- 1 клас Анотація: У статті подано розробку уроку-казки з природознавства зі здоров’язбережувальними технологіями на тему: "Бережливе ставлення до природи" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 48 Бережна, Таміла. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища: обґрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 96–99. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальне освітнє середовище -- здоров’язбережувальні технології -- санаторні школи-інтернати -- оздоровча робота Анотація: Розглянуто зміст поняття "здоров’язбережувальне освітнє середовище". Охарактеризовані структурні компоненти, запропоновано алгоритм моделювання створення здоров’язбережувального освітнього середовища навчального закладу. Дод.точки доступу: Карленко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 11 Нікітенко, О. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій / Ольга Нікітенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 36–40. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- культура здоров’я -- здоров’язбережувальні технології -- ставлення до здоров’я -- розважально-інтелектуальний квест -- санітарно-гігієнічні знання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій на уроках в початковій школі, як один із напрямків, що формує здоровий спосіб життя як ціннісну орієнтацію дитини в подальшому. Наведено сценарій розважально-інтелектуального квесту "Ми за здоровий спосіб життя" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 20 Патріотичні фізкультхвилинки для кожної дитинки / В. М. Андрєйченко [та ін.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 54–56. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--виховання--національно-патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): фізкультхвилинки -- фізичне виховання -- патріотичне виховання -- оздоровчі фізкультхвилинки -- здоров’язбережувальні технології -- патріотичні почуття -- фізичні вправи -- молодші школярі Анотація: Авторські фізкультхвилинки на національно-патріотичну тематику для молодших школярів. Дод.точки доступу: Андрєйченко, В. М.; Бутенко, В. І.; Гришаєва, Г. І.; Д’ячекно Л. П., Ковальчук О. І., Цвігун С. В., Пєркова А. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 76 Момот, О. Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 62–66. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): модель виховання -- здоров’язбережувальне середовище -- майбутні вчителі -- підготовка майбутніх вчителів -- здоров’язбережувальна діяльність -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоров’язбережувальні технології -- особистість -- освітній процес -- вищі навчальні заклади Анотація: У статті розкрито структуру моделі виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу, що складається з цільового, змістового, процесуального і контрольно-результативного блоку, кожний з яких об’єднує у своєму змісті структурні компоненти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Андрющенко, Тетяна. Дізнатися всім важливо нині, як в соціумі треба жить людині [Текст] : формування соціальної складової здоров’я молодших школярів засобами дослідницької діяльності / Т. Андрющенко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 24-28. Рубрики: Початкова школа--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’я молодших школярів -- здоров’язбережувальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
День дошкілля - 2018 [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - 2 обкладинки . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--конференціїї, семінари, наради Кл.слова (ненормовані): освітянські наради -- майстер-клас -- здоров’язбережувальні технології -- дитина у світі -- День дошкілля Анотація: 28 вересня відбулася нарада з нагоди Всеукраїнського дня дошкілля у Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова головних спеціалістів з питань дошкільної освіти департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністації. Делегації від Києва та областей долучилися до семи майстер-класів з актуальних тем. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 63 Постовітенко, Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності / Надія Постовітенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 54–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- технології навчання -- особистісно орієнтоване навчання Анотація: У статті розкрито зміст понять здоров’я, особистісно орієнтоване навчання. Розкрито способи збереження та зміцнення здоров’я, застосування здоров’язбережувальних технологій у початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Андрющенко, Тетяна. Дослідимо, що може нам всім допомогти психічне і духовне здоров’я зберегти [Текст] : формування психічної і духовної складових здоров’я молодших школярів засобами дослідницької діяльності / Т. Андрющенко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 9-13. Рубрики: Початкова школа--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- дослідницька діяльність -- здоров’язбережувальна компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зубрицька, Оксана. Brain breakc [Текст] : динамічні паузи на уроках англійської мови / О. Зубрицька> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 20-26. Рубрики: Початкова школа--уроки іноземної мови Кл.слова (ненормовані): brain breakc -- динамічні паузи -- уроки англійської мови в початковій школі -- кінезіологія -- здоров’язбережувальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Крутій, Катерина "Педагогіка калабані". Практична реалізація принципів відповідності та здоров’язбереження в закладі дошкільної освіти [Текст] / Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 7-8 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- здоров’язбережувальні технології -- літній оздоровлювальний період -- валеологічне виховання Анотація: "Розпочався літній оздоровлювальний період. Аби він пройшов з максимальною користю для дітей, радимо прислухатися до порад авторки статті. Вчена пропонує разом поміркувати над прктичним втіленням принципу природовідповідності в освітній процес, використанням можливостей глини та вільної дитячої гри, а також уточнити поняття - здоров’язбережувальні, здоров’яформувальні та здоров’ярозвивальні технології". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/8 Журнал 2019р. N 8 Інтернет-марафон за системою "Все включено", або натхнення багато не буває! : [оголошення про новий Інтернет-марафон, що відбудеться 20–21 серпня 2019 р.]. - С.2–3. : фото. Кл.слова: інтернет-марафони, обмін досвідом, обговорення Місюра, Л. Я. Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами / Л. Я. Місюра. - С.4–11. - Бібліогр.: 16 назв. : фото. Кл.слова: природнича компетентність, діти з особливими освітніми потребами, природознавство Ялова, О. В. Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова. - С.12–16. - Бібліогр.: 6 назв. : фото. Кл.слова: здоров’язбережувальні технології , здоров’язбереження, діти з особливими освітніми потребами Дерев’янко, О. О. Ознайомлення зі шкільним приладдям : урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко. - С.17–19. : іл., фото. Кл.слова: шкільне приладдя, уроки, письмо Яриш, С. А. Розвиток вокальних умінь та навичок з використанням звуків [а], [і], [у], [о], [е], [и] : фронтальне (групове) корекційно-розвивальне заняття в 1-му класі для дітей з порушеннями слуху / С. А. Яриш. - С.20–21. : іл. Кл.слова: вокальні уміння, артикуляція, корекційно-розвивальні заняття Єна, Я. М. Велика літера у власних назвах : урок української мови для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна. - С.22–25. : фотогр. Кл.слова: українська мова, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку / А. А. Шевченко. - С.26–31. : іл. Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальні вправи, діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ялова, О. В. Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 12–16 : фото. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбереження -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: В статті презентовано приклади здоров’язбережувальних технологій освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами для використання у закладах дошкільної освіти, загальної середньої освіти, спеціальних закладів загальної середньої освіти, а також фахівцями з питань інклюзивної освіти. Дод.точки доступу: Чиркова, Т. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 41 Тимощук, О. Використання навчального мережевого проєкту "Будьте здорові!" в початковій школі [Текст] / Оксана Тимощук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 48–49. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- навчальний мережевий проєкт -- здоров’я -- інформаційно-комунікаційні технології -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про навчальний мережевий проєкт "Будьте здорові", розрахований на учнів 3–4 класів, який реалізується в соціальній та здоров’язбережувальній і фізкультурній освітніх галузях. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 70 Коряченко, Л. Година здоров’я "Бути здоровим – це круто!" [Текст] : (3–4 класи) / Лідія Коряченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 41–44. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- година спілкування -- сценарій заходу -- здоров’я -- зміцнення здоров’я -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення години спілкування здоров’язбережувального спрямування в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 98 Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 37–39. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): арт-терапія -- ірт-техніки -- шкільний психолог -- Нова українська школа -- здоров’язбережувальні технології -- психологічне здоров’я -- психологічний супровід -- психосоціальна стійкість -- молодші школярі Анотація: У статті представлено апробовані арт-техніки та заняття з елементами арт-терапії для молодших школярів. Ключова мета таких заходів – розвиток психоціальної стійкості молодших школярів до стресів, профілактика неадаптивної поведінки, соціальної дезадаптації та допомога у подоланні труднощів налагодження взаємостосунків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Швед, Ірина. Педагогіка здоров’я у формуванні зростаючої особистості [Текст] / І. Швед> // Рідна школа. - 2020. - N 5/6. - С. 54-57. Рубрики: Педагогіка здоров’язберігаюча Кл.слова (ненормовані): педагогіка здоров’я -- здоров’язбереження -- здоров’язбережувальні технології -- Нова українська школа -- життєві компетентності -- здоровий спосіб життя -- вікові особливості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |