371(075.3)
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Учитель

   Спілкування педагогічне

   Дидактика

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Комп’ютерна техніка

   Проблемне навчання

   Програмоване навчання

   Технології навчання

   Виховання--методи--форми

   Колектив

   Самовиховання школярів

   Сім’я і школа

   Поведінка--відхилення

   Важковиховуваність

   Школознавство

   Управління освітою

   Управління школою

   Методична робота в школі

   Навчально-методична робота--планування

   Планування--школа

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІСТ ОСВІТИ


Дод.точки доступу:
Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович
Примірників всього: 53
ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)

37(4Укр)2
Н 63


    Ніколаєнко, Станіслав Миколайович.
    Стратегія розвитку освіти України: Початок XXI століття [Текст] : научное издание / С. М. Ніколаєнко ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Знання, 2006. - 253 с. - ISBN 966-346-130-6 : 6.10 грн.
    Зміст:
Державна програма розвитку освіти в Україні на 2006 - 2010 роки: Концепція . - С .211-228
Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці на 2006-2010 роки: Державна програма . - С .228-232
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр)
РУБ 37(4Укр)2
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Інформаційне забезпечення управлння освітою

   Освіта в Україні--розвиток освіти

   Професійна підготовка

   Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інформатизація вищої освіти


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Ястребова, В. Я.
    Освітня програма сільської школи [Текст] / В.Я. Ястребова // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: педагогічні технології
   моніторинг в освіті

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- освітній моніторинг
Анотація: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Корсак, К.
    Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки [Текст] / К. Корсак // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 10-15.
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти


Немає відомостей про примірники



    Савченко, О.
    Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текст] / О. Савченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- 12-річна школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


372.013.42:378.14(043.3)
С14


    Сайко, Наталія Олександрівна.
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Сайко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- зміст освіти -- етапи підготовки -- дошкільна педагогіка -- автореферати з дошкільної педагогіки


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378.147:339.543(043.2)
П12


    Павленко, Олена Олександрівна.
    Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. О. Павленко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Професійна освіта
   митна служба

   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інновації -- інтегрований підхід


Дод.точки доступу:
Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
С21


    Саф'янюк, Зоряна Георгіївна.
    Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / З. Г. Саф'янюк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
реальна освіта -- реальні навчальні заклади -- навчальний план -- зміст освіти


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

331.543(477)
В 14


    Вайнтрауб, М.
    Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій
Анотація: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.014.52(73)
Л 73


    Локшина, О. І.
    До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   релігія і освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта та педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
школи -- державні школи -- релігійне виховання -- зміст освіти -- національні стандарти -- освіта -- зміст освіти -- зміст освіти у школах
Анотація: Охарактеризовано статус релігії в шкільній освіті США, проаналізовані особливості структурування знань з релігії в національних освітніх стандартах для державних шкіл.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Ц 67


    Ципко, Вікторія.
    Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Виховання студентів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання
Анотація: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74
Л 61


    Липова, Людмила.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: навчання диференційоване
   Допрофільна підготовка учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів
Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


81.43.21-90
Б 77


    Бойко, Е. Ю.
    Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент
Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74
H99


   
    IV українсько-польський форум // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - 2-а с. обкл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Педагогічна освіта
   освіта в Україні--міжнародні зв’язки

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- теорія змісту освіти -- форуми -- освітні форуми -- українсько-польські форуми -- розвиток педагогічних наук -- технології підготовки вчителя
Анотація: Стаття присвячена науковому форуму "Україна - Польща", який є спільним проектом Національної академії педагогічних наук України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
П 55


    Пометун, Олена.
    Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Учні
   Навчальна діяльність учнів

   школа сучасності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
О-76


    Остапчук, Олена.
    Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: школа сучасності
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності
Анотація: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


81.43.21
Г 70


    Горчакова, Н. В.
    Изучение иностранного языка как средство приобщения к другой культуре [Текст] / Н. В. Горчакова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти
   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Кафедра англійської філології

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- полікультурність -- соціолінгвізм -- лінгвокраїнознавство
Анотація: Вивчення іноземної мови допомагає учням розвивати особисте відношення до культури, формувати систему моральних цінностей та позитивне ставлення до іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Дод.точки доступу:
Конфуцій \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Лупійчук, Алла.
    Сучасна шкільна літературна освіта : стан, проблеми, перспективи / А. Лупійчук // Укр. мова й л-ра в серед. шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 9. - С. 75-76
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: освіта літературна
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- літературна освіта -- шкільна літературна освіта -- читання -- читання книг -- життєво-важлива інформація


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


74.2
С 37


    Симоненко, Тетяна.
    Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Зміст освіти
   лінгводидактика

   Освіта--інновації

   Освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.58(4Укр)
О-34


    Овсієнко, Людмила.
    Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів [Текст] / Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 46-48.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   компетентнісний підхід у навчанні

   Зміст освіти

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- зміст освіти -- вчителі-словесники
Анотація: У статті розкривається концептуальна сутність компетентнісногопідходу як ефективного засобу підготовки студентів до застосування знань у практичній діяльності. Акцентується увага на основних проблемах упровадження компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів-словесників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : рис., табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--старша школа
Кл.слова (ненормовані):
фндаменталізація -- зміст освіти -- старша школа -- навчально-виховний процес -- гуманізація


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.840 + 74в2:88
Рубрики: Психологія--психолого-педагогічна наука
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна наука -- зміст освіти -- освітні технології -- методи навчання -- виховання особистості -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральний розвиток
Анотація: У статті аналізується сучасний стан психолого-педагогічної науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




   
    Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Профільне навчання--семінари--Україна--Київ, квітень 2012 р.
   Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- зміст освіти -- семінари
Анотація: У статті висвітлено роботу науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання", який пройшов у квітні ц.р. на базі гімназії № 290. Семінар організовано лабораторією дидактики Інституту педагогіки НАПН України, гімназією № 290, Інститутом післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Науково-методичного центру профільного навчання управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Z99


    Єресько, Олег Вікторович.
    Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми : [розмова з О. В. Єреськом, дир. департаменту заг. серед. та дошк. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, про впровадж. нових стандартів освіти, нових типових навч. планів і програм, про підготов. вчителів, що набиратимуть учнів-першачків у 2012 р. / розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 62-64
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--державні стандарти
   Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти

Кл.слова (ненормовані):
державні стандарти -- початкова освіта -- зміст освіти -- типові навчальні плани -- програми -- підручники -- початкова школа -- підготовка вчителів -- основна школа -- середня освіта


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи
Анотація: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту.


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу [Текст] / В. Буренко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа--зміст освіти
   Початкова школа--уроки іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- початкова школа -- зміст освіти -- довільні дії -- мимовільна увага -- навчальна гра -- сприймання -- мовленнєва діяльність -- пам’ять -- пізнавальна активність -- контроль -- оцінювання
Анотація: У статті розповідається про ставлення до навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку, формування елементарної комунікативної компетенції початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2012р. N 11
Зміст:
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
Кл.слова: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл.
Кл.слова: учіння, результати учіння, навчання
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл.
Кл.слова: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Інші автори: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
Кл.слова: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво
Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, зміст освіти
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл.
Кл.слова: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл.
Кл.слова: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність
Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
Кл.слова: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
Кл.слова: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il.
Кл.слова: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127
Кл.слова: книги, підручники, гриф МОНМС України
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
А 86


    Артюх, С.
    Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 44-48 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
   Вища освіта--якість вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- зміст освіти -- система освіти -- ринок праці -- виробництво -- професійна підготовка -- вимоги ринку праці -- практична підготовка
Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями.


Дод.точки доступу:
Лазуренко, О.; Махотіло, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Синельников, А. П.
    Непутевые мысли [Текст] / А. П. Синельников // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 2-6.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--зміст освіти--викладання
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- вивчення іноземної мови -- тестування -- володіння мовою -- сприйняття на слух
Анотація: У статті розповідається про вивчення англійської мови через сприйняття на слух.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Коваль, Людмила.
    Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- зміст освіти -- навчання -- культуротворча спрямованість -- культура вчителя -- культурологічна підготовка -- самоосвітній процес -- мотивація кар’єрного зростання -- здоровий спосіб життя -- культура здоров’я
Анотація: Розкриваються <особистісні чинники розвитку> майбутніх учителів початкової школи, які активізуються за умови посилення культуротворчої спрямованості навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


26.8р10
Н 58


    Нехомяж, О. С.
    Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 34-37.
ББК 26.8р10
Рубрики: Географічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
шкільна географія -- країнознавча компетенція -- країнознавчі поняття -- зміст освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4/8)
Л 69


    Логвинов, И. И.
    О содержании школьного обучения / И. И. Логвинов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 14-22. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4/8) + 74.202.1
Рубрики: Педагогіка--історія педагогіки
   Педагогіка--дидактика--зміст навчання

   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки -- зміст освіти -- зміст шкільного навчання -- навчальні предмети -- навчальні плани -- формальна освіта -- матеріальна освіта
Анотація: У статті автор описує недоліки існуючих підходів до проектування змісту освіти


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(2Рос)-8
Е 30


    Егоров, О. Г.
    Классическое образование в педагогической концепции Т. Н. Грановского / О. Г. Егоров // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 79-85. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   педагоги Росії

   Росія--педагогіка--історія
    Росія--педагоги

Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- зміст освіти -- реальна освіта -- реформи в освіті -- гімназії -- класичні гімназії
Анотація: Показано еволюцію педагогічних ідей російського історика, педагога Т. М. Грановського (1813-1855) та їх місце в розвитку освіти в Росії.


Дод.точки доступу:
Грановський, Тимофій Миколайович (рос. історик, медієвіст, педагог ; 1813-1855) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Островерхова, Надія.
    Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 25-30 : табл., рис. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Управління освітою
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- суб’єкти управління -- організаційні механізми
Анотація: У статті окреслено організаційні механізми управління впровадженням державного стандарту загальної середньої освіти - наукові підходи, принципи, концепції; методи, способи, засоби, стимули впливу на суб’єкти його реалізації; технології реалізації і критерії оцінювання їхньої ефективності. Особливу увагу автор приділяє пріоритетним внутрішньошкільним суб'єктам упровадження державного стандарту загальної середньої освіти, формам підготовки до реалізації його змісту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Люшин, Микола.
    Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах / М. Люшин // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 52-56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 83.3(0)р10
Рубрики: Всесвітня література--зміст освіти--релігієзнавчий компонент
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- релігієзнавство -- всесвітня історія -- навчальна діяльність -- системність -- наступність
Анотація: У статті проаналізовано методичні засади реалізації релігієзнавчого матеріалу на уроках всесвітньої історії в 6-7 класах. Встановлено перелік зазначених методичних засад на основі аналізу навчальних програм, засобів навчання та практики навчання історії. Визначено, що метою реалізації релігієзнавчої складової змісту освіти є формування особистості школяра, який буде готовий використовувати засвоєні релігієзнавчі знання, сформовані вміння та особистісні якості (доброзичливість, толерантність, адаптивність) у подальшому житті: під час спілкування з представниками релігійних, державних, громадських, освітніх та інших організацій у межах конфесійної тематики та у повсякденному спілкуванні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бондар, Людмила.
    Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- зміст освіти -- навчальні плани -- навчальні програми -- навчальні предмети
Анотація: У статті охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст., зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Мальований, Ю. І.
    Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33.
ББК 74.5
Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа
Анотація: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 (вільний)


74.03(4УКР)
А 80


    Арешонков, Володимир.
    Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі XX століття [Текст] / В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 66-71.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- формальна освіта -- матеріальна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04
В 18


    Вареник, М. С.
    Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Іншомовна освіта--міжкультурна комунікація--зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- міжкультурна комунікація -- зміст освіти -- школа -- модульне навчання -- інноваційні технології -- підвищення професійного рівня
Анотація: Мета дослідження - методом експерименту перевірити й обгрунтувати педагогічні умови, навчальне середовище, що забезпечують результативність застосування інноваційних технологій (зокрема, модульного навчання) за умов полілінгвального середовища з метою формування міжкультурної комунікації.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74
Р 69


    Романов, К. В.
    Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 27-34. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74
Рубрики: освіта в Росії
   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- філософські закони у педагогіці -- педагогічне філософствування -- філософське значення понять -- зміст освіти -- філософія управління
Анотація: У статті розкривається філософський сенс питання про значущість для людини розвитку освіти.
В статье раскрывается философский смысл вопроса о значимости для человека развития образования.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в01
Р 88


    Русецкий, В. Ф.
    Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 34-43. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в4 + 74с51 + 32.97
Рубрики: Педагогіка--методологія--напрямки розвитку педагогіки
   Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології

Кл.слова (ненормовані):
організація науково-дослідного процесу -- зміст освіти -- методики навчання -- наукові дослідження -- прикладні наукові дослідження -- планування наукових досліджень -- перспективні напрямки досліджень -- використання ІКТ в освіті
Анотація: У статті аналізуються передумови, що визначають постановку завдань з планування наукових досліджень проблем розвитку освіти, формулюються перспективні напрямки наукових досліджень в галузі фундаментальних проблем освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Z99


    Євдокимов, Віктор.
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти
Анотація: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


83.3(4Укр)р10
Я 92


    Яценко, Т.
    Шкільна літературна освіта за новими стандартами [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 20-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4Укр)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- шкільна літературна освіта -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті актуалізовано проблему стандартизації змісту шкільної літературної освіти, що є однією із ключових тенденцій розвитку сучасного етапу методики викладання літератури, акцентовано на компетентнісному підході в розробленні освітнього стандарту в галузі "Мови і літератури". Десять мовних заповідей свідомого громадянина (І. Огієнко).


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)


74.202.242
Ш 17


    Шакотько, Віктор Васильович.
    До питання вивчення пропедевтичних курсів з інформатики в почтаковій школі й удосконалення їх змісту [Текст] / В. В. Шакотько // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 22 назви.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики
Кл.слова (ненормовані):
інформологія -- зміст освіти -- принцип науковості -- пропедевтичні курси -- уроки інформатики -- початкова школа -- Сходинки до інформатики (підручники)
Анотація: У статті автор акцентує увагу на необхідності вдосконалення вмісту нових підручників “Сходинок до інформатики” з урахування сучасних наукових поглядів на формування інформологічних компетентностей у загальноосвітніх навчальних закладах. Також проаналізовано зміст зазначених підручників різних авторських колективів, розглянуті підходи до тлумачення основних понять інформатики.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
Б 81


    Бондаренко, Володимир.
    Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів / В. Бондаренко, В. Стешенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 67-70 : фотогр. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Майбутні вчителі технологій--підготовка
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- модернізація -- майбутні вчителі технологій -- професійна підготовка -- технологічний факультет -- вчителі трудового навчання
Анотація: У статті окреслено особливості змісту професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання (технологій) та визначено основні вихідні положення щодо його модернізації відповідно до нових вимог на прикладі організації навчального процесу технологічного факультету Донбаського державного педагогічного університету.


Дод.точки доступу:
Стешенко, Володимир

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58.2
К 43


    Кириленко, Катерина.
    Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта--науковий світогляд--формування
   Вища освіта--зміст освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- зміст освіти -- інтеграція -- культура -- гуманітарні знання -- природничо-наукові знання -- природничо-гуманітарні знання -- університетська освіта -- природничо-наукова картина світу -- науковий світогляд
Анотація: У статті доводиться, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Передбачається, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців гуманітарного напряму сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Запропоновано шляхи та механізми реалізації розглянутого підходу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(4УКР)
А 80


    Арешонков, Володимир.
    Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975-1986 рр.) [Текст] / В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 49-55.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
шкільне суспільствознавство -- зміст освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
П 11


    Піскорська, Лідія.
    Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Л. Піскорська, Т. Любчич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 3. - С. 8-11. . - ISSN 0130-5263
ББК 74 + 81.411.1-90
Рубрики: Гештальтпедагогіка
   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- соціальна адаптація -- компетентність -- гештальтпедагогіка -- гештальтпсихологія -- образ -- соціалізація особистості -- ціннісні орієнтації -- національна свідомість


Дод.точки доступу:
Любчич, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.5
П 88


    Пугач, Анжеліна.
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару [Текст] / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. : фотогр. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.5
Рубрики: Освіта--професійна освіта--організація професійної освіти
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- профільне навчання -- семінари
Анотація: Автори статті висвітлюють доповіді науковців з різних аспектів профільного навчання, які відбулися на семінарі "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових", що відбувся на базі гімназії № 290 м. Києва у рамках угоди про співпрацю відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України та гімназії.


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту [Текст] / Т. Турчин // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--початкова музикальна освіта--зміст освіти
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
українська музика -- музично-педагогічна освіта -- сучасна музика -- молодші школяри -- зміст освіти
Анотація: У статті визначається сутність нововведень у змісті сучасної початкової загальної музичної освіти, що сприяє вдосконаленню системи загальної музичної освіти в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-90
Р 69


    Романенко, Юлія.
    Нові програми - це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 12. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--реформування
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- навчальна програма -- нова українська школа -- закон "Про освіту" -- реформування освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


15
Н 34


    Павлова, Світлана Олегівна.
    Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти [Текст] / С. О. Павлова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 130-134
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- модернізація освіти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


15
Н 34


    Сулімова, Лілія Олександрівна.
    Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі [Текст] / Л. О. Сулімова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 41-45
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Українська література--жанри

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- літературна компетентність -- сучасні демократичні цінності -- аксіологія


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


373.3.013.3:087.5](477)
Б 11


    Бібік, Н.
    Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки з курсу “Я у світі”
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі (навч. курс) -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.214(477)
К 64


    Кононко, О.
    Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 22–26. - Зміст: Які назва та структура ; Чим вирізняється ключове поняття ; На що спрямовано зміст освіти ; Стратегія і тактика реалізації.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--Базова програма "Я у світі (програма розвитку)"
Кл.слова (ненормовані):
освітні програми -- Я у Світі, освітня програма -- структура дошкільної освіти -- зміст освіти
Анотація: У статті проаналізовано зміни до освітньої програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі", наведено аргументи на користь їхньої доцільності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Воробель, Галина.
    Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи [Текст] / Г. Воробель // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 52-53. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- освітня програма -- навчально-методичне забезпечення -- діти з порушенням слуху -- спеціальна школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)