Плутаева, Е.
    Развитие мелкой моторики у детей 5 - 7 лет [Текст] / Е. Плутаева, П. Лосев // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2005. - N3. - С. 28-35. . - ISSN 0012-561X
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   психологія дошкільника

   координація рухів

   Мовлення дошкільнят

Кл.слова (ненормовані):
координация движений пальцев рук -- речевое развитие детей -- психологические игры


Дод.точки доступу:
Лосев, П.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)


Шифр: ВМДЗ/2011/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 3
Зміст:
Ільєнко, В. Організація праці дітей на ділянці дошкільного закладу у весняний період / В. Ільєнко. - С.4-11
Вовчик-Блакитна, Л. Психолого-педагогічна вправність дорослих: вчимося бути разом з дитиною / Л. Вовчик-Блакитна. - С.13-19
Сон як чинник збереження здоров’я дітей. - С.20-21
Терещенко, Л. Психолого-педагогічні умови збереження психічного здоров’я дошкільників / Л. Терещенко. - С.22-29
Сварковська, Л. Координація дій інструктора з фізкультури та вихователів - важливий чинник ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи / Л. Сварковська. - С.39-47
Рунова, М. Фізична готовність дітей до шкільного навчання / М. Рунова, С. Петруніна. - С.61-67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
С 24


    Сварковська, Л.
    Координація дій інструктора з фізкультури та вихователів - важливий чинник ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи [Текст] / Л. Сварковська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 3. - С. 39-47
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
фізкультурно-оздоровча робота в дошкільному закладі -- інструктор з фізкультури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Л 47


    Леонтьев, Д. А.
    Самоорганизация живых систем и физиология поведения / Д. А. Леонтьев // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 16-27. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Психофізіологія
   самоорганізація

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- цілеспрямованість -- координація -- фізіологія активності -- функціональна система -- зворотній зв’язок -- синергетика


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2011/10
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 10
Зміст:
Про перелік навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. - С.4-17
Тимошенко, Людмила. Про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем : урок української літератури у 7 класі. Є. Гуцало. "Сім’я дикої качки" / Л. Тимошенко. - С.18-22
Голик, Олена. "Один із батьків новочасного українського театру" : Іван Карпенко-Карий і розвиток театрального мистецтва в Україні / О. Голик. - С.22-29. - Бібліогр.: 5 назв.
Іванко, Наталія. Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку / Н. Іванко. - С.30-33
Михайлюк, Тамара. Кожен крок гріховний штовхає до безодні : урок української літератури у 10 класі. На матеріалі повісті О. Кобилянської "Земля" / Т. Михайлюк. - С.34-38
Артюх, Наталія. Творчість В. Шевчука як приклад елітарної літератури : традиція бароко в ХХ ст. / Н. Артюх. - С.40-44
Головко, Людмила. Формуємо навички грамотного письма : використання опорних таблиць в умовах технології особистісно зорієнтованого навчання / Л. Головко. - С.45-52
Загарук, Олександра. Методи, прийоми та засоби організації семінарських занять у школі / Ою Загарук. - С.53-61. - Бібліогр.: 15 назв.
Пам’ятка для авторів журналу. - С.61
Соловець, Лариса. Збагачуймо мовлення учнів фразеологізмами : фразеологізми тематичної групи "Культура спілкування" / Л. Соловець. - С.62-74. - Бібліогр.: 21 назв.
Горболіс, Лариса. Пам’ятати про "Тайники, де живе наша першообразна природна стихія" : на основі роману Р. Іванничука про руйнування українця за умов чужини "Мальви" / Л. Горболіс. - С.76-83
Горєлова, Світлана. Шекспірівські образи у творчій рецепції неокласиків і акмеїстів / С. Горєлова. - С.84-87. - Бібліогр.: 8 назв.
Побідаш, Ірина. Доба стилізації? : спроба активізувати увагу вчителів, а через них і учнів до явища стилізації / І. Побідаш. - С.88-93. - Бібліогр.: 6 назв.
Пономаренко, Олеся. "Дібровою весілля їде" : троїсті музики світоладу в поезії Б.-І. Антонича / О. Пономаренко. - С.94-104. - Бібліогр.: 28 назв.
Кужельний, Олексій. Координація життєплинів : роль театру у вихованні й становленні особистості / О. Кужельний. - С.106-108
Якименко, Людмила. Бандурист у вишиваній сорочці : спогад-нарис Надії Суровцової про Гната Хоткевича / Л. Якименко. - С.110-116. - Бібліогр.: 8 назв.
Завалій, Лариса. Історичне минуле у книжці Олександра Олеся "Княжа Україна" : (матеріали до уроку літератури у 5 класі)) / Л. Завалій. - С.117-126. - Бібліогр.: 7 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


74
К 88


    Кужельний, Олексій.
    Координація життєплинів : роль театру у вихованні й становленні особистості / О. Кужельний // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 10. - С. 106-108
ББК 74 + 85
Рубрики: Естетичне виховання
   Виховання особистості

   Театральне мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
виховання засобами мистецтва -- життєплини -- театр -- театральна педагогіка -- становлення особистості


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)




    Васильченко, Микола.
    Взаємодія бібліотек у рамках створення єдиної інформаційно-бібліотечної системи "Бібліотека - ХХІ" / М. Васильченко // Бібл. форум України : інформ. щокварт. журн. - 2012. - № 1. - С. 8-9. - Бібліогр.: 1 назв. . - ISSN 1811-377X
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки--єдина інформаційно-бібліотечна система
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія бібліотек -- бібліотечно-інформаційні ресурси -- інтеграція -- координація -- Бібліотека-21 (бібліотечна система)
Анотація: У статті розглядаються шляхи взаємодії та інтеграції в бібліотечній справі


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


88.37
М 64


    Мирошник, И. М.
    Координационная парадигма развития и система психологической координации: пути эволюции способностей человека будущего / И. М. Мирошник // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 145-161. - Библиогр.: 36 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--здібності--майбутнє
Кл.слова (ненормовані):
трансгуманізм -- здібності людини -- особистість -- майбутнє -- психологічна координація
Анотація: Розглядається можлива альтернатива трансгуманізму, яка визначить нові тенденції та шляхи еволюції здібностей людини майбутнього. Розкрито основні теоретичні принципи і закони Координаційної парадигми розвитку, яка відрізняється від діалектичних законів розвитку. Представлено інноваційну систему психологічної координації, яка відповідає викликам часу і дозволяє створити оптимальні умови для розкриття резервних можливостей мозку, еволюції здібностей людини при збереженні його видової ідентичності та високої адаптивної пластичності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Колтакова, Наталя.
    Заклади культури як суб’єкти цілісної моделі освітнього округу / Н. Колтакова, С. Волкова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 36-39 : схема. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи
   Заклади культури--освітній округ--координація

Кл.слова (ненормовані):
освітній округ -- організаційна модель -- суб’єкти освітнього округу -- заклади культури -- модель освітнього округу
Анотація: У статті окреслено загальні принципи функціонування організаційної моделі освітнього округу, представленої у вигляді колової взаємодії всіх суб’єктів. Розглянуто культурно-історичне підгрунтя для впровадження цієї інновації. Заклади культури осмислено як суттєвий компонент у системі освітнього округу. Проаналізовано загальні та специфічні функції культурних устпнов. Особливу увагу приділено естетичній функції та її різновидам.


Дод.точки доступу:
Волкова, Світлана

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.44
К 64


    Кондратьева, С. Ю.
    Ранний детский аутизм. Вопросы, проблемы, методические рекомендации [Текст] / С. Ю. Кондратьева, Н. В. Зенченко, О. В. Тарасова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 10. - С. 34-44. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100.44
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
дитячий аутизм -- моторика рук -- координація рухів рук -- пальчикові ігри -- мовні вправи -- зображувальна діяльність -- графічні навики
Анотація: У статті йдеться мова про розвиток дрібної моторики рук, який тісно пов’язаний з мовним, психічним і особистісним розвитком дитини.


Дод.точки доступу:
Зенченко, Н. В.; Тарасова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГЕрш-1/2014/11
   Журнал

Географія та економіка в рідній школі [Текст]/ педагогічна преса. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 11
Зміст:
Лис, Ю. В. Турнір з географії як особлива форма учнівського змагання / Ю. В. Лис. - С.2-4.
Бовкун, Т. І. Майстер-клас на тему "Координація роботи з виявлення та підтримки обдарованих учнів, організація розвитку їх обдарованості / Т. І. Бовкун. - С.4-9.
Філончук, З. В. Геоморфологічний вернісаж "Зведено природою" / З. В. Філончук. - С.9-13.
Горбатюк, В. С. Формування екологічної культури школярів на уроках географії / В. С. Горбатюк. - С.18-21.
Бачинська, Н. І. Навчальні екскурсії: теорія та практика проведення / Н. І. Бачинська. - С.21-29.
Буга, Т. М. Тульчин - духовна столиця Поділля / Т. М. Буга. - С.29-36.
Задорожний, М. П. Казкова Арізона / М. П. Задорожний. - С.36-42.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.200.58
Б 72


    Бовкун, Т. І.
    Майстер-клас на тему "Координація роботи з виявлення та підтримки обдарованих учнів, організація розвитку їх обдарованості [Текст] / Т. І. Бовкун // Географія та економіка в рідній школі. - 2014. - N 11. - С. 4-9.
ББК 74.200.58
Рубрики: Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
майстер-клас для обдарованих дітей -- обдаровані діти -- ділова гра


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


33(4Укр-4Чер)
З-18


   
    Заклади культури, мистецтва, фізкультури та спорту в Чернігівській області у 2016 році [Текст] : статистичний бюлетень / Державна служба статистики України, Головне управління статистики у Чернігівській області. - Чернігів : [б. в.], 2017. - 28 с. : граф., табл. - 42.45 грн.
ББК 65.9(4Укр-4Чер)-05 + 74.04(4Укр-4Чер)
РУБ 33(4Укр-4Чер)
Рубрики: Кафедра педагогіки
   Статистика

   Заклади культури--освітній округ--координація

   Фізична культура і спорт в Україні--статистика

   Чернігівщина--статистичні матеріали
    Чернігівщина--освіта



Дод.точки доступу:
Державна служба статистики України; Головне управління статистики у Чернігівській області
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

027.4(477)
Р 64


    Розколупа, Н.
    Районні бібліотеки і реформа децентралізації [Текст] / Н. Розколупа // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2017. - N 4. - С. 6-8.
ББК 027.4(477)
Рубрики: Бібліотеки України--публічні бібліотеки--районні бібліотеки
Кл.слова (ненормовані):
районні бібліотеки -- публічні бібліотеки -- реформа децентралізації -- територіальні громади -- координація між публічними бібліотеками
Анотація: Йдеться мова про те, як реформа децентралізаці охоплює дедалі більше громад та кардинально впливає на мережу публічних бібліотек. З огляду на це одним із актуальних питань є перспективи подальшого функціонування районних бібліотек.


Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)


027
Б 59


   
    Бібліотека. Наука. Комунікація [Текст]. Стратегічні завдання розвитку наукових бібліотек : матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 3-5 жовтня 2017 р.) / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України, Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН. - К. : [б. в.], 2017. - 640 с. - ISBN 978-966-02-8318-3 : 113.38 грн.
    Зміст:
Стратегічні проекти розвитку наукових бібліотек . - С .7-99
Атрибуція та експертиза рукописної та книжкової спадщини . - С .100-195
Наукова бібліотека в соціокомунікативних процесах сучасності: завдання, напрчми, продукти, технології . - С .196-288
Електронні бібліотечно-інформаційні ресурси в сучасних наукових комунікаціях . - С .289-392
Біографіка у вітчизняному науково-інформаційному просторі . - С .393-435
Міжнародні стандарти діяльності наукових бібліотек . - С .436-448
Історія української науки в документах . - С .449-518
Збереження бібліотечних фондів: традиції, інновації, перспективи . - С .519-558
Бібліометричні технології та наукометричні дослідження . - С .559-593
Координація пресознавчих досліджень в наукових бібліотеках України . - С .594-622
ББК 78.34(4Укр)
РУБ 027
Рубрики: інформаційно-комунікаційні технології
   Бібліотеки--інноваційна діяльність

   Електронні інформаційні ресурси

   Електронні бібліотеки

   Бібліотечні фонди

   Бібліотечно-інформаційна діяльність

   Інформаційні ресурси бібліотек

   Інформаційно-аналітичне забезпечення

   бібліотечні технології

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні продукти бібліотек -- електронні книжкові виставки -- віртуальні виставки -- бібліотечні сайти -- МБА


Дод.точки доступу:
Попик, В. І. \ред.\; Дубровіна, Л. А. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Василенко, О. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України; Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Т 35


    Терещенко, І.
    Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально [Текст] / Ірина Терещенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 31–34.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--методичні об’єднання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- методична робота -- методичні об’єднання -- координація -- планування -- міське методичне об’єднання -- структура -- засідання -- організація -- форми організації
Анотація: У статті йдеться про організацію роботи методичного об’єднання вихователів-методистів закладів дошкільної освіти міського методичного центру м. Славутич Київської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2020/4
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 4 (64)
Зміст:
Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4.
Кл.слова: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ
Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10.
Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник
Кл.слова: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення
Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14.
Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року
Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16.
Кл.слова: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни
Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19.
Кл.слова: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко
Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21.
Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя
Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23.
Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання
Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24.
Кл.слова: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна]
Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25.
Кл.слова: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель
Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28.
Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм
Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31.
Кл.слова: глухі діти, фонетична ритміка, дихання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вовк, О. А.
    Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 2–4.
Рубрики: Діти з особливими потребами--психофізичний розвиток--корекція
Кл.слова (ненормовані):
сенсорно-моторні здібності -- координація рухів -- комплекс вправ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)