> Шифр: ПГ/2006/3(лютий) Газета 2006р. N 3(лютий) Новохатська, А. О. Батьківські збори як форма консолідації педагогічного та батьківського колективів / А. О. Новохатська. - С.2-5. Куриленко, О. П. Постановка мяких і твердих фонем (Т)-(ТЬ), (К)-(КЬ) : Нетрадиційні методи і прийоми / О. П. Куриленко. - С.5-8. Кл.слова: мовлення дитини, мовленнєва гра Шевченко, О. В. Дидактичні ігри і вправи в логопедичній роботі з дошкільниками при ОНР / О. В. Шевченко. - С.9-11. Кл.слова: мовлення дитини, мовленнєві ігри, логопедичні ігри Пугачова, Н. Я. Поради для усунення заїкуватості / Н. Я. Пугачова. - С.12. Осипова, І. В. Чому вчитися важко, або що таке адаптація до школи / І. В. Осипова. - С.13-23. Кл.слова: даптація першокласника, адаптація п’ятикласників, обдаровані діти Амеліна, Н. П. Тренінг "Професійне зростання психолога, учителя" / Н. П. Амеліна. - С.24-30., психологічні вправи Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
Куриленко, О. П. Постановка м'яких і твердих фонем (Т)-(ТЬ), (К)-(КЬ) : Нетрадиційні методи і прийоми [Текст] / О. П. Куриленко> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2006. - N3(лютий). - С. 5-8.
Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток--заняття Кл.слова (ненормовані): мовлення дитини -- мовленнєва гра Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
К 65 Коперсако, Ольга У пошуках зими: подорож до диво-островів : комплексне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ольга Коперсако> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): складання розповіді -- фізкультхвилинка -- дидактична гра -- мовленнєва гра -- комплексне заняття в ДНЗ -- заняття в ДНЗ Анотація: Подано розробку комплексного заняття для старших дошкільнят, мета якого - закріплювати вміння дітей правильно артикулювати та виділяти в словах голосні, тверді та м'які приголосні звуки; продовжувати вчити визначати короткі й довгі слова; вчити доречно використовувати інтонацію, силу голосу, міміку, жести; розвивати діалоггічне і монологічне мовлення дітей, звуковимову, фонематичний слух, мовленнєве дихання; виховувати уміння співпрацювати та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв’язне мовлення -- рухлива гра Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кожевнікова, Тетяна Циркове слоненя [Текст] / Тетяна Кожевнікова, Тетяна Юрчук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): ігрові методи -- розвивальна гра -- мовленнєва гра -- ігровий посібник -- засоби навчання Анотація: Представлено та описано посібник у вигляді слоненяти, який використовується у мовленнєвих іграх з дітьми старшої групи. Дод.точки доступу: Юрчук, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Підлісна, Юлія Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи [Текст] / Юлія Підлісна, Лариса Мельник> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- мовленнєва гра -- пальчикова гра -- пізнавальний розвиток -- життєва компетентність -- розвиток математичних уявлень Анотація: Подано розробку заняття з математики за вальдорфською методикою, мета якого - ознайомлювати дітей із цифрою 8; удосконалювати навички лічби в прямому і зворотному порядку; закріплювати знання про величину та геометричні фігури; спонукати до відтворення числових і просторових уявлень за допомогою рухів тіла; формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції; розвивати тілесну моторику, асоціативно-образне й логічне мислення, мовлення, увагу, пам'ять, кмітливість. Дод.точки доступу: Мельник, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |