Литовський, В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології [Текст] / В. Литовський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 77-86
Рубрики: дитяча психологія педагогічна психологія психологія молодшого школяра психологія навчання Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток -- мисленнєвий розвиток -- писемнє мовлення -- діалогічно орієнтоване навчання Анотація: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ушакова, Т. Н. Раннее речевое развитие и его природные основания [Текст] / Т. Н. Ушакова, С. С. Белова, О. Е. Громова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N2. - С. 44-56 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток--логопедичні заняття Кл.слова (ненормовані): голосовое проявление -- психологія малюка -- мовленнєвий розвиток -- діти до року -- интенции Дод.точки доступу: Белова, С. С.; Громова, О. Е. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гусак, В. Відгук на твір мистецтва: Урок мовленнєвого розвитку в 10 класі [Текст] / В. Гусак> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N9. - С. 27-30. Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): відгук -- мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Б77 Бойко, Ольга Вікторівна. Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / О. В. Бойко ; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса). - Одеса : ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2009. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з іноземної мови Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток -- мовленнєва активність -- автореферати з дошкільної педагогіки -- навчання англійської мови Дод.точки доступу: Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 64 Кондратьева, С. Ю. Обучение пересказу детей с общим недоразвитием речи [Текст] / С. Ю. Кондратьева, А. С. Волкова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 4. - С. 38-40. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): корекційні вправи -- мовленнєвий розвиток Дод.точки доступу: Волкова, А. С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Маршалова, М. В. Формирование артикуляционного праксиса-основа коррекции нарушений фонетико-фонематической стороны речи у дошкольников с дизартрией [Текст] / М. В. Маршалова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 9. - С. 37-43 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): дизартрія -- артикуляційний праксис -- фонетичні вправи -- мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 71 Уровень речевого развития детей на етапе формирования навыка чтения / Е. Е. Ляксо [и др.]> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 1. - С. 73-87. - Библиогр.: 35 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: психологія когнітивна Психологія--дитяче читання Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток -- функціональна асиметрія -- репліки у відповідь -- ответные реплики -- фонематичний слух -- акустичні характеристики -- електроенцефалограма Дод.точки доступу: Ляксо, Е. Е.; Фролова, О. В.; Смирнов, А. Г.; Куражова, А. В.; Гайкова Ю. С.; Бедная, Е. Д.; Григорьев, А. С. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 28 Севостьянова, Любовь Викторовна. Роль речевого центра в развитии самостоятельности дошкольников [Текст] / Л. В. Севостьянова, Н. И. Левшина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 7. - С. 6-9 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільники--розвиток самостійності Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток самостійності дошкільників -- комунікативно-мовленнєва активність -- центр мовленнжвого розвитку -- мовленнєвий розвиток Анотація: У статті висвітлюється досвід роботи Центру мовленнєвого розвитку дитячого садка № 137 м. Магнітогорська (Росія). Дод.точки доступу: Левшина, Наталия Ивановна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 31 Кашинцева, Светлана Владимировна. Стимуляция речевой активности детей раннего возраста [Текст] / С. В. Кашинцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 7. - С. 16-18 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільники--ранній вік--мовленнєвий розвиток--корекційно-розвивальна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): пізнавально-мовленнєвий розвиток -- корекційно-розвиваючі заняття -- діти раннього віку -- мовленнєвий розвиток Анотація: У статті йдеться мова про пізнавально-мовленнєвий розвиток дітей раннього віку. Подано розробки двох ігрових ситуацій, які можна використовувати при індивідуальній роботі з дітьми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 79 Формирование у дошкольников способности к речевому творчеству [Текст] / Т. А. Кулиш [и др.]> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 7. - С. 18-23 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): пізнавально-мовленнєвий розвиток -- мовленнєва творчість дошкільників -- мовленнєвий розвиток -- сценарії свят для дошкільників Анотація: У статті подається розробка проекту по формуванню у дошкільників здібностей до мовленнєвої творчості. У додатку до проекту вміщено анкети для педагогів і батьків, а також сценарій "Праздник сочинялок". Дод.точки доступу: Кулиш, Татьяна Алексеевна; Новикова, Марина Валентиновна; Митричева, Елена Ананьева; Грачева, Н. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 82 Борисенко, Н. А. Методологический семинар по проблемам чтения и грамотности / Н. А. Борисенко> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 169-171. . - ISSN 0042-8841
Проблеми грамотності--методологічний семінар Кл.слова (ненормовані): грамотність -- читання -- мовленнєвий розвиток Анотація: Про роботу методологічного семінару "Проблеми читання і грамотності", який відбувся 4 грудня 2012 року в Москві. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 72 Антонова, Оксана Александровна. Наш чудесный "Уголок-говорок", или Речевой уголок в логопедической группе [Текст] / О. А. Антонова, Т. А. Алексеева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 31-35. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): логопедична група в ДНЗ -- корекційна педагогіка -- розвиваючий логопедичний килимок -- мовленнєвий куточок -- дошкільний вік -- мовленнєвий розвиток Анотація: Автори статті діляться досвідом зі створення особливого простору в логопедічній группі дошкільників - мовленнєвого куточка. Дод.точки доступу: Алексеева, Татьяна Александровна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Віншуємо переможців конкурсу! > // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 52-53. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--конкурси Кл.слова (ненормовані): конкурси -- методичний супровід -- діти раннього віку -- адаптація -- інновації -- розвивально-пізнавальне середовище -- здоров’язбережувальні технології -- мовленнєвий розвиток -- духовно-моральне виховання -- професіоналізм Анотація: У статті йдеться про щорічний конкурс, який організовує журнал "Вихователь-методист дошкільного закладу" з метою активізувати творчість педагогів, виявити ініціативних, талановитих особистостей, чиї підходи до роботи з дошкільниками вирізняються неординарністю та ефективністю. Цього року визначали авторів найкращих розробок щодо методичного супроводу дітей раннього віку. Подано список переможців конкурсу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 74 Богуш, Алла Михайлівна. Перші кроки грамоти: передшкільний вік [Текст] : Навчальний посібник / А. М. Богуш, Н. В. Маліновська ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : СЛОВО, 2013. - 424 с. - ISBN 978-966-194-126-6 : 64.00 грн. РУБ 372(075.3) Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): рідна мова в ЗДО -- методика розвитку мовлення дітей -- мовленнєвий розвиток Дод.точки доступу: Маліновська, Наталія Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (2) |
Я 45 Якиманская, И. С. Хрестоматия по проблемам чтения и грамотности / И. С. Якиманская> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 159-161. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія читання--навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): хрестоматії -- читання -- освіченість -- грамотність -- мовленнєвий розвиток -- мовлення Анотація: Міститься рецензія на хрестоматію «Дослідження читання та грамотності в Психологічному інституті за 100 років» під ред. Карпової Н. Л., Граник Г. Г., Кабардова М. К., яка присвячена вивченню питань читання та освіченості населення. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 99 Ляшенко, Л. Мандрівка казковими стежками : зимова мандрівка для дітей дошкіл. віку / Людмила Ляшенко, Олена Шаповал> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 68-71. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): рухова активність -- позитивні емоції -- зимові свята -- мовленнєві ігри -- рухливі ігри -- мовленнєвий розвиток -- діти дошкільного віку Дод.точки доступу: Шаповал, Олена Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
З-38 Захарченко, Віра Григорівна. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі [Текст] : навчально - методичний посібник / В.Г. Захарченко ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 60 с. ; 21 см. - ISBN 966-660-036-6 : 3.00 грн. РУБ 372.3(075.3) Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільники--ігрова діяльність Дошкільники--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- мовленнєвий розвиток -- сюжетно-рольові ігри Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова (Київ) Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Логвинчук, Світлана Мовленнєва компетенція - засобами гри : ефективний досвід [Текст] / Світлана Логвинчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): ігрові методи -- мовленнєвий розвиток -- фонематичний слух -- лексична компетенція -- діамонологічна компетенція -- складання розповіді Анотація: В статті описано досвід формування мовленнєвої компетенції дошкільнят засобами гри. Значне місце в навчально-мовленнєвій та ігровій діяльності дошкільнят автор відводить дидактичним іграм, цікавим вправам, творчим завданням, мовленнєво-ігровим ситуаціям, які сприяють розвитку кожної складової мовленнєвої компетенції. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
П 43 Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки [Текст] / Л. Погорєлова, К. Шевцова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 18–26. - Зміст: Освітній проект "На гостину до казки" ; Метод наочного моделювання – запорука ефективності роботи з мовленнєвого розвитку ; Результативність проекту ; Додаток 1. Змістове наповнення проекту "На гостину до казки" ; Додаток 2. Заняття з елементами гри-драматизації за змістом української народної казки "Горщик" для дітей раннього віку. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток -- діти третього року життя -- розвиток мовлення -- освітні проекти -- казки -- етапи реалізації -- метод наочного моделювання -- змістове наповнення -- конспекти занять -- ігри-драматизації -- Горщик, українська народна казка -- дошкільні навчальні заклади -- методика навчання Дод.точки доступу: Шевцова, К. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Я 47 Яковенко, Олена Розвиваємо мовлення з колиски [Текст] / Олена Яковенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 2-4 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): мовленнєва активність -- автономне мовлення -- мовленнєвий розвиток -- затримка мовлення Анотація: Стаття покликана допомогти батькам і педагогам дбати про гармонійний розвиток мовлення дітей починаючи з раннього і навіть немовлячого віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Р 78 Ростикус, Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи / Надія Ростикус> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 5–9. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): ситуативні вправи -- діалогічне мовлення -- мовленнєві вправи -- мовленнєвий розвиток -- комунікативно-мовленнєва діяльність -- початкова школа Анотація: Мета статті полягає в аналізі впливу джерела думки на формування мовленнєво-комунікативної особистості молодшого школяра, у розробленні зразків навчальних ситуативних вправ на основі спостережень і безпосереднього перебування серед природи, методичних рекомендацій щодо використання їх для розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 59 Сокирба, Людмила. Здраствуй, літо! Привіт, море! [Текст] : бінарне заняття для дітей середньої групи / Л. Сокирба, О. Шимерлюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2017. - N 6. - С. 32-35. . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): бінарне заняття для дітей середньої групи -- інтегрована освіта дошкільника -- корекційно-розвивальні завдання -- мовленнєвий розвиток Дод.точки доступу: Шимерлюк, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 26 Бартощук, Богдана. Тези як засіб організації розумової праці [Текст] : урок у 10 класі / Б. Бартощук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 6. - С. 17-21. . - ISSN 0130-5263
Кл.слова (ненормовані): розумова праця учнів -- робота з текстом -- опрацювання інформації -- мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 96 Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 33–37.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- розвиток зв’язного мовлення -- майстер-клас -- мовленнєвий розвиток -- методична робота Анотація: У статті йдеться про уміння педагогів створити оптимальні умови для розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер-класу для педагогів "Навчаємо розмови". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Крисюк, Віра. Якою будеш ти, моя майбутня родино? [Текст] : твір-роздум на морально-етичну тему / В. Крисюк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 7-9. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--учнівські твори Кл.слова (ненормовані): твір-роздум -- текст-роздум -- мовленнєвий розвиток -- морально-етичні проблеми -- сімейні цінності -- аналіз тексту -- інтерактивна вправа -- опрацювання пам’ятки Анотація: У статті подано план-конспект уроку мовленнєвого розвитку щодо написання твору-роздуму на морально-етичну тему. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8. Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото. Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото. Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл. Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото. Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О. Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв. Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Пілат, В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами] / В. І. Пілат. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: читацька компетентність, читацькі навички, учні з особливими освітніми потребами Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік. - С.7–8. Кл.слова: логопедичний масаж, соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами Твердохліб, Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами як головної складової соціально активної особистості] / Г. В. Твердохліб. - С.10–12. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Кл.слова: комунікативна компетентність, комунікативні уміння, діти з особливими освітніми потребами Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева. - С.13–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: мовленнєвий розвиток, діти з розладами аутичного спектру, аутизм Цуркан, У. О. День сім’ї : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу до Дня сім’ї] / У. О. Цуркан. - С.17–21. - Бібліогр.: 2 назв. : фото. Кл.слова: логопедичні заходи, сімейні відносини, сімейні свята Чиж, В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості : [розробка уроку української мови для учнів 6-го класу із легкою розумовою відсталістю, призначений розвивати усне і писемне мовлення дітей] / В. М. Чиж. - С.22–24. : фото. Кл.слова: культура мовлення, культура спілкування, уроки української мови Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк. - С.25–29. : табл. Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, технологічні картки, спеціальна освіта Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова. - С.30–31. : іл. Кл.слова: інформатика, уроки, діти з розладами аутичного спектра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру [Текст] : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 13–16 : фото. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток -- діти з розладами аутичного спектру -- аутизм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець. - С.2–4. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами, освітньо-реабілітаційні центри Скалій, І. І. Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення : [розглянуто особливості використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point для корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення ] / І. І. Скалій. - С.5–7. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. Кл.слова: мультимедійні технології, мовленнєва компетентність, молодші школярі Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда. - С.8–13. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Кл.слова: соціальна адаптація, мовленнєвий розвиток, діти з ураженою слуховою функцією Ковальова, Л. А. Усією родиною — на старт! : [виховний захід для учнів 5–7-х класів з різними нозологіями] / Л. А. Ковальова, А. Бабакіна Л. - С.14–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: виховна робота, виховні заходи, фізичний розвиток Лемець, С. Й. Нитки. Види ниток. Довжина і товщина нитки. Застосування ниток у житті людини : [відкритий урок з трудового навчання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / С. Й. Лемець. - С.17–21. - Бібліогр.: 4 назв. : фото., табл. Кл.слова: трудове виховання, трудове навчання, відкриті уроки Смот, А. П. Малювання прямих ліній на папері у різних напрямках : [конспект уроку з української мови для учнів 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.22–23. - Бібліогр.: 1 назв. Кл.слова: українська мова, правопис, діти з легкою розумовою відсталістю Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. : іл. Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальна робота, діти із затриманням психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду [Текст] / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 8–13 : табл. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): соціальна адаптація -- мовленнєвий розвиток -- діти з ураженою слуховою функцією Дод.точки доступу: Перегуда, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щербик, Вікторія. Мовчун у дитячому садку, або Навчіть дитину комунікувати [Текст] / В. Щербик> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 32-34. Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): готовність дитини до школи -- мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] [Текст] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 14–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): перевірка знань -- діти з ДЦП -- діти з порушеннями мовленнєвого розвитку -- мовленнєвий розвиток -- літературні читання Дод.точки доступу: Коротецька, Г. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 56-58. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років Анотація: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих. Дод.точки доступу: Пиліпко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними [Текст] / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 4-7. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): діалог з дитиною -- пізнавальний діалог -- дошкільники -- активізація мовлення дошкільника -- висловлення власної думки -- власна думка дитини -- мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скуратівський, Леонід. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток” та інші за змістом поняття [Текст] / Л. Скуратівський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 12-15. Рубрики: Українська мова--мовлення Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток -- національна культура -- мовна компетенція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри [Текст] / М. Омельченко [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 7-14. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- дошкільники -- мовленнєвий розвиток -- сюжетно-рольові ігри -- комунікативна компетентність -- діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Омельченко, Марина; Мамічева, Олена; Сильченко, Вікторія; Кордонець, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |