Ч-63 Чинякова, Г. П. Як сформувати пізнавальний інтерес учнів до хімії [Текст] / Г. П. Чинякова> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 17. - С. 16-20. Рубрики: Викладання хімії в школі Уроки хімії Кл.слова (ненормовані): пізнавальний інтерес -- навчальний матеріал -- хімічний кабінет Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 38 Акініна, Т. Б. Структурування навчального матеріалу в табличній формі під час викладання математики [Текст] / Т. Б. Акініна> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 28. - С. 2-5 РУБ 22.1 Рубрики: Викладання математики в школі Кафедра вищої математики Кл.слова (ненормовані): навчальний матеріал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 33 Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології Анотація: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом’як> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі Анотація: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Р 47 Решетова, Я. С. Тести для експрес-перевірки : 10 клас / Я. С. Решетова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7/8. - С. 70-77 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--тести Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови -- тести -- навчальний матеріал -- експрес-перевірка -- 10 клас Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
О-57 Омельчук, Сергій. Анормативи у трактуванні змісту навчального матеріалу чинної програми з української мови для основної школи [Текст] / С. Омельчук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 5. - С. 2-8. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--програми для середньої школи Кл.слова (ненормовані): навчальний матеріал -- програма з української мови -- нормативність -- лексичні неточності -- граматичні огріхи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 21 Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / Катерина Балютіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–46. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- пам’ятка для батьків -- навчальні програми -- навчальні предмети -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальний матеріал -- програма з української мови -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про міні-програмки для батьків учнів початкової школи з предметів інваріативної частини навчального матеріалу (як приклад подано короткий зміст програми з української мови для 2 класу), що стануть для них свого роду шпаргалками, підглядаючи в які, вони зможуть контролювати та коригувати рівень успішності власної дитини в навчанні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 21 Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 49–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- навчальні програми -- навчальні предмети -- оцінювання навчальних досягнень -- навчальний матеріал -- програма з української мови -- програма з української мови для 3 класу -- 3 клас Анотація: У статті розповідається про міні-програмки для батьків учнів початкової школи з предметів інваріативної частини навчального матеріалу (як приклад подано короткий зміст програми з української мови для 3 класу), що стануть для них свого роду шпаргалками, підглядаючи в які, вони зможуть контролювати та коригувати рівень успішності власної дитини в навчанні. Корисними "шпаргалки" будуть у підготовці до державної підсумкої атестації, які закінчили перший рівень повної загальної середньої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Лариса Кондратенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 14–17. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--навчання Кл.слова (ненормовані): психологія учнів -- навчальна інформація -- сприйняття навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 32 Настас, Дар’я Леонідівна. Використання відеолекції у педагогічній діяльності для підвищення ефективності сприйняття навчального матеріалу студентами [Текст] / Д. Л. Настас> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 3-9. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- навчальний матеріал -- відеолекція -- мультимедіа -- ефективність сприйняття Анотація: У статті висвітлено питання використання відео та відеолекцій у навчальній діяльностітакими засобами ІКТ: MS PowerPoint 2010 і вище; ПЗ SMART Notebook (як запис робочого столу з відеокоментарем); запис відеолекції з веб-камери. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |