74.1
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Библиогр.: 7 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Навчальний процес--дошкільники
   Дошкільна освіта

   адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу)

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
принципи -- дидактичні принципи -- навчальні ситуації -- уявлення -- узагальнене уявлення -- моделювання -- дидактика -- опанування природніх об’єктів
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворюючої стратегії у навчальному процесі і намічені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
С 11


    Сідун, Мар’яна Михайлівна.
    Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / М. М. Сідун ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: майбутній вчитель іноземних мов
   Професійна компетентність учителя

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
навчальні ситуації


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


371.3:821.161.2
Б 81


    Бондаренко, Юрій.
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки
   Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- організація уроку -- навчальні ситуації -- мікроситуація -- елементарна ситуація -- тип уроку -- дидактичне завдання -- навчальний етап -- шляхи аналізу літературного матеріалу -- вивчення образів-персонажів -- викладачі Ніжинської вищої школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)