002.6
К 20


    Каппон, Рене Джек.
    Настанови журналістам Ассошіейтед Пресс [Текст] : професійний порадник / Р. Дж. Каппон; Пер. з англ. А. Ю. Іщенка. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2005. - 160 с. : іл. - Титул. лист. парал. на укр. і англ. мові. - ISBN 966-518-306-0 : 14.00 грн., 3.40 грн.
ДРНТІ
ББК 76.12
РУБ 002.6
Рубрики: Журналістика


Дод.точки доступу:
Іщенко, Андрій \пер.\
Примірників всього: 21
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (6), Ч.З.№3 (11)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (6), Ч.З.№3 (11)

902.7(4Укр)
З-41


   
    Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. IV / за ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 446 с. - 11.00 грн.
    Зміст:
Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-23
Токар, Л. К. Зміст українознавства: системно-функціональний підхід до структурування знань / Л. К. Токар. - С .24-31
Усатенко, Т. П. українознавство: міфологічний аспект / Т. П. Усатенко. - С .32-39
Гринів, О. І. Українська нація в історичному вимірі: постановка проблеми з погляду націології / О. І. Гринів. - С .40-58
Мельник, І. А. Національне відродження в процесі утвердження суверенітету України / І. А. Мельник. - С .59-73
Онищук, В. М. Етнонаціональна політика як чинник формування української політичної нації / В. М. Онищук. - С .74-77
Журба, М. А. Про комуністичні громадські об’єднання у поліетнічному селі України (20-30 рр. ХХ ст.) / М. А. Журба. - С .78-88
Плясецький, О. В. Громадянське суспільство і державні структури з регулювання нацональних відносин в Україні у 20-30- рр. ХХ ст. / О. В. Плясецький. - С .89-91
Ходанович, О. Л. До питання еволюції ідейно-політичних засад ОУН у роки німецької окупації України (1941-1944 рр.) / О. Л. Ходанович. - С .92-99
Гонтар, Т. М. Переселенці на своїй землі (до драматичних подій переселення українців з Посяння, Підляшшя та Холмщини) / Т. М. Гонтар. - С .100-105
Деревінський, В. Ф. Висвітлення становища українців у СРСР у статтях шістдесятників / В. Ф. Деревінський. - С .106-111
Архипенко, Л. М. Роль етнонаціональних чинників у формуванні громадянської свідомості (на матералах Дніпропетровщини) / Л. М. Архипенко. - С .112-119
Євсюкова, Н. В. Профспілки і страйковий рух України у політичному вимірі (1991-2000 рр.) / Н. В. Євсюкова. - С .120-129
Васютинський, В. О. Партійно-ідеологічні ніші в політико-семантичному просторі сучасного українського суспільства / В. О. Васютинський, Л. М. Калачнікова. - С .130-136
Сахань, О. М. Проблеми прав людини в умовах трасформації політичної системи сучасної України / О. М. Сахань. - С .137-143
Буяшенко, В. В. Національна самсосвідомість українців: проблема самоідентифікації / В. В. Буяшенко. - С .144-150
Горова, О. О. Етнічна ідентичність підлітків / О. О. Горова. - С .151-158
Чуйко, І. С. Участь Євгена Олесницького у кооперативному русі / І. С. Чуйко. - С .159-171
Гриб, О. І. Видавнича діяльність Олександра Барвінського / О. І. Гриб. - С .172-181
Береза, Р. П. Християнська мораль у системі погялдів Памфіла Юркевича / Р. П. Береза. - С .182-188
Волос, О. В. Господарська діяльність Миколи Аркаса - одна з малодосліджених сторін його життя / О. В. Волос. - С .189-193
Нагірняк, О. Р. Українознавчий доробок Івана Каманіна у структурі Історичного Товариства Нестора Літописця (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Р. Нагірняк. - С .194-198
Кліш, А. Б. Роль Кирила Студинського в дослідженні національного відродження на західно-українських землях / А. Б. Кліш. - С .199-208
Бойко, Н. Р. Сергій Єфремов про самопізнання особистості в процесі становлення української державності / Н. Р. Бойко. - С .209-214
Бондаренко, Г. Б. Формування світогляду майбутнього хорунжого УПА (Романа Шухевича - Тараса Чупринки) / Г. Б. Бондаренко. - С .215-223
Мазур, Л. О. Ціннісні орієнтації в освіті тва їх вплив на умови виживання українського етносу / Л. О. Мазур. - С .224-243
Чешков, О. А. Витоки кризи в українській освіті та її зміст / О. А. Чешков. - С .244-255
Кузенко, О. Й. Соціально-історичні умови розвитку українського шкільництва в Галичині кінця ХІХ - початку ХХ ст. / О. Й. Кузенко. - С .256-268
Іванський, Р. Д. Виховний ідеал як чинник формування цілісної системи особи громадянина України (за матеріалами дослідження з проблем виховання молоді професора Григорія Ващенка) / Р. Д. Іванський. - С .269-274
Дояр, Л. В. Освіта УСРР та її роль у денаціоналізаціцї українського народу (на матеріалах першої половини 20-х рр. ХХ ст.) / Л. В. Дояр. - С .275-280
Котелевський, П. М. Військово-патріотичне виховання особового складу Збройних Сил України на бойових традиціях армії та народу / П. М. Котелевський. - С .281-285
Розвозчик, П. І. Розвиток творчих здібностей школярів як складової формування цілісної особи громадянина України / П. І. Розвозчик. - С .286-293
Святокум, О. Є. Наступність у правовійосвіті учнів як чинник формування правової держави в Україні / О. Є. Святокум. - С .294-298
Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Миргородського полку: 1848-11111782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .299-305
Баранівський, В. Ф. Українознавство в системі політичної культури / В. Ф. Баранівський. - С .306-308
Линник, І. В. Національна культура як фактор соціально-економічних перетворень в Україні / І. В. Линник. - С .309-320
Фігурний, Ю. С. Відображення українських козацьких традицій у народних прислів’ях і приказках / Ю. С. Фігурний. - С .321-323
Ярошинський, О. Б. Регіональні риси та особливості першої Національної революції і доби Руїни у "Літописці..." Ю. Єрлича / О. Б. Ярошинський. - С .324-330
Петриченко, К. В. До питання про другий зимовий похід Ю. Тютюнника (жовтень-грудень 1921 р.) / К. В. Петриченко. - С .331-337
Федотова, О. О. Цензура друкованих видань в Україні у 80-х роках ХХ століття (За матеріалами Центрального архуву громадських об’єднань України у місті Києві) / О. О. Федотова. - С .338-349
Грицюк, В. М. Значення дослідження прадавньої історії України для самопізнання українського народу / В. М. Грицюк. - С .350-354
Кононенко, Т. П. Ідейні настанови Григорія Сковороди в методологічній культурі нової філософії (до джерел історіографії філософських методологій) / Т. П. Кононенко. - С .355-365
Цибуленко, Г. В. Реалії спііввідношення законодавства і правового поля в умовах українського державотворення ХХ-ХХІ столітт / Г. В. Цибуленко. - С .366-371
Ніколаєва, Н. Б. Пенсійне законодаство в контексті державної соціальної політики України на початку ХХІ століття / Н. Б. Ніколаєва. - С .372-382
Маршавін, Ю. М. Особливості зародження та еволюції ринку праці вукраїні / Ю. М. Маршавін. - С .385-393
Гай-Нижник, П. П. Приватні банківські та кридитові установи України 1917-1918 рр. / П. П. Гай-Нижник. - С .394-404
Лісовська, В. С. Забезпечення національних інтересів України в процесі інтеграції в глобалізовану світову економіку: еколого-правові аспекти / В. С. Лісовська. - С .405-412
Федоренко, О. А. Базисні засади геополітичної ідентичності Українства / О. А. Федоренко. - С .413-419
Донченко, Є. В. Стан україни в глобальних процесах сучасності / Є. В. Донченко. - С .420-425
Горбань, Т. Ю. Українознавчі дослідження в системі наукових закладів України. 1918-1928 рр. / Т. Ю. Горбань. - С .426-439
ДРНТІ
ББК 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Українознавство
   Українці у світі

Кл.слова (ненормовані):
українці у світі


Дод.точки доступу:
Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Олесницький, Євген \о нем\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\; Барвінський, Олександр Григорович (1847-1927) \о нем\; Аркас, Микола \о нем\; Каманін, Іван \о нем\; Студинський, Кирило \о нем\; Єфремов, Сергій Олександрович (1876-1939) \о нем\; Шухневич, Роман \о нем\; Чупринка, Григорій (укр. поет ; 1879-1921) \о нем\; Єрлич, Ю. \о нем\; Тютюнник, Юрко Йосипович (Генерал-хорунжий Армії УНР); Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(075.33)
І-90


   
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : тексти для вивчення курсу / уклад.: Н. І. Бєлкіна, Є. І. Коваленко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 288 с. - Бібліогр.: с. 284-285. - 9.00 грн., 9.00 грн., 10.00 грн., 09.00 грн.
    Зміст:
Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .3
Платон. Протагор / Платон. - С .4
Платон. Закони / Платон. - С .6
Платон. Держава / Платон. - С .10
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .19
Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .24
Рабле, Франсуа. Гаргантюа і Пантагрюель / Ф. Рабле. - С .31
Монтень, М. Досліди / М. Монтень. - С .40
Еразм, Роттердамський. Похвала Глупості / Роттердамський Еразм. - С .43
Мор, Т. Утопія / Т. Мор. - С .44
Кампанелла, Ф. Місто сонця / Ф. Кампанелла. - С .47
Коменський, Я. Велика дидактика / Я. Коменський. - С .51
Коменський, Я. Закони добре організованої школи / Я. Коменський. - С .85
Локк, Д. Думки про виховання / Д. Локк. - С .103
Беллерс, Д. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Д. Беллерс. - С .112
Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Ж.-Ж. Руссо. - С .116
Песталоцці, Й. Лінгард і Гертруда / Й. Песталоцці. - С .156
Песталоцці, Й. Лебедина пісня / Й. Песталоцці. - С .163
Дістервег, А. Посібник для освіти німецьких вчителів / А. Дістервег. - С .172
Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / Р. Оуен. - С .210
Пирогов, М. І. Питання життя / М. І. Пирогов. - С .214
Толстой, Я. Яснополянська школа / Я. Толстой. - С .222
Демолен, Е. "Нова школа" в Англії / Е. Демолен. - С .228
Фер’єр, А. Характеристика "Нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .231
Літц, Г. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Г. Літц. - С .234
Дьюї, Д. Моє педагогічне кредо / Д. Дьюї. - С .235
Кершенштейнер, Г. Суть трудової школи / Г. Кершенштейнер. - С .241
Кершенштейнер, Г. Мета громадянського виховання / Г. Кершенштейнер. - С .248
Кершенштейнер, Г. Завдання держави / Г. Кершенштейнер. - С .249
Кершенштейнер, Г. Ставлення вищих верств до робітничого класу / Г. Кершенштейнер. - С .250
Кершенштейнер, Г. Завдання народної школи / Г. Кершенштейнер. - С .251
Кершенштейнер, Г. Про додаткову школу / Г. Кершенштейнер. - С .252
Кершенштейнер, Г. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу / Г. Кершенштейнер. - С .253
Мейман, Е. Лекції з експериментальної педагогіки / Е. Мейман. - С .255
Лай, В. Школа дії / В. Лай. - С .258
Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .261
Шарельман, Г. Основні настанови / Г. Шарельман. - С .271
Вінекен, Г. Про вільну шкільну общину / Г. Вінекен. - С .274
Кей, Е. Вік дитини / Е. Кей. - С .278
Наторп, П. Уривки з "Соціальної педагогіки" / П. Наторп. - С .279
Зейдель, Р. Гармонійна освіта як мета виховання / Р. Зейдель. - С .281
ДРНТІ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(075.33)


Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Надія Іванівна; Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 486
ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24)
Свободны: ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24)

37(09)(075.33)
К 56


    Коваленко, Євгенія Іванівна.
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна ; Міністерство освіти і науки України, НДУ імені Миколи Гоголя. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 664 с. - ISBN 966-364-353-Х : 50.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .9-10
Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .12-15
Платон. Протагор / Платон. - С .16-17
Платон. Закони / Платон. - С .16-17
Платон. Держава / Платон. - С .23-37
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .39-46
Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .48-57
Алкуїн. Бесіди з Пеніним / Алкуїн. - С .60-63
Рабле, Франсуа. Гантантюа і Пантагрюель / Франсуа Рабле. - С .64-77
Монтень, Мішель. Досліди / Мішель Монтень. - С .79-83
Еразм, Роттердамський. Похвала глупоті / Роттердамський Еразм. - С .84-87
Мор, Томас. Утопія / Томас Мор. - С .87-90
Кампанелла, Фома. Місто сонця / Фома Кампанелла. - С .92-98
Коменський, Ян. Велика дидактика / Ян Коменський. - С .101-154
Коменський, Ян. Закони добре організованої школи / Ян Коменський. - С .155-184
Локк, Джон. Думки про виховання / Джон Локк. - С .186-200
Беллерс, Джон. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Джон Беллерс. - С .201-207
Руссо, Жан-Жак. Еміль, або Про виховання / Жан-Жак Руссо. - С .209-275
Гельвецій, Клод Андріан. Про людину, її розумові здібності і її виховання / Клод Андріан Гельвецій. - С .277-288
Песталоцці, Йоганн. Лінгард і Гертруда / Йоганн Песталоцці. - С .290-300
Песталоцці, Йоганн. Лебедина пісня / Йоганн Песталоцці. - С .301-316
Оуен, Роберт. Уривки з педагогічних творів / Роберт Оуен. - С .318-324
Герберт, Йоган. Перші лекції з педагогіки / Йоган Герберт. - С .326-335
Герберт, Йоган. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання / Йоган Герберт. - С .336-358
Дістервег, Адольф. Посібник для освіти німецьких вчителів / Адольф Дістервег. - С .360-423
Демолен, Едмон. "Нова школа" в Англії / Едмон Демолен. - С .426-430
Фер’єр, А. Характеристика "нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .431-435
Літц, Герман. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Герман Літц. - С .437-439
Дьюї, Джон. Моє педагогічне кредо / Джон Дьюї. - С .440-448
Дьюї, Джон. Школа і суспільство / Джон Дьюї. - С .449-462
Дьюї, Джон. Досвід і освіта / Джон Дьюї. - С .463-482
Кершенштейнер, Геор. Уривки з педагогічних творів / Геор Кершенштейнер. - С .483-507
Мейман, Ернст. Лекції з експериментальної педагогіки / Ернст Мейман. - С .509-513
Лай, Вільгельм. Школа дії / Вільгельм Лай. - С .514-519
Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .521-536
Шарельман, Генріх. Основні настанови / Генріх Шарельман. - С .538-542
Вінекен, Густав. Про вільну шкільну общину / Густав Вінекен. - С .643-549
Кей, Еллен. Вік дитини / Еллен Кей. - С .551-553
Наторп, Пауль. Уривки з "Соціальної педагогіки" / Пауль Наторп. - С .554-556
Гейдель, Роберт. Гармонійна освіта як мета виховання / Роберт Гейдель. - С .557-559
Штайнер, Рудольф. Оновлення педагогіки / Рудольф Штайнер. - С .561-579
Штайнер, Рудольф. Із області духовного знання / Рудольф Штайнер. - С .580-594
Френе, Селестен. Педагогічні інваріанти / Селестен Френе. - С .595-612
Корчак, Януш. Педагогічна публіцистика / Януш Корчак. - С .614-620
Нілл, Олександр. Саммерхілл: виховання свободою / Олександр Нілл. - С .622-636
Фрейхе, Пауло. Педагогіка душі / Пауло Фрейхе. - С .637-658
ДРНТІ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(09)(075.33)


Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Надія Іванівна (канд пед. наук, доцент); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 105
аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25)
Свободны: аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25)

1М(075.3)
Д 56


    Добронравова, Ірина Серафимівна.
    Новітня західна філософія науки [Текст] : підручник / І. С. Добронравова, Т. М. Білоус, О. В. Комар ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : ПАРАПАН, 2008. - 216 с. - ISBN 978-966-8210-69-3 : 7.40 грн.
    Зміст:
Філософсько-методологічні проблеми науки кінця ХХ - початку ХХІ століть
Історичні мета-методології та нове розуміння раціональності . - С .8-9
Критичне осмислення розвитку філософії науки ХХ століття в 1970-1990 роки . - С .10-16
Проект натуралізації філософії науки (Л. Лаудан) . - С .17-21
Наука в контексті соціологічного знання . - С .22-28
Нові форми наукового реалізму
Новий реалізм та філософія мови (Х. Патнем, С. Кріпке) . - С .30-32
Проблема "песимістичної мета-індукції" " Пояснювальний реалізм" Р. Бойда . - С .33-36
Дослідження експериментальної практики та "реалізм стосовно наукових сутностей" як нова форма реалізму (Н. Картрайт, Я. Хакінс) . - С .37-40
Проблема реалізму в сучасній філософії науки . - С .41-45
Проблема редукціонізму / анти-редукціонізму в контексті прагматизму сучасної науки
Редукціонізм у фізиці (С. Вайнберг) . - С .46-51
"Як обманюють закони фізики" (Н. Картрайт) . - С .52-62
Емпіричний поворот у філософії науки
"Конструктивний емпіризм" Б. ван Фраасена . - С .65-70
Проблема "недовизначеності теорії емпіричними даними" : 71-74
Реалізм та емпіризм про істину наукових теорій . - С .75-78
Філософія спеціальних наук та "деуніфікація" підходів до науки
"Натуралістична онтологічна настанова" (А. Файн) . - С .79-82
Автономія експерименту як проект гетерогенного аналізу науки (Я. Хакінг) . - С .83-85
Метафізичний номологічний монізм / метафізичний номологічний плюралізм ( Н. Картрайт) . - С .86-93
Натуралістичні тенденції у філософії другої половини ХХ - початку ХХІ століть
Натуралізм, фізикалізм та сцієнтизм як сучасні наукові настанови . - С .94-98
Натуралізований розум
Фізикалізм щодо свідомості: основні різновиди . - С .99-127
Науковий підхід до свідомості за межами фізикалізму . - С .128-148
Еволюція розуму . - С .149-158
Радикальний конструктивізм як міждисциплінарне вирішення скептичної проблеми . - С .168-187
Реалізм та антиреалізм в еволюційному підході до пізнання . - С .188-194
Натуралізована епістемологія . - С .195
ББК 87.25я73 + 72в
РУБ 1М(075.3)
Рубрики: Філософія--філософія науки


Дод.точки доступу:
Білоус, Тетяна Миколаївна; Комар, Олена Вікторівна; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

30
Ф91


    Фролов, Павло Дмитрович.
    Технології і методики прогнозування наслідків інформаційного впливу на політичні настанови старшокласників [Текст] : методичний посібник / П. Д. Фролов ; Академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - К. : Міленіум, 2008. - 96 с. - Літ.: с. 89-96. - ISBN 966-8063-14-37 : 7.80 грн.
    Зміст:
Політичні настанови і методи їх вивчення
Тезаурусна модель інформаційного впливу
Види інформаційно-психологічних впливів та проблема прогнозування їх наслідків
Методичне забезпечення прогнозування наслідків інформаційного впливу на політичні настанови
ББК 66.011.1 + 88.53
РУБ 30
Рубрики: Тести психологічні
   Соціальний вплив

   Інформаційний вплив

   Виховання--політичні настанови

   Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
тест соціального світогляду -- тест прогнозування політичних настанов -- політичні настанови школярів
Анотація: Посібник знайомить з існуючими нині методичними засобами вивчення політичних настанов особистості, а також способами інформаційного впливу на них. Пропонуються численні методики, які можуть бути використані шкільними психологами.


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

Шифр: ПП1/2007/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2007р. N 3
Зміст:
Бондар, Л. С. Громадське виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. С. Бондар. - С.5-19
Скульська, В. Є. Науково-методичне забеспечення професійного навчання кваліфікованих робітників на виробництві: сучасний стан та проблеми / В. Є. Скульська. - С.20-32
Астахова, В. І. Про стан і завдання вдосконалення наукової роботи у приватних ВНЗ України / В. І. Астахова. - С.33-41
Чибісова, Н. Г. Самоврядування студентів як умова становлення їхньої громадянської свідомості / Н. Г. Чибісова. - С.42-47
Дідук, І. А. Соціально-нормативні настанови сучасних студентів / І. А. Дідук. - С.48-56
Скнар, О. М. Соціальні уявлення студентів про психічні особливості сучасних типових Українців / О. М. Скнар. - С.57-63
Агадуллін, Р. Р. Позанавчальна виховна робота у ВНЗ: досвід формування полікультурної компетентності сучасного вчителя / Р. Р. Агадуллін. - С.64-79
Виговська, О. І. Сучасна діяльність учителя основної школи як дидактична категорія / О. І. Виговська. - С.80-88
Чорноус, О. В. Формування навчально-організаційних умінь і навичок у молодших школярів засобами відеоінформації: проблеми і завдання / О. В. Чорноус. - С.89-94
Гаєвська, Л. А. Механізми оцінювання підготовки фахівців державно-громадського управління освітою / Л. А. Гаєвська. - С.95-106
Короткова, Ю. М. Особливості професійної підготовки вчителів початкових класів у педагогічних академіях Греції (1934-1991) / Ю. М. Короткова. - С.107-113
Мисечко, О. Є. Значення державних курсів іноземних мов у підготовці педагогічних кадрів в Україні у 20-х рр. ХІХ ст. / О. Є. Мисечко. - С.114-130
Добровольська, В. А. Навчання мистецтва і естетичне виховання в освітніх закладах Півдня України на початку ХХ ст. / В. А. Добровольська. - С.131-140
Замашкіна, О. Д. Ідеї розвивального навчання в історико-педагогічному доробку вітчизняних дослідників першої третини ХХст. / О. Д. Замашкіна. - С.140-150
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Дідук, І. А.
    Соціально-нормативні настанови сучасних студентів [Текст] / І. А. Дідук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N3. - С. 48-56
Рубрики: Вища освіта
   оцінювання знань--студенти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)



Д 67
б-ка Бойка О. Д. / Д 67-фб


    Донскіс, Леонідас.
    Збентежена ідентичність і сучасний світ [Текст] / Л. Донскіс. - К. : Факт, 2010. - 312 с. - Бібліогр.: с. 297-304. - ISBN 978-966-359-361-6 : 54.00 грн.
ББК 87.6
РУБ
Рубрики: Соціальна філософія
   Ідентичність соціальна

Кл.слова (ненормовані):
самоаналіз -- моральні настанови -- страх -- ненависть -- руїни

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

88.840
Г 94


    Гуляс , Інеса Антонівна.
    Перфекціоністські настанови як чинник професійної готовності майбутніх практичних психологів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / І. С. Гуляс ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 88.840
Рубрики: перфекціонізм
   Підготовка майбутніх психологів

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивація досягнень -- афіліація -- рефлексія -- професійно-особистісне становлення


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

81
П36


    Пишна, Людмила Михайлівна.
    Повтори як засіб вираження авторської модальності та прагматичної настанови тексту [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.04 - германські мови / Л. М. Пишна ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 1996. - 22 с. -
ББК 81
РУБ 81
Рубрики: тексти
   Германські мови

   автореферати дисертацій--германські мови

Кл.слова (ненормовані):
повтори


Дод.точки доступу:
Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
Т 80


    Трухан, О.
    Психологічний аналіз життєвих цінностей студентів різних професійних напрямків [Текст] / О. Трухан // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 12. - С. 52-58.
ББК 88
Рубрики: професійна підготовка студентів
Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислові настанови -- життєві цінності
Анотація: У статті представлено результати дослідження ціннісно-смислової сфери студентів професійних напрямків "Комп'ютерна інженерія", "Мистецтво", "Економіка і підприємство", "Пожежна безпека", "Фізичне виховання і спорт", "Будівництво". Виявлено ціннісно-смислові настанови в буденній свідомості молоді.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2012/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 2
Зміст:
Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8
Коробова, О. Г. Програма психологічної підтримки молодого вчителя : практичний психолог / О. Г. Коробова. - С.8-18
Гридковець, Л. М. Психокорекційний тренінг як засіб допомоги молоді при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24
Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47
Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55
Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57
Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61
Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, Ж. В. Емяшева, Б. В. Бирон. - С.62-69
Мусатов, С. О. Матеріали до програми "Психологія. 11 клас. Профільний рівень" / С. О. Мусатов. - С.69-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.56
Ш 93


    Штриголь, Д. В.
    Вплив батьків на сімейні настанови дівчат [Текст] / Д. В. Штриголь // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 57-61
ББК 88.56
Рубрики: психологія сімейних відносин
Кл.слова (ненормовані):
сімейні настанови дівчат -- вибір шлюбного партнера -- сексуальні стосунки у шлюбі -- зовнішній вигляд дівчини -- настанови на шлюб -- настанови на сімейні цінності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДС1/2012/5
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2012р. N 5
Зміст:
Варзацька, Лариса. Розвиток оргдіяльнісних умінь учнів : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька. - С.2-7.
Омельчук, Сергій. Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного вчителя-словесника / С. Омельчук. - С.13-18.
Клочек, Григорій. "Садок вишневий коло хати..." як кінотекст : кінематографічний код Тараса Шевченка / Г. Клочек. - С.19-27.
Білоус, Петро. На шляху до животворного слова / П. Білоус. - С.28-30.
Демська, Орися. Словник і час / О. Демська. - С.31-37.
Марко, Василь. Наближення до Шевченка : аналітичні етюди / В. Марко. - С.44-47.
Тетеріна, Ольга. Проблема перекладу крізь призму літературознавчих поглядів Павла Грабовського / О. Тетеріна. - С.48-50.
Моклиця, Марія. Стильовий розріз модернізму: полемічні зауваги та практичні настанови / М. Моклиця. - С.51-58.
Райбедюк, Галина. "Каїном не був, а в Треносі пребував..." : стоїцизм у ліриці Степана Сапеляка / Г. Райбедюк. - С.59-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ОІУ/2012/15/1
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. т.15 N 1
Зміст:
Паращенко, Людмила. Європейський вимір у системі загальної середньої освіти України / Л. Паращенко. - С.7-13.
Кухаренко, Володимир. Підготовка вчителя до дистанційного навчального процесу / В. Кухаренко. - С.14-18.
Сініцина, Ірина. Європейський досвід у реалізації технологічних платформ в Україні / І. Сініцина. - С.19-22.
Рідей, Наталія. Міжнародні стандарти та настанови із забезпечення й управління якістю освіти / Н. Рідей, Д. Шофолов, А. Ільчик. - С.23-32.
Смолінська, Олеся. Інноваційне управління у вищій педагогічній освіті з урахуванням співвідношення категорій організаційної культури та гендеру / О. Смолінська. - С.33-41.
Кравченко, Юрій. Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін / Ю. Кравченко. - С.42-46.
Пономаренко, Ангеліна. Репрезентація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу / А. Пономаренко. - С.47-51.
Кухар, Вікторія. Теоретико-методологічні аспекти вивчення поняття "субкультура" і його складової "молодіжна субкультура" в українознавчому вимірі / В. Кухар. - С.52-57.
Зимомря, Микола. Життя на гончарному крузі : [про Валерія Скотного] / М. Зимомря, І. Добрянський. - С.64-68.
Вішар, Юлія. Історичний плацдарм ринку праці в контексті Болонського процесу / Ю. Вішар. - С.69-74.
Строкаль, Віта. Алгоритм здійснення професійно-практичного навчання майбутніх екологів / В. Строкаль. - С.75-81.
Рибалко, Юлія. Сутність поняття професійної компетентності у психолого-педагогічній літературі / Ю. Рибалко. - С.82-90. - Бібліогр.: 64 назви.
Клочек, Григорій. Концепція реформування літературної освіти в середній школі (предмет - українська література) : коментований варіант / Г. Клочек. - С.91-109.
Дуброва, Оксана. Теоретичні засади формування основ культури спілкування дітей 5-7 років / О. Дуброва. - С.110-115.
Максименко, Клавдія. Нормативно-правове забезпечення впровадження споживчої освіти в Україні та світі / К. Максименко. - С.116-122.
Вебометричний рейтинг університетів світу. - С.123-163.
Топ-60 українських університетів згідно з рейтингом вебометрика та їхнє місце у світовому рейтингу. - С.164-168.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


83.3(4Укр)
М 74


    Моклиця, Марія.
    Стильовий розріз модернізму: полемічні зауваги та практичні настанови [Текст] / М. Моклиця // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 5. - С. 51-58. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--літературні течії
Кл.слова (ненормовані):
раціоналізація ірраціонального -- емоційне ставлення до людини і світу -- символізм -- імпресіонізм -- футуризм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ІЗ-1/2012/23/24
   Журнал

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України [Текст]/ Міністерство освіти і науки України; Видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1920 - . - ISSN 0130-8890. - Виходить тричі на місяць
2012р. N 23/24
Зміст:
Про затвердження Положення про навчально-практичний центр (за галузевим спрямуванням) професійно-технічного навчального закладу : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 14.06.2012 № 694. - С.3-6
Про взаємодію місцевих органів виконавчої влади з питань здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу : наказ М-ва соц. політики України, М-ва охорони здоров’я України, М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, М-ва внутр. справ України від 01.06.2012 № 329/409/652/502. - С.7-18
Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України] від 26.07.2012 № 1/9-529. - С.19-26
Жебровський, Борис Михайлович. В екстремальних умовах ми згадуємо настанови вчителя - і вони спрацьовують : коментар / Б. М. Жебровський. - С.27-31
Про посилення профілактичної роботи в інтернатних закладах : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України] від 27.07.2012 № 1/9-532. - С.31-33
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 ["Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам"] і від 14 червня 2000 р. № 963 ["Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників"] : постанова Кабінету Міністрів України від 18.07.2012 № 635. - С.34-35
Шинкаренко, Віра Іванівна. Про уведення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням до переліку педагогічних посад : коментар / В. І. Шинкаренко. - С.35-36
Про чинні програми та посібники для дошкільних навчальних закладів : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України] від 13.08.2012 № 1/9-568. - С.37-43
Перелік навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/13 навчальному році : дод. до листа МОНмолодьспорту України від 13.08.2012 № 1/9-568. - С.38-43
Про використання навчальної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2012/13 навчальному році : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України] від 03.08.2012 № 1/9-550. - С.43-64
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2012/13 навчальному році : [дод. до листа МОНмолодьспорту України від 03.08.2012 № 1/9-550]. - С.44-64
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Ж 44


    Жебровський, Борис Михайлович.
    В екстремальних умовах ми згадуємо настанови вчителя - і вони спрацьовують : [розмова із заст. міністра МОНмолодьспорту України Б. М. Жебровським про новації, які відбудуться в освіті, стан готовності до нового 2012/13 навч. року / вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 23/24. - С. 27-31
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--новації
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- позашкільна освіта -- дошкільна освіта -- інклюзивне навчання -- сільська школа


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04
Р 11


    Рідей, Наталія.
    Міжнародні стандарти та настанови із забезпечення й управління якістю освіти [Текст] / Н. Рідей, Д. Шофолов, А. Ільчик // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 23-32.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--стандарти
   Освіта--якість освіти--технології управління

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні стандарти освіти -- стандартизація -- технічний комітет -- якість освіти


Дод.точки доступу:
Шофолов, Денис; Ільчик, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2013/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. N 5
Зміст:
Савченко, Олександра. Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови / О. Савченко. - С.1-5
Білик, Віра. Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів / В. Білик. - С.6-8
Дубовик, Світлана. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.9-12
Бабич, Олена. Збережемо природу Землі разом : (урок з природознавства у 4 класі / О. Бабич. - С.12-14
Королюк, Тетяна. Цікаве природознавство у 2 класі : дидактичний матеріал до уроків / Т. Королюк. - С.15-19
Геврик, Галина. Майстер-клас з трудового навчання / Г. Геврик. - С.190-22
Трубко, Віта. "Вгору чарівними сходинками" : (інтелектуальне заняття, присвячене закінченню 1 класу) / В. Трубко. - С.22-23
Чорна, Наталія. Формування мистецьких компетентностей учня відповідно до Державного стандарту початкової школи / Н. Чорна. - С.24-25
Асєєва, Марина. На урок до пана Олівця та пані Фарби / М. Асєєва. - С.26-29
Неізвідська, Людмила. Країна здорових дітей / Л. Неізвідська. - С.30-33
Ясногор, Марина. Використання методу "Шість пар взуття способу дії" Едварда де Боно / М. Ясногор. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.
Прищепа, Катерина. Орієнтовне календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас : 2013-2014 навчальний рік / К. Прищепа. - С.40-47
Веремійчик, Іван. Орієнтовний календарний план з трудового навчання / І. Веремійчик. - С.47-50
Мелешко, Віра. Сільська малокоплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання / В. Мелешко. - С.51-53
Мартиненко, Світлана. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.54-56. - Бібліогр. у кінці ст.
Балютіна, Катерина. Орієнтовний перелік заходів, присвячених 95-й річниці з дня народження В. О. Сухомлинського : (методичні рекомендації керівникам шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів) / К. Балютіна, М. Сосновська. - С.57-58
Корнієнко, Софія. Орієнтовні сценарії батьківських зборів / С. Корнієнко. - С.59-60
Берекець, Інна. Працюємо за новим Букварем В. О. Науменко і М. Д. Захарійчук / І. Берекець. - С.61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.268.1
С 13


    Савченко, Олександра.
    Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 1-5 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.268.1
Рубрики: Початкова освіта в Україні--навчальна література
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навички читання -- коло читання -- літературознавча пропедевтика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: К-2/2016/11/12
   Журнал

Критика [Текст] : Рецензії. Ессеї. Огляди/ Часопис аналітичної есеїстики, публіцистики та рецензій. - К. : Часопис, 1997 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 11/12
Зміст:
Лозинський, Василь. Поетична рефлексія у час війни і миру : теорія Маршала Маклюена в українському контексті сьогодення / В. Лозинський. - С.2-8.
Чибісов, Андрій. ЛҐБТК обговорення в Україні: саме на часі / А. Чибісов. - С.9-13.
Стахівська, Юлія. [Рецензія на книгу] / Ю. Стахівська. - С.11.
Мудрак, Леся. [Рецензія на книгу] / Л. Мудрак. - С.12.
Речицький, Всеволод. Українській Конституції бракує етосу капіталізму / В. Речицький. - С.14-19.
Блануца, Андрій. [Рецензія на книгу] / А. Блануца. - С.15.
Блануца, Андрій. Рецензія на кн. / А. Блануца. - С.16.
Кононенко, Василь. [Рецензія на книгу] / В. Кононенко. - С.18.
Блануца, Андрій. Рец. на кн. / А. Блануца. - С.19.
Ревакович, Марія. Двомовна творчість Патриції Килини: питання жанру : до 80-річчя від дня народження / М. Ревакович. - С.23-26.
Блануца, Андрій. Рец. на книгу / А. Блануца. - С.25.
Дмітрієв, Алєксандр. Настанови й орієнтири Олександра Потебні / А. Дмітрієв. - С.27-36.
Коцарев, Олег. [Рецензія на книгу] / О. Коцарев. - С.29.
Блануца, Андрій. Рецензія / А. Блануца. - С.30.
Смотрицький, М. [Рецензія на книгу] / М. Смотрицький. - С.35.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.100.58
К 64


    Кондратець, І.
    Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 12–18. - Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- проблеми виховання -- ігрові смаки -- ігрова діяльність -- настанови -- анкетування -- педагогічні дослідження
Анотація: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання.


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара (завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1д
Д 53


    Дмітрієв, Алєксандр.
    Настанови й орієнтири Олександра Потебні [Текст] / А. Дмітрієв // Критика : Рецензії. Ессеї. Огляди. - 2016. - N 11/12. - С. 27-36.
ББК 81.411.1д
Рубрики: Українська мова--персоналії мовознавців
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
українські мовознавці


Дод.точки доступу:
Потебня, Олександр Опанасович (лінгвіст,фольклорист,літературознавець ; 1835-1891) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


88
К 78


    Крайлюк, Анна Ігорівна.
    Вплив батьківських настанов на вибір шлюбного партнера [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психол.наук. Спец.19.00.05-соціальна психологія; психологія соціальної роботи / А. І. Крайлюк ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2017. - 21 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: Соціальна психологія--психологія сімейних відносин
   автореферати дисертацій--психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
батьківські настанови -- шлюбні партнери


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

159.922.63
К 56


    Коваленко-Кобилянська, І. Г.
    Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров’я у старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 63-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (10 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Психологія старості--психологічне здоров’я
Кл.слова (ненормовані):
геронтогенез -- метакогніції -- інтелектуальний розвиток -- соціальні настанови -- психологічне здоров’я
Анотація: З огляду на збільшення частки представників різного віку в соціумі на часі постає проблема актуалізації метакогніцій та їх вплив на психологічне здоров’я в період геронтогенезу. Розглянуто специфічні детермінанти метакогнітивного розвитку в старості. Експериментально доведено, що складнощі під час розв’язання проблем у людей похилого віку з’являються не так через зниження когнітивних функцій у геронтогенезі, як у результаті неспроможності людини адекватно оцінити власні інтелектуальні ресурси та через фактичну відмову від їх застосування понад мінімальні, життєво необхідні інтелектуальні зусилля.
Результати дослідження підтвердили, що оптимізація роботи метакогніцій дає можливість людині продовжити в період геронтогенезу інтелектуально активне, соціально орієнтоване життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/12
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1–3. - Бібліогр.: 5 назв.
Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4–6.
Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 7 назв.
Каракоз, С. Борис Олійник : (1935–2017) / С. Каракоз. - С.9–13.
Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14–17. - Бібліогр.: 11 назв.
Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17–19.
Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19–23. - Бібліогр.: 7 назв.
Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24–27.
Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27–32. - Бібліогр.: 2 назви.
Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33–35.
Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35–37.
Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38.
Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39–40. - Бібліогр.: 9 назв.
Ґолибард, Є. Очищуюча сила сорому / Є. Ґолибард. - С.41–42.
Третяк, З. Щаслива родина – щаслива дитина / З. Третяк. - С.43–49. - Бібліогр.: 5 назв.
Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50–51.
Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52–54.
Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54–55.
Кострицька, З. До Дня Соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56–57.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51](477)
Л 63


    Листопад, Н.
    Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Наталія Листопад // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 24–27. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 1 класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики -- методика викладання -- величина -- одиниці вимірювання -- довжина -- методичні особливості -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розкрито особливості опрацювання теми "Довжина" у 1 класі, оскільки правильно сформовані первинні уявлення про величину та вміння увимірювати довжину об’єктів стануть запорукою успішного формування вмінь вимірювати будь-які величини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)