П 78 Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2012/13 навчальному році : інструкт.-метод. рекомендації : дод. до листа М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 21.05.2012 № 1/9-388> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 16. - С. 11-18 Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- лист МОНМС України -- методичні рекомендації -- інструктивно-методичні рекомендації -- дошкільні навчальні заклади -- організація роботи Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 63-64. Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади Заклади дошкільної освіти--методична робота Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): плани роботи -- організація роботи -- календарні плани -- педагогічні ради -- місячні плани Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про організацію роботи літніх шкіл для обдарованих дітей : [лист...] від 30.07.2013 № 1/9-518> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2013. - № 22/24. - С. 91-95. - Додаток. - Зміст: Організація роботи літніх шкіл для обдарованих дітей Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Позашкільна освіта в Україні--правові джерела Обдаровані діти--позашкільна освіта--Україна Обдаровані діти--літні школи--організація роботи Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- лист МОН України -- обдаровані діти -- літні школи -- організація роботи -- літні канікули -- відпочинок дітей -- оздоровлення дітей -- навчально-виховний процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 9–14. - Зміст: Який вигляд має та як поводиться лялька ; Які теми обговорювати ; Як організувати роботу ; Додаток : Орієнтовні плани-конспекти бесід із ляльками-персонами.
Кл.слова (ненормовані): навчальні іграшки -- педагогічні прийоми -- ялька-персона -- організація роботи -- орієнтовні плани-конспекти -- психологічний розвиток -- соціальний розвиток Анотація: У статті йдеться про використання методики "Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини" у педагогічному процесі дошкільних навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-64 Організація роботи вихователя-методиста > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 16–17.
Заклади дошкільної освіти--вихователі Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователі-методисти -- організація роботи -- методичний кабінет -- комплектація -- документи -- зберігання -- комплексні програми Анотація: У статті вміщено тест для самодіагностики вихователя-методиста. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 92 Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. [55–56].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- атестація -- атестаційна комісія -- організація роботи -- секретар Анотація: У статті подано пам’ятку для вихователя-методиста щодо організації роботи атестаційної комісії в закладі дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 86 Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 38–40. - Зміст: Як створити творчу майстерню ; Що треба для творчості ; Як організувати роботу.
Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- взаємодія з батьками -- співпраця з батьками -- форми співпраці -- творчі майстерні -- Workshop -- творчість -- організація роботи -- образотворче мистецтво -- естетичне виховання Анотація: У статті йдеться про організацію в закладі дошкільної освіти творчої майстерні (форма співпраці педагогів, дітей та членів їхніх родин). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 76 Стаєнна, Олена. Методичні шпаргалки на кожен день / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 1. - С. 35-39
Кл.слова (ненормовані): методичні картотеки -- організація роботи -- планування Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 83 Григораш, О. В. Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Григораш> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 36–63. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- організація роботи -- талант -- дитяча обдарованість -- розвиток обдарованості -- психолого-педагогічні засади -- інтелектуально обдоровані діти -- розвиток особистості -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми, а також організацію роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми [Текст] / С. В. Бєлінська> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 74–75.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- розвиток обдарованості -- організація роботи -- організаційні методи навчання -- організаційні форми -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті розглянуто типи дитячої обдарованості й основні акценти в роботі з обдарованими дітьми, зокрема організаційні форми й методи навчання обдарованих, зазначено чинники, які стримують розвиток обдарованості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |