С 90 Сутула, О. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 32-51 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Уроки світової літератури Викладання зарубіжної літератури в школі Кл.слова (ненормовані): орієнтовне планування Дод.точки доступу: Тригуб, І.; Тютчев, Федор Иванович (1803-1873) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 90 Сутула, О. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 44-60 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі Уроки світової літератури Планування--школа Кл.слова (ненормовані): орієнтовне планування -- планування уроків Дод.точки доступу: Тригуб, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 71 Косачова, Тетяна. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період / Тетяна Косачова, Ірина Резніченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 33-44. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--літній оздоровчий період Кл.слова (ненормовані): літній період -- оздоровчий період -- перспективне планування -- календарне планування -- методичні рекомендації -- орієнтовне планування -- орієнтовний розподіл часу Анотація: У статті надається орієнтовне змістове наповнення основних розділів плану роботи ДНЗ на літній період. Дод.точки доступу: Резніченко, Ірини Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 59 Козяр, Г. В. Робота з обдарованими дітьми [Текст] : орієнтовне планування та практичні матеріали для індивідуальної та групової роботи / Г. В. Козяр, Г. М. Лавренчук> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10/11. - С. 2-16. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): індивідуальна робота -- групова робота молодших школярів -- робота з обдарованими дітьми -- орієнтовне планування Дод.точки доступу: Лавренчук, Г. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–11. - Зміст: На що спрямовувати методичний супровід ; Які цілі та завдання реалізувати ; Як спланувати, організувати та провести ; Які переваги врахувати ; Додаток 1 : Орієнтовний план методичного тижня "Образотворення дітей дошкільного віку" ; Додаток 2 : Прогноз методичної активності педагагога ; Додаток 3 : Маршрутний лист педагога.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичний тиждень -- професійні компетентності -- методичний супровід -- методичні заходи -- орієнтовне планування -- образотворення -- прогнозування -- методична активність Анотація: У статті вміщено рекомендації фахівців щодо: професійних дефіцитів, які потребують методичного супроводу; створення комфортного методичного простору для педагогів; планування та проведення методичного тижня в закладах дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 43–47. - Зміст: Які основні тематика та форми роботи з дітьми ; Як взаємодіємо з педагогами ; Як співпрацюємо з батьками ; Додаток 1 : Орієнтовний план взаємодії ЗДО та ЗЗСО (початкова ланка) ; Додаток 2 : Готовність дитини до шкільного життя. Форми роботи з педагогами ЗДО та ЗЗСО, батьками
Заклади дошкільної освіти--робота з дітьми Діти дошкільного віку--готовність до школи Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- початкова школа -- робота з батьками -- робота з дітьми -- тематика -- форми роботи -- співпраця з батьками -- взаємодія з батьками -- взаємодія з педагогами -- орієнтовне планування -- діти дошкільного віку -- готовність до школи Анотація: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 784 міста Києва щодо налагодження ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти, сім’ї та початкової школи. Дод.точки доступу: Січкар, І.; Молочко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |