Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / А. Тімотін> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Кл.слова (ненормовані): ПОВЕДІНКА -- перцепція -- спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М59 Микитюк, Галина Юріївна. Взаємини викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього вчителя [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Г. Ю. Микитюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
РУБ 88.840 Рубрики: психологія вищої школи психологія вчителя автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): взаємини викладачів і студентів -- психологічна компетенція -- соціальна перцепція -- особистісне зростання Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р 95 Рычкова, О. В. О мозговых основах социального познания, поведения и психической патологии: концепция "социальный мозг" - "за" и "против" / О. В. Рычкова, А. Б. Холмогорова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 110-125. - Бібліогр.: 78 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Соціальне пізнання--поведінка--психічні патології Кл.слова (ненормовані): соціальний мозок -- соціальна перцепція -- соціальне пізнання -- соціальна поведінка -- психічні патології -- сприйняття соціальних об’єктів -- мигдалина -- префронтальна кора -- вискові долі -- дзеркальні нейрони -- індивідуальна теорія психіки -- шизофренія -- культурно-історична теорія -- вищі психічні процеси Анотація: Розглядається й аналізується поняття "соціальний мозок". Воно визначається як частина мозку, яка спеціалізується на сприйнятті соціальних об'єктів, опосередковує соціальні взаємодії і забезпечує їх здійснення. У даній статті наведені аргументи прихильників правомірності виділення цього поняття, засновані на даних мозкового сканування та вивчення патологічних станів. В якості одного з таких мозкових механізмів, що забезпечують уявлення про переживання і стан іншої людини, описана "система дзеркальних нейронів мозку". Дод.точки доступу: Холмогорова, А. Б. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 4-9. Рубрики: Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): компетентність дитини -- Базовий компонент дошкільної освіти -- перцепція -- рекомендації педагогам -- сенсорне виховання -- пізнавальна активність -- математичні уявлення -- ігри Дод.точки доступу: Машовець, Марина; Коваленко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Г 70 Горобец, Т. Н. Восприятие и перцептивный механизм формирования аутодеструкции / Т. Н. Горобец> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 126-131. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Сприйняття--дійсність--аутодеструктивна поведінка психологія сприйняття Кл.слова (ненормовані): сприйняття -- перцепція -- аналіз -- синтез -- аутодеструкція -- аутодеструктивна поведінка Анотація: У статті розглядаються основні аспекти сприйняття людиною дійсності, явищ та об'єктів як психофізіологічного процесу та питання можливих механізмів формування аутодеструктивної поведінки перцептивного характеру. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ч-74 Чмыхова, Е. В. Уровень образования как фактор привлекательности партнера противоположного пола / Е. В. Чмыхова, Д. Г. Давыдов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 44-53. - Библиогр.: 26 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Соціальна психологія--гендер--вибір партнера Кл.слова (ненормовані): атракція -- привабливість -- соціальна перцепція -- статевий вибір -- вибір партнера -- рівень освіти Анотація: Буденна свідомість і теорія еволюційної психології приводять до висновку про вплив рівня освіти людини на його привабливість в очах партнерів протилежної статі. Передбачається, що жінки прагнуть до вибору більш освіченого партнера, в той час як для чоловіків зовнішній вигляд важливіше освіти. Дод.точки доступу: Давыдов, Д. Г. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 69 Романенко, О. В. Діагностика особистісних установок у системі психотерапевтичної роботи з дітьми дошкільного віку [Текст] / О. В. Романенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 9-13 Рубрики: Психологія дошкільника--психотерапевтична робота Кл.слова (ненормовані): особистісна установка -- соціальна перцепція -- метод незакінчених оповідань -- моделі особистісних змін Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 92 Муха, О. Я. Структура та властивості естетичної перцепції [Текст] / О. Я. Муха> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 4. - С. 97-105. Рубрики: Філософія--етика--естетика Кл.слова (ненормовані): естетична перцепція -- феноменологічний підхід -- перцептивна фаза Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2017/7 Журнал 2017р. N 7 Осадченко, І. Розв’язання педагогічних ситуацій - і наука, і мистецтво / І. Осадченко. - С.3-9. Митник, Олександр. З’ясуймо під час спостереження, де хибне, де істинне твердження : розв’язування логічних задач методом припущення / О. Митник. - С.9-14. Степанюк, Катерина. Будь з чого зможем при бажанні створити вироби прегарні : розвиток конструктивних умінь молодших школярів на уроках трудового навчання / К. Степанюк. - С.14-17. Ягупа, Ірина. Маленькі "зірочки”, зате яскраві засяють в нашій школі та державі : лідерський проект “Клас року” / І. Ягупа. - С.17-22. Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток: колірна перцепція : способи застосування еталонів кольору в обстеженні об’єктів / І. Барбашова. - С.22-26. Чемоніна, Лада. Вивчаймо мову граючи : використання дидактичних ігор на уроках мови / Л. Чемоніна. - С.26-30. Коток, Оксана. Подорож на чарівній кулі : інтегрований урок-подорож з навчання грамоти, математики та курсу “Я у світі” у 1-му класі / О. Коток. - С.30-34. Добровольська, Людмила. Літературне читання: особистісно орієнтовані інтегровані завдання / Л. Добровольська. - С.34-37. Герасимчук, Ірина. Словникові слова: запам’ятовуємо легко, пишемо грамотно : добірка цікавих завдань для учнів 2-4-х класів / І. Герасимчук. - С.37-42. Пинка, Надія. Творчі проекти - засіб виховання соціально активної особистості : скарбничка ідей для проведення проектів / Н. Пинка. - С.42-45. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 24 Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток: колірна перцепція [Текст] : способи застосування еталонів кольору в обстеженні об’єктів / І. Барбашова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7. - С. 22-26.
Кл.слова (ненормовані): колірна перцепція -- сенсорний розвиток дитини -- уміння розпізнавати кольори -- еталони кольору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2017/12 Журнал 2017р. N 12 Приходько, Юлія. Дитячі страхи : причини виникнення та шляхи подолання / Ю. Приходько. - С.7-11. Пономарьова, Катерина. Розвиток цікавий різнобічний завдання забезпечують практичні : засоби різнобічного розвитку першокласників у процесі навання грамоти / К. Пономарьова. - С.14-21. Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток : зорова просторова перцепція / І. Барбашова. - С.46-51. Соценко, Ірина. Новорічні пригоди іграшок : Сценарій свята для молодших школярів / І. Соценко. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток : зорова просторова перцепція [Текст] / І. Барбашова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 46-51. Рубрики: Початкова школа--інновації Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти Кл.слова (ненормовані): колірні еталони -- зорова перцепція -- навчально-перцептивні завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 84 Круглик, О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху [Текст] / Оксана Круглик> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Люди з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття Анотація: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |