Циганок, К.
    Дидактичний матеріал до уроків розвитку зв’язного мовлення в 1 класі [Текст] / К. Циганок // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 19-24 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--розвиток зв’язного мовлення
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- розвиток зв’язного мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-9
Д 99


    Дячук, І.
    Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку зв’язного мовлення, 2 клас [Текст] : (з досвіду роботи) / І. Дячук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 5-12 . - ISSN 0131-5358
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Початкова школа--розвиток зв’язного мовлення
   Початкова школа--уроки української мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- інтерактивні технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
З-62


    Зимульдінова, Алла.
    Дидактичні особливості розвитку зв’язного мовлення шестирічних першокласників [Текст] / А. Зимульдінова, С. Гірняк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 9-11. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: Початкова школа--мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв’язне мовлення -- шестирічні першокласники -- розвиток зв’язного мовлення


Дод.точки доступу:
Гірняк, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Ж 52


    Желтобрюх, О. Ф.
    Интегрированная совместная деятельность учителя-логопеда и педагога-психолога с детьми старшего дошкольного возраста "Две столицы России" [Текст] / О. Ф. Желтобрюх, М. Е. Маркушева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 2. - С. 33-36. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- навички словотворення -- виразне читання віршів -- мовні навички -- виховання любові до Батьківщини
Анотація: В статті представлено розробку заняття, яке провели спільно вчитель-логопед та педагог-психолог. Ціль заняття - формування навичківспівробітництва і взаєморозуміння, самостійності, активності, ініціативності в спілкуванні. Виховання любові до Батьківщини, її столиці, до рідного міста і гордості за них.


Дод.точки доступу:
Маркушева, М. Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Б 95


    Быкова, О. А.
    Влияние оптико-пространственных представлений на развитие связной речи у детей старшего дошкольного возраста с ОНР [Текст] / О. А. Быкова, Е. В. Каплина, А. В. Военкова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 2. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільний вік--логопедична допомога
   Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку

   Корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- оптично-просторові уявлення -- недорозвинутість мови у дошкільників -- проведення заняття


Дод.точки доступу:
Каплина, Е. В.; Военкова, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
З-11


   
    З досвіду роботи Кременчуцького ліцею №4 Полтавської області [Текст] : спецвипуск // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 9. - С. 2-65
ББК 74.2
Рубрики: Обдаровані діти--методика занять
   Освіта--інновації

   Загальноосвітні навчальні заклади--типи шкіл

   Навчання--методи--форми--засоби

   Початкова школа--мовлення

   Початкова школа--уроки математики

   Початкова школа--мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні процеси -- виховання гуманістичного типу -- робота з обдарованими дітьми -- розвиток зв’язного мовлення -- нетрадиційні форми навчання -- вербальні здібності -- зовнішнє тестування -- успіх учня -- задачі для учнів початкових класів -- задачі з логічним навантаженням -- образотворче мистецтво


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1
О-76


    Остапенко, О.
    Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв’язного мовлення учнів [Текст] / О. Остапенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 8-11.
ББК 81.411.1
Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання
   Інтерактивні технології навчання--українська мова

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний урок -- розвиток зв’язного мовлення -- складання казки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Крутій, Катерина.
    Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 54-64 : фотогр.
ББК 74.10
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
медіатехнології -- мультфільми -- розвиток зв’язного мовлення -- медіадидактичне забезпечення -- світлова техніка -- звукотехнічні засоби -- відеосюжети з мультфільмів -- принцип наочності
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання численних видів медіатехнологій, зокрема мультфільмів, на формування у дітей соціальних установок і цінностей. Висвітлено можливості використання світлової та звукової техніки в навчанні й вихованні дошкільнят. Проаналізовано сучасний стан медіадидактичного забезпечення освітнього процесу. Відображено вплив сучасних мультфільмів на процес соціалізації дітей, визначено критерії їхнього якісного добору. Запропоновано авторську технологію застосування відеосюжетів із мультиплікаційних фільмів як засіб навчання й розвитку зв’язного мовлення старших дошкільнят, для якої розроблено систему тематичного планування.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100
М 17


    Максимова, Л. В.
    Интегрированная образовательная деятельность коррекционной направленности "Прощание с осенью" [Текст] / Л. В. Максимова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 39-42. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття
   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- корекційно-розвивальні заняття -- логопедичні заняття -- розвиток зв’язного мовлення
Анотація: В статті розповідається як за допомогою різних видів освітньої діяльності вплинути на розвиток зв’язного мовлення дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102.68
К 84


    Крутій, К. Л.
    Медіадидактичні особливості використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв’язного мовлення дошкільників [Текст] / К. Л. Крутій // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 20-25
ДРНТІ
ББК 74.102.68 + 74.102.413
Рубрики: Дошкільна освіта--мультимедійні технології навчання
   Дошкільна освіта--розвиток мовлення

   Дошкільники--мовленнєвий розвиток--розвиток зв’язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- медіадидактика -- розвиток зв’язного мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100
К 84


    Крутій, Катерина.
    Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 53-63.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавально-мовний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- медіадидактичне забезпечення -- мультфільми -- мовлення -- розвиток зв’язного мовлення -- казки -- міжкультурна компетенція -- відеосюжети з мультфільмів -- дошкільники
Анотація: Розглянуто проблему застосування спеціально дібраних відеосюжетів із мультфільмів з метою створення комунікативних ситуацій у процесі роботи з казкою. Розкрито роль казок та мультфільмів у мовленнєвому розвитку дітей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.411.1-90
Б 81


    Бондаренко, Н.
    Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв’язного мовлення [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
орфографія -- пунктуаційні вміння і навички -- розвиток зв’язного мовлення
Анотація: У статті обгрунтовується природність і необхідність формування орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок учнів 5-7 класів у процесі мовленнєвої діяльності. Проблеми становлення правописної компетентності розглядаються в аспекті основних напрямів методики розвитку мовлення. Автор дає рекомендації щодо закріплення правописних навичок під час роботи над переказами і творами та вдосконалення написаного.


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)


74.100
Г 37


    Геращенко, Тетяна.
    Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 33-35.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри
   Дошкільна освіта--розвиток мовлення

   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- дидактичні ігри -- ігрові завдання -- правила гри -- LEGO-конструктор -- дошкільники
Анотація: У статті розповідається про розвиток мовлення дошкільників за допомогою дидактичних ігор з використанням конструктора LEGO, що дозволяє зробити кожне заняття незвичайним і захопливим.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
П 56


    Пономарьова, Катерина.
    Мовлення зв’язне - чисте й виразне [Текст] : напрями та засоби мовленнєвого розвитку другокласників / К. Пономарьова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 7-11.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки розвитку мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- зв’язне мовлення -- діалогічне мовлення -- усні зв’язні висловлювання -- письмові зв’язні висловлювання -- виражальні засоби мови -- Державний стандарт загальної (початкової) освіти -- 2 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
П 56


    Пономарьова, Катерина.
    Хай сяє кожним словом співуча наша мова [Текст] : методичні поради щодо розвитку мовлення третьокласників / К. Пономарьова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 7-11.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--розвиток зв’язного мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- уроки української мови в початковій школі -- 3 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-90
В 22


    Вацек, Людмила.
    Кожна людина неповторна : українська мова, 7 клас / Л. Вацек // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 11. - С. 32-34.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови в 7 класі--усний твір
Кл.слова (ненормовані):
усний твір -- опис зовнішності людини -- внутрішній світ людини -- розвиток зв’язного мовлення -- розподільний диктант -- уроки української мови
Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з української мови для 7 класу по темі: "Усний твір - опис зовнішності людини".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
С 41


    Ситник, І. М.
    Строкатий дятел - лісовий лікар [Текст] : урок розвитку мовлення в 3-му класі / І. М. Ситник // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 24-26.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки розвитку мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- письмовий переказ тексту -- 3 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
Т 61


    Торхова, О. А.
    Творча майстерня. "Давня весна”. Складання твору за малюнком та планом [Текст] : урок розвитку зв’язного мовлення у 3-му класі / О. А. Торхова // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 27-28.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки розвитку мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв’язного мовлення -- твір за малюнком -- розповідь за малюнком -- 3 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.016:81-028.31](477)
К 96


    Кушнерук, Т.
    Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 33–37.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- розвиток зв’язного мовлення -- майстер-клас -- мовленнєвий розвиток -- методична робота
Анотація: У статті йдеться про уміння педагогів створити оптимальні умови для розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер-класу для педагогів "Навчаємо розмови".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
Г 97


    Гуцалюк, Т.
    Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Тетяна Гуцалюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 15–17. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови в 2 класі -- розвиток зв’язного мовлення -- створення історії -- технології навчання -- початкова школа
Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови з використанням технології "Сторітелінгу" (технології створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сферу учня) на тему: " Створення історії "Як Сонечко з Хмаринкою стали друзями" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2](477)
К 72


    Костина, Н.
    Урок української мови, 2 клас / Наталія Костина // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 18–20. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови в 2 класі -- розвиток зв’язного мовлення -- побудова діалогу -- 2 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови на тему: "Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова діалогу. Робота над деформованими реченнями" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2](477)
М 29


    Мартиненко, В.
    Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / Валентина Мартиненко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 27–33. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читання--навички читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- методика викладання -- навички читання -- пізнавальні процеси -- технічні навички читання -- розвиток зв’язного мовлення -- зорове сприйняття -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2018/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 08.06.2018 р. № 609. - С.2.
Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609. - С.3–8.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід
Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна. - С.9–12 : мал.
Кл.слова: розвиток зорового сприйняття, формування сенсорних еталонів, корекція орієнтування у просторі
Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко. - С.13–17 : фот., мал.
Кл.слова: уроки всесвітньої історії, діти з порушенням слуху, діти з порушенням мовлення
Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / В. М. Атаманенко. - С.18–20 : фот.
Кл.слова: діти із затримкою психологічного розвитку, уроки географії
Акішна, В. В. "Ялинка" : інтегр. урок з літ. читання та труд. навчання у 2-му кл. для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна. - С.21–24 : фот.
Кл.слова: формування навичок читання, розвиток зв’язного мовлення, екологічне виховання
Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.25–29 : мал.
Кл.слова: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності
11-й Інтернет-марафон: крокуємо до Нової української школи натхненно та впевнено! : [про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", який відбувся в червні 2018 р. Під час заходу висвітлювалися питання щодо організації сучасного освітнього простору]. - С.30–31 : фот.
Кл.слова: Нова українська школа, проектні роботи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Акішна, В. В.
    "Ялинка" [Текст] : інтегр. урок з літ. читання та труд. навчання у 2-му кл. для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 21–24 : фот.
Кл.слова (ненормовані):
формування навичок читання -- розвиток зв’язного мовлення -- екологічне виховання -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Говорунець, З. В.
    Перлини східної літератури. 8-й клас [Текст] : [розвиток зв’язного мовлення] / З. В. Говорунець // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2019. - N 23/24. - С. 57-65.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--розвиток зв’язного мовлення учнів
Кл.слова (ненормовані):
уроки зарубіжної літератури в 8 класі -- розвиток зв’язного мовлення -- література Сходу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.3.016:821.161.2](477)
В 18


    Варухіна, Л.
    Ранкова зустріч "Весна іде, красу несе!" / Урок читання у 2 класі, "Веснянки" : за підручником "Українська мова та читання: підручн. для 2 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах): частина 2: Читання / Наталія Богданець-Білоскаленко. – К. : Грамота, 2019. – 144 с. : іл." до ТОП, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко / Леся Варухіна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 25–28. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- комбіновані уроки -- розвиток зв’язного мовлення -- веснянки -- початкова школа
Анотація: У статті подано розробку комбінованого уроку з використанням елементів програми "Крок за кроком"з читання на тему: "Веснянки" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)