Д 71 Дошкільна лінгводидактика [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студ. пед. вузів. Ч. І та ІІ / упоряд. А. М. Богуш. - К. : СЛОВО, 2005. - 720 с. - ISBN 966-8407-49-0 : 53.80 грн., 64.50 грн. Зміст: Науково-теоретичні засади методики навчання дітей рідної мови та ознайомлення з явищами навколишнього життя . - С .9-98 Становлення дошкільної лінгводидактики як науки . - С .99-213 Завдання, методи і форми роботи з розвитку мовлення . - С .214-276 Методика розвитку мовлення дітей перших трьох років життя . - С .275-306 Методика розвитку зв’язного мовлення . - С .307-404 Методика формування граматичної правильності мовлення . - С .405-468 Методика словникової роботи та ознайомлення дітей з явищами навколишнього життя . - С .469-553 Методика виховання звукової культури мовлення дітей . - С .554-611 Методика художнього читання та розповідання дітям дошкільного віку : 612-649 Методика навчання дітей елементів грамоти . - С .650-708
РУБ 372(075.3) Рубрики: Мовлення--дошкільнята Спілкування лінгводидактика дошкільна Читання художнє--методика викладання рідної мови--дошкільний вік Методика художнього читання Методика розвитку мовлення дітей Теорія навчання грамоти--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): метод Монтессорі -- метод Макіндер -- рідна мова -- навчання грамоти Дод.точки доступу: Богуш, Алла Михайлівна \упоряд.\ Примірників всього: 15 Ч.З.№2 (8), фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (5) Свободны: Ч.З.№2 (8), фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (5) |
У 45 Українське дошкілля: Збірка для читання і розповідання дітям дошкільного і молодшого шкільного віку [Текст] : сборник / Упоряд.: Н. Зінкевич, О. Зінкевич. - 5-е вид. - К. : Смолоскип, 2006. - 558 с. - ISBN 966-8499-40-9 : 21.50 грн., 23.90 грн.
РУБ 372.7 Рубрики: Дошкільна освіта--читання--книги для читання Кл.слова (ненормовані): читанка для дошкільнят Дод.точки доступу: Зінкевич, Надія; Зінкевич, Осип Примірників всього: 4 Ч.З.№2 (2), фб (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Шиловська, О. Породження історій життя: Психокорекційна та психопрофілактична робота з дітьми [Текст] / О. Шиловська> // Психолог. - 2005. - N42 (листопад). - С. 12-17
Рубрики: психологія особистості дитини психокорекція психопрофілактика психологія молодшого школяра Кл.слова (ненормовані): наратив -- техніка розповідання історій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДВ-2/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Сафонова, М. Системність у навчанні творчого розповідання / М. Сафонова, А. Пасічник. - С.14-17. Шимко, О. Ходитти, щоб не хворіти / О. Шимко. - С.18-20. Шорохоа, В. Втома - ворог небезпечний / В. Шорохоа. - С.21-23. Пащенко, О. Розвиток пам’яті в дошкільнят / О. Пащенко. - С.24-25. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сафонова, М. Системність у навчанні творчого розповідання [Текст] / М. Сафонова, А. Пасічник> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N5. - С. 14-17. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): МОВЛЕННЯ Дод.точки доступу: Пасічник, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС-1/2011/12 Газета 2011р. N 12 Білан, Олександра. Розповідання за ілюстраціями : старший дошкільний вік / О. Білан. - С.5-117 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білан, Олександра. Розповідання за ілюстраціями [Текст] : старший дошкільний вік / О. Білан> // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2011. - N 12. - С. 5-117 Рубрики: Дошкільна освіта--художній розвиток Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): ілюстрація в роботі з дітьми -- наочність в розвитку дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Єгорушкіна, Катерина. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / Катерина Єгорушкіна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 4-9. Рубрики: Казкотерапія--дошкільний вік Психологія дитини--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): виникнення казкотерапії -- психотерапевтична робота -- основні ідеї казкотерапії -- розповідання казок -- терапевтичні казки Анотація: Автор статті пропонує розглянути деякі методи і прийоми роботи з казкою в ДНЗ на прикладі іі казки "Дерево щастя". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Машковець, Марина. Вплив казки на формування особистості дитини: моральний вспект / М. Машковець, А. Карнаухова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 20-24. Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами фольклору Дошкільне виховання--моральне виховання Дошкільники--формування особистості Кл.слова (ненормовані): вплив казки -- моральні цінності -- національні цінності -- використання казок -- дитяче світобачення -- розповідання казок Дод.точки доступу: Карнаухова, Антоніна; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ОД1/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Мержевицька, Т. А. Використання інтерактивних методів навчання на шкільних уроках історії / Т. А. Мержевицька. - С.9-18. Малаховська, О. Д. Інтегровані уроки як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів / О. Д. Малаховська. - С.19-24. Яценко, А. В. Вільне володіння словом (формування навичок описового і творчого розповідання у дітей дошкільного віку) / А. В. Яценко. - С.25-30. Попова, Л. В. Освітні програми для обдарованих учнів у країнах Європи / Л. В. Попова. - С.43-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 92 Яценко, А. В. Вільне володіння словом (формування навичок описового і творчого розповідання у дітей дошкільного віку) [Текст] / А. В. Яценко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2012. - N 8. - С. 25-30. Рубрики: мовленнєвий розвиток--дошкільний вік Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): володіння словом -- творчий розвиток дошкільників Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2017/7 Журнал 2017р. N 7 Крутій, Катерина. Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітей / Катерина Крутій, Лариса Зданевич. - С.2-6 Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації у 2017/2018 н. р. : додаток 1 до листа МОН ... № 1/9-322 від 13.06.2017. - С.7-8 Нормативний путівник: актуальні питання : додаток 2 до листа МОН ... № 1/9-322. - С.9-11 Єфименко, Микола. Обстежуємо плечовий пояс та руки : моніторинг фізичного розвитку дошкільнят (продовження) / Микола Єфименко. - С.12-15 Думитрюк, Грета. SCRUM-технологія: високі результати за короткий час / Грета Думитрюк. - С.16-19 Зайченко, Наталія. Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи / Наталія Зайченко. - С.20-23 Вусик, Світлана. Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи / Світлана Вусик. - С.24-25 Шахрай, Наталія. Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська. - С.26-28 Пасинок, Алла. Подорож до країни Лімпопо : заняття для дітей середньої групи з використанням нетрадиційного обладнання / Алла Пасинок. - С.29-31 Слюсарук, Галина. Веселий восьминіг - тренажер для ніг / Галина Слюсарук. - С.32-33 Сердюченко, Наталія. Світ, який звучить : цикл занять-досліджень для дітей старшої групи / Наталія Сердюченко. - С.34-37 Голубець, Оксана. Діти рятують планету : вистава за участі старших дошкільнят / Оксана Голубець, Оксана Самойленко, Зінаїда Сербінович. - С.38-40 Наші діти люблять літо! : фотоконкурс "Наші діти". - С.2-а обкладинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 84 Крутій, Катерина Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітей [Текст] / Катерина Крутій, Лариса Зданевич> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сторітелінг -- розповідання історій Анотація: В статті розкривається поняття "сторітелінг" - мистецтво складання і розповідання захопливих історій. Запровадження в практику цієї технології мотивуватиме вихованців до навчальної дільності, пізнання нового, усвідомлення мети своєї діяльності, а також сприятиме загальному розвитку. Дод.точки доступу: Зданевич, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-86 Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Зміст: Додаток : Практикум для вихователів "Навчаємо дітей цікаво розповідати".
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- методи навчання в ЗДО -- заклади дошкільної освіти -- сторітелінг -- складання історій -- розповідання -- розповіді -- методична робота -- практикуми для вихователів Анотація: У статті описано використання технології сторітелінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Вміщено розробку практикуму для педагогів щодо навчання дошкільників складанню історій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |