О-59 ООН і Україна: Разом у нове тисячоліття [Текст] = The un and Ukraine: Into the new millennium together : научно-популярная литература. - [Б. м. : б. в.], 2000. - 64 с. - 8.20 грн.
РУБ 327 Рубрики: ООН (Організація Об’єднаних Націй) Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- милосердя -- розбудова суспільства -- бідність -- Чорнобильська трагедія Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Ф 79 Формирование личности старшекласника [Текст] : монография / Под ред. И. В. Дубровиной ; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии. - М. : Педагогика, 1989. - 168 с. : ил. - (Образование. Педагогические науки). - Л-ра: с. 164-168. - ISBN 5-7155-0028-1 : 0.80 руб.
РУБ 158.9 Рубрики: Старшокласники--психологія Кл.слова (ненормовані): ранняя юность -- формування особистості Дод.точки доступу: Дубровина, И. В. \ред.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии Примірників всього: 18 аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1) Свободны: аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1) |
Шипицына, Л. М. Влияние игровой компьютерной зависимости подростков с нарушениями слуха на их межличностное отношения / Л. М Шипицына> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 33-41. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: вплив Інтернету Залежність від Інтернету Діти з особливими потребами--порушення слуху комп’ютер і діти комп’ютерні ігри--залежність Кл.слова (ненормовані): ігрова комп’ютерна залежність -- слабочуючі підлітки -- формування особистості -- стилі міжособистісної взаємодії Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Шандор, Федір Федорович. Національна ідея як осердя національної свідомості / Федір Шандор> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 21-26. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Виховання національне Особистість--цілісна особистість--становлення Національна ідея--Україна Кл.слова (ненормовані): національна свідомість -- цінності -- формування особистості -- родина -- засоби масової інформації -- національна самосвідомість -- історична пам’ять -- національна культура Анотація: Національна ідея розглядається як осердя національної свідомості з огляду на національні витоки, джерела народної культури, мудрості українського суспільства. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Богданова, Наталія Григорівна. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 90-93. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Особистість студента Кл.слова (ненормовані): життєтворчість особистості -- інтелігентність -- формування особистості -- навчально-виховний процес -- конкурентоспроможність особистості -- самовдосконалення -- особистісно орієнтоване навчання -- комунікативно-творче середовище -- розвиток творчих здібностей Анотація: Розглядаються засадничі аспекти формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 73 Богданова, Наталія. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 1. - С. 53-57. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: творча особистість Кл.слова (ненормовані): особистість -- формування особистості -- формування творчої особистості -- творча особистість -- соціальне середовище Анотація: У статті досліджується основні чинники формування та існування творчої особистості, підкреслюється роль соціального середовища, культури, навчального процесу, виховання та самовиховання. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 51-58. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Держава--державотворення--духовні пріоритети--Україна Виховання--національне виховання Державотворення--Україна Кл.слова (ненормовані): українське державотворення -- державна політика -- українське суспільство -- держава -- інноваційний розвиток -- науково-технологічна сфера -- національна культура -- соціокультурна ідентифікація -- національно-культурне середовище -- антропологічна криза -- національна система освіти і виховання -- формування особистості -- національна ідея -- національне виховання -- культурна сфера Анотація: Розвиток науки, освіти і культури розглядається як основа українського державотворення; підкреслено, що розвиток національно-культурного середовища є одним із пріоритетних завдань української держави, яке зумовлює необхідність приділяти надзвичайну увагу і надавати необхідні ресурси для подолання антропокультурної кризи, що склалася під впливом масово-інформаційної культури, а також негативних тенденцій, що ведуть до витіснення національних цінностей та світоглядних орієнтирів зі структури суспільної свідомості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Крившенко, Л. П. Осмысление непростых вопросов организации воспитательного процесса / Л. П. Крившенко, Л. В. Юркина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів--теорія виховання Кл.слова (ненормовані): виховання школярів -- теорія виховання -- виховний процес -- концепції організації процесу -- методологічні концепції -- формування особистості -- цілі і завдання Анотація: Теоретичні питання проблем організації виховного процесу школярів (методологічні підходи до вирішення складних питань). Дод.точки доступу: Юркина, Л.В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 66 Личката, С. Ф. Самореалізація особистості в різних видах творчої діяльності [Текст] : 2-5. / С. Ф. Личката> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 9 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--формування особистості Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- самореалізація особистості -- соціокультурна компетенція -- ігри -- проекти -- творча діяльність Анотація: Подано ігри, ігрові ситуації, проекти з англійської мови для розвитку собистості учнів початкової та основної школи. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Максимова, Наталія. Позитивний клімат у сім’ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 44-49 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Сімейне виховання--формування особистості дитини Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- психолого-педагогічна грамотність -- батьки -- формування особистості -- психологічна служба -- самодіагностика -- хибний тип виховання Анотація: У статті розглянуто проблему впливу особливостей сімейного виховання на формування особистості дитини. Проаналізовано концепції гуманістичної психології, в яких важливе значення в особистісному розвитку дитини відводиться дитячо-батьківським стосункам. Наголошено на ролі шкільної психологічної служби в профілактиці сімейних негараздів, корекції сімейного виховання та підвищення рівня психолого-педагогічної грамотності батьків. Дод.точки доступу: Порох, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): просвітництво -- наука -- культура -- формування особистості -- педагогічний процес -- дослідницька діяльність -- вчителі -- учні -- наукова підготовка вчителя -- творчий учитель -- педагог-дослідник -- моральне виховання Анотація: Аналізується історична ґенеза взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу. Зазначається, що педагогічний процес є повноцінним, коли містить і виховний (просвітництво), і дослідницький елементи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Костецкий, В. В. Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Мистецтво--музичне мистецтво Філософія--філософія мистецтва--музичне мистецтво Психологія мистецтва Кл.слова (ненормовані): музичне мистецтво -- філософія музичного мистецтва -- психологія музичного мистецтва -- історія музичного мистецтва -- теорія освіти -- освітній простір -- особистисть -- духовність особистості -- формування особистості Анотація: Філософія музики і теорія освіти перетинаються при розгляді проблем особистості, що особливо стосуються духовності і внутрішнього світу людини. Философия музыки и теория образования пересекаются при рассмотрении проблем личности, особенно касающихся духовности и внутреннего мира человека. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 46 Александрова, О. В. Робота з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час [Текст] / О. В. Александрова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 2-4. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Обдаровані діти--робота з дітьми на уроках Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- навчання у школі -- формування особистості -- поурочна робота -- позаурочна робота -- виявлення обдарованих учнів -- перекладацька діяльність -- риси обдарованого учня Анотація: У статті розповідається про розвиток творчої особистості та формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для виявлення обдарованої молоді. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Бєлєнька, Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 5. - С. 4-10. Рубрики: Дошкільне виховання--домашнє виховання Дошкільне виховання--суспільне виховання Кл.слова (ненормовані): домашнє виховання дітей -- родинне виховання дітей -- суспільне виховання дітей -- взаємини дітей і вихователів -- авторські оповідки -- адаптація до дошкільних закладів -- формування особистості Анотація: У статті розглядаються причини небажання дитини відвідувати дитячий садок, проблеми взаємодії та спілкування її з оточенням. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-13 Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання сімейне Кл.слова (ненормовані): епістолярна спадщина -- епістолярний жанр -- батьківська педагогіка -- сімейне виховання -- формування особистості Анотація: У статті висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 18 Малай, Іванна. Мультики: поєднуємо приємне з корисним / І. Малай> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 20-23 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мультиплікації Кл.слова (ненормовані): мультфільми -- мультиплікація -- особистість -- формування особистості -- дошкільнята -- перегляд мультфільмів -- робота з мультфільмами -- розігрування мультфільмів -- озвучування мультиків Анотація: У статті розглянуто проблему споживання дошкільнятами мультиплікаційної продукції та впливу мультфільмів на їх розвиток. Акцентовано увагу на необхідності прискіпливого відбору мультиків для перегляду дітьми. Подано розробку інтегрованого заняття з використанням засобів мультиплікації для старших дошкільнят. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Виховання--філософія виховання Виховання миролюбності Кл.слова (ненормовані): цінності -- миролюбство -- толерантність -- формування миролюбства -- формування особистості -- виховання духовно-світоглядних орієнтацій -- формування європейської людини -- полікультурне виховання -- педагогіка миру Анотація: Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про "вічний мир" та А. Швейцера "благоговіння перед життям"; підкреслено, що у філософсько-освітній літературі сформульовані основні принципи та напрями виховання миролюбства, однак на перешкоді їх утілення в конкретну виховну практику стоять, насамперед, традиції авторитарної, суб'єкт-об'єктної педагогіки, яка в основі своїй встановлює статусне розшарування між різними суб'єктами навчально-виховного процесу, що не сприяє вихованню толерантного ставлення до іншого; сучасна європейська практика виховання миролюбства і толерантності ґрунтується виключно на суб'єкт-суб'єктній, гуманістичній парадигмі виховання, яка ставить у центр будь-якого педагогічного процесу розвиток комунікативно-екзистенціального потенціалу дитини як людини та особистості - найвищої суспільної цінності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 63 Постолюк, Тамара. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 16-18. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--управління--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): Росток, експериментальна програма -- наукова співпраця -- педагогічні інновації -- формування особистості -- інтеграція науки і освіти Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 14 Лагола, Ірина. Од першого кохання до "любові всевишньої" [Текст] : бінарне заняття-дослідження за новелами Григора Тютюнника / І. Лагола, Л. Перхач> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 4. - С. 15-20 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--бінарні уроки Кл.слова (ненормовані): бінарне заняття-дослідження -- суб’єктний досвід учня -- формування особистості -- високі почуття -- моральні цінності Дод.точки доступу: Перхач, Людмила; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 56 Ковтуненко, Людмила. Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури [Текст] / Л. Ковтуненко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 6. - С. 2-10. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--компетентнісне навчання Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- розвиток особистості -- комунікативна компетенція -- компетентнісне навчання -- урок української літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Б 11 Біла, І. Які батьки, такі й діти, або Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 4–10. - Зміст: Спілкування з дорослими як джерело засвоєння досвіду поколінь ; Значення батьківської любові ; Типи та стилі сімейного виховання: чого варто уникати ; Демократичний стиль виховання – для розвитку особистості ; Додаток : Формування психолого-педагогічної культури батьків : тренінг для батьків вихованців.
Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- виховання в сім’ї -- формування особистості -- особистісний розвиток -- спілкування -- батьківська любов -- сімейне виховання -- демократичний стиль -- батьки -- психолого-педагогічна культура -- тренінги -- взаємодія з батьками -- світогляд -- гуманістичні чинники -- негативні стилі виховання -- негативні чинники -- досвід поколінь -- педагогічна культура батьків Анотація: У статті йдеться про уважність та відповідальність батьків у вихованні дітей дошкільного віку. Наголошено на важливості демонстрування гідних прикладів для наслідування. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Соцька, Тетяна. Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Дімарова "На коні і під конем” [Текст] / Т. Соцька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 51-55. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): автобіографізм -- соціалізація -- формування особистості -- морально-етичні проблеми -- українські письменники 20 ст. -- тема виховання в літературі Дод.точки доступу: Дімаров, Анатолій Андрійович (укр. письменник ; 1922-2014) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
А 23 Агіляр Туклер, В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність Анотація: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 23–31. - Зміст: Я та мої однолітки ; Я та мої батьки ; Я та мої вихователі ; Додаток 1 : Стратегія позитивного оцінювання дитини старшого дошкільного віку (за Шалвою Амонашвілі) ; Додаток 2 : Методи дослідження рівня самооцінки старших дошкільників ; Додаток 3 : Ігри для формування в дітей позитивної самооцінки ; Додаток 4 : Як сформувати в дитини адекватну самооцінку : рекомендації для батьків.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- формування особистості -- самооцінка -- діагностика -- моніторинг -- форми роботи -- старший дошкільний вік -- позитивне оцінювання -- методики дослідження -- адекватна самооцінка -- рекомендації -- поради -- ігри Анотація: У статті презентовано досвід роботи спеціального новчально-виховного комплексу № 5 "Дніпряночка" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо організації роботи з формування самооцінки у дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 63 Тоцька, Т. Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною / Тетяна Тоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 21–28. - Зміст: Як зробити дитину щасливою ; Як формувати уявлення про щастя ; Щастя багатогранне ; Щастя не залежитть від статку ; Щастя – творити добро ; Щастя – помічати прекрасне ; Щастя – долати труднощі ; Щастя – насолоджуватися життям ; Щастя – ділитися радістю з іншими ; Щастя – мати справу до душі.
Виховання--системи виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- формування особистості -- щаслива дитина -- щастя -- Сухомлинський про виховання Анотація: У статті обговорюється проблема виховання щасливої дитини та формування у дошкільників уявлення про щастя. Наведено думки В. О. Сухомлинського щодо означеної проблеми. Подано твори педагога-гуманіста, що допоможуть просто і доступно роз’яснити дошкільнятам філософську суть поняття "щастя". Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 92 Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. [31].
Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- щасливі діти -- поради батькам Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 79 Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Діана Болтромюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 6–8. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): виховання -- формування особистості -- виховний процес -- загальнопедагогічні чинники -- соціально-психологічні методи -- методи виховання -- форми виховання -- початкова школа Анотація: У статті висвітлено форми та методи виховання в початковій школі. Головна мета виховання у школі – це формувати в учнівської молоді життєву філософію на основі стійкої системи цінностей, яка складається із гармонійного поднання гуманістичних, гомадянських та прагматичних цінностей. Завдання виховання загалом, і шкільного зокрема, – пробудити внутрішні сили дитини, її творчий потенціал, спрямувати їх на саморозвиток, самовиховання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 79 Болтромюк, Д. Формування життєвих девізів особистості [Текст] : практико-орієнтоване заняття / Діана Болтромюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 19–20. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- практико-орієнтоване заняття -- сценарій заходу -- життєві цінності -- дружба -- групове заняття -- життєві компетентності -- успішна самореалізація -- самосвідомість -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення групового практико-орієнтованого заняття для учнів початкової школи, що спрямоване на розвиток самосвідомості учнів, формування життєвих компетентностей, життєвих цінностей, які потрібні для успішної самореалізації у житті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-92 Охрімчук, Р. Виховання дітей в американській сім’ї [Текст] / Раїса Охрімчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 56–58. . - ISSN 0131-5358
США--освіта--сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- формування особистості -- американські сім’ї -- виховання дітей -- чесність -- ввічливість -- молодші школярі Анотація: Автор статті висвітлює правила виховання дітей молодшого шкільного віку, формування та розвиток особистості в америнських сім’ях. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Москаленко, А. А. Інноваційні технології на уроках зарубіжної літератури [Текст] / А. А. Москаленко> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/14. - С. 3-6. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--інноваційні технології Кл.слова (ненормовані): проблемне навчанна -- інноваційність -- інтерактивні методи -- формування особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Корній, Лідія. Тадей і Максим Рильські та Микола Лисенко: вплив середовища на формування особистості [Текст] / Л. Корній> // Народна творчість та етнологія : Національна академія наук України, Інситут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів. - 2020. - N 3. - С. 94-104. . - ISSN 0130-6936 Рубрики: компаративістика літературна Кл.слова (ненормовані): українська культура -- поетична творчість -- формування особистості -- середовище Дод.точки доступу: Рильський, Максим Тадейович (укр. поет ; 1895 -1964) \о нем\; Лисенко, Іван Максимович (український письменник, музикознавець, джерелознавець, літературознавець, публіцист, журналіст ; 1938 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 60 Голибард, Є. Як не загубитися в дорослому житті / Євген Голибард> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 53–54. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- підготовка дитини до соціуму -- доросле життя -- виховний вплив -- сімейне життя -- особистий план розвитку -- робота над собою Анотація: Автор статті розповідає про підготовку дітей до дорослого життя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрикіна, А. Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка" / Анна Петрикіна> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 48–56. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): музейна педагогіка -- музейно-педагогічний процес -- діти з порушеннями зору -- культурно-освітній простір -- музейні колекції -- естетичний смак -- формування особистості -- компаративний аналіз поняття Анотація: У статті здійснено компаративний аналіз поняття "музейна педагогіка" за матеріалами наукових джерел декількох країн світу, а саме: США, Індії, Великої Британії, Швеції, Франції, Італії, Чехії, Польщі. Актуалізовано потенціал засобів музейної педагогіки в процесі формування особистості учнів, які мають порушення зору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пархета, Любов. До проблеми аналізу художнього твору в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Л. Пархета> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 20-23. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): українська література -- аналіз художнього твору -- знання учнів -- уміння учнів -- формування особистості Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |