327
О-59


   
    ООН і Україна: Разом у нове тисячоліття [Текст] = The un and Ukraine: Into the new millennium together : научно-популярная литература. - [Б. м. : б. в.], 2000. - 64 с. - 8.20 грн.
ДРНТІ
ББК 66.4(0)612 + 66.4(4Укр)
РУБ 327
Рубрики: ООН (Організація Об’єднаних Націй)
Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- милосердя -- розбудова суспільства -- бідність -- Чорнобильська трагедія

Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

158.9
Ф 79


   
    Формирование личности старшекласника [Текст] : монография / Под ред. И. В. Дубровиной ; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии. - М. : Педагогика, 1989. - 168 с. : ил. - (Образование. Педагогические науки). - Л-ра: с. 164-168. - ISBN 5-7155-0028-1 : 0.80 руб.
ДРНТІ
ББК 88.834
РУБ 158.9
Рубрики: Старшокласники--психологія
Кл.слова (ненормовані):
ранняя юность -- формування особистості


Дод.точки доступу:
Дубровина, И. В. \ред.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии
Примірників всього: 18
аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1)
Свободны: аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1)



    Шипицына, Л. М.
    Влияние игровой компьютерной зависимости подростков с нарушениями слуха на их межличностное отношения / Л. М Шипицына // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 33-41. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: вплив Інтернету
   Залежність від Інтернету

   Діти з особливими потребами--порушення слуху

   комп’ютер і діти

   комп’ютерні ігри--залежність

Кл.слова (ненормовані):
ігрова комп’ютерна залежність -- слабочуючі підлітки -- формування особистості -- стилі міжособистісної взаємодії


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Шандор, Федір Федорович.
    Національна ідея як осердя національної свідомості / Федір Шандор // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 21-26. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(4Укр) + 66
Рубрики: Виховання національне
   Особистість--цілісна особистість--становлення

   Національна ідея--Україна

Кл.слова (ненормовані):
національна свідомість -- цінності -- формування особистості -- родина -- засоби масової інформації -- національна самосвідомість -- історична пам’ять -- національна культура
Анотація: Національна ідея розглядається як осердя національної свідомості з огляду на національні витоки, джерела народної культури, мудрості українського суспільства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Богданова, Наталія Григорівна.
    Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 90-93. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Особистість студента
Кл.слова (ненормовані):
життєтворчість особистості -- інтелігентність -- формування особистості -- навчально-виховний процес -- конкурентоспроможність особистості -- самовдосконалення -- особистісно орієнтоване навчання -- комунікативно-творче середовище -- розвиток творчих здібностей
Анотація: Розглядаються засадничі аспекти формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.5
Б 73


    Богданова, Наталія.
    Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 1. - С. 53-57. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: творча особистість
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- формування особистості -- формування творчої особистості -- творча особистість -- соціальне середовище
Анотація: У статті досліджується основні чинники формування та існування творчої особистості, підкреслюється роль соціального середовища, культури, навчального процесу, виховання та самовиховання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)




    Перглер, Тетяна Іванівна.
    Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 51-58. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 67.9(4Укр) + 74.04(4Укр)
Рубрики: Держава--державотворення--духовні пріоритети--Україна
   Виховання--національне виховання

   Державотворення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
українське державотворення -- державна політика -- українське суспільство -- держава -- інноваційний розвиток -- науково-технологічна сфера -- національна культура -- соціокультурна ідентифікація -- національно-культурне середовище -- антропологічна криза -- національна система освіти і виховання -- формування особистості -- національна ідея -- національне виховання -- культурна сфера
Анотація: Розвиток науки, освіти і культури розглядається як основа українського державотворення; підкреслено, що розвиток національно-культурного середовища є одним із пріоритетних завдань української держави, яке зумовлює необхідність приділяти надзвичайну увагу і надавати необхідні ресурси для подолання антропокультурної кризи, що склалася під впливом масово-інформаційної культури, а також негативних тенденцій, що ведуть до витіснення національних цінностей та світоглядних орієнтирів зі структури суспільної свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.200
К 82


    Крившенко, Л. П.
    Осмысление непростых вопросов организации воспитательного процесса / Л. П. Крившенко, Л. В. Юркина // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200
Рубрики: Виховання школярів--теорія виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- теорія виховання -- виховний процес -- концепції організації процесу -- методологічні концепції -- формування особистості -- цілі і завдання
Анотація: Теоретичні питання проблем організації виховного процесу школярів (методологічні підходи до вирішення складних питань).


Дод.точки доступу:
Юркина, Л.В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.43.21-90
Л 66


    Личката, С. Ф.
    Самореалізація особистості в різних видах творчої діяльності [Текст] : 2-5. / С. Ф. Личката // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 9
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- самореалізація особистості -- соціокультурна компетенція -- ігри -- проекти -- творча діяльність
Анотація: Подано ігри, ігрові ситуації, проекти з англійської мови для розвитку собистості учнів початкової та основної школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Максимова, Наталія.
    Позитивний клімат у сім’ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 44-49 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.9
Рубрики: Сімейне виховання--формування особистості дитини
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- психолого-педагогічна грамотність -- батьки -- формування особистості -- психологічна служба -- самодіагностика -- хибний тип виховання
Анотація: У статті розглянуто проблему впливу особливостей сімейного виховання на формування особистості дитини. Проаналізовано концепції гуманістичної психології, в яких важливе значення в особистісному розвитку дитини відводиться дитячо-батьківським стосункам. Наголошено на ролі шкільної психологічної служби в профілактиці сімейних негараздів, корекції сімейного виховання та підвищення рівня психолого-педагогічної грамотності батьків.


Дод.точки доступу:
Порох, Людмила

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Морозов, Володимир.
    Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
просвітництво -- наука -- культура -- формування особистості -- педагогічний процес -- дослідницька діяльність -- вчителі -- учні -- наукова підготовка вчителя -- творчий учитель -- педагог-дослідник -- моральне виховання
Анотація: Аналізується історична ґенеза взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу. Зазначається, що педагогічний процес є повноцінним, коли містить і виховний (просвітництво), і дослідницький елементи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Костецкий, В. В.
    Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 85.30 + 87 + 88.4 + 74
Рубрики: Мистецтво--музичне мистецтво
   Філософія--філософія мистецтва--музичне мистецтво

   Психологія мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- філософія музичного мистецтва -- психологія музичного мистецтва -- історія музичного мистецтва -- теорія освіти -- освітній простір -- особистисть -- духовність особистості -- формування особистості
Анотація: Філософія музики і теорія освіти перетинаються при розгляді проблем особистості, що особливо стосуються духовності і внутрішнього світу людини.
Философия музыки и теория образования пересекаются при рассмотрении проблем личности, особенно касающихся духовности и внутреннего мира человека.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.245
А 46


    Александрова, О. В.
    Робота з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час [Текст] / О. В. Александрова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 2-4. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Обдаровані діти--робота з дітьми на уроках
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- навчання у школі -- формування особистості -- поурочна робота -- позаурочна робота -- виявлення обдарованих учнів -- перекладацька діяльність -- риси обдарованого учня
Анотація: У статті розповідається про розвиток творчої особистості та формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для виявлення обдарованої молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Бєлєнька, Г.
    Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 5. - С. 4-10.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--домашнє виховання
   Дошкільне виховання--суспільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
домашнє виховання дітей -- родинне виховання дітей -- суспільне виховання дітей -- взаємини дітей і вихователів -- авторські оповідки -- адаптація до дошкільних закладів -- формування особистості
Анотація: У статті розглядаються причини небажання дитини відвідувати дитячий садок, проблеми взаємодії та спілкування її з оточенням.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200
З-13


    Завгородня, Тетяна.
    Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: виховання сімейне
Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- епістолярний жанр -- батьківська педагогіка -- сімейне виховання -- формування особистості
Анотація: У статті висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100
М 18


    Малай, Іванна.
    Мультики: поєднуємо приємне з корисним / І. Малай // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 20-23 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мультиплікації
Кл.слова (ненормовані):
мультфільми -- мультиплікація -- особистість -- формування особистості -- дошкільнята -- перегляд мультфільмів -- робота з мультфільмами -- розігрування мультфільмів -- озвучування мультиків
Анотація: У статті розглянуто проблему споживання дошкільнятами мультиплікаційної продукції та впливу мультфільмів на їх розвиток. Акцентовано увагу на необхідності прискіпливого відбору мультиків для перегляду дітьми. Подано розробку інтегрованого заняття з використанням засобів мультиплікації для старших дошкільнят.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.5
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--філософія виховання
   Виховання миролюбності

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- миролюбство -- толерантність -- формування миролюбства -- формування особистості -- виховання духовно-світоглядних орієнтацій -- формування європейської людини -- полікультурне виховання -- педагогіка миру
Анотація: Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про "вічний мир" та А. Швейцера "благоговіння перед життям"; підкреслено, що у філософсько-освітній літературі сформульовані основні принципи та напрями виховання миролюбства, однак на перешкоді їх утілення в конкретну виховну практику стоять, насамперед, традиції авторитарної, суб'єкт-об'єктної педагогіки, яка в основі своїй встановлює статусне розшарування між різними суб'єктами навчально-виховного процесу, що не сприяє вихованню толерантного ставлення до іншого; сучасна європейська практика виховання миролюбства і толерантності ґрунтується виключно на суб'єкт-суб'єктній, гуманістичній парадигмі виховання, яка ставить у центр будь-якого педагогічного процесу розвиток комунікативно-екзистенціального потенціалу дитини як людини та особистості - найвищої суспільної цінності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
П 63


    Постолюк, Тамара.
    Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 16-18. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--управління--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
Росток, експериментальна програма -- наукова співпраця -- педагогічні інновації -- формування особистості -- інтеграція науки і освіти


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


83.3(4УКР)р10
Л 14


    Лагола, Ірина.
    Од першого кохання до "любові всевишньої" [Текст] : бінарне заняття-дослідження за новелами Григора Тютюнника / І. Лагола, Л. Перхач // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 4. - С. 15-20 . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--бінарні уроки
Кл.слова (ненормовані):
бінарне заняття-дослідження -- суб’єктний досвід учня -- формування особистості -- високі почуття -- моральні цінності


Дод.точки доступу:
Перхач, Людмила; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4УКР)р10
К 56


    Ковтуненко, Людмила.
    Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури [Текст] / Л. Ковтуненко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 6. - С. 2-10. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- розвиток особистості -- комунікативна компетенція -- компетентнісне навчання -- урок української літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


373.2.018.11.03
Б 11


    Біла, І.
    Які батьки, такі й діти, або Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 4–10. - Зміст: Спілкування з дорослими як джерело засвоєння досвіду поколінь ; Значення батьківської любові ; Типи та стилі сімейного виховання: чого варто уникати ; Демократичний стиль виховання – для розвитку особистості ; Додаток : Формування психолого-педагогічної культури батьків : тренінг для батьків вихованців.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання
   Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- виховання в сім’ї -- формування особистості -- особистісний розвиток -- спілкування -- батьківська любов -- сімейне виховання -- демократичний стиль -- батьки -- психолого-педагогічна культура -- тренінги -- взаємодія з батьками -- світогляд -- гуманістичні чинники -- негативні стилі виховання -- негативні чинники -- досвід поколінь -- педагогічна культура батьків
Анотація: У статті йдеться про уважність та відповідальність батьків у вихованні дітей дошкільного віку. Наголошено на важливості демонстрування гідних прикладів для наслідування.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Соцька, Тетяна.
    Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Дімарова "На коні і під конем” [Текст] / Т. Соцька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 51-55. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Українська література--історія, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
автобіографізм -- соціалізація -- формування особистості -- морально-етичні проблеми -- українські письменники 20 ст. -- тема виховання в літературі


Дод.точки доступу:
Дімаров, Анатолій Андрійович (укр. письменник ; 1922-2014) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.213.15.025/.026:793.7](477)
А 23


    Агіляр Туклер, В.
    Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність
Анотація: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.032:159.923.2](477)
Б 90


    Буданцева, Н.
    Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 23–31. - Зміст: Я та мої однолітки ; Я та мої батьки ; Я та мої вихователі ; Додаток 1 : Стратегія позитивного оцінювання дитини старшого дошкільного віку (за Шалвою Амонашвілі) ; Додаток 2 : Методи дослідження рівня самооцінки старших дошкільників ; Додаток 3 : Ігри для формування в дітей позитивної самооцінки ; Додаток 4 : Як сформувати в дитини адекватну самооцінку : рекомендації для батьків.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- формування особистості -- самооцінка -- діагностика -- моніторинг -- форми роботи -- старший дошкільний вік -- позитивне оцінювання -- методики дослідження -- адекватна самооцінка -- рекомендації -- поради -- ігри
Анотація: У статті презентовано досвід роботи спеціального новчально-виховного комплексу № 5 "Дніпряночка" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо організації роботи з формування самооцінки у дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.015.31(477)
Т 63


    Тоцька, Т.
    Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною / Тетяна Тоцька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 21–28. - Зміст: Як зробити дитину щасливою ; Як формувати уявлення про щастя ; Щастя багатогранне ; Щастя не залежитть від статку ; Щастя – творити добро ; Щастя – помічати прекрасне ; Щастя – долати труднощі ; Щастя – насолоджуватися життям ; Щастя – ділитися радістю з іншими ; Щастя – мати справу до душі.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання
   Виховання--системи виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- формування особистості -- щаслива дитина -- щастя -- Сухомлинський про виховання
Анотація: У статті обговорюється проблема виховання щасливої дитини та формування у дошкільників уявлення про щастя. Наведено думки В. О. Сухомлинського щодо означеної проблеми. Подано твори педагога-гуманіста, що допоможуть просто і доступно роз’яснити дошкільнятам філософську суть поняття "щастя".


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.015.311(477)
Щ 92


   
    Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. [31].
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- щасливі діти -- поради батькам


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.31(477)
Б 79


    Болтромюк, Д.
    Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Діана Болтромюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 6–8. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- формування особистості -- виховний процес -- загальнопедагогічні чинники -- соціально-психологічні методи -- методи виховання -- форми виховання -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено форми та методи виховання в початковій школі. Головна мета виховання у школі – це формувати в учнівської молоді життєву філософію на основі стійкої системи цінностей, яка складається із гармонійного поднання гуманістичних, гомадянських та прагматичних цінностей. Завдання виховання загалом, і шкільного зокрема, – пробудити внутрішні сили дитини, її творчий потенціал, спрямувати їх на саморозвиток, самовиховання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.311:159.923.2](477)
Б 79


    Болтромюк, Д.
    Формування життєвих девізів особистості [Текст] : практико-орієнтоване заняття / Діана Болтромюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 19–20. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- практико-орієнтоване заняття -- сценарій заходу -- життєві цінності -- дружба -- групове заняття -- життєві компетентності -- успішна самореалізація -- самосвідомість -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення групового практико-орієнтованого заняття для учнів початкової школи, що спрямоване на розвиток самосвідомості учнів, формування життєвих компетентностей, життєвих цінностей, які потрібні для успішної самореалізації у житті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.018.1.015.311(73)
О-92


    Охрімчук, Р.
    Виховання дітей в американській сім’ї [Текст] / Раїса Охрімчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 56–58. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Педагогіка зарубіжних країн--виховання учнів--сімейне виховання
   США--освіта--сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- формування особистості -- американські сім’ї -- виховання дітей -- чесність -- ввічливість -- молодші школярі
Анотація: Автор статті висвітлює правила виховання дітей молодшого шкільного віку, формування та розвиток особистості в америнських сім’ях.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Москаленко, А. А.
    Інноваційні технології на уроках зарубіжної літератури [Текст] / А. А. Москаленко // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/14. - С. 3-6.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчанна -- інноваційність -- інтерактивні методи -- формування особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Корній, Лідія.
    Тадей і Максим Рильські та Микола Лисенко: вплив середовища на формування особистості [Текст] / Л. Корній // Народна творчість та етнологія : Національна академія наук України, Інситут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів. - 2020. - N 3. - С. 94-104. . - ISSN 0130-6936
Рубрики: компаративістика літературна
Кл.слова (ненормовані):
українська культура -- поетична творчість -- формування особистості -- середовище


Дод.точки доступу:
Рильський, Максим Тадейович (укр. поет ; 1895 -1964) \о нем\; Лисенко, Іван Максимович (український письменник, музикознавець, джерелознавець, літературознавець, публіцист, журналіст ; 1938 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.015.311:159.923](477)
Г 60


    Голибард, Є.
    Як не загубитися в дорослому житті / Євген Голибард // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 53–54. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Особистість дитини--формування особистості--підготовка до дорослого життя
Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- підготовка дитини до соціуму -- доросле життя -- виховний вплив -- сімейне життя -- особистий план розвитку -- робота над собою
Анотація: Автор статті розповідає про підготовку дітей до дорослого життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.091.33-027.22:069.12](477)
П 30


    Петрикіна, А.
    Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка" / Анна Петрикіна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 48–56. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Педагогіка--музейна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- музейно-педагогічний процес -- діти з порушеннями зору -- культурно-освітній простір -- музейні колекції -- естетичний смак -- формування особистості -- компаративний аналіз поняття
Анотація: У статті здійснено компаративний аналіз поняття "музейна педагогіка" за матеріалами наукових джерел декількох країн світу, а саме: США, Індії, Великої Британії, Швеції, Франції, Італії, Чехії, Польщі. Актуалізовано потенціал засобів музейної педагогіки в процесі формування особистості учнів, які мають порушення зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пархета, Любов.
    До проблеми аналізу художнього твору в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Л. Пархета // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 20-23.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
українська література -- аналіз художнього твору -- знання учнів -- уміння учнів -- формування особистості


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)