Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Я і Всесвіт: Запрошуємо ознайомитись з досвідом роботи дошкільних установ [Текст]> // Бібліотечка вихователя дитячого садка. - 2004. - N3/4 . - С. 120
Рубрики: Дошкільна освіта--іграшки дитячі Дошкільна освіта--досвід роботи ЗДО Кл.слова (ненормовані): дитяча іграшка -- саморобна іграшка -- сценарії заходів -- заняття в ЗДО -- ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких задач) Анотація: Із змісту: Програма "Природа Космосу"; Природа Космосу; Початкові географічні знання; Подорож до планетарію; Планета Земля; Космічна мандрівка; Описи занять з теми "Земля"; Українська народна іграшка; Народознавство; та інші конспекти занять; сценарії заходів Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: МУ/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Гетьманська столиця Глухів. - С.14-15 Бєлашов, В. З історії Глухівського краєзнавчого музею / Н. Іванченко ; Н. Іванченко ; Н. Іванченко ; Н. Іванченко. - С.16-17 Іванченко, Н. Музей іграшки / Н. Іванченко. - С.18-19 Із вірою в серці і голкою в руках. - С.31 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Іванченко, Н. Музей іграшки [Текст] / Н. Іванченко> // Музеї України : Науково-популярний журнал. - 2006. - N6. - С. 18-19 Рубрики: Музеї України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: МУ/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Тригуб, В. Золото Полуботка ніхто і не шукав! / В. Тригуб. - С.4-5 Ликова, О. Створення державних музеїв на основі приватних колекцій другої половині ХХ століття (на керамологічних матеріалах) / О. Ликова. - С.22-24 Музей вишивки і стародавнього одягу. - С.27-29 Меленець, Л. Історія ялинкової іграшки / Л. Меленець. - С.32-35 Умрик, В. Кирило Григорович Стеценко: До 125-ї річниці від дня народження видатного українського композитора-класика / В. Умрик. - С.38-40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Меленець, Л. Історія ялинкової іграшки [Текст] / Л. Меленець; В. Умрик> // Музеї України : Науково-популярний журнал. - 2007. - N1. - С. 32-35 Рубрики: іграшки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Борисевич, Н. О. Система роботи щодо ознайомлення дітей із народною іграшкою [Текст] / Н.О. Борисевич> // Дошкільний навчальний заклад. - 2007. - N7. - С. 41-48 Рубрики: дошкільне виховання іграшки Кл.слова (ненормовані): народна іграшка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К56 Коваленко, Тетяна Валентинівна. Формування творчої активності молодших школярів засобами української народної іграшки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання образотворчого мистецтва / Т.В. Коваленко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2002. - 20 с. -
Рубрики: Викладання образотворчого мистецтва в школі Молодші школярі--формування творчої активності автореферати дисертацій--образотворче мистецтво Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- народна іграшка -- українська народна іграшка Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б28 Батухтіна, Ольга Геннадіївна. Формування елементів національної культури у дітей шостого року життя засобами української народної іграшки [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Ольга Геннадіївна Батухтіна О. Г. ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. -
РУБ 74 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва Дошкільне виховання--народознавче виховання Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): народна іграшка -- українська народна іграшка -- національна культура -- формування елементів національної культури -- дошкільники Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 82 Борноволоков, Е. П. Електронні іграшки [Текст] / Е. П. Борноволоков, В. В. Єфімов, В. О. Кривопалов. - К. : Радянська школа, 1971. - Б. ц. Дод.точки доступу: Єфімов, В. В.; Кривопалов, В. О. Примірників всього: 5 аб (3), Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: аб (3), Ч.З.№2 (1), ав (1) |
В 14 Вайштейн, Е. Калейдосп. Іграшки та розваги [Текст] / Е. Вайштейн. - Х. ; Одеса : Дитвидав, 1935. - 115 с. - Б. ц. Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
> Шифр: ВЧ-1/2010/5 Журнал 2010р. N 5 Сищук, О. Президент України Віктор Янукович : " Я знаю, що і як слід робити" / О. Сищук. - С.2 Клейменова, О. Без'ядерному статусу України- реальні гарантії ! / О. Клейменова. - С.4-7 Тищук, Є. Сага про "Королівський" батальйон / Є. Тищук. - С.8-9 Семигіна, Т. Протидія вірусу чи канонам системи охорони здоров’я? (Аналіз політичної відповіді на поширення епідемії ВІЛ/СНІДу в Україні) / Т. Семигіна. - С.22-24 Славинський, М. Шедеври з унікального рукопису / М. Славинський. - С.54-55 Бондаренко, С. Ліна Костенко : "Виколупую з-під льоду свій народ" : до 80-річчя з дня народження поетеси / С. Бондаренко. - С.56-59 Марчук, Л. Іграшки для дорослих, або Відродження Львівського гутного скла / Л. Марчук. - С.70-73 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марчук, Л. Іграшки для дорослих, або Відродження Львівського гутного скла [Текст] / Л. Марчук> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 70-73 Рубрики: мистецтво декор.-ужиткове Кл.слова (ненормовані): гутне скло Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Поліщук, І. Де народжуються скляні Діди Морозов [Текст] / І. Поліщук > // Урядовий кур’єр. - 2010. - 25 грудня. - С. 6 Рубрики: Іграшки--новорічні Кл.слова (ненормовані): техніка виготовлення іграшки |
> Шифр: НТЕ-1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Кушнір, В. Українці Нижнього Подунав\я в Румунії / В. Кушнір. - С.5-7 Паньків, І. Національні громади покутських міст другої половини XIX- 30-х років XX століття (етнокультурні взаємозв’язки) / І. Паньків. - С.8-17 Товстенко, Т. Етновияви в стильових рисах сучасної архітектури Києва / Т. Товстенко. - С.23-30 Швидкий, С. Фактори формування та розвитку духовної культури населення української Слобожанщини / С. Швидкий. - С.30-40 Зоряна, Н. Звичаї при народженні дитини на Бойківщині. Динаміка змін в обрядовості XX- XXI століть / Н. Зоряна. - С.40-45 Бодак, Я. Лемківські трудові пісні-діалоги / Я. Бодак. - С.46-55 Гудченко, З. Архітектурне обличчя українського села за сучасних умов / З. Гудченко. - С.56-61 Красиков, М. Українські народні звичаї, пов’язані з купівлею корови: сучасна магічна практика / М. Красиков. - С.62-66 Маліков, В. Традиційна жнивна обрядовість у побутуванні звичаєво-правових відносин наймання / В. Маліков. - С.67-71 Маслійчук, В. Деякі відомості про ігри та іграшки для дітей у Слобітській і Лівобережній Україні в другій половині XVIII століття / В. Маслійчук. - С.72-75 Босий, О. Гончарство степової України в історичному контексті / О. Босий. - С.76-82 Ковалець, Л. Юрій Федькович як маніфест одягу своїх краян / Л. Ковалець. - С.89-93 Чаповський, В. З експедиційних досліджень. Лісорубська лексика українців Карпат / В. Чаповський. - С.94-97 Литвин, К. Церковні старожитності в колекції Чернігівського єпархіального давньосховища / К. Литвин. - С.108-117 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 50 Полищук, О. А. Неделя народной игры и игрушки в детском саду [Текст] / О. А. Полищук> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2010. - N 6. - С. 25-30 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): народні ігри в дошкільному закладі -- іграшки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 31 Маслійчук, В. Деякі відомості про ігри та іграшки для дітей у Слобітській і Лівобережній Україні в другій половині XVIII століття [Текст] / В. Маслійчук> // Народна творчість та етнографія. - 2010. - N 6. - С. 72-75 . - ISSN 0130-6936 Рубрики: етнографія України Кафедра історії України та політології Кл.слова (ненормовані): ігри -- іграшки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербань, О. Моя Лялька-Мотанка, або про те, що може зробити кожен [Текст] / О. Щербань> // Берегиня : Всеукраїнський народознавчий квартальник. - 2011. - N 1. - С. 95-96 Рубрики: етнографія України--символи мистецтво України Кл.слова (ненормовані): лялька-мотанка -- іграшки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 15 Галерея Анастасии Чижовой: [фарфоровые куклы Олины Вентцель] [Текст] = Anastasia Chizhova Gallery : [Альбом]. - [Б. м. : б. в.]. - 34 с. : фотоил. - 30.00 грн. РУБ 745.1 Рубрики: Декоративно-прикладне мистецтво--іграшки Кл.слова (ненормовані): ляльки фарфорові Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 83 Руденко, Б. Елкины игрушки [Текст] / Б. Руденко> // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2011. - N 12. - С. 107-111 . - ISSN 0028-1263 РУБ 3 Рубрики: Іграшки--новорічні Кл.слова (ненормовані): іграшка новорічна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сокольникова, К. Ю. Toys. Parts of the body. 1 form [Текст] / К. Ю. Сокольникова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 32-33. Рубрики: Англійська мова--початкова школа--уроки Початкова школа--уроки іноземної мови Кл.слова (ненормовані): іграшки -- частини тіла -- мовлення -- аудіювання -- читання -- групова робота Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Іграшки. Частини тіла" для учнів 1 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
К 49 Климина, Л. В. К вопросу применения гендерного подхода в ДОУ [Текст] / Л. В. Климина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 15-18. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--гендерні особливості Кл.слова (ненормовані): виготовлення іграшок -- саморобні іграшки для хлопчиків -- саморобні іграшки для дівчаток -- дидактичні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лукашенко, Світлана. Усний твір-опис процесу праці у художньому стилі. Особливості виготовлення ляльки-мотанки та ляльки-веснянки [Текст] : інтегрований урок української мови та трудового навчання, 7 клас / С. Лукашенко, І. Ложкіна> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 11/12. - С. 47-51. Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--інтегровані уроки Трудове навчання--методика викладання--інтегровані уроки уроки української мови в 7 класі Іграшки--народні іграшки--ляльки Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- трудове навчання -- твір-опис -- лялька-мотанка -- лялька-веснянка -- вузликові ляльки -- шиті ляльки -- ганчіркова лялька Дод.точки доступу: Ложкіна, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 79 Проект "Путешествие из прошлого в будущее" [Текст] / С. В. Володько [и др.]> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 8-13 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавально-мовний розвиток Кл.слова (ненормовані): проект -- еволюція іграшки -- еволюція одягу -- еволюція житла людини -- еволюція книги -- еволюція транспорту Анотація: Друкується проект "Подорож із минулого в майбутнє", основна задача якого - формування у дітей уявлення про людину в історії та культурі через ознайомлення їх з історією предметів, різних речей. Дод.точки доступу: Володько, С. В.; Игнатенко, М. Г.; Ступикова, Л. Г.; Толкачева Ю. В., Никишина О. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Матушкина, Н. Ю. Психолого-педагогческая экспертиза каталога "Лучшие игры и игрушки" / Н. Ю. Матушкина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 167-168. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Іграшки--психолого-педагогічна експертиза Кл.слова (ненормовані): іграшки -- ігри -- психолого-педагогічна експертиза Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 67 Корнієнко, Анна. Фелтінг як вид декоративно-ужиткового мистецтва [Текст] : методика проведення заняття / А. Корнієнко> // Наша Берегиня : народознавчий науково-методичний часопис. - 2013. - N 1. - С. 43-47 Рубрики: народознавство на уроках Кл.слова (ненормовані): декоративно-ужиткове мистецтво -- народне мистецтво -- іграшки -- прикраси -- методика проведення заняття з фелтінгу -- валяння (мистецтво) -- фетр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
О-35 Овчинникова, Т. Н. Роль игрушки в воспитании детей [Текст] / Т. Н. Овчинникова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 2. - С. 52-57. Рубрики: Іграшки і діти Кл.слова (ненормовані): виховання іграшкою -- роль іграшки у вихованні дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Жозе, да Коста Г. О. Календарно-тематичне планування : (2 клас, за підручником Л. В. Калініної, І. В. Самойлюкевич) / да Коста Г. О. Жозе> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 27. - С. 5-18. Рубрики: Англійська мова--початкова школа--календарно-тематичне планування Початкова школа--уроки англійської мови--календарне планування Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- календарно-тематичне планування -- розклад дня -- пори року -- дозвілля -- іграшки -- уроки англійської мови в початковій школі Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Технологія виготовлення театральних іграшок із солоного тіста> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 28-29. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ліплення Кл.слова (ненормовані): театр -- настільний театр -- театральна діяльність -- театральні іграшки -- іграшки з тіста -- ліплення іграшок -- технологія виготовлення іграшок -- рецепт солоного тіста -- висушування виробу -- розфарбовування іграшки Анотація: У статті підкреслено, що театральна діяльність позитивно впливає на емоційну сферу дошкільнят, сприяє розвитку пізнавальних інтересів, збагаченню естетичного досвіду. Подано методичні рекомендації щодо виготовлення театральних іграшок із солоного тіста. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 43 Скляренко, Оксана. Традиційна народна лялька [Текст] / О. Скляренко> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 38-41. Рубрики: Образотворче мистецтво України--народна лялька Виховання--етнокультурне виховання Уроки образотворчого мистецтва--практичні заняття Кл.слова (ненормовані): народна лялька -- народні іграшки -- етнокультурне виховання -- авторський проект Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 22 Вахштайн, Виктор. Игрушки как "объекты в кавычках" : транспонирование VS. Транспозиция [Текст] / В. Вахштайн> // Новое литературное обозрение : Теория и история литературы, критика и библиография. - 2013. - N 3. - С. 28-45. . - ISSN 0869-6365 Рубрики: психологія гри Соціологія речей Іграшки--психолого-педагогічна експертиза Кл.слова (ненормовані): соціологія дитячих іграшок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Дьоміна, М. Скільки на ялинці кульок кольорових... [Текст] / М. Дьоміна> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 23/24. - С. 42-43. Рубрики: Іграшки--ялинкові іграшки Кл.слова (ненормовані): ялинкові іграшки (історія) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 66 Трефилова, Т. В. My Toys : 2 form / Т. В. Трефилова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 38-39. Рубрики: Англійська мова--початкова школа--уроки Уроки англійської мови--початкові класи Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- початкова школа -- уроки -- іграшки -- вірші Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Мої іграшки" для учнів 2 класу. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Г 65 Гончаренко, Алла. Граємо разом - з іграшками і без них / А. Гончаренко> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 10-12 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї Кл.слова (ненормовані): іграшки -- дитячі ігри -- розвивальні ігри -- ігрові вправи -- поради батькам -- розвиток мовлення -- дошкільники Анотація: У статті розглянуто процес організації ігрової діяльності дошкільників вдома. Подано поради батькам щодо того, як збагатити розвивальними іграми повсякденне спілкування з малечею. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/5 Журнал 2014р. N 5 Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна. - С.4-6. Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська. - С.7-9 : фотогр. Никончук, Валентина. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець. - С.10-13 : фотогр. Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома. - С.14-19 : фотогр. Безпала, Світлана. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала. - С.20-26 : фотогр. Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова. - С.27-32 : фотогр. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів. - С.36 : фотогр. Герасименко, Катерина. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук. - С.37-41. Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова. - С.42-48. Овдій, Людмила. На порозі школи: співпраця з батьками / Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган. - С.49-52 : фотогр. Кушнерук, Тетяна. Виховуємо креативну особистість / Т. Кушнерук. - С.53-58 : фотогр. Пасічник, Ніна. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності : застосування методу проектів для підвищення екологічної обізнаності дітей / Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз. - С.59-64 : фотогр. Фастовець, Тамара. Подорож до планети Легкоокеанії : розвага з плавання для дітей старшого дошкільного віку / Т. Фастовець. - С.68-71 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 76 Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 4-6. Рубрики: Іграшки--народні іграшки--виготовлення Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): українські народні іграшки -- історія народних іграшок -- виготовлення народних іграшок -- різновиди народних іграшок -- керамічні іграшки -- дерев’яні іграшки -- сирні іграшки -- ляльки-мотанки -- дошкільники Анотація: У статті розкрито виховну та мистецьку цінність іграшок, виготовлених власноруч. Розглянуто різновиди українських народних іграшок та технологію їх виготовлення. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 7-9 : фотогр. Рубрики: Іграшки--конструктори--дошкільники Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): іграшки -- ігри -- ігрова діяльність -- конструктори -- предметно-ігрове середовище -- конструкційна діяльність -- конструювання -- дошкільники Анотація: У статті розглянуто проблему організації ігрової діяльності дошкільників та атрибутивного забезпечення гри - підбору іграшок. Розкрито розвивальні можливості та переваги конструкторів як іграшок, що сприяють розвитку інтелектуальної та творчої сфери дітей. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 64 Никончук, Валентина. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 10-13 : фотогр. Рубрики: Адаптація дошкільника--конструювання Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): процес адаптації -- адаптаційний період -- конструктори -- LEGO-конструювання -- дошкільники Анотація: Розкрито значення конструювання, зокрема використання конструктора LEGO, в процесі адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу. Дод.точки доступу: Деговець, Альона Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 69 Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 14-19 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- дошкільники -- конструктори LEGO -- конструювання -- тренінги для педагогів -- професійне вдосконалення Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення фахової майстерності педагогів дошкілля за допомогою такої інтерактивної форми методичної роботи, як тренінги. Подано конспект тренінгу для педагогів "Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 40 Безпала, Світлана. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 20-26 : фотогр. Рубрики: Конструювання--конструктори LEGO--дошкільники Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): LEGO-конструювання -- конструктори LEGO -- універсальність конструкторів LEGO -- використання конструкторів LEGO -- дошкільна освіта -- дошкільники Анотація: Висвітлено досвід роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу № 196 м. Києва щодо використання конструкторів LEGO в усіх видах діяльності дітей дошкільного віку. Розглянуто методичні аспекти організації роботи з LEGO-конструювання за блочно-тематичним принципом. Розкрито універсальність конструкторів для роботи вихователів та інших спеціалістів дошкільного закладу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 15 Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 27-32 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): LEGO-конструювання -- казки -- функції казок -- робота над казкою -- корекційна робота -- корекція дитячих страхів -- корекція імпульсивної поведінки -- практичні психологи -- робота психологів -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Висвітлено прийоми роботи над казкою у поєднанні з LEGO-конструюванням. Розкрито роль казки при корекції дитячих страхів та імпульсивної поведінки занадто збудливих дітей. Розглянуто співпрацю практичного психолога з вихователями та батьками дошкільнят. Подано конспект заняття на тему "LEGO-Теремок" для дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
У 11 У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 36 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--фестивалі Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): дитячі фестивалі -- робототехніка -- конструктори LEGO -- конструювання -- архітектурні композиції -- космічні технології Анотація: У статті розповідається про проведення VI Всеукраїнського дитячого фестивалю робототехніки "Robotica 2014", що відбувся 13 квітня 2014 року в Національному спортивному комплексі "Олімпійський". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 66 Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 42-48. Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільники--Інтелектуальний розвиток Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): конструювання -- конструкційна діяльність -- конструкційні ігри -- конструктори LEGO -- LEGO-моделі -- презентація LEGO-моделі -- мовленнєві вправи -- дидактичні ігри -- дошкільники Анотація: У статті розповідається про те, як навчити дітей презентувати LEGO-моделі. Підкреслено, що для успішної презентації своєї роботи дитині важливо комфортно почуватися перед аудиторією слухачів. Розглянуто організацію попередньої роботи з презентації LEGO-моделей (тематичні тижні, бесіди, дидактичні ігри), проаналізовано прийоми навчання презентації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 37 Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 33-35. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Дошкільна освіта--розвиток мовлення Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): розвиток зв’язного мовлення -- дидактичні ігри -- ігрові завдання -- правила гри -- LEGO-конструктор -- дошкільники Анотація: У статті розповідається про розвиток мовлення дошкільників за допомогою дидактичних ігор з використанням конструктора LEGO, що дозволяє зробити кожне заняття незвичайним і захопливим. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 82 Хорунжий, В. Уроки трудового навчання за новими підручниками (4 клас) [Текст] / В. Хорунжий, Н. Романова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 10. - С. 21-26. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки трудового навчання Кл.слова (ненормовані): 4 клас -- іграшки з картону Дод.точки доступу: Романова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Королюк, Т. Народне мистецтво різноманітне, древнє, прекрасне, кожному рідне [Текст] / Т. Королюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 19-24. Рубрики: Початкова школа--уроки образотворчого мистецтва Кл.слова (ненормовані): декорування виробів -- народні ремесла -- народні іграшки -- декоративно-ужиткове мистецтво Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8. Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14. Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23. Інші автори: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л. Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31. Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39. Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48. Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53. Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54. День родини. - С.56–57. Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63. Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65. Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67. Особливості організації тренінгу. - С.68–69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 9–14. - Зміст: Який вигляд має та як поводиться лялька ; Які теми обговорювати ; Як організувати роботу ; Додаток : Орієнтовні плани-конспекти бесід із ляльками-персонами.
Кл.слова (ненормовані): навчальні іграшки -- педагогічні прийоми -- ялька-персона -- організація роботи -- орієнтовні плани-конспекти -- психологічний розвиток -- соціальний розвиток Анотація: У статті йдеться про використання методики "Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини" у педагогічному процесі дошкільних навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 15–23. - Зміст: Методичні рекомендації щодо використання ; Принципи використання ; Дод. 1 : Мама – найдорожча в світі людина : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Наталочка) ; Дод. 2 : Що таке совість : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Тарасик).
Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- ляльки -- моральні путівники -- методичні рекомендації -- конспекти занять -- старший дошкільний вік -- мама -- совість Анотація: У статті йдеться про використання ляльок, як путівників дошкільників у світі моральних якостей і добрих вчинків. Дод.точки доступу: Лохвицька, Л.; Михайленко, О.; Гнатенко, Т.; Єфіменко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Андрусич, Ніна. Загадаємо бажання / Ніна Андрусич. - С.2 обкладинки Нерянова, Світлана. Що приніс нам старий рік, і чого очікувати в новому? / Світлана Нерянова. - С.2-3 Коченгіна, Маріанна. Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід / Маріанна Коченгіна. - С.4-8 Низковська, Олена. Іграшка в центрі уваги педагогічної спільноти / Олена Низковська. - С.9-11 Рібцун, Юлія. Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку / Юлія Рібцун. - С.12-16 Кожевнікова, Тетяна. Циркове слоненя / Тетяна Кожевнікова, Тетяна Юрчук. - С.17 Кац, Євгенія. Матесатика в іграх : для дітей старшої групи / Євгенія Кац. - С.18-19 Христич, Олена. Нетрадиційне ігрове обладнання на майданчиках / Олена Христич. - С.20-23 Орел, Діана. Розвивальні іграшки для малюків : поради батькам дітей раннього віку / Діана Орел. - С.24-25 Оголь, Тетяна. Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку / Тетяна Оголь. - С.26-27 Галаник, Оксана. Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи / Оксана Галаник. - С.28-29 Шалда, Наталія. Зимові картини, що випромінюють тепло : цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кірдій / Наталія Шалда, Олена Чаус. - С.30-34 Ярушко, Лариса. Як сніговики сонечко шукали : інсценівка для дітей старшої спецііалізованої групи (за мотивами румунської народної казки) / Лариса Ярушко. - С.35-37 Миргородська, Лідія. Наші мами можуть усе! : весняне свято для дітей старшої групи та їхніх мам / Лідія Миргородська. - С.38-40 До нас поспішає красуня Весна. - С.3 обкладинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Орел, Діана Розвивальні іграшки для малюків : поради батькам дітей раннього віку [Текст] / Діана Орел> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- розвиток дрібної моторики -- фізична активність -- іграшки власноруч -- розвивальна іграшка -- поради батькам дошкільників Анотація: Подано поради батькам дітей раннього віку щодо вибору безпечних, корисних і розвивальних іграшок. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-12 Чабайовська, М. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення курсу українознавства за вибором "Я люблю Україну" / Марія Чабайовська, Віра Синільник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 34–37. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси за вибором -- Українознавство, навчальний курс -- метод проектів -- проектна технологія -- українські народні іграшки -- проектна діяльність -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розкрито питання організації проектної діяльності учнів початкових класів у процесі вивчення інтегрованого курсу українознавства за вибором "Я люблю Україну" у 3 класі, наведено приклад проекту на тему: "Якими іграшками гралися наші бабусі". Дод.точки доступу: Синільник, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 38 Синільник, В. Якими іграшками гралися наші бабусі / Віра Синільник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 64. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси за вибором -- Українознавство, навчальний курс -- метод проектів -- проектна діяльність -- українська мова -- літературне читання -- трудове навчання -- музика -- народні іграшки -- міжпредметний проект -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті подано міжпредметний проект з інтегрованого курсу з українознавства за вибором "Я люблю Україну", літературного читання, української мови, трудового навчання, музики на тему: "Якими іграшками гралися наші бабусі" для учнів 3 класу. Мета: ознайомитися з іграшками наших бабусь (лялька-мотанка), відкривати можливість використання таких іграшок для ігор і подарунків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш. - С.4–10. Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя. - С.11. Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки. - С.12–20. Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я дитини : [пам’ятка для батьків]. - С.21. Проводимо пальчикові ігри : рек. для батьків та педагогів : [пам’ятка]. - С.22. Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна. - С.23–30. 10 заборон для дорослих : [пам’ятка]. - С.31. Біла, І. Уроки батьківства – шлях до ефективної сімейної взаємодії / Ірина Біла. - С.32–37. Стаєнна, О. Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат / Олена Стаєнна. - С.38–42. Терещенко, І. Як розвивати моторику в дошкільників / Ірина Терещенко. - С.43–48. Календар ключових дат. - С.49. Атестація у числовому вимірі. - С.50. Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують. - С.51. Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / І. Кіндрат. - С.52–61. Святкові подарунки, або Магія в простих речах. - С.62–63. Левченко, Т. Навчи мене дарувати подарунки / Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.64–67. Гусак, О. На порятунок Снігуроньки : конспект комплекс. заняття / Ольга Гусак. - С.68–71. Розвиток особистості: термінологічний путівник. - С.30. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя / підгот. Любов Люхвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 11.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- організація -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- навчальне обладнання -- засоби навчання -- іграшки -- освітній простір Анотація: У статті вміщено поради щодо організації розвивального предметного середовища, що має задавольняти інтереси кожної дитини, забезпечувати вільний вибір діяльності, соціалізацію дітей раннього віку. Дод.точки доступу: Люхвицька, Любов \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки / підгот. Любов Лохвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 12–20. - Зміст: Ігровий осередак ; Осередок рухової активності ; Осередок ігр з піском та водою ; Будівельний осередок ; Осередок відпочинку ; Мистецький осередок ; Музичний осередок ; Природознавчий осередок ; Осередок сенсорики.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- осередки -- засоби навчання -- ігри -- іграшки -- навчальні прилади -- молодший дошкільний вік Анотація: У счтатті описано змістове наповнення розвивально предметного середовища для вихованців І молодшої групи. Дод.точки доступу: Лохвицька, Любов \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я'я дитини : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 21.
Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- дитячі іграшки -- іграшки-монстрики -- іграшки-страшилки -- вплив -- вибір -- критерії -- психологія гри -- пам’ятки Анотація: Поради батькам щодо вибору дитячих іграшок. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Куліч, Галина. У кожної епохи - власні символи [Текст] : [про виставку в краєзнавчому музеї імені І. Спаського “З історії новорічних прикрас”] / Г. Куліч> // Ніжинський вісник : міськрайонна газета. - 2019. - N 1 (3 січня). - С. 8. Рубрики: Ніжин, місто--музеї Кл.слова (ненормовані): новорічні прикраси -- ялинкові іграшки (історія) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 52–57. - Зміст: Чому інтерактивний куб? ; Як використовувати? Додаток 1 : Складові інтерактивного куба ; Додаток 2 : Правила знаємо, пожежі уникаємо : конспект заняття.
Кл.слова (ненормовані): безпека життєдіяльності -- пожежна безпека -- інтерактивні ігришки -- дидактичні ігри -- інтерактивний куб -- іграшки з фетру -- правила пожежної безпеки Анотація: У статті йдеться про інтерактивну іграшку, яка дасть змогу урізноманітнити заняття з пожежної безпеки та розвинути в дітей почуття самозбереження. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність Анотація: У статті вміщено розробку майстер-класу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 65 Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [59–61].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- безпечні іграшки -- безпека життєдіяльності -- маркування -- інструкції Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: Д199251/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Стаєнна, Олена. Квест-технологія: гра, пошук, дослідження / Олена Стаєнна. - С.3-6 Скрипник, Тетяна. Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти / Тетяна Скрипник. - С.7-11 Буракова, Юлія. Рух - це здоров’я'я : семінар-квест для педагогів / Юлія Буракова. - С.12-14 Дідура, Любов. Місто емоцій : квест для дітей старшої групи з використанням QR-кодів / Любов Дідура, Олена Міняйло. - С.15-17 Мигляс, Наталія. Розвиваємо мовленнєве дихання : ігри в сенсорній кімнаті для дітей усіх вікових груп / Наталія Мигляс. - С.18-19 Третяк, Анна. Персонажі сучасних дитячих книжок: продовжуємо знайоство / Анна Третяк. - С.20-22 Ганжа, Світлана. Буккросинг у дитсадку. Як мотивувати дітей і батьків обмінюватися книжками / Світлана Ганжа, Людмила Трифонова. - С.23-26 Боровська, Ольга. Козацькі клейноди знайдемо і їх на віки збережемо : фізкультурний квест для дітей середньої групи / Ольга Боровська. - С.27-29 Якуба, Яна. Вирушаємо в похід, обійдемо увесь світ : фізкультурний квест для дітей старшої групи / Яна Якуба. - С.30-33 Гудима, Ольга. Фетрові іграшки / Ольга Гудима. - С.34-35 Семендяй, Наталія. Математика на галявині : дидактичний посібник для дітей дошкільних груп / Наталія Семендяй. - С.35 Романовська, Світлана. У пошуках музичних дзвіночків : музичний квест для дітей старшої групи / Світлана Романовська. - С.37-40 Пиріг, Євгенія. Непосидам, пустунам, фантазерам-малюкам / Євгенія Пиріг, Тетяна Бондарчук. - С.3 обкладинки Літні забави - веселі й цікаві : фтоконкурс "Наші діти" / Наталія Шалда, Наталія Архіпова, Оксана Лейко, Валентина Єнжиєвська. - С.4 обкладинки Кобизька, Тетяна. Серед природи літо проходить / Тетяна Кобизька, Ольга Христоєва . - С.2 обкладинки Носок, Наталія. Ваблять дітвору пригоди: Ігри квести і походи / Наталія Носок. - С.1 обкладинки Немає відомостей про примірники |
Гудима, Ольга Фетрові іграшки [Текст] / Ольга Гудима> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 34-35 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- фетровий посібник Анотація: "Ранній вік - найсприятливіший час для сенсорного виховання, яке сприяє розумовому, фізичному, естетичному розвитку дітей і лежить в основі освоєння малятами навколишнього світу. Найкращий спосіб закріплювати та розвивати сенсорні навички - перетворювати будь-які заняття на гру. А чудовим ігровим матеріалом стануть приємні на дотик, яскраві фетрові посібники, виготовлені власноруч." Немає відомостей про примірники |
П 16 Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів [Текст] / Марія Панфілова, Інна Панова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 49–52.
Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта в Україні--освіта для сталого розвитку Запорізька область--освіта--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- навчальні ігри -- навчальні іграшки -- освіта для сталого розвитку -- еклогічне виховання -- екологічна освіта -- сміття -- залишкові матеріали -- вторинна сировина -- розвивальні іграшки -- розвивальні ігри -- тренажери Анотація: У статті подано добірку ігор із залишкових матеріалів, які є одним із напрямків реалізації програми "Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку" і закладах дошкільної освіти міста Запоріжжя. Дод.точки доступу: Панова, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 34 ЦП НАНУ / С 34-Ч.З.№2 Сіверщина в історії України [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 12 / Національний заповідник "Глухів", Національна Академія Наук України, Українське товариство охорони пам’яток історії та культури, Центр пам’яткознавства, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка ; ред. кол.: І. В. Мошик(голова) [та ін.]. - Глухів ; Київ : Центр пам’яткознавства НАН України та УТОПІК, 2019 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 464 с. - ISSN 2218-4805. - 290.00 грн., 80.00 грн. Зміст: Пам’яткознавство та пам’яткоохоронна справа . - С .7-83 Вечерський, Віктор Васильович. Охорона ультурної спадщини в історичних містах / В. В. Вечерський. - С .7-9 Ребенок, ВАлентин Володимирович. Праці вчених краківської та варшавської історичних шкіл в складі полоністичного зібрання XIX - початку XX ст. бібліотечного фонду Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя / В. В. Ребенок. - С .70-73 Історія та культура давніх часів і Середньовіччя . - С .84-105 Троцька, Валентина Іванівна. Історія дослідження глиняної іграшки в обрядовості давньоруського населення / В. І. Троцька. - С .101-105 Польсько-Литовська доба та Гетьманщина . - С .106-190 Токарєв, Сергій Анатолійович. Козацькастаршина Ніжинського полку за гетьманування Д. Ігнатовича (1668-1672 рр.) / С. А. Токарєв. - С .114-117 Дробязко, Наталія Миколаївна. До історії родоводу Пилипа Орлика / Н. М. Дробязко. - С .127-128 Герасько, Марина Олександрівна. Родина генерального судді В. Л. Кочубея / М. О. Герасько. - С .129-135 Абакумова, Вікторія Іванівна. З фонду "Канцелярії Генеральної військової артилерії, м. Глухів Ніжинського полку" (ЦДІАК) / В. І. Абакумова. - С .180-181 Нова історія . - С .191-379 Бережняк, Дарина Олександрівна. Ікони святих міста Ніжина в декоративно-ужитковому мистецтві різьбяра Григорія Івановича Василенка / Д. О. Бережняк. - С .376-377 Музейна справа . - С .380-459 Рой, Світлана Вікторівна. Релігійно-службові книги XVIII-XIX ст. у фондах Ніжинського краєзнавчого музею імені Івана Спаського / С. В. Рой. - С .424-426
історія України--окремі місцевості Музейна справа Історія України--історичне краєзнавство Історія України--нова історія Історія України--Гетьманщина Культура України--історія Сіверщина--історія Чернігівщина--історія Ніжинщина--історія Дод.точки доступу: Мошик, І. В. \ред.\; Титова, О. М. \ред.\; Абакумова, В. І. \ред.\; Бєсов, Л. М. \ред.\; Жукова, С. П. \ред.\; Білокінь, С. І. \ред.\; Гріффен, Л. О. \ред.\; Зозуля, С. Ю. \ред.\; Казмирчук, Г. Д. \ред.\; Коваленко, Ю, О. \ред.\; Курок, О. І. \ред.\; Національний заповідник "Глухів"; Національна Академія Наук України; Українське товариство охорони пам’яток історії та культури; Центр пам’яткознавства; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Ч-45 Червецький, В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи / Володимир Червецький> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 53–55. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українське народне виховання -- національна свідомість -- народні іграшки -- національні цінності -- лялька-мотанка -- трудове навчання -- народна культура -- виховання на уроках -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що шкільний предмет трудове навчання має значні можливості у вихованні в учнів національно-патріотичних почуттів. Дієвим підґрунтям для такої виховної роботи можна вважати процес формування в учнів конкретного практичного досвіду з виготовлення предметів і речей, які пов’язані з народною культурою українців. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/7 Журнал 2020р. N 7 (67) Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.2–4. Кл.слова: діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями слуху, мовленнєве дихання Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова. - С.5–7. Кл.слова: логопедичне заняття, розвиток слухового сприймання, початкова школа Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко. - С.8–10. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Виноградова, С. В. Подорож у казку "Курочка ряба" : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання, мовленнєве дихання, звуконаслідування, темп мовлення; збагати словник дітей прикметниками; вправляти в чіткій вимові звука [к]; виховувати звукову культуру мовлення] / С. В. Виноградова. - С.11–12. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Марков, А. Ю. Автоматизація звука [р] у зв’язному мовленні. Диференціація звуків [ш] – [ж] : коспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу: [мета заняття: закріпити правильну вимову звука [р] у різних фонетичних позиціях у складах, словах, словосполученнях, фразах; удосконалювати вміння давати порівняльну характеристику споріднених за артекуляцією звуків ([ш]–[ж]) і диференціювати їх у зв’язному мовленні на матеріалі діалогу "Знайомство"] / А. Ю. Марков. - С.13–16. Кл.слова: індивідуальне заняття, диференціація звуків, початкова школа Бойко, О. П. Подорож стежинкою колобка : корекційно-розвивальне заняття з фізкультури для дітей 2-го року навчання з вадами інтелекту: [мета заняття: розвивати вміння виконувати дії з предметами; удосконалювати вміння присідати, стрибати на місці; розвивати координацію рухів; закріпити зання про казку "Колобок"] / О. П. Бойко. - С.17–18. Кл.слова: діти з вадами інтелекту, фізична культура, початкова школа Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.19–25. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко. - С.26–31. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, взаємодія педагогів із дітьми, заклади дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 8–10. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- дошкільники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Якою має бути дитяча іграшка [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 8. - С. 27-30. Рубрики: Дошкільна освіта--іграшки дитячі Дошкільна освіта--розвивальне середовище Кл.слова (ненормовані): дитяча іграшка -- ігрова діяльність в дитсадку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Піроженко, Тамара. Не заважайте дітям грати - приєднуйтеся [Текст] / Т. Піроженко, О. Корнєєва> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 6. - С. 4-9. Рубрики: Дошкільне виховання--ігри Кл.слова (ненормовані): ігри дошкільників -- дитячі іграшки Дод.точки доступу: Корнєєва, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 б-ка Стеха М. Р. (діаспора) / У 45- Українська іграшка [Текст] = Украинская игрушка = Ukrainian Toys / авт.-упоряд.: О. Г. Авксентьєва, І. Д. Авдєєва. - К. : Мистецтво, 1973. - 96 с. : іл., фот. - (Перлини народного мистецтва). - 2.00 грн. РУБ 745(4Укр) Рубрики: Декоративно-прикладне мистецтво--іграшки Кл.слова (ненормовані): українстїька іграшка -- бібліотека діаспори -- бібліотека Стеха М. Р. Дод.точки доступу: Авксентьєва, О. Г. \авт.-упоряд.\; Авдєєва, І. Д. \авт.-упоряд.\ Свободных экз. нет |
Шулак, Любов. Яворівська забавка - запрошення в казку [Текст] / Л. Шулак> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 6/7. - С. 34. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва Кл.слова (ненормовані): народні іграшки -- яворівські іграшки -- образотворчість -- авторські казки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталія. Кубики в роботі з дітьми: новий погляд на знайому іграшку [Текст] / Н. Гавриш, Л. Мартинюк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 25-31. Рубрики: Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): дитячі іграшки -- кубики в роботі з дітьми Дод.точки доступу: Мартинюк, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зарва, Світлана. Багатогранний флексагон [Текст] : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи / С. Зарва, Т. Бушанова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 10. - С. 30-31. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність в дитсадку -- розвиток мовлення дошкільнят -- старші дошкільники -- розвивальні іграшки -- іграшка-сюрприз Дод.точки доступу: Бушанова, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |