Г 85 Грицак, Т. Вплив хромотерапії на розвиток особистості дитини, яка має вади зору [Текст] / Т. Грицак> // Дефектолог. - 2010. - N 7(липень). - С. 20-49 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору діти--розвиток особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): хромотерапія -- лікування кольором Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-78 Зозуля, В. Особливості екологічного виховання дітей з вадами зору [Текст] / В. Зозуля> // Дефектолог. - 2010. - N 10(жовтень). - С. 20-26 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору виховання екологічне Діти з особливими потребами методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнєєва, Г. Підготовка дітей із порушеннями зору до сприйняття творів живопису [Текст] / Г. Корнєєва> // Дефектолог. - 2010. - N 11(листопад). - С. 33-36 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Дефектологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 14 Яблан, Б. Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 36-44. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра психології вікова психологія дитини Кл.слова (ненормовані): модель психічного -- діти -- порушення зору Дод.точки доступу: Ханак, Н.; Глумбик, Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 27 Великанова, Е. С. Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения [Текст] / Е. С. Великанова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 49-51. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору тифлопедагогіка Дошкільна освіта--планування Кафедра дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 62 Никитина, О. В. Модель коррекционно-образовательной среды в группах компенсирующей направленности для детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / О. В. Никитина, Ю. В. Чехомова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 52-55. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): косоглазие -- амблиопия -- речевая коррекция -- неречевая коррекция Дод.точки доступу: Чехомова, Ю. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 11 Ціотова, Лідія. Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної компетентності дітей з вадами зору [Текст] / Л. Ціотова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 3. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Дошкільна освіта--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): формування життєвої компетентності -- формування трудової компетентності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корніцова, С. В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ [Текст] / С. В. Корніцова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 29. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде) Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--навчання Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інклюзивні заклади -- співпраця з батьками -- співпраця із сім’єю -- діти з порушеннями мови -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- діти з порушеннями слуху -- діти з затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чехомова, Ю. В. Формирование коррекционно-логопедической компетентности родителей детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / Ю. В. Чехомова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 8. - С. 52-54. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Корекційна педагогіка--дошкільники Дошкільна освіта--корекційна робота Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--батьки--компетентність батьків Кл.слова (ненормовані): корекційна педагогіка -- дошкільна педагогіка -- діти з вадами зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 40 Цепух, Тетяна. Особливості організації корекційно-розвивального середовища у дошкільному закладі для дітей з вадами зору [Текст] / Т. Цепух> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 7. - С. 39-44 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік Розвивальне навчання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- спортивний осередок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 86 Туріщева, Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами [Текст] / Л. В. Туріщева> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16 Рубрики: Діти з особливими потребами Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): учні з особливими освітніми потребами -- навчання учнів з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 91 Сушинська, І. Т. Ігри для дітей зі зниженим зором [Текст] / І. Т. Сушинська> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-4. Рубрики: Навчальна діяльність учнів Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-31 Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 52-59. Рубрики: Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади зору Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): порушення зору -- мовленнєві вади -- логопедична робота -- обстеження звуковимови -- картинки із зображеннями предметів -- логопедичне обстеження -- дидактичні вправи Анотація: Матеріал статті про організацію логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення зору. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 44 Белянцева, Л. В. Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу" [Текст] / Л. В. Белянцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 56-58. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Дошкільна освіта--корекційна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- формування математичних навичок -- корекційні заняття -- конспект занять Анотація: Наводиться конспект занять для дітей з порушеннями зору, основна мета якого удосконалювати уміння дошкільнят усно рахувати, закріпляти уявлення про геометричні фігури, розвивати зорову і слухову увагу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами". - С.7-8 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): арт-терапія для дітей зі зниженим зором -- ізотерапія -- хромотерапія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботіз дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 7-8. Рубрики: Арт-терапія--діти з обмеженими можливостями Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти зі зниженим зором -- хромотерапія -- ізотерапія Анотація: Арт-терапія - це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтва. Дитина може самостійно висловлювати свої почуття, потреби та мотивацію своєї поведінки, діяльності й спілкування, необхідні для її повноцінного розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бобух, О. Г. Кмітливі будівельники [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 18–21 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- ігри -- діти з вадами зору -- інклюзивне навчання Дод.точки доступу: Смотрик, С. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ремажевська, Віра. Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти [Текст] / В. Ремажевська> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 34-40. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--навчально-реабілітаційні центри Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- навчально-реабілітаційний центр -- рання допомога -- освітній процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- часові поняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 58 Довгополова, К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / Катерина Довгополова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- психомоторний розвиток -- психолого-педагогічна оцінка -- психомоторний розвиток -- порушення зору -- діти раннього віку Анотація: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 72 Костенко, Т. Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" / Тетяна Костенко, Галина Кушнір> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 76–78. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): курси підвищення кваліфікації -- діти з порушеннями зору -- соціалізація особистості -- адаптація особистості -- орієнтування в просторі -- підвищення професійної компетентності -- професійна компетентність фахівців Анотація: У статті розповідається про курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору", які відбулися на базі Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України з 12 по 15 лютого. Зазначено, що орієнтування в просторі є одним з основних напрямів соціалізації та адаптації незрячих дітей та дітей з порушеннями зору до умов суспільства. Дод.точки доступу: Кушнір, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Репка, І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі [Текст] : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 8. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти із порушенням зору -- виховне заняття -- комунікативна взаємодія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором [Текст] : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 22–31. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): образотворче мистецтво -- діти зі зниженим зором -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Довгопола, Катерина. Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років [Текст] / К. Довгопола> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 69-76. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): незрячі діти -- ранній вік -- раннє втручання -- годування -- спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Українська тифлологія: тридцять років незалежності [Текст] / В. Кобильченко [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 32-39. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Педагогіка України--тифлопедагогіка Кл.слова (ненормовані): тифлологія -- тифлопедагогіка -- тифлопсихологія -- Українська держава -- незалежність -- слабозорі -- сліпохлухі Дод.точки доступу: Кобильченко, Вадим; Легкий, Олег; Довгопола, Катерина; Кондратенко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку [Текст] / К. Довгопола, В. Курінна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 69-78. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): незрячі діти -- дошкільний вік -- ранній вік -- освітні напрями Дод.точки доступу: Курінна, Владислава Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |