П 75 Приклад оформлення програми дослідно-експериментальної роботи> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 63-66 : схема, табл. Рубрики: Дослідно-експериментальна робота--дошкільна освіта Світогляд--формування--засоби літератури--дошкільники Дошкільна освіта--дослідно-експериментальна робота Кл.слова (ненормовані): дослідно-експериментальна робота -- програми -- підготовчий етап -- діагностико-концептуальний етап -- формувальний етап -- контрольно-узагальнювальний етап -- інноваційні технології -- світогляд -- засоби художнього слова -- дошкільники Анотація: Подано програму дослідно-експериментальної роботи в Рівненському НКВ № 1 за темою "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому освітньому просторі дошкільного навчального закладу" на 2012-2017 рр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Формування світогляду у старших дошкільників та молодших школярів в освітньо-інтегрованому середовищі: теорія і практика [Текст] : монографія / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2017. - 640 с. : табл. - Літ.: с. 606-639. - ISBN 978-966-194-261-4 : 180.00 грн.
РУБ 372 Рубрики: Дошкільна освіта--Наукові видання Початкова школа--Наукові видання Дошкільники--розвиток особистості Світогляд--формування--засоби літератури--дошкільники Молодші школярі--виховання національної свідомості Кафедра педагогіки Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): світогляд дошкільників -- світогляд молодших школярів -- світогляд дітей -- навколишній світ -- виховання особистості дитини -- пізнавальна діяльність школяра -- педагогічні дослідження -- пізнавальна діяльність дитини -- ігрова діяльність -- навчання молодших школярів -- національні цінності -- загальнолюдські цінності -- молодші школярі -- інтегративні процеси в освіті -- педагогічна технологія -- авторська технологія -- проектна технологія (пед.) -- компетентність педагога -- модель"педагога-універсала" Анотація: Розглянуто основи світогляду як систему формування у дошкільника інтегрованої форми духовного освоєння дійсності, яка не зводиться лише до суми інформаційних одиниць про людину і навколишній світ, а припускає закладення основи ставлення до навколишнього світу, до самого себе, створення психологічних передумов гуманного будівництва мотивованої діяльності з опорою на біологічні та соціокультурні джерела розвитку мотиваційних основ образу світу. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |