Коротаева, Е. В. "Озадаченная" педагогика [Текст] / Е. В. Коротаева> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 17-22 . - ISSN 0131-6141 Рубрики: психологія педагогічна Педагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогічні задачі -- освітянські задачі -- навчальні задачі -- типи навчальних задач Анотація: Разъясняется термин "задача": задача образовательная, педагогическая, учебная, типы учебных задач. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гуськова, А. В. Роль "модели психического" при решении мыслительных задач [Текст] / А.В. Гуськова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N1. - С. 26-35 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): психологическое мышление -- социальный интеллект -- эмоциональный интеллект -- "модель психического" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Степанова, М. А. Педагогическая психология и образовательная практика: заметки о предмете педагогической психологии [Текст] / М.А. Степанова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N1. - С. 111-122 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): психология обучения -- практическая психология образования -- психология развития Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти [Текст] / І. Авдєєва> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 127-129 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: вчитель--професійна майстерність психологія педагогічна освіта педагогічна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 151-157 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія педагогічна психологія навчання підручники шкільні Кл.слова (ненормовані): модульно-розвив.підручник -- апробація -- підручникотворення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Соловьева, Н. В. Научное взаимодействие как особая форма общения руководителя и аспиранта [Текст] / Н.В. Соловьева> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 71-77 Рубрики: психологія соціальна психологія педагогічна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фельдштейн, Д. И. О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии [Текст] / Д.И. Фельдштейн> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 163-175 Рубрики: психологія педагогічна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дубровина, И. В. Педагогическая психология: от теории к практике [Текст] / И. В. Дубровина, С. В. Недбаева> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2008. - N2. - С. 61-69 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: психологія педагогічна Дод.точки доступу: Недбаева, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, А. С. Первые шаги внедрения психологии в школьное обучение [Текст] / А. С. Полякова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N3. - С. 50-53 Рубрики: психологи зарубіжних країн психологія педагогічна Росія--психологія Дод.точки доступу: Нечаева, Александр Петрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савин, Е. Ю. Предмет педагогической психологии: психология обучения и / или психология воспитания? [Текст] / Е. Ю. Савин, А. Е. Фомин> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N5. - С. 126-129 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна психологія навчання психологія виховання Дод.точки доступу: Фомин, А. Е. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Проблемные ситуации современного школьника: Подборка статей [Текст]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 156-193 Рубрики: психологія підлітка психологія--методики психологія молодшого школяра психологія--діагностика адаптація учнів поведінка девіантна психологія соціальна Професійна орієнтація учнів соціологія особистості психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): Я-концепція -- діагностика самосвідомості -- нправленность личности -- социальная установка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. В. Розвиток особистості і освіта : історичний вимір [Текст] / О.В. Сухомлинська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N2. - С. 15-25 Рубрики: психологія педагогічна психологія особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Братчикова, Ю. В. Успешность младшего школьника в учении [Текст] / Ю. В. Братчикова> // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2008. - N2. - С. 8-14 Рубрики: психологія педагогічна неуспішність в навчанні успішність у навчанні молодші школярі навчання особистісно орієнтоване психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Рибалка, В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження [Текст] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 1-12 : портр Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів психологія педагогічна розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність Дод.точки доступу: Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Так учатся дети: Педагогика, ориентированная на ребенка [Текст]> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - 56-69 (прод.след.) Рубрики: психологія педагогічна педагогіка лікувальна педагогіка підтримки Кл.слова (ненормовані): педагогічна підтримка -- психомоторика Анотація: Ребенок сам является актером своего развития и развивается сам по себе. В соответствии с этой точкой зрения, смысл педагогической поддержки состоит в том, что ребенку создаются побуждающая его развитие обстановка и обучающие ситуации. В соответствии с этим пониманием, основной целью деятельности педагога является создание условий, облегчающих его развитие. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника [Текст] / Н. Ситнікова> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 75-104 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія педагогічна психологія старшокласника психологія самопізнання Кл.слова (ненормовані): самоствердження особистості -- я-концепція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Виховний процес з глибинним психозануренням [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 7-9 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа психологія педагогічна психологія виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Руденко, С. В. Педагогические ситуации в работе учителя и особенности их разрешения [Текст] / С. В. Руденко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 34-39 Рубрики: психологія педагогічна спілкування вчителя і учня Кл.слова (ненормовані): педагогічні ситуації Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Белошистая, А. В. О преемственности между дошкольным и начальным звеньями системы образования [Текст] / А. В. Белошистая> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N6. - С. 39-45. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): готовность к школе как психологический феномен -- дошкольний возраст Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Субботский , Е. В. Диалогическое общение в образовании: мифы и реальность [Текст] / Чеснокова О. Б. Субботский Е. В.> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N6. - С. 151-161. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна спілкування вчителя і учня Росія--психологія США--психологія Кл.слова (ненормовані): дошкольники -- диалогическое общение Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Подорожна, І. В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура [Текст] / І.В. Подорожна> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N4. - С. 33-37 . - ISSN 1817-3764 Рубрики: психологія педагогічна педагогіка творчості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кашкорова, Г. П. Формирование навыков целеполагания в процессе работы студентов над учебной программой [Текст] / Г.П. Кашкорова> // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N4. - С. 64-73 Рубрики: навчання студентів мислення критичне психологія педагогічна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кривцова, С. Если дисциплина - проблема... [Текст] / С. Кривцова, Е. Мухаматуллина> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N9. - С. 243-249 Рубрики: психологія педагогічна дисциплина учнів Дод.точки доступу: Мухаматуллина, Е. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Баева, И. Экспертиза психологической безопасности образовательной среды [Текст] / И. Баева, Е. Лактионова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N2. - С. 273-276. Рубрики: психологія педагогічна Дод.точки доступу: Лактионова, Е. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Розенбаум, М. Д. Оценка качества педагогического труда преподавателями и учащимися [Текст] / М. Д. Розенбаум, Л. М. Греченкова, С. В. Греченков> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N7. - С. 11-19. Рубрики: психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): сцінювання праці вчителя Дод.точки доступу: Греченкова, Л. М.; Греченков, С. В. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
А72 Антонець, Марина Олексіївна. Особливості формування самосвідомості у дітей-погодків [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / М.О. Антонець ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2002. - 19 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія вікова психологія педагогічна самосвідомість діти-погодки автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В19 Васецька, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості впливу темпераменту на формування індивідуального стилю учбової діяльності молодших школярів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Т. М. Васецька ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 22 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія вікова психологія педагогічна Молодші школярі Учбова діяльність --учнів автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К84 Крупська, Оксана Іванівна. Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. І. Крупська ; Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ). - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2009. - 22 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія вікова психологія педагогічна автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С76 Ставицька, Світлана Олексіївна. Психолого-педагогічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / С. О. Ставицька ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 22 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія вікова психологія педагогічна автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): тривожність Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П57 Попіль, Марія Іванівна. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх медсестер [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. І. Попіль ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2009. - 22 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія педагогічна підготовка майбутніх медсестер автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 57 Говор, Т. Оценка психологического качества урока [Текст] / Т. Говор> // Школьный психолог. - 2010. - N 1. - С. 19-30 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології психологія педагогічна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 28 Адамська, Зоряна Михайлівна. Психолого-педагогічні засади розвитку суб’єктності майбутніх психологів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психол. наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / З. М. Адамська ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2010. - 20 с. -
РУБ 88 Рубрики: майбутній педагог-психолог--психолог освіти психологія педагогічна автореферати дисертацій--психологія Кафедра загальної та практичної психології автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): СУБ’ЄКНІСТЬ Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 32 Квітко, В. Психологічна підготовка до ЗНО [Текст] / В. Квітко> // Психолог. - 2010. - N 9(березень). - С. 13-17 Рубрики: психологія педагогічна зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): зовнішнє оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 73 Локалова, Н. П. Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования [Текст] / Н. П. Локалова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N 6. - С. 109-118. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна Кафедра загальної та практичної психології Кафедра дошкільної освіти Дошкільна освіта Дошкільна освіта--наступність у навчанні Мотивація - навчальна Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Пєтухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиок методу тестів в 20-30-рр. XX ст. [Текст] / І. О. Пєтухова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 67- 75 Рубрики: Психологія--історія психології психологія педагогічна Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 69 Лисянська, Таїсія Миколаївна. Педагогічна психологія [Текст] : практикум: Навчальний посібнийк для студентів вищих навчальних закладів / Т. М. Лисянська ; ред. Н. І. Станкевич. - К. : Каравела, 2009. - 224 с. - (Українська книга). - ISBN 978-966-2229-00-4 : 51.00 грн. РУБ 158.9(075.35) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ психологія педагогічна Психологія учіння Психологія навчання Психологія виховання Психологія педагогічної праці Психологія вчителя Психологія--методики--опитувальники Дод.точки доступу: Станкевич, Н. І. \ред.\ Примірників всього: 15 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (13) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (13) |
П 88 Пугачевский, О. О. Восприятие педагогами информационной компетентности [Текст] / О. О. Пугачевский> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 6. - С. 43-51 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпінська, Тетяна. Основні методи та прийоми попередження і контролю агресивної поведінки [Текст] / Т. Карпінська> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2010. - N 4. - С. 104-110 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія педагогічна психологія вікова Агресивна поведінка Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 18 Данилова, Маргарита Олександрівна. Особистісні детермінанти формування материнського ставлення жінки до дитини в пренатальний період [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. О. Данилова ; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти". - : ДВНЗ"УМО", 2011. - 20 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія вікова психологія педагогічна автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
У 76 Усольцева, И. В. Теоретические основы понимания воспитания как отношений между "значимым другим" и "ожидаемым другим" / И. В. Усольцева> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 173-181. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: психологія педагогічна Кл.слова (ненормовані): відносини -- динамічна смислова система -- значимий інший -- очікуваний інший Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 67 Горбунова, В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту [Текст] / В. В. Горбунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 76-80. Рубрики: Викладацька діяльність--психологічна допомога Психологія педагогічна Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): психотерапевтичний контракт -- студент -- інтеракційне становлення Дод.точки доступу: Берн, Ерік (1910 - 1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 86 Психологія педагогічна [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упор.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 316 с. - Бібліогр.: с. 314-315. - ISBN 978-617-527-083-7 : 33.25 грн., 50.00 грн., 30.00 грн. Зміст: ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Балл, Г. Сучасний гуманізм і освіта / Г. Балл Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк Титаренко, Т. М. Розвиток як спосіб світобудови / Т. М. Титаренко Титаренко, Т. М. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез / Т. М. Титаренко ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец Божович, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер Выготский, Л. С. Сказка / Л. С. Выготский Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Д. Шадриков Давыдов В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / Давыдов В. В. Эльконин, Д. Б. Психология обучения младшего школьника / Д. Б. Эльконин Безруких, М. М. Леворукий ребенок / М. М. Безруких, С. П. Ефимова Маркова, А. К. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов Адлер, А. Подросковый возраст и половое воспитание / А. Адлер Акимова, М. К. Неуспевающие дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова Акимова, М. К. Педагогически запущенные дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова Акимова, М. К. Природные особенности ребенка и трудности учения / М. К. Акимова, В. Т. Козлова Божович, Л. И. Аффект неадекватности / Л. И. Божович Волков, К. Н. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников / К. Н. Волков Жутикова, Н. В. Различные дидактогении у детей и подростков / Н. В. Жутикова Прихожан, А. М. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта / А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых Папуча, Микола Васильович. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності / М. В. Папуча Ставицька, С. О. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці / С. О. Ставицька Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / Д. И. Фельдштейн РУБ 158.9(075.33) Рубрики: Кафедра психології Кафедра загальної та практичної психології Педагогічна психологія--хрестоматії Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ психологія педагогічна Психологія навчання Психологія виховання Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 12 фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5), аб (2) Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5), аб (2) |
П 86 Психологія педагогічна [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 285 с. - Бібліогр.: с. 284-285. - ISBN 978-617-527-084-4 : 32.00 грн. Зміст: ПСИХОЛОГІЧНІ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ. / ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ Ананьев, Б. Г. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев Бернс, Р. Ожидания учителя / Р. Бернс Бернс, Р. Я-Концепция учителя / Р. Бернс Бернс, Р. Школьная организация и стиль преподавания / Р. Бернс Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев Божович, Л. И. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович Волков, К. Н. Организация учебной деятельности в малых группах / К. Н. Волков Выготский, Л. С. Биологический и социальный факторы воспитания / Л. С. Выготский Гальперин, П. Я. Методы обучения и умственного развития ребенка / П. Я. Гальперин Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / Давыдов В. В. Давыдов В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / Давыдов В. В. Добрович, А. Б. Прямые методы угашения конфликта / А. Б. Добрович Добрович, А. Б. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения) / А. Б. Добрович Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков Карандашев, В. Н. Стиль педагогического общения / В. Н. Карандашев Козлова, И. Н. Психологические аспекты анализа урока / И. Н. Козлова Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес Максименко, С. Д. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Д. Максименко Маркова, А. К. Психологический анализ труда учителя / А. К. Маркова Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова Маркова, А. К. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности личности в обучении / Н. А. Менчинская Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили Рыбакова, М. М. Педагогические ситуации и конфликты / М. М. Рыбакова Славина, Л. С. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления / Л. С. Славина Фридман, Л. М. Мотивация учения / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина Эльконин, Д. Б. О структуре учебной деятельности / Д. Б. Эльконин Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / К. Г. Юнг Что такое школьная психологическая служба? РУБ 158.9(075.33) Рубрики: Кафедра психології Кафедра загальної та практичної психології Педагогічна психологія--хрестоматії Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ психологія педагогічна Психологія навчання Психологія виховання Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5) Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5) |
В 46 Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: психологія педагогічна навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні. Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении. Дод.точки доступу: Шленская, Н. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 62 Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 7. - С. 46-52. Рубрики: психологія педагогічна Виховання--методи--форми Кл.слова (ненормовані): творчо обдаровані діти -- учень-дослідник -- психологічний супровід учня Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |