Коротаева, Е. В.
    "Озадаченная" педагогика [Текст] / Е. В. Коротаева // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 17-22 . - ISSN 0131-6141
Рубрики: психологія педагогічна
   Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні задачі -- освітянські задачі -- навчальні задачі -- типи навчальних задач
Анотація: Разъясняется термин "задача": задача образовательная, педагогическая, учебная, типы учебных задач.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Гуськова, А. В.
    Роль "модели психического" при решении мыслительных задач [Текст] / А.В. Гуськова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N1. - С. 26-35 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
психологическое мышление -- социальный интеллект -- эмоциональный интеллект -- "модель психического"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Степанова, М. А.
    Педагогическая психология и образовательная практика: заметки о предмете педагогической психологии [Текст] / М.А. Степанова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N1. - С. 111-122 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
психология обучения -- практическая психология образования -- психология развития


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Авдєєва, І.
    Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти [Текст] / І. Авдєєва // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 127-129 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: вчитель--професійна майстерність
   психологія педагогічна

   освіта педагогічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гірняк, А.
    Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 151-157 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія навчання

   підручники шкільні

Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвив.підручник -- апробація -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Соловьева, Н. В.
    Научное взаимодействие как особая форма общения руководителя и аспиранта [Текст] / Н.В. Соловьева // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 71-77
Рубрики: психологія соціальна
   психологія педагогічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Фельдштейн, Д. И.
    О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии [Текст] / Д.И. Фельдштейн // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 163-175
Рубрики: психологія педагогічна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Дубровина, И. В.
    Педагогическая психология: от теории к практике [Текст] / И. В. Дубровина, С. В. Недбаева // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2008. - N2. - С. 61-69 . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: психологія педагогічна


Дод.точки доступу:
Недбаева, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Полякова, А. С.
    Первые шаги внедрения психологии в школьное обучение [Текст] / А. С. Полякова // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N3. - С. 50-53
Рубрики: психологи зарубіжних країн
   психологія педагогічна

   Росія--психологія


Дод.точки доступу:
Нечаева, Александр Петрович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савин, Е. Ю.
    Предмет педагогической психологии: психология обучения и / или психология воспитания? [Текст] / Е. Ю. Савин, А. Е. Фомин // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N5. - С. 126-129 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія навчання

   психологія виховання



Дод.точки доступу:
Фомин, А. Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Проблемные ситуации современного школьника: Подборка статей [Текст] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 156-193
Рубрики: психологія підлітка
   психологія--методики

   психологія молодшого школяра

   психологія--діагностика

   адаптація учнів

   поведінка девіантна

   психологія соціальна

   Професійна орієнтація учнів

   соціологія особистості

   психологія педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- діагностика самосвідомості -- нправленность личности -- социальная установка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сухомлинська, О. В.
    Розвиток особистості і освіта : історичний вимір [Текст] / О.В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N2. - С. 15-25
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія особистості



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Братчикова, Ю. В.
    Успешность младшего школьника в учении [Текст] / Ю. В. Братчикова // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2008. - N2. - С. 8-14
Рубрики: психологія педагогічна
   неуспішність в навчанні

   успішність у навчанні

   молодші школярі

   навчання особистісно орієнтоване

   психологія навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Рибалка, В. В.
    О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження [Текст] / В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 1-12 : портр
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів
   психологія педагогічна

   розвиток особистості

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність


Дод.точки доступу:
Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах




   
    Так учатся дети: Педагогика, ориентированная на ребенка [Текст] // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - 56-69 (прод.след.)
Рубрики: психологія педагогічна
   педагогіка лікувальна

   педагогіка підтримки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна підтримка -- психомоторика
Анотація: Ребенок сам является актером своего развития и развивается сам по себе. В соответствии с этой точкой зрения, смысл педагогической поддержки состоит в том, что ребенку создаются побуждающая его развитие обстановка и обучающие ситуации. В соответствии с этим пониманием, основной целью деятельности педагога является создание условий, облегчающих его развитие.


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах




    Ситнікова, Н.
    Психологія самоствердження особистості старшокласника [Текст] / Н. Ситнікова // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 75-104 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія старшокласника

   психологія самопізнання

Кл.слова (ненормовані):
самоствердження особистості -- я-концепція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Виховний процес з глибинним психозануренням [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 7-9 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа
   психологія педагогічна

   психологія виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Руденко, С. В.
    Педагогические ситуации в работе учителя и особенности их разрешения [Текст] / С. В. Руденко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 34-39
Рубрики: психологія педагогічна
   спілкування вчителя і учня

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ситуації


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Белошистая, А. В.
    О преемственности между дошкольным и начальным звеньями системы образования [Текст] / А. В. Белошистая // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N6. - С. 39-45. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
готовность к школе как психологический феномен -- дошкольний возраст


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Субботский , Е. В.
    Диалогическое общение в образовании: мифы и реальность [Текст] / Чеснокова О. Б. Субботский Е. В. // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N6. - С. 151-161. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія педагогічна
   спілкування вчителя і учня

   Росія--психологія
    США--психологія

Кл.слова (ненормовані):
дошкольники -- диалогическое общение


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Подорожна, І. В.
    Педагогічний аспект поняття креативність та його структура [Текст] / І.В. Подорожна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N4. - С. 33-37 . - ISSN 1817-3764
Рубрики: психологія педагогічна
   педагогіка творчості



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кашкорова, Г. П.
    Формирование навыков целеполагания в процессе работы студентов над учебной программой [Текст] / Г.П. Кашкорова // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N4. - С. 64-73
Рубрики: навчання студентів
   мислення критичне

   психологія педагогічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кривцова, С.
    Если дисциплина - проблема... [Текст] / С. Кривцова, Е. Мухаматуллина // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N9. - С. 243-249
Рубрики: психологія педагогічна
   дисциплина учнів



Дод.точки доступу:
Мухаматуллина, Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Баева, И.
    Экспертиза психологической безопасности образовательной среды [Текст] / И. Баева, Е. Лактионова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N2. - С. 273-276.
ББК 88
Рубрики: психологія педагогічна


Дод.точки доступу:
Лактионова, Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Розенбаум, М. Д.
    Оценка качества педагогического труда преподавателями и учащимися [Текст] / М. Д. Розенбаум, Л. М. Греченкова, С. В. Греченков // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N7. - С. 11-19.
ББК 88
Рубрики: психологія педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
сцінювання праці вчителя


Дод.точки доступу:
Греченкова, Л. М.; Греченков, С. В.

Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88
А72


    Антонець, Марина Олексіївна.
    Особливості формування самосвідомості у дітей-погодків [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / М.О. Антонець ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2002. - 19 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: психологія вікова
   психологія педагогічна

   самосвідомість

   діти-погодки

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
В19


    Васецька, Тетяна Миколаївна.
    Психологічні особливості впливу темпераменту на формування індивідуального стилю учбової діяльності молодших школярів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Т. М. Васецька ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 22 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: психологія вікова
   психологія педагогічна

   Молодші школярі

   Учбова діяльність --учнів

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
К84


    Крупська, Оксана Іванівна.
    Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. І. Крупська ; Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ). - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2009. - 22 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: психологія вікова
   психологія педагогічна

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
С76


    Ставицька, Світлана Олексіївна.
    Психолого-педагогічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / С. О. Ставицька ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 22 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: психологія вікова
   психологія педагогічна

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
тривожність


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
П57


    Попіль, Марія Іванівна.
    Психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх медсестер [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. І. Попіль ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2009. - 22 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: психологія педагогічна
   підготовка майбутніх медсестер

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
Г 57


    Говор, Т.
    Оценка психологического качества урока [Текст] / Т. Говор // Школьный психолог. - 2010. - N 1. - С. 19-30
ББК 88
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   психологія педагогічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
А 28


    Адамська, Зоряна Михайлівна.
    Психолого-педагогічні засади розвитку суб’єктності майбутніх психологів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психол. наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / З. М. Адамська ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2010. - 20 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: майбутній педагог-психолог--психолог освіти
   психологія педагогічна

   автореферати дисертацій--психологія

   Кафедра загальної та практичної психології

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
СУБ’ЄКНІСТЬ


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
К 32


    Квітко, В.
    Психологічна підготовка до ЗНО [Текст] / В. Квітко // Психолог. - 2010. - N 9(березень). - С. 13-17
ББК 88
Рубрики: психологія педагогічна
   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.840
Л 73


    Локалова, Н. П.
    Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования [Текст] / Н. П. Локалова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N 6. - С. 109-118. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: психологія педагогічна
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра дошкільної освіти

   Дошкільна освіта

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Мотивація - навчальна

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
П 11


    Пєтухова, І. О.
    Внесок українських педагогів в розвиок методу тестів в 20-30-рр. XX ст. [Текст] / І. О. Пєтухова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 67- 75
ББК 88
Рубрики: Психологія--історія психології
   психологія педагогічна

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


158.9(075.35)
Л 69


    Лисянська, Таїсія Миколаївна.
    Педагогічна психологія [Текст] : практикум: Навчальний посібнийк для студентів вищих навчальних закладів / Т. М. Лисянська ; ред. Н. І. Станкевич. - К. : Каравела, 2009. - 224 с. - (Українська книга). - ISBN 978-966-2229-00-4 : 51.00 грн.
ББК 88.840я73-5
РУБ 158.9(075.35)
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   психологія педагогічна

   Психологія учіння

   Психологія навчання

   Психологія виховання

   Психологія педагогічної праці

   Психологія вчителя

   Психологія--методики--опитувальники



Дод.точки доступу:
Станкевич, Н. І. \ред.\
Примірників всього: 15
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (13)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (13)

88
П 88


    Пугачевский, О. О.
    Восприятие педагогами информационной компетентности [Текст] / О. О. Пугачевский // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 6. - С. 43-51 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: психологія педагогічна
   Кафедра загальної та практичної психології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
К 26


    Карпінська, Тетяна.
    Основні методи та прийоми попередження і контролю агресивної поведінки [Текст] / Т. Карпінська // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2010. - N 4. - С. 104-110 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія вікова

   Агресивна поведінка

   Кафедра загальної та практичної психології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Д 18


    Данилова, Маргарита Олександрівна.
    Особистісні детермінанти формування материнського ставлення жінки до дитини в пренатальний період [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. О. Данилова ; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти". - : ДВНЗ"УМО", 2011. - 20 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: психологія вікова
   психологія педагогічна

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88.8
У 76


    Усольцева, И. В.
    Теоретические основы понимания воспитания как отношений между "значимым другим" и "ожидаемым другим" / И. В. Усольцева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 173-181. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.8
Рубрики: психологія педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
відносини -- динамічна смислова система -- значимий інший -- очікуваний інший


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Г 67


    Горбунова, В. В.
    Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту [Текст] / В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 76-80.
ББК 88
Рубрики: Викладацька діяльність--психологічна допомога
   Психологія педагогічна

   Навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
психотерапевтичний контракт -- студент -- інтеракційне становлення


Дод.точки доступу:
Берн, Ерік (1910 - 1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


158.9(075.33)
П 86


   
    Психологія педагогічна [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упор.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 316 с. - Бібліогр.: с. 314-315. - ISBN 978-617-527-083-7 : 33.25 грн., 50.00 грн., 30.00 грн.
    Зміст:
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Балл, Г. Сучасний гуманізм і освіта / Г. Балл
Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев
Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая
Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин
Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн
Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин
Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк
Титаренко, Т. М. Розвиток як спосіб світобудови / Т. М. Титаренко
Титаренко, Т. М. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез / Т. М. Титаренко
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ
Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец
Божович, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович
Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер
Выготский, Л. С. Сказка / Л. С. Выготский
Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Д. Шадриков
Давыдов В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / Давыдов В. В.
Эльконин, Д. Б. Психология обучения младшего школьника / Д. Б. Эльконин
Безруких, М. М. Леворукий ребенок / М. М. Безруких, С. П. Ефимова
Маркова, А. К. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов
Адлер, А. Подросковый возраст и половое воспитание / А. Адлер
Акимова, М. К. Неуспевающие дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Педагогически запущенные дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Природные особенности ребенка и трудности учения / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Божович, Л. И. Аффект неадекватности / Л. И. Божович
Волков, К. Н. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников / К. Н. Волков
Жутикова, Н. В. Различные дидактогении у детей и подростков / Н. В. Жутикова
Прихожан, А. М. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта / А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых
Папуча, Микола Васильович. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності / М. В. Папуча
Ставицька, С. О. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці / С. О. Ставицька
Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / Д. И. Фельдштейн
ББК 88.840я73-3
РУБ 158.9(075.33)
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра загальної та практичної психології

   Педагогічна психологія--хрестоматії

   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   психологія педагогічна

   Психологія навчання

   Психологія виховання



Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 12
фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5), аб (2)

158.9(075.33)
П 86


   
    Психологія педагогічна [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 285 с. - Бібліогр.: с. 284-285. - ISBN 978-617-527-084-4 : 32.00 грн.
    Зміст:
ПСИХОЛОГІЧНІ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ. / ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ
Ананьев, Б. Г. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев
Бернс, Р. Ожидания учителя / Р. Бернс
Бернс, Р. Я-Концепция учителя / Р. Бернс
Бернс, Р. Школьная организация и стиль преподавания / Р. Бернс
Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская
Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев
Божович, Л. И. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович
Волков, К. Н. Организация учебной деятельности в малых группах / К. Н. Волков
Выготский, Л. С. Биологический и социальный факторы воспитания / Л. С. Выготский
Гальперин, П. Я. Методы обучения и умственного развития ребенка / П. Я. Гальперин
Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин
Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / Давыдов В. В.
Давыдов В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / Давыдов В. В.
Добрович, А. Б. Прямые методы угашения конфликта / А. Б. Добрович
Добрович, А. Б. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения) / А. Б. Добрович
Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин
Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина
Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков
Карандашев, В. Н. Стиль педагогического общения / В. Н. Карандашев
Козлова, И. Н. Психологические аспекты анализа урока / И. Н. Козлова
Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес
Максименко, С. Д. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Д. Максименко
Маркова, А. К. Психологический анализ труда учителя / А. К. Маркова
Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова
Маркова, А. К. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов
Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности личности в обучении / Н. А. Менчинская
Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили
Рыбакова, М. М. Педагогические ситуации и конфликты / М. М. Рыбакова
Славина, Л. С. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления / Л. С. Славина
Фридман, Л. М. Мотивация учения / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина
Эльконин, Д. Б. О структуре учебной деятельности / Д. Б. Эльконин
Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / К. Г. Юнг
Что такое школьная психологическая служба?
ББК 88.840я73-3
РУБ 158.9(075.33)
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра загальної та практичної психології

   Педагогічна психологія--хрестоматії

   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   психологія педагогічна

   Психологія навчання

   Психологія виховання



Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5)

88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.840
Я 62


    Янковська, Л. М.
    Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 7. - С. 46-52.
ББК 88.840
Рубрики: психологія педагогічна
   Виховання--методи--форми

Кл.слова (ненормовані):
творчо обдаровані діти -- учень-дослідник -- психологічний супровід учня


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)