> Шифр: ВМДЗ/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Шевчук, Антоніна. Творче освоєння дитиною світу культури / А. Шевчук. - С.4-10. Закамська, Тетяна. Полікультурна педагогіка / Т. Закамська, А. Таржиманова. - С.11-15. Долинна, Ольга. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників / О. Долинна, О. Низковська. - С.16-27. Сидоренко, Ганна. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку / Г. Сидоренко, В. Карачук, В. Сосенкова. - С.28-36. Вовчик-Блакитна, Леся. Малюнок як візерунок дитячої душі / Л. Вовчик-Блакитна. - С.37-43. Переживання у фарбах. - С.44-45. Фактор, Людмила. Розмаїття засобів музейної педагогіки в роботі з дошкільниками / Л. Фактор. - С.46-59. Безсонова, Ольга. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова. - С.60-68. Свята та цікаві події лютого. - С.69-70. Клименко, Антоніна. Прийняття на посаду вихователя методиста двох осіб / А. Клименко. - С.71-72. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 40 Безсонова, Ольга. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 12. - С. 60-68. Рубрики: Пізнавальна діяльність дошкільника Кл.слова (ненормовані): рівні пізнавального розвитку -- самостійна ігрова діяльність -- дидактичні ігри -- план занять Анотація: Матеріал статті про використання коректурних таблиць на заняттях в ДНЗ. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Гавриш, Наталія. Методичний конструктор у журналі "Методична скарбничка вихователя" / Н. Гавриш, О. Безсонова, І. Вишневська. - С.4-14 : фотогр. Сиротич, Наталія. Попередження синдрому "соціокультурного споживача" засобами театралізованої гри / Н. Сиротич. - С.15-19 : фотогр. Олійник, Олена. Удосконалення акторської майстерності педагогів / О. Олійник. - С.20-26 : фотогр. Методичні поради щодо організації театрально-ігрової діяльності дошкільників. - С.27. Технологія виготовлення театральних іграшок із солоного тіста. - С.28-29. Театрально-ігрова діяльність у дошкільному навчальному закладі. - С.30. Туженкова, Юлія. Духовно-моральне виховання дошкільників / Ю. Туженкова. - С.31-36 : фотогр. Михайліченко, Тетяна. Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу / Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна. - С.37-45 : фотогр. Пилипенко, Тетяна. Музей просто неба "Батьківське дворище" / Т. Пилипенко, Л. Резнік. - С.46-50 : фотогр. Віншуємо переможців конкурсу!. - С.52-53. Крутій, Катерина. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій. - С.54-64 : фотогр. Кравченко, Тетяна. Соціально-розвивальний відеопроект "Я сам" / Т. Кравченко, Ольга Каракулова, О. Андрійчук. - С.65-72 : фотогр. Джемула, Галина. Усмішка дарує радість : розвага для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.73-77. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Гавриш, Наталія. Методичний конструктор у журналі "Методична скарбничка вихователя" / Н. Гавриш, О. Безсонова, І. Вишневська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 4-14 : фотогр.
Кл.слова (ненормовані): блочно-тематичне планування -- методичний конструктор -- інтелектуальна карта -- календарне планування -- планування занять -- дидактичні матеріали -- наочність Анотація: У статті йдеться про нове видання для вихователів - щомісячний журнал "Методична скарбничка вихователя", публікацію якого заплановано розпочати з січня 2014 року. Охарактеризовано основні теоретичні засади, які мають бути враховані при блочно-тематичній організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора, що покладено в основу створення журналу. Дод.точки доступу: Безсонова, Ольга; Вишневська, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 316 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 112.33 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Аніщук, Антоніна Миколаївна. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві / А. М. Аніщук. - С .8-12 Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? / О. К. Безсонова. - С .13-18 Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника / Г. В. Бєлєнька. - С .19-24 Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Бобро. - С .25-29 Брежнєва, Олена Геннадіївна. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень / О. Г. Брежнєва. - С .30-35 Гаращенко, Лариса Василівна. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України / Л. В. Гаращенко. - С .36-41 Дубровська, Лариса Олександрівна. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .42-45 Казанцева, Лариса Іванівна. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища / Л. І. Казанцева. - С .46-51 Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .52-56 Ковшар, Олена Вікторівна. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар. - С .57-63 Козубцов, Ігор Миколайович. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів / І. М. Козубцов. - С .64-71 Коломоєць, Таміла Григорівна. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України / Т. Г. Коломоєць. - С .72-76 Кононко, Олена Леонтіївна. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації / О. Л. Кононко. - С .77-81 Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці / В. А. Ляпунова. - С .82-88 Маковська, Олена Анатоліївна. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу / О. А. Маковська. - С .89-94 Марєєва, Тетяна Вікторівна. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу / Т. В. Марєєва. - С .95-100 Міненок, Антоніна Олексіївна. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи / А. О. Міненок. - С .101-105 Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .106-110 Сватенкова, Тетяна Іванівна. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці / Т. І. Сватенкова. - С .111-116 Султанова, Лейла Юріївна. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу / Л. Ю. Султанова. - С .117-121 Толочко, Світлана Вікторівна. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .122-129 Шахрай, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності / Т. О. Шахрай. - С .130-135 Шелестова, Людмила Володимирівна. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку / Л. В. Шелестова. - С .136-141 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білоусова, Надія Валентинівна. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі / Н. В. Білоусова. - С .142-145 Городиська, Віолета Василівна. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників / В. В. Городиська. - С .146-150 Зозуля, Алла Володимирівна. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників / А. В. Зозуля. - С .151-157 Кравчук, Оксана Миколаївна. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту / О. М. Кравчук. - С .158-160 Лісовець, Оксана Вікторівна. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи / О. В. Лісовець. - С .161-165 Норкіна, Олена Валеріївна. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики / О. В. Норкіна. - С .166-171 Омеляненко, Алла Володимирівна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .172-177 Петько, Людмила Василівна. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .178-185 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Желан, Алла Василівна. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан. - С .186-191 Журавель, Валентина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності / В. І. Журавель. - С .192-196 Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку / І. В. Казанжи. - С .197-201 Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення / Л. В. Мороз-Рекотова. - С .202-205 Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності / Н. Б. Пастушенко. - С .206-210 Пащенко, Інна Миколаївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки / І. М. Пащенко. - С .211-214 Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект / Н. А. Перхайло. - С .215-219 Притулик, Наталія Валеріївна. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки / Н. В. Притулик. - С .220-226 Савченко, Людмила Леонідівна. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського / Л. Л. Савченко. - С .227-231 Щербак, Павел Иванович. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .232-235 Щербакова, Катерина Йосипівна. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .236-240 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Апрєлєва, Ірина Вікторівна. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття) / І. В. Апрєлєва. - С .241-245 Голуб, Наталія Миколаївна. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .246-249 Костюк, Ольга Олександрівна. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади) / О. О. Костюк. - С .250-253 Літіченко, Олена Дмитрівна. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття / О. Д. Літіченко. - С .254-259 Меленець, Людмила Іванівна. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) / Л. І. Меленець. - С .260-265 Мельник, Наталія Іванівна. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії / Н. І. Мельник. - С .266-273 Міщенко, Оксана Вікторівна. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору / О. В. Міщенко. - С .274-277 Назарук, Юлія Борисівна. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ю. Б. Назарук. - С .277-283 Садова, Тетяна Анатоліївна. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. А. Садова. - С .284-289 Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. В. Тонконог. - С .290-296 Улюкаєва, Ірина Гереєвна. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. Г. Улюкаєва. - С .297-304 Халімон, Наталія Миколаївна. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу / Н. М. Халімон. - С .304-307 Шинкар, Тетяна Юріївна. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття / Т. Ю. Шинкар. - С .308-312
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра дошкільної освіти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? [Текст] / О. К. Безсонова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 13-18 РУБ 15 Рубрики: Педагоги--фаховий розвиток Молоді вчителі--форми роботи--діяльність Кл.слова (ненормовані): професійна адаптація Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/6 Журнал 2016р. N 6 Бех, Іван. Виховуємо патріотизм як почуття і цінність / І. Бех. - С.4-8. Пасікова, Олена. Патріотизм починається з колиски / О. Пасікова, Н. Каунська. - С.9-14. Короленко, Юлія. Я, моя родина - славна Україна; навчально розвивальна гра / Ю. Короленко, Н. Романюк, Н. Оцалюк. - С.15-19. Лобуренко, Любов. Мандруємо рідним містом, щоб його пізнати : сценарій свята для старших дошкільників / Л. Лобуренко, В. Старікова. - С.20-27. Крисюк, Яна. Як полегшити адаптацію дитини до умов дошкільного закладу / Я. Крисюк. - С.30-37. Безсонова, Ольга. Знайомимося з батьками дітей раннього віку під час тренінгу / О. Безсонова. - С.38-41. Худолій, Наталія. У похід - разом з батьками / Н. Худолій. - С.42-48. Калуська, Любомира. Тіловиховання дошкільників у літній період / Л. Калуська. - С.49-56. Цибуляк, Наталя. Розвиваємо педагогічну спостережливість: семінар-тренінг / Н. Цибуляк. - С.57-63. Кондратенко, Наталія. Бджоли-трудівниці - пасічника помічниці : конспект заняття для дітей п’ятого року життя з порушенням зору / Н. Кондратенко, С. Романенко. - С.66-70. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, Ольга. Знайомимося з батьками дітей раннього віку під час тренінгу [Текст] / О. Безсонова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 6. - С. 38-41. Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- тренінг для батьків -- робота з батьками -- адаптація дітей до дошкільного закладу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, Ольга Підкорюємо вершини : скелелазіння в дитячому садку [Текст] / Ольга Безсонова, Лариса Гонта> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): скелелазіння -- фізкультурні заняття Анотація: В статті розповідається про організацію занять зі скелелазіння в дитячому садку. Подається приклад такого заняття для старших дошкільнят. Мета його - розвивати силу, витривалість, уміння тримати рівновагу; виховувати в дітей бажання допомагати іншим; зміцнювати всі групи м'язів; продовжувати відпрацьовувати техніку лазіння по склеледрому; вчити дотримуватися правил безпеки; сприяти формуванню добрих стосунків між дітьми. Дод.точки доступу: Гонта, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/8 Журнал 2016р. N 8 Піроженко, Тамара. Навчитися довіряти дитині / Т. Піроженко. - С.4-6. Гавриш, Наталя. Соціо-ігрова педагогіка як особливе перехрестя поколінь, або Роздуми напередодні нового навчального року / Н. Гавриш. - С.7-11. Кузь, Ганна. Моніторинг як інструмент забезпечення якості освіти: індивідуальні освітні маршрути / Г. Кузь. - С.12-18. Цапкалова-Старченко, Юлія. Діагностична гра для дітей старшого дошкільного віку / Ю. Цапкалова-Старченко, І. Погорєлова. - С.19-26. Долганова, Ольга. Плекаємо обдарованість / О. Долганова. - С.27-39. Самсонова, Олена. Корпоративний імідж дошкільного закладу як чинник фахового зростання педагогів / О. Самсонова, З. Каржова, Л. Логвінова. - С.40-44. Безсонова, Ольга. Авторська творча майстерня для педагогів / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.45-51. Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : лист...від 25 липня 2016 р. № 1/9-396. - С.52-57. Кулинич, Людмила. Козаками хочемо ми стати, рідну Україну захищати! : патріотичне свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Л. Кулинич. - С.58-63. Міжнародний день музики. - С.66-67. Кирильчук, Наталія. Подорож на Планету барвистої музики : сценарій музичної розваги до Міжнародного дня музики / Н. Кирильчук. - С.68-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, Ольга. Авторська творча майстерня для педагогів [Текст] / О. Безсонова, Л. Дудинська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 45-51. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Кл.слова (ненормовані): педагоги дошкільних закладів -- творча майстерня -- професійна компетентність -- навчально-тематичний план -- громадянська активність дитини -- соціально-психологічний тренінг Дод.точки доступу: Дудинська, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталя Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань. Дод.точки доступу: Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Безсонова, Ольга Соціо-ігрова взаємодія: загравання чи природний розвиток? [Текст] / Ольга Безсонова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): соціальне виховання засобами гри -- драмогерменевтика -- групова робота -- соціальна компетентність -- ігрова діяльність Анотація: "Практика доводить: найкраще малята засвоюють знання про світ і опановують важливі компетенції в ігровій та спільній практичній діяльності. Зазвичай з грою у дітей проблем не виникає, а от налагодження конструктивної взаємодії дається їм нелегко. Дуже важливо змалку навчити хлопчиків і дівчаток уміння домовлятися, узгоджувати свої інтереси з потребами та бажаннями інших, знаходити різні шляхи розв'язання життєвих ситуацій. У пригоді стає соціо-ігрова педагогіка, якій присвячена ця публікація". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, Ольга Костянтинівна. Професійний розвиток молодих педагогів в умовах дошкільного навчального закладу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.08-дошкільна педагогіка / О. К. Безсонова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - К. : НАПН України, 2019. - 21 с. -
Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія і методика професійної освіти Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): молоді педагоги Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут проблем виховання Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Кононко, Олена. Дитяча агресія – насильство чи самозахист / О. Кононко. - С.1-13 Кесьян, Тетяна. Педагогічна магія: навчаємо тих, хто навчає / Т. Кесьян. - С.14-17 Кіндрат, Інна. Онлайн-освіта: переваги та користь / І. Кіндрат. - С.23-26 Савченко, Анна. Професійний календар як інструмент тайм-менеджменту / А. Савченко. - С.32-34 Стаєнна, Олена. Методичні шпаргалки на кожен день / О. Стаєнна. - С.35-39 Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-750 від 09 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.40-41 Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-765 від 12 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.43-48 Безсонова, Ольга. Що спочатку – знання чи діяльність? або Діємо практично / О. Безсонова, С. Алексюк. - С.49-53 Джемула, Галина. На свято до батарейок : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня батарейки / Г. Джемула. - С.64-68 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 40 Безсонова, Ольга. Що спочатку – знання чи діяльність? або Діємо практично / О. Безсонова, С. Алексюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 1. - С. 49-53. - Додакток: Яу формувати навички сталого способу життя дошкільників: семінар-практикум для вихователів.
Кл.слова (ненормовані): сталий спосіб життя -- методи навчання -- практика -- семінар-практикум для вихователів днз Дод.точки доступу: Алексюк, Світлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8. Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11. Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16. Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20. Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24. Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27. Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31. Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35. Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39. 5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41. Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44. Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49. Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51. Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52. Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57. Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58. Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61. Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65. Що відзначити у квітні. - С.66-67. Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2020/5 Журнал 2020р. N 5 Гавриш, Наталія. Організація роботи груп раннього віку: проблеми та шляхи їх розв’язання / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.3-7. Артемова, Любов. Вередування малюків: розбещеність чи відстоювання свого вибору? / Л. Артемова. - С.8-13. Світич, Світлана. До дитсадка - підстрибом! : особливості адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти / С. Світич. - С.14-17. Мостенець, Світлана. Веселі вправи - для ручок забава : пальчикові ігри для дітей раннього віку / С. Мостенець. - С.18-19. Проблеми дистанційної освіти дошкільнят : круглий стіл "ДВ". - С.21-29. Коваль, Анжела. Новий формат перших батьківських зборів / А. Коваль, Л. Гаранджа, О. Глинка. - С.30-33. Каленіченко, Тетяна. У пошуках сонечка : заняття для дітей раннього віку / Т. Каленіченко. - С.34-35. Чумаченко, Лариса. З Колобком в мандрівку вирушають дітки : фізкультурна розвага для раннього віку / Л. Чумаченко. - С.36-37. Фір, Світлана. Музика для малюків : співаночки-руханки для дітей раннього віку / С. Фір. - С.38-40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/5 Журнал 2020р. N 5 Стаєнна, Олена. Карантин - не перешкода! або Як налагодити методичну роботу віддалено / О. Стаєнна. - С.4-8. Як перевірити правдивість джерела інформації. - С.9. Віддалена робота педагога: 9 порад для самоорганізації. - С.12-13. Мій рівень паніки : експрес-тест. - С.14-15. Сергєєва, Світлана. Експрес-курс проти паніки. Як залишатись урівноваженим під час пандемії / С. Сергєєва. - С.16-20. Карабаева, Ірина. Що таке справедливість і як її сформувати в дошкільників / І. Карабаева. - С.21-23. Бернацька, Олена. Діти і батьки на карантині - як вижити в режимі 24/7 / О. Бернацька. - С.24-27. Безсонова, Ольга. Чим зайняти чомучку вдома / О. Безсонова, Т. Горох. - С.28-30. Леус, Ірина. Дистанційна робота дитячого садка: перевірено практиками / І. Леус, О. Смаль. - С.31-36. Терновецька, Христина. Методична картотека по-новому: бліцпошук з Microsoft Access / Х. Терновецька. - С.37-40. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на червень. - С.41-43. Лиса, Любов. Без зайвих рухів, або Східна фізкультура в дитячому садку / Л. Лиса, Л. Проводнюк. - С.44-49. Хатха-йога з дітьми : рекомендації педагогам. - С.50. Що потрібно для успішного старту першокласника : рекомендації батькам. - С.51-53. Біла, Ірина. Підготовка дитини до шкільного життя у запитаннях і відповідях / І. Біла. - С.54-57. Що відзначити у червні. - С.58-59. Джемула, Галина. Подякуймо молоку! : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня молока / Г. Джемула. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки [Текст] / О. Безсонова, Л. Дудинська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 12-16. Рубрики: Дошкільна освіта--поведінка дошкільника Кл.слова (ненормовані): поведінка дошкільників -- стимульна ситуація -- конфлікти серед дошкільників -- спонтанні ситуації Дод.точки доступу: Дудинська, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Безсонова, Ольга. Чим зайняти чомучку вдома [Текст] / О. Безсонова, Т. Горох> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 28-30. - Додатки: Технічні моделі для дошкільників; Візуалізація процесів. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): сім’я в умовах карантину -- спілкування з батьками Дод.точки доступу: Горох, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталія. Організація роботи груп раннього віку: проблеми та шляхи їх розв’язання [Текст] / Н. Гавриш, О. Безсонова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 5. - С. 3-7. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--групова робота Кл.слова (ненормовані): групи раннього віку -- темпоритм життя малюків -- партнерство з батьками вихованців Дод.точки доступу: Безсонова, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/2 Журнал 2022р. N 2 Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10. Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15. Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16. План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18. Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21. Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25. Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28. Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31. Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36. Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41. Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47. Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54. Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58. Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60. Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами [Текст] / Н. Гавриш, О. Безсонова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 41-47. Рубрики: Дошкільне виховання--спілкування Кл.слова (ненормовані): світосприйняття дитини -- діалог дитини і дорослого -- взаємодія дитини з однолітками Дод.точки доступу: Безсонова, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/3/4 Журнал 2022р. N 3/4 Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9. Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13. Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16. Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18. План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20. Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22. Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23. Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24. Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25. Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30. Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32. Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35. Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39. Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44. Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51. Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54. Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58. Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59. Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60. Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників [Текст] / О. Безсонова, Л. Дудинська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 3/4. - С. 35-39. Рубрики: Дошкільники--взаємовідносини Кл.слова (ненормовані): взаємодія дошкільників -- робота в команді Дод.точки доступу: Дудинська, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |