С 24 Світ виховання [Текст] : Часопис для вчителів, батьків, дітей. № 3 (16) / Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - К. : [б. в.], 2006. - 59 с. - б/к Зміст: Бех, І. Д. Справедливість - несправедливість у міжособистісних взаєминах / І. Д. Бех. - С .6-10 Чорна, К. І. Особистісно-орієнтована система громадянського виховання учнів гімназії / К. І. Чорна. - С .11-14 Недогрєєва, Л. С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу / Л. С. Недогрєєва. - С .17-19 Котлярчук, Г. М. Формування духовної культури особистості гімназиста / Г. М. Котлярчук. - С .26-34 Котлярчук, Г. М. Проблемний міст "Батьки і діти": (Сценарій вечора) / Г. М. Котлярчук. - С .53-54 Команєва, О. О. Мудрість віків - у ХХІ сторіччі (різні думки про мудрість) / О. О. Команєва. - С .55-58
РУБ 371.01(05) Рубрики: Міжособистісне спілкування--психологія Особистісно-орієнтоване виховання Громадянське виховання Справедливість Кл.слова (ненормовані): батьки і діти (сценарій вечора) Дод.точки доступу: Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України" Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (3) |
> Шифр: ПТ-1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 . - Библиогр. в конце ст. Береговий, Я. А. Педагогіка толерантності / Я.А. Береговий. - С.4-8. Кл.слова: толерантне виховання, агресивність дітей Бех, І. Д. Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес" / І.Д. Бех. - С.26-29 Кл.слова: психологія навчання, психологія виховання Завірюха, Л. А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі / Л.А. Завірюха. - С.76-86. Кл.слова: самопізнання і пізнання іншого, самооцінка власного інтелекту,взаємин з іншими, рефлексія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Бех, І. Д. Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес" [Текст] / І.Д. Бех> // Педагогіка толерантності : Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - 2003. - N1. - С. 26-29
Рубрики: психологія навчання психологія виховання Толерантність Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- психологія виховання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Бех, І. Д. Технологія інтимно-особистісного спілкування / І.Д. Бех. - С.17-29. Кл.слова: психологія особистості, Ми-переживання Шамне, А. В. Проблема типів і форм психічного розвитку в теоретичній спадщині Л.С. Виготського / А.В. Шамне. - С.49-56. Кл.слова: психіка Кривонос, І. В. Методика відтворення українського національного характеру за творами художньої літератури / І.В. Кривонос Кл.слова: риси характеру українців Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Бех, І. Д. Технологія інтимно-особистісного спілкування [Текст] / І.Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N1. - С. 17-29.
Рубрики: Спілкування психологія особистості Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- Ми-переживання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2004/4 Журнал 2004р. N 4 Бех, І. Д. Педагогіка успіху : виховні втрати та їх подолання / І. Д. Бех. - С.5-15. Кл.слова: успіх школяра, почуття власної цінності, психологія навчання, психологія школяра Завгородня, О. В. Шкільна адаптація і психологічне здоров’я першокласника / О. В. Завгородня, Л. О. Курганська. - С.47-55. Колодич, О. Б. Сучасні підходи до вивчення мовленнєвої діяльності / О. Б. Колодич. - С.55-60. М’ясоїд, П. А. Принцип доповнюваності в аналізі психологічного знання / П. А. М’ясоїд. - С.73-82. Кл.слова: психологія і логіка, психологія і фізика, психологія і рух її знання Лосєва, Н. М. Питання самореалізації в історії вітчизняної педагогіки (Київська Русь - ХІХ ст.) / Н. М. Лосєва. - С.83-92. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Бех, І. Д. Педагогіка успіху : виховні втрати та їх подолання [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N4. - С. 5-15.
Рубрики: психологія навчання психологія школяра успіх школяра Кл.слова (ненормовані): успіх школяра, почуття власної цінності -- психологія навчання -- психологія школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах / І.Д. Бех. - С.5-14 Ващенко, Л. Концепція інноваційного розвитку загальної середньої освіти (регіональний аспект) / Л. Ващенко. - С.14-21 Корнійчук, О. Е. Еволюція формування економічного мислення / О. Е. Корнійчук. - С.22-29 Родигіна, І. В. Педагогічний аналіз у системі моніторингових досліджень / І. В. Родигіна. - С.38-46 Горбунова, В. В. Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості в юнацькому віці / В. В. Горбунова. - С.47-56 Мусатов, С. О. Психологічний вимір педагогічної комунікації / С. О. Мусатов. - С.57-67 Рябко, Ю. А. Психологічна адаптація людини в умовах глобалізації суспільства / Ю. А. Рябко. - С.68-74 Абібуллаєва, Г. С. Деякі аспекти полікультурної освіти / Г. С. Абібуллаєва ; Г. С. Абібулаєва ; Г. С. Абібулаєва. - С.75-84 Мухамедьяров, Н. Н. Образ фізичного Я-особистості як складова її Я-концепції / Н. Н. Мухамедьяров. - С.84-90 Вєтохов, О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов / О. М. Вєтохов. - С.91-98 Яворська, С. Т. Еволюція методичних ідей та їхня реалізація в роботі школи / С. Т. Яворська. - С.99-108 Лосєва, Н. М. Питання самореалізації дитини в зарубіжній педагогіці XVIII-XIX ст. / Н. М. Лосєва. - С.108-118 Кулікова, Л. Б. Сучасний погляд на історико-педагогічні праці М.В.Гоголя / Л. Б. Кулікова. - С.119-128 Кучинська, І. О. Громадське виховання в Україні в другій половині XIX-XX ст. / І. О. Кучинська Тарасова, Т. В. Становлення й розвиток перших трудових об’єднань школярів у 1917-1920 рр. / Т. В. Тарасова. - С.133-140 Шевченко, С. М. Визначення Я.Б.Рєзніком основних форм шкільного навчання / С. М. Шевченко. - С.141-145 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах [Текст] / І.Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N1. - С. 5-14 Рубрики: Спілкування міжособистісні стосунки Цінності людини психологія почуттів Спілкування вчителя і учня Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: С830276/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах / І.Д. Бех. - С.6-10 Недогрєєва, Л. С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу / Л.С. Недогрєєва. - С.17-19 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах [Текст] / І.Д. Бех> // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2006. - N3. - С. 6-10 Рубрики: Виховання учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Сухомлинська, О. В. Розвиток особистості і освіта : історичний вимір / О.В. Сухомлинська. - С.15-25 Савченко, О. Я. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі / О.Я. Савченко. - С.26-39 Бех, І. Д. Цілісність особистості як теоретико-прикладна проблема / І.Д. Бех. - С.40-48 Боришевський, М. Й. Духовні цінності як детермінанта розвитку й саморозвитку особистості / М.Й. Боришевський. - С.49-57 Грабовий, А. К. Розвиток навчального хімічного експерименту в стабільних підручниках хімії / А.К. Грабовий. - С.69-77 Лучинкіна, А. І. Учнівська психологічна служба: погляд психолога / А.І. Лучинкіна. - С.78-85 Димченко, Н. С. Професійна рефлексія майбутнього менеджера як предмет психологічного дослідження / Н.С. Димченко. - С.110-120 Ільїна, В. Ю. Порівняльний аналіз окремих аспектів економічної й бізнес-освіти у США та Україні / В.Ю. Ільїна. - С.121-130 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Цілісність особистості як теоретико-прикладна проблема [Текст] / І.Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N2. - С. 40-48 Рубрики: психологія особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14. Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26. Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44. Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52. Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70. Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77. Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87. Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99. Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106. Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158. Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140. Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131. М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127. Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116. Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 53-70. Рубрики: виховання Кл.слова (ненормовані): ПСИХОМАЯКИ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Луговий, В. І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України : час дискусій і час дій / В.І. Луговий. - С.5-17 Биков, В. Ю. Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України / В.Ю. Биков. - С.28-33 Степко, М. Ф. Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу / М.Ф. Степко. - С.34-39 Ляшенко, О. І. Диференція як основоположний принцип шкільного навчання / О.І. Ляшенко. - С.40-45 Максименко, С. Д. Диференційоване навчання : до проблеми психологічного супроводу / С.Д. Максименко. - С.46-53 Сухомлинська, О. В. Диференційоване навчання в історії української школи / О.В. Сухомлинська. - С.54-60 Самойленко, П. І. Профільне навчання в середній школі Російської Федерації / П.І. Самойленко. - С.68-75 Бех, І. Д. Гідність як духовний геном особистості / І.Д. Бех. - С.76-89 Данилова, Г. С. Акмеологія : сутність, становлення, практичне втілення / Г.С. Данилова. - С.90-97 Макаренко, С. І. Образотворчо-мовленнєва діяльність у дітей дошкільного віку / С.І. Макаренко. - С.106-114 Шевченко, В. М. Трудове навчання до 1917р. в закладах України для глухих дітей / В.М. Шевченко. - С.115-118 Рогова, П. І. Освітянські бібліотеки України в реалізації програми рівного доступу до якісної освіти / П.І. Рогова, І.І. Хемчян, Т.О. Судіна. - С.128-138 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Гідність як духовний геном особистості [Текст] / І.Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N1. - С. 76-89 Рубрики: виховання моральне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Бондар, Л. С. Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар; Л. С. Юондар. - С.5-12. Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий. - С.13-25. Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех. - С.26-31. Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня. - С.87-96. Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка. - С. 96-104. Мітрясова, О. Л. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. Л. Мітрясова. - С.104-111. Янко. Проблема якості в управлінні дошкільною освітою. / Янко. - С.113-117. Абібуллаєва, Е. Е. "Рехбер муалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл / Е. Е. Абібуллаєва. - С.118-123. Рогова, П. І. Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження / П. І. Рогова. - С.141-149. Кожуховська, А. І. Від національного до загальнолюдського: національна гідність у педагогічних поглядах О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С.131-140. Гоштанар, І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й. Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар. - С.124-130. Велитченко, Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні / Л. К. Велитченко. - С.72-79. Бабин, І. І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої школи / І. І. Бабин. - С.61-71. Глузман, О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман. - С.51-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N2. - С. 26-31. Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.30 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1988. - 113 с. - ISSN 0131-565Х. - 0.50 руб. Зміст: Проколієнко, Л. М. Проблеми психології формування особистості в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенко. - С .3-14 Бех, І. Д. А. С. Макаренко і діяльнісний підхід до виховання особитості / І. Д. Бех, О. О. Нікуленко. - С .14-22 Котирло, В. К. Психологія виховного впливу на дитину у педагогічній системі А. С. Макаренка / В. К. Котирло, С. Е. Кулачківська, С. П. Тищенко. - С .22-31 Король, С. О. Багатомірність розвитку колективу та особистості у спадщині А. С. Макаренка / С. О. Король, В.Ф. Моргун, О.М. Пельтік. - С .31-39 Малкова, Т. М. А. С Макаренко і актуальні проблеми ідейно-виховної роботи з молоддю / Т. М. Малкова. - С .47-54 Моляко, В. О. Макаренко та актуальні проблеми трудової підготовки / В. О. Моляко, В. В. Рибалка. - С .54-59 Боришевський, М. Й. А. С. Макаренко про формування відповідальності як якості особистості / М. Й. Боришевський, М.Т. Дригус. - С .59-66 Злівков, В. Л. Питання педагогічного спілкування в творчій спадщині А. С. Макаренка / В. Л. Злівков, В. Ф. Маценко. - С .81-89 Алексєєва, М. І. Проблема типології сімейного виховання в працях А. С. Макаренка / М. І. Алексєєва. - С .105-113
РУБ 151 Рубрики: формування особистості розвиток колективу сімейне виховання Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
> Шифр: ПП1/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Буринська, Н. М. Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська, В. І. Староста. - С.5-14 Бех, І. Д. Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех. - С.15-32 Скрипник, А. В. Соціально-педагогічна підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект / А. В. Скрипник. - С.33-41 Добровська, Л. М. Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська. - С.42-50 Євтух, Микола Борисович. Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух, О. В. Кузьміна. - С.51-62 Лосєва, Н. М. Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва, Е. К. Степаненко. - С.64-72 Слюсаренко, В. О. Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко. - С.73-79 Федій, О. А. Терапевтичний потенціал естетичної системи Всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій. - С.80-90 Дроздова, І. П. Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова. - С.91-98 Полонська, Т. К. Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці / Т. К. Полонська. - С.99-109 Нікольська, Н. В. Двомовність у європейській шкільній освіті: історія і сучасність / Н. В. Нікольська. - С.110-121 Гоштанар, І. В. Учення Й. Ф. Гербарта про статику й динаміку уявлень у контексті розвитку психології ХІХ ст. / І. В. Гоштанар. - С.123-133 Скільській, Д. М. Вірші святого письма в коментуванні П. О. Куліша для школярів / Д. М. Скільській. - С.133-141 Пригоровська, Л. В. Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О. П. Довженка / Л. В. Пригоровська. - С.142-149 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: К730824/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин. - С.3 (далі буде). Ліпський, П. Ю. Проблеми енергозбереження та безпека життєдіяльності людини в світлі концепції сталого розвитку (теоретико-методологічні основи) / П. Ю. Ліпський. - С.4-7. Москальова, А. С. Актуальні проблеми дослідження професійних криз керівників загальноосвітніх навчальних закладів / А. С. Москальова. - С.8-9. Сапронов, В. Ідеї безпеки життєдіяльності / В. Сапронов. - С.10-15. Зубалій, М. Д. Учений - розробник нової філософії освіти / М. Д. Зубалій. - С.16-19. Бех, І. Д. Науково-духовні засади викладання курсу християнського спрямування / І. Д. Бех. - С.19-22. Болтівець, С. І. Психогігієнічна місія андрагогіки як теорії і методики суспільної просвіти та ціложиттєвого самовдосконалення людини / С. І. Болтівець. - С.23-25. Рекомендації XI Міжнародного "Тижня освіти дорослих" в Україні "Освіта дорослих для розуміння та соціального партнерства". - С.30-31. Влияние геопатогенных зон на здоровье женщины. - С.34-42. Культура здоров’я : добірка статей. - С.43-56. Грабар, О. О. Інтерактивні та інформаційні технології навчання / О. О. Грабар. - С.57-59. Пархомчук, В. В. Вивчення предмету "Захист Вітчизни" в середній школі, як системоформуючий елемент патріотичного виховання / В. В. Пархомчук. - С.60-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Науково-духовні засади викладання курсу християнського спрямування [Текст] / І. Д. Бех> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 19-22. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності виховання духовне Викладання етики в школі Кл.слова (ненормовані): християнська етика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Життя особистості як шлях до духовної далини [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - N 3. - С. 15-32 Рубрики: Морально-духовне виховання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): ПОСТУПКИ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: НіС-1/2011/1/2 Журнал 2011р. N 1/2 Грабовська, Ірина. Соціокультурні типи "української людини" та їх поведінкові виявлення: філософсько-світоглядний аналіз) / І. Грабовська. - С.9-14. Мостяєв, Олександр. Вплив пограничного положення України на формування соціальних поведінкових стереотипів / О. Мостяєв. - С.15-23. Бех, І. Д. Родинне виховання як завдання державної ваги / І. Д. Бех. - С.30-33. Дубов, Вольт. Голова Раднаркому України / В. Дубов. - С.34-40. Шаповал, Юрій. Петро Шелест / Ю. Шаповал. - С.41-44. Петро Могила. - С.45-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв. Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв. Пам’ятка авторові. - С.32 Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв. Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв. Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв. Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв. Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв. Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв. Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв. Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв. Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв. Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв. Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв. Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147 Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150 Автори номера. - С.150-151 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 33-42. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Психологія особистості Совість--психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): совість -- самоповага -- духовні цінності -- цілеспрямоване виховання Анотація: На основі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінованих версій почуття совісті, розкрито їх зміст і сформульоване авторське відношення. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену і концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Родинне виховання як завдання державної ваги [Текст] / І. Д. Бех> // Наука і суспільство : Науково-популярний і літературно-художній ілюстрований журнал. - 2011. - N 1/2. - С. 30-33. . - ISSN 0130-7037 Рубрики: Родинне виховання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): сімейні стосунки -- цінність бережливості дитини -- цінність відповідального вчинку дитини -- цінність творчої активності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.4-13 Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Бібліогр.: 23 назв. Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27 Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44. - Бібліогр.: 4 назв. Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева. - С.45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук. - С.54-62. - Бібліогр.: 7 назв. Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70. - Бібліогр.: 10 назв. Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща. - С.70-79. - Бібліогр.: 9 назв. Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: 12 назв. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. - С.90-97. - Бібліогр.: 3 назв. Зварич, І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич. - С.98-104. - Бібліогр.: 3 назв. Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115. - Бібліогр.: 9 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар. - С.115-125. - Бібліогр.: 1 назв. Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі. - С.126-134. - Бібліогр.: 7 назв. М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд. - С.135-143. - Бібліогр.: 26 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Свідомість Виховання особистості Духовні цінності Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): Я-духовне -- рефлексія -- рефлексивно-довільна спрямованість -- Я-Ти-детермінація -- емоції -- емоційне самопідкріплення -- самосвідомість -- цінності людини Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формують духовні цінності особистості. Виділено типи особистісної рефлексії: регулятивна, визначальна, синтезуюча, створювальна. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-16 Приходченко, К. І. Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко. - С.17-31 Добровська, Л. М. Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська. - С.32-41 Романенко, Ю. А. Еталон знань як елемент моніторингу вищої освіти / Ю. А. Романенко. - С.42-50 Поліщук, В. М. Вікові кризи у віковому розвитку / В. М. Поліщук. - С.51-59 Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський [и др.]. - С.60-74 Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Кузьміна, О. В. Моральний сві та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна. - С.75-84 Стецюк, К. В. Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища / К. В. Стецюк. - С.85-92 Бенніч-Бьоркман, Лі. Інтернаціоналізація вищої освіти: пошук ефективної моделі в контексті україно-шведського співробітництва / Лі Бенніч-Бьоркман, С. В. Курбатов. - С.93-100 Першукова, О. О. Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С.102-111 Сулима, О. В. Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима. - С.112-120 Бондар, Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар. - С.121-127 Фещенко, Г. Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутнього вчителя (20 - 30-ті рр. XX ст.) / Г. Фещенко. - С.128-135 Ничкало, Н. Г. Символ надії на ліпше майбутнє для людства / Н. Г. Ничкало. - С.136-140 Аніщенко, О. В. Гуманітарна аура українсько-польської науково-педагогічної співпраці / О. В. Аніщенко. - С.141-144 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 5-16 Рубрики: "Я"--проблема особистісного Особистість--саморозвиток Рефлексія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): особистісний розвиток -- емоційні переживання -- самостверджувальна функція -- самозахисна функція -- душевне умиротворення -- самоцінність -- духовний саморозвиток особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПЧ-1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Бех, І. Д. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання / І. Д. Бех. - С.6-10. Орловська, Н. М. Орієнтовна концепція толерантності / Н. М. Орловська. - С.11-20. Інноваційні підходи до системи виховання. - С.27-29. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання [Текст] / І. Д. Бех> // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2012. - N 4. - С. 6-10. Рубрики: педагогіка успіху Кл.слова (ненормовані): суперництво -- досягнення -- корисність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв. Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29 Пам’ятка авторові. - С.29 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв. Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв. Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв. Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв. Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв. Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв. Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв. Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв. Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96 Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99 Автори номера. - С.99-100 Реферативний огляд статей номера. - С.100-103 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПЧ-2/2012/23/24 Журнал 2012р. N 23/24 Школа громадянського виховання : [добірка статей]. - С.15-17. Виховні заходи січня : [добірка статей]. - С.39-46. Бех, І. Д. Моральна свідомість у поведінці вихованця / І. Д. Бех. - С.50-55. Калошина, Є. М. Стрес у педагогічній діяльності / Є. М. Калошина. - С.56-60. Вчитель біології в позаурочний час : [добірка статей]. - С.66-78. Бончук, О. О. "Пізнаймо самих себе" : Психологічний тренінг / О. О. Бончук. - С.79-82. Плужник, С. В. Україна є, була і буде : урочистий патріотичний захід, присвячений Дню соборності України / С. В. Плужник. - С.104-106. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Критерії моральної вихованості молодих школярів [Текст] : книга для вчителя / ред.: І. Д. Бех, С. Д. Максименко. - К. : Радянська школа, 1989. - 96 с. - 0.15 руб. РУБ 371.011 Дод.точки доступу: Бех, І. Д. \ред.\; Максименко, С. Д. \ред.\ Примірників всього: 10 ав (2), фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (4) Свободны: ав (2), фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (4) |
Б 55 Бех, І. Д. Моральна свідомість у поведінці вихованця [Текст] / І. Д. Бех> // Позакласний час : на допомогу вчителю. - 2012. - N 23/24. - С. 50-55. Рубрики: виховання моральне виховання етичне Кл.слова (ненормовані): суспільні цінності -- класний керівник -- психічний розвиток дитини -- мотивація -- вихованець Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Кремень, В. Г. Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах / В. Г. Кремень. - С.5-14. Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25. - Бібліогр.: 21 назв. : табл. Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28. - Бібліогр.: 4 назви. : рис. Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., рис. Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 4 назви. : табл. Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук’яненко. - С.49-53 : рис. Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60. - Бібліогр.: 13 назв. Рекомендації методологічного семінару. - С.60-62. Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66. - Бібліогр.: 6 назв. Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73. - Бібліогр.: 10 назв. Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87. - Бібліогр.: 6 назв. : табл. Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91. - Бібліогр.: 6 назв. Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96. - Бібліогр.: 22 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: виховання духовне Кл.слова (ненормовані): виховні методи -- духовно-ціннісне виховання -- буттєва сфера -- соціальні мотиви -- духовна цінність -- моральне насичення -- навчальний зміст -- етичне одухотворення Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 24 б-ка Бойка О. Д. / П 24-фб Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць : в 5-ти т. / Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. - К. : Педагогічна думка, 2012 - . Т. 1 : Загальна педагогіка та філософія освіти / ред. кол.: О. В. Сухомлинська, І. Д. Бех, В. І. Бондар. - 2012. - 368 с. - (До 20-річчя НАПН України). - ISBN 978-966-644-213-3 : 133.00 грн., 75.00 грн. РУБ 371(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра психології Наука в Україні Філософія освіти Педагогіка методологія педагогіки історія педагогіки (загальні питання) Психотехніка Особистість--розвиток особистості Інноваційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): сухомлиністика Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Сухомлинська, О. В. \ред.\; Бех, І. Д. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 4 фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр.: 9 назв. Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр.: 3 назви. Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16. Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр.: 8 назв. Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр.: 4 назви. Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр.: 11 назв. Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв. Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-51. - Бібліогр.: 23 назви. Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр.: 8 назв. Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр.: 12 назв. Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр.: 6 назв. Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр.: 15 назв. Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.76-84. - Бібліогр.: 19 назв. Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр.: 5 назв. Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр.: 16 назв. Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.99-100. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Виховання особистості--розвивальний метод Кл.слова (ненормовані): моральна структура -- довіра -- самоповага -- індивідуальне життя -- Я-ідеальне -- виховання особистості Анотація: У статті розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структуру реалізації пропонованого методу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Кокерилл, Алан. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Бібліогр.: 12 назв. Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Бібліогр.: 27 назв. Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Бібліогр.: 7 назв. Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41. - Бібліогр.: 11 назв. Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Бібліогр.: 10 назв. Луговий, В. І. Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Бібліогр.: 31 назв. Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.58-64. - Бібліогр.: 3 назв. Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Бібліогр.: 13 назв. Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Бібліогр.: 12 назв. Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Бібліогр.: 11 назв. Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.90-96. - Бібліогр.: 22 назв. Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.97-100. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. ( Ін-т проблем виховання НАПН України). Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Психологія особистості--ідентифікація Кл.слова (ненормовані): копіювання -- уподібнення -- ототожнення -- лідерство -- ідентичність -- его-ідентичність -- самоідентифікація -- ситуація конфлікту Анотація: У статті міститься огляд процесу ідентифікації як одного з центральних механізмів особистісного становлення суб’єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Скільський, Д. М. Освітньо-виховні проблеми у творах Т. Г. Шевченка : до 200-річчя зо дня народження Т. Г. Шевченка / Д. М. Скільський. - С.5-11 Бех, І. Д. Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації / І. Д. Бех. - С.12-17 Петрочко, Ж. В. Соціально-педагогічні виховні технології у викликах часу / Ж. В. Петрочко. - С.17-24 Мельник, О. В. Післяіндустріальний світ: нові виклики до професійної орієнтації дітей та учнівської молоді / О. В. Мельник. - С.24-30 Алєксєєнко, Т. Ф. Доброчинність як засіб формування соціально значущих якостей особистості: теоретико-методологічний аспект / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.31-37 Назаренко, Г. А. Використання сучасних виховних технологій у процесі ціннісного становлення учнівської молоді / Г. А. Назаренко. - С.37-44 Гуржій, А. М. Електронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров’я учнів / А. М. Гуржій [и др.]. - С.45-50 Інші автори: Топузов О. М., Волинський В. П., Дідковський І. В. Гірний, О. І. Проблеми творчості у навчанні / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.51-56 Овдієнко, Л. Н Соціально-історична сутність освіти: сучасний вимір / Л. Н Овдієнко. - С.56-63 Янченко, Т. В. Біхевіоризм Дж. Уотсона як підгрунтя розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.64-71 Михайленко, Л. А. Становлення і розвиток медичної освіти з підготовки сімейних лікарів у США: історія та сучасність / Л. А. Михайленко. - С.72-79 Леонтьєва, І. В. Теорія особистості О. Ф. Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.80-87 Карпенко, О. В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.88-98 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 1. - С. 12-17 Рубрики: Інноваційні технології виховання Кл.слова (ненормовані): особистість -- інноваційна виховна технологія -- Я-духовне -- духовно-моральна цінність -- духовно-моральна зрілість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14. Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25. Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33. Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41. Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47. Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52. Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57. Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76. Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84. Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91. Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99. Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної [Текст] / І. Д. Бех, О. В. Мельник> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 99-101. Рубрики: Виховання людини Кл.слова (ненормовані): людина розумна -- людина духовна -- виховання особистості Дод.точки доступу: Мельник, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. Святокум, О. Є. Визначення поняття "Мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав/не склав” / О. Є. Святокум. - С.25-31. Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 5-14. Рубрики: Виховання особистості--духовний розвиток Кл.слова (ненормовані): природа духовного -- духовна цінність -- духовний дискурс -- духовний розвиток -- виховання особистості -- рефлексія -- довольна спонука -- вчинкова інтеграція -- Я-духовне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2016/2 Журнал 2016р. N 2 Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13. Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21. Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк. - С.22-29. Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36. Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48. Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56. Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63. Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70. Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76. Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДПНБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 14-21. Рубрики: Виховання--гуманістичне виховання Кл.слова (ненормовані): виховна парадигма -- смислова цінність -- особистісна рефлексія -- рефлексивна техніка -- емоційні переживання -- гуманістичний діалог -- духовне самовдосконалення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 4. - С. 37-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (10 назв) . - ISSN 2304-0629
Кл.слова (ненормовані): підлітковий вік -- соціально-психологічні суперечності -- цінності -- соціально-культурне самовизначення -- самоствердження Анотація: На основі вичленення двох межових просторів - життя і культури - розкрито основні соціально-психологічні суперечності буття сучасного підлітка на рівні його суспільно значущих цілей, цінностей, способів самоствердження. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи / Т. М. Сорочан. - С.5-12. Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько. - С.3-23. Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.36-43. Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки XXI століття / С. Д. Максименко. - С.44-54. Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60. Іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандінавських країнах / І. В. Іванюк. - С.69-76. Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-86. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 1. - С. 36-43. Рубрики: Психологія людей похилого віку Кл.слова (ненормовані): особисті стосунки -- особистість зрілого віку -- психологія зрілої особистості -- сімейні відносини -- смисли життя -- спілкування зрілих особистостей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2021/1/2 Журнал 2021р. N 1/2 Програма "Нова українська школа” у поступі до цінностей / керівн. прогр. І. Д. Бех. - С.10-31. Бех, Іван. Сучасна освіта на шляху досконалості / І. Бех. - С.32-37. Корінна, Людмила. Школа становлення відповідального громадянина: цільові орієнтири та стратегічні підходи / Л. Корінна. - С.38-42. Хайруліна, Василина. Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи / В. Хайруліна. - С.43-45. Журба, Катерина. Збереження національно-культурної ідентичності в умовах української діаспори / К. Журба. - С.46-48. Суховерська, Ірина. Упровадежння медіаосвіти у школах України : здобутки і виклики (з досвіду Стрийської ЗОШ I-III ст. № 1) / І. Суховерська, Н. Ласунова. - С.49-54. Дем’яненко, Наталія. Проєктування інтегрованої технології ситуативного моделювання в педагогічній магістратурі / Н. Дем’яненко. - С.55-61. Кириченко, Микола. Інновації в управлінні університетами: електронне урядування / М. Кириченко. - С.62-65. Білянська, Марія Михайлівна. Програма навчальної дисципліни "Організація еколого-педагогічної діяльності” / М. М. Білянська. - С.66-68. Міхно, Олександр. Микола Стороженко - педагог, літературознавець, дослідник творчості Шекспіра : до 185-річчя від дня народження / О. Міхно. - С.69-72. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Програма "Нова українська школа” у поступі до цінностей [Текст] / керівн. прогр. І. Д. Бех> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 10-31. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--програма Виховання--сучасність Освіта в Україні--Нова українська школа Освіта в Україні--програми розвитку дітей Кл.слова (ненормовані): духовно-моральні цінності -- компетентнісний потенціал виховання -- Нова українська школа -- сучасні виховні проблеми -- вікові особливості учнів -- молодший шкільний вік -- підлітковий вік -- старший шкільний вік Анотація: Представлено новий погляд у вирішення сучасних виховних проблем в умовах освіти сьогодення. Дод.точки доступу: Бех, І. Д. \керівн. прогр.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |