> Шифр: ОД1/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Пономарьова-Семенова, Р. О. Психологічні принципи розвитку креативності обдарованої особистості / Р. О. Пономарьова-Семенова. - С.2-10 Беженар, Г. Д. Освітнє середовище гімназії як засіб самореалізації обдарованої особистості / Г. Д. Беженар. - С.11-27 Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників / І. В. Воронюк. - С.28-35 Сербіновська, Н. В. Психологічні труднощі обдарованих учнів / Н. В. Сербіновська. - С.36-42 Карабаєва, І. І. Взаємозв’язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова. - С.51-55 Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов. - С.56-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників [Текст] / І. В. Воронюк> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N10. - С. 28-35 Рубрики: психологія--тренінги розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): тренінг конструктивності -- старшокласники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Воронюк, І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів / І. В. Воронюк. - С.2-6. Михайлик, Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини / Л. В. Михайлик. - С.7-11. Іваненко, Л. І. Шкільний музей - творчий натхненник сільської дітвори / Л. І. Іваненко. - С.22-25. Міщиха, Л. П. Психологічний аналіз творчого потенціалу Є. О. Патона / Л. П. Міщиха. - С.26-32. Мітлош, А. В. Тренінг розвитку лідерської обдарованості / А. В. Мітлош. - С.33-39. Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.40-41. Павлова-Сисюк, Т. В. Комплексна програма по організації дозвілля (для дітей різних вікових категорій) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.49-53. Павлова-Сисюк, Т. В. Засідання методичного об'єднання керівників клубів центру масової роботи та організації змістовного досвілля / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56. Науменко, Р. А. Моніторинг виявлення та розвитку інтелектуально та творчо обдарованої молоді у позашкільних закладах / Р. А. Науменко. - С.57-63. Куліш, В. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках трудового навчання / В. В. Куліш. - С.63-67. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 75 Воронюк, І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів [Текст] / І. В. Воронюк> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 4. - С. 2-6. Рубрики: Творча діяльність учнів Технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. Семенова, О. М. Розвиток емоційної культури педагога / О. М. Семенова. - С.20-27. Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. Заїка, Є. В. Одночасний відлік кількох подій як спосіб формування уваги школярів / Є. В. Заїка. - С.34-45. Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-63. Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 75 Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 27-34. Рубрики: Педагогічна психологія Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): інтегральні паралінгвістичні сигнали -- інтонування -- факторно-аналітичне дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Карпенко, В. Сучасний стан психічного здоров’я студентської молоді: емоційна, міжособистісна та рольова сфери / В. Карпенко, М. Миколайчук, В. Войтенко. - С.2-7 Калошин, В. Ф. Формування позитивних особистісних змін у процесі професійного самовизначення студентів навчальних закладів / В. Ф. Калошин. - С.8-17 Шевченко, С. В. Тренінг підвищення особистісного адаптаційного потенціалу студентів та рівня їх розумової працездатності / С. В. Шевченко. - С.17-29 Терещенко, М. В. Психологічні особливості когнітивної та поведінкової складової образу сім’ї дошкільників / М. В. Терещенко. - С.30-37 Воронюк, І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.38-46 Васильченко, А. Психологічні особливості заздрощів у структурі соціальної та індивідуальної ситуації розвитку особистості (філософсько-психологічний аналіз) / А. Васильченко. - С.46-50 Гридковець, Л. М. Родинний фактор у розвитку та подоланні наслідків сексуального насилля над дітьми / Л. М. Гридковець. - С.57-62 Кукуленко-Лук’янець, І. В. Психологічні особливості моделювання життєвого простору жінки / І. В. Кукуленко-Лук’янець. - С.65-68 Красновский, В. Н. Структура самосознания в опыте социального пространства подростка / В. Н. Красновский. - С.68-72 Ануфриев, А. Ф. Коррекция трудностей в обучении у детей 5-8 лет / А. Ф. Ануфриев. - С.73-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 75 Воронюк, І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 38-46 Рубрики: взаємодія вчителя і учнів Кл.слова (ненормовані): інтегральні методи впливу вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5 Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9 Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12 Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст. Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24 Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27 Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст. Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37 Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст. Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73 Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76 Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 75 Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-20. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні Психологія навчання--учні--творча життєдіяльність Кл.слова (ненормовані): творча взаємодія учнів з вчителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- система летантних конструкторів учнів -- активізація суб’єктності учнів Анотація: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у ріхних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5 Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13 Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17 Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21 Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25 Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30 Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35 Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40 Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44 Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48 Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52 Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57 Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61 Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67 Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70 Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74 Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78 Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81 Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85 Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89 Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94 Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98 Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103 Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107 Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113 Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118 Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123 Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127 Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131 Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137 Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141 Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146 Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152 Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156 Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160 Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164 Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170 Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176 Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180 Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184 Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188 Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192 Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196 Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199 Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206 Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211 Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215 Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Гендерні відносини--жінки Психологія старшокласника Діти з особливими потребами Я-концепція--психологія особистості Психологія особистості Психологія студента Психологія підлітка Психологія молоді Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |