Шифр: ШС1/2004/2(січень)
   Газета

Шкільний світ [Текст]. - 1997 . - Виходить щотижня
2004р. N 2(січень)
Зміст:
Кононко, О. Проблеми дитини перехідної доби / О. Кононко. - С.1-3.
Кл.слова: сучасна дитина, дитяча психологія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2




    Кононко, О.
    Проблеми дитини перехідної доби [Текст] / О. Кононко // Шкільний світ. - 2004. - N2(січень). - С. 1-3.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
сучасна дитина -- дитяча психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2


Шифр: П697217/2004/12
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 12 ( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати)
Зміст:
Кононко, О. Дитина перехідної доби / О. Кононко. - С.4-7
Яке нам потрібне виховання. - С.8-19
Педагогічна взаємодія учителя й учня. Методичні поради. - С.20-36
Києнко-Романюк, Л. Правила поведінки.Тренінг для підлітків / Л. Києнко-Романюк ; Л. Толмачова; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.37-39
Києнко-Романюк, Л. Як себе захистити. Тренінг із формування правового світогляду для учнів 12-16 років / Л. Києнко-Романюк ; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.40-43
Толмачова, Л. Бережи свою планету.Тренінг із формування екологічного мислення підлітків / Л. Толмачова ; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.44-49
Я-репортер. Психологічна гра з розвитку внутрішньогрупових взаємин для дітей 11-14 років. - С.50-55
Віртуальний світ. Психологічна гра з розвитку навичок прийняття рішень для молодших підлітків. - С.56-73
Світ хаосу. Командна гра з розвитку навичок колективної взаємодії для дітей 13-15 років. - С.74-83
Колонькова, О. Ваш вибір. Тренінг самостійного пошуку для старшокласників / О. Колонькова ; Р. Охрімчук. - С.84-88
Колонькова, О. Шлях до гармонії.Тренінг із пошуку шляхів розв’язання життєвих суперечностей для старшокласників / О. Колонькова ; Р. Охрімчук. - С.89-95
Охрімчук, Р. Про межі багатоликої любові. Матеріали для бесід із дітьми / Р. Охрімчук. - С.96-112
Охрімчук, Р. Як навчитися запобігати агресії / Р. Охрімчук. - С.113-127
Лукова, С. Репродуктивне здоров’я. Ділова гра для старшокласників / С. Лукова. - С.79-83
Охрімчук, Р. Що перешкоджає вчителю чути учня / Р. Охрімчук. - С.29-31
Охрімчук, Р. Як любити учнів / Р. Охрімчук. - С.32-36
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кононко, О.
    Дитина перехідної доби [Текст] / О. Кононко // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати). - С. 4-7
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Сучасні діти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кононко, О.
    Сучасний дитсадок: який він? [Текст] / О. Кононко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2006. - N7. - С. 3-6. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дитячий садок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: Д199251/2007/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2007р. N 5
Зміст:
Кононко, О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення / О. Кононко. - С.3-6
Бєлєнька, Г. Експериментування - крок до пізнання / Г. Бєлєнька. - С.7-10
Титаренко, Т. Мистецтво бути щасливою / Т. Титаренко. - С.11-15
Стриженко, Л. Художня студія: розвиток творчих здібностей / Л. Стриженко. - С.20-21
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кононко, О.
    Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення [Текст] / О. Кононко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N5. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- буття -- свідомість -- діяльність -- суб’єкт життєдіяльності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДВ-2/2008/1
   Журнал

Дошкольное воспитание [Текст] : Научно-методический журнал. - Москва : Издательский дом "Воспитание школьников", 1928 - . - ISSN 0012-561X. - Виходить щомісячно
2008р. N 1
Зміст:
Гончаренко, А. Особистісно орієнтована модель освіти : підготовка педагога / А. Гончаренко. - С.10-13
Кононко, О. Про Базову програму розвитку дошкільника " Я у світі" / О. Кононко. - С.3-7
Харченко, А. Метод проектів на службі у педагогів / А. Харченко. - С.18
Шульга, Л. Метелики : Цикл розвивальних ігор із дослідження кольорів / Л. Шульга. - С.24-25
Замелюк, М. У мам сьогодні свято - Жіночий світлий день : Літературно-музична композиція / М. Замелюк. - С.27
Кривошлик, Н. Ігри з нестандартними матеріалами / Н. Кривошлик. - С.28-29
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кононко, О.
    Про Базову програму розвитку дошкільника " Я у світі" [Текст] / О. Кононко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N1. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДВ-2/2008/7
   Журнал

Дошкольное воспитание [Текст] : Научно-методический журнал. - Москва : Издательский дом "Воспитание школьников", 1928 - . - ISSN 0012-561X. - Виходить щомісячно
2008р. N 7
Зміст:
Кононко, О. Дитяча креативність крізь призму Базової програми "Я у Світі" / О. Кононко. - С.3-7
Плохій, З. Я і Світ навколо. Особистісно орієнтований підхід у формуванні ставлення дошкільнят до природи / З. Плохій. - С.8-21
Кот, Н. РОзвивальне екологічне середовище в дитсадку / Н. Кот. - С.22-23
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кононко, О.
    Дитяча креативність крізь призму Базової програми "я у світі (програма розвитку)" [Текст] / О. Кононко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N7. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
креативні технології навчання -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) -- я у світі (програма розвитку)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2010/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 9
Зміст:
Кононко, О. Розвиток особистості у континуумі життєдіяльності: сутність, напрями, гуманітарна експертиза / О. Кононко. - С.4-18
Андруняк, А. Табель успіху як засіб моніторингу якості дошкільної освіти / А. Андруняк. - С.18-25
Сиротич, Н. Психофізична свобода у професійній діяльності вихователя / Н. Сиротич. - С.27-32
Галяпа, М. Інформаційно-стендові технології у роботі методичної служби дошкільного навчального закладу / М. Галяпа. - С.33-37
Бех, І. Значення методу педагогічного умовляння у вихованні особистості / І. Бех. - С.38-45
Кот, Н. Куточок природи у дошкільному закладі / Н. Кот. - С.46-51
Дмитренко, І. Організація профільної групи "У гармонії з природою" / І. Дмитренко. - С.52-62
Черкасова, О. Мале географічне товариство у дошкільному закладі / О. Черкасова. - С.63-73
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
К 64


    Кононко, О.
    Розвиток особистості у континуумі життєдіяльності: сутність, напрями, гуманітарна експертиза [Текст] / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2010. - N 9. - С. 4-18
ББК 74
Рубрики: Дошкільна освіта
   Особистісно-орієнтована освіта--дошкільна

   Кафедра дошкільної освіти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2012/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 9
Зміст:
Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8.
Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17.
Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25.
Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33.
Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44.
Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51.
Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56.
Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64.
Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65.
Аплодуємо переможщям. - С.66-67.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72.
Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74.
Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
К 64


    Кононко, О.
    Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 68-72.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічний колектив
   наставництво

Кл.слова (ненормовані):
організація наставництва -- вихователь-методист -- соціально-психологічні аспекти -- наставник-коуч -- професійна майстерність -- професійний досвід
Анотація: У статті надається матеріал про організацію наставництва для безболісної адаптації та досягнення початківцями професійної майстерності в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Кононко, О.
    Плекаймо культуру потреб дитини [Текст] / О. Кононко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 2-9 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільне виховання--соціальне виховання

Кл.слова (ненормовані):
дитячі потреби -- система цінностей
Анотація: В статті розповідається про те, як "окультурити" основні потреби дошкільняти, тобто привести їх у відповідність з життєвими реаліями та сутнісними, прирдними силами самої дитини, виховати доступну віку культуру дитячих бажань, збалансувати елементарні матеріальні й морально-духовні запити дитини і забезпечити їх позитивний вплив на становлення особистості дошкільняти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


372(075.3)
Ф 79


   
    Формуємо у старших дошкільників цілісне світобачення [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. Л. Кононко, В. О. Луценко, С. П. Нечай та ін. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання. - К. : ІПВ ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 260 с. : табл. - Бібліогр. : с. 254-259. - ISBN 978-966-189-236-0 : 107.29 грн.
ББК 74.102я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Дошкільники--Формування цілісного світобачення
   Дошкільники--розвиток особистості

   Кафедра дошкільної освіти

Анотація: Навчально-методичний посібник присвячений актуальній проблемі формування у дітей старшого дошкільного віку цілісного світобачення. У посібнику представлено інформацію, яка дозволить педагогам і батькам зорієнтуватися у сучасних аспектах освітньої роботи, пов'язаної із формуванням цілісного світобачення у старших дошкільників, допоможе у виборі шляхів та засобів інтеграції розрізнених знань про себе та довкілля, сприятиме формуванню в дошкільному дитинстві первинного дитячого світогляду як важливого життєвого орієнтиру.


Дод.точки доступу:
Кононко, О. Л.; Луценко, В. О.; Нечай, С. П.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут проблем виховання (Київ)
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Шифр: ВМДЗ/2017/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5
Зміст:
Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8.
Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14.
Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23.
Інші автори: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л.
Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31.
Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39.
Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48.
Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53.
Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54.
День родини. - С.56–57.
Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63.
Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65.
Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67.
Особливості організації тренінгу. - С.68–69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.025.3(477)
К 64


    Кононко, О.
    Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 32–39. - Зміст: Прояви емоційної сприйнятливості і чутливості ; Визначення типу особистості за допомогою шкали оцінювання ; Засоби впливу на емоційну чутливість ; Додаток : Методи формування емоційної сприйнятливості дітей старшого віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний розвиток -- емоційна сприйнятливість -- емоційна чутливість -- особистісні якості -- особистість -- діти дошкільного віку -- старший дошкільний вік -- засоби впливу -- методи формування -- психогімнастичні вправи -- малювання -- складання оповідань


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15.
Як виховати чесну дитину. - С.[16].
Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22.
Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31.
Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37.
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40].
Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46.
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47].
Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50.
Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57.
Міжнародний день води. - С.58–59.
Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64.
Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.034(477)
К 64


    Кононко, О.
    Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 4–15. - Зміст: Розвиток совісності ; Значення совісті в житті дітей ; Суть совісті та її особливості ; Напрями та методи виховної роботи ; Додаток : Виховання совісті та совісності в дошкільників : методи, форми, засоби.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- моральне виховання -- совість -- совісність -- моральна самосвідомість -- правда -- розвиток -- показники -- значення -- суть -- особливості -- здорова совість -- нездорова совість -- каральна совість -- підозріла совість -- совість, зорієнтована на інших -- егоїстична совість -- удавана совість -- психологічне консультування -- педагогічна робота -- методи -- форми -- засоби
Анотація: У статті йдеться про формування здорової совісті у дітей дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10.
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17.
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19].
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25.
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31.
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37.
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33].
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41.
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви.
Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53.
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60.
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
К 64


    Кононко, О.
    Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 6–10. - Зміст: Роль вихователя-методиста в організації наставництва ; Соціально-психологічні аспекти взаємин наставника й початківця.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
вихователь-методист -- наставництво -- передача кваліфікації -- вихователь-початківець -- наставник
Анотація: У статті йдеться про організацію наставницва в закладах дошкільної освіти з метою безболісної адаптації і досягнення початківцями професійної мастерності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
К 64


    Кононко, О.
    Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 11–17. - Зміст: Які основні методи використовують ; Чим особливий метод коучингу ; Додаток 1 : Портрет наставника-коуча ; Додаток 2 : Портрет учня наставника-коуча.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- наставництво -- тренінг -- консультація -- наставництво -- коучинг -- наставник-коуч -- коуч -- вихователь-початківець
Анотація: У статті подано поради щодо методів навчання наставництва в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2019/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Надія Гавриш. - С.4–1.
Кляшторна, Г. Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти / Ганна Кляшторна, Тетяна Амбражевич. - С.11–15.
Афанасьєва, О. Як працюють "знайки": дослідна лаб. в дитячому садку / Олена Афанасьєва, Ольга Чаюн. - С.16–21.
Кононко, О. Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко. - С.22–26.
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь : [чек-ліст]. - С.[27–29].
Швидка методична допомога в літній період. - С.[30].
Бойко, Н. Дистанційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google Classroom за 10 років / Наталія Бойко. - С.31–38.
Лахненко, І. Lightshot: зробіть скриншот без зайвих рухів / Ірина Лахненко. - С.39–42.
Уникаємо ознак "комп’ютерного обличчя". - С.[43].
Емоційне вигорання педагогів. - С.[44–45].
Як позбутися темних кіл під очима. - С.[46].
Безсонова, О. Вчимося діяти у конфліктах із батьками / Ольга Безсонова. - С.47–50.
Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька. - С.51–55.
Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко. - С.56–58.
Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко. - С.59–64.
Хто ховається в слоні? : до Міжнар. дня шахів. - С.65–66.
Джемула, Г. Пригода у Шаховому королівстві / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.214(477)
К 64


    Кононко, О.
    Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 22–26. - Зміст: Які назва та структура ; Чим вирізняється ключове поняття ; На що спрямовано зміст освіти ; Стратегія і тактика реалізації.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--Базова програма "Я у світі (програма розвитку)"
Кл.слова (ненормовані):
освітні програми -- Я у Світі, освітня програма -- структура дошкільної освіти -- зміст освіти
Анотація: У статті проаналізовано зміни до освітньої програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі", наведено аргументи на користь їхньої доцільності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.9(06)
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 156 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 220.00 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку / О. Л. Кононко. - С .8-20
Пісоцький, О. П. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя / О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. - С .20-27
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку" / Ю. І. Бондаренко. - С .27-37
Дубровська, Л. О. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. - С .37-44
Желобицька, Т. В. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови / Т. В. Желобицька. - С .44-57
Заплатинська, А. Б. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. - С .57-74
Киричук, І. С. Профілактика булінгу в шкільному середовищі / І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. - С .64-71
Ковальчук, І. В. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини" / І. В. Ковальчук [и др.]. - С .71-83
Інші автори: Ковальчук І. І., Слюсар М. В., Васильєв Р. О.
Михайлова, О. І. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи / О. І. Михайлова. - С .83-92
Пісоцький, О. П. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .92-98
Сазонова, А. В. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Сазонова. - С .98-105
Черненко, Т. В. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. - С .105-111
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Здоровець, Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець. - С .111-119
Лукашова, Н. І. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти / Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. - С .119-127
Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей / С. В. Цінько, Н. М. Голуб. - С .127-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Клик, Б. О. Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст / Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. - С .134-146
Матвієнко, С. І. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .146-155
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Васильєв, Р. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] = Research Notes. Psychology and Pedagogy Research. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 150 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Додат. тит. лист англ. мовою. - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 225.00 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Мельник, С. С. Інтеграція у навчанні: основні методи, структура та функції. Загальний огляд та аналіз / С. С. Мельник [и др.]. - С .8-17
Інші автори: Сасник С. М., Новіков О. В., Д’яконова Н. С.
Кононко, О. Л. Становлення і розвиток дошкільника як суб’єкта практичної діяльності / О. Л. Кононко. - С .17-28
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Л. В. Розвиток саморегуляції дітей старшого дошкільного віку як умова уміння долати негативні емоції / Л. В. Бобро. - С .28-34
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання з використанням елементів ейдетики / Ю. І. Бондаренко. - С .34-44
Гордієнко, Т. В. Використання технологій критичного мислення під час аналізу навчальних мультфільмів в початковій школі / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова, М. П. Долматова. - С .44-52
Дубровська, Л. О. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності у молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .52-59
Лосєва, Н. М. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроці математики у початковій школі / Н. М. Лосєва, В. Л. Дубровський. - С .59-68
Заплішний, І. І. Шляхи формування в учнів старшої школи свідомого ставлення до свого здоровʼя / І. І. Заплішний. - С .68-76
Кузів, М. З. Особливості вирішення конфліктів за допомогою медіації / М. З. Кузів, І. С. Кузів. - С .76-84
Островська, М. Я. Створення інноваційного середовища у початковій школі, яка здійснює освітній процес у міжкультурному середовищі / М. Я. Островська, О. О. Островський. - С .84-94
Романишина, Н. В. Контекстне вивчення оповідання І. Гаспринського «Арслан-киз» у шкільному курсі української літератури / Н. В. Романишина. - С .94-102
Шевчук, М. О. Шляхи формування естетичних почуттів молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .102-110
Щербакова, Н. Педагогічні умови формування гуманних взаємин учнів початкової школи / Н. Щербакова. - С .110-117
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Формування SOFT SKILLS у майбутніх учителів початкової школи / А. А. Бобро. - С .117-125
Ковальова, В. В. До питання формування правової культури майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності / В. В. Ковальова. - С .125-132
Проценко, І. І. Формування професійних компетентностеймайбутніх учителів Нової української школи у процесі педагогічної практики / І. І. Проценко. - С .132-141
Щербакова, К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами / К. Й. Щербакова. - С .141
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Д’яконова, Н. С.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)