> Шифр: Д199251/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Бех, Іван. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід / І. Бех, Л. Зайцева. - С.2-6. Гавриш, Наталія. Організовувати, але не обмежувати / Н. Гавриш, О. Ліннік. - С.8-14. Шипіло, Любов. Грі-драматизації - належну увагу / Л. Шипіло. - С.14-18. Дятленко, Наталія. Адаптивна освіта в Голландії: навчитися - означає самостійно творити! / Н. Дятленко. - С.18-21. Панченко, Вікторія. Ігровий стретчинг для малят / В. Панченко. - С.22-26. Акопян, Лариса. Співробітництво, партнерство, довіра / Л. Акопян, Л. Погорєлова. - С.26-29. Лобчук, Лариса. Народні зимові свята / Л. Лобчук. - С.29-32. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Наталія. Організовувати, але не обмежувати [Текст] / Н. Гавриш, О. Ліннік> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 1. - С. 8-14. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інноваційна діяльність пізнавальна діяльність дошкільника Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- освітній процес -- активні діти Дод.точки доступу: Ліннік, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Панасюк, Тамара. Методична розробка як показник високої професійної майстерності / Т. Панасюк. - С.4-12 : фотогр. Малишева, Ольга. Методична розробка: механізм схвалення / О. Малишева. - С.13-17. Коваленко, Алла. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко. - С.18-21. Пазюк, Світлана. Педагогічні умови підтримки обдарованості дошкільників / С. Пазюк. - С.22-29. Кіндрат, Інна. Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат. - С.30-34 : іл. Мороз, Владлена. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки / В. Мороз, Л. Левченко. - С.35-40 : фотогр. Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.41-51. Ліннік, Олена. Використання авторських посібників у організації розвивального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян. - С.52-58 : фотогр. Токаренко, Надія. Організовуємо проектну діяльність: крок за кроком / Н. Токаренко. - С.59-61 : фотогр. Покроковий алгоритм організації проектної діяльності. - С.62. Рясенчук, Алла. Реалізація тематичного екологічного проекту "Птахи - наші друзі" / А. Рясенчук, Н. Крива. - С.63-70 : фотогр. Джемула, Галина. Зростаймо вдячними! : тематична розвага для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.71-77. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 11 Ліннік, Олена. Використання авторських посібників у організації розвивального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 52-58 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище Кл.слова (ненормовані): середовищний підхід -- освітній простір -- розвивальне середовище -- предметне наповнення середовища -- палички Кюїзенера -- авторські посібники -- дошкільні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто проблему організації розвивального освітнього простору в дошкільному навчальному закладі. Запропоновано нові способи застосування добре відомих дидактичних авторських посібників для організації розвивального середовища. Дод.точки доступу: Данієлян, Анаіт Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 59 Ліннік, Олена Олегівна. Майбутній учитель як суб’єкт педагогічної взаємодії: підготовка до співробітництва з молодшими школярами [Текст] : Монографія / О. О. Ліннік. - К. : СЛОВО, 2014. - 304 с. - Бібліогр.: с.271-303 . - ISBN 978-966-194-187-7 (в пер.) : 60.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Початкова школа--співпраця з батьками та учнями Кл.слова (ненормовані): взаємодія вчителя і учня Примірників всього: 1 НМК ф-т ПСР (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Ладивір, Світлана. Взаємодія сімейного й суспільного виховання в розвитку ціннісних орієнтирів дошкільників / С. Ладивір. - С.4-13 Ліннік, Олена. Куди зникають "чомучки", або Як зберегти дитячу допитливість? / О. Ліннік. - С.14-21 Шелестова, Людмила. Формування картини світу дітей дошкільного віку / Л. Шелестова. - С.22-29 Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко. - С.30-38 Калуська, Любомира. Комплексна програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку "Соняшник": концептуальні засади / Л. Калуська. - С.39-43 Кузьмова, Ірина. Як виховати в дитини дошкільного віку потребу бути охайною / І. Кузьмова, Н. Дубина. - С.46-47 Сєроштан, Ольга. Усвідомлена свобода як чинник виховання самостійності / О. Сєроштан. - С.48-51 Бурлаченко, Світлана. Космічне виховання дошкільників з використанням комп’ютерних технологій / С. Бурлаченко, Н. Мишолов, В. Таран. - С.52-55 Грядовкіна, Жанна. Організація діяльності дітей дошкільного віку щодо ознайомлення з природою / Ж. Грядовкіна. - С.56-61 Кісельова, Ірина. Збережемо дерева на землі! : екологічне свято / І. Кісельова, К. Москаленко. - С.64-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Ліннік, Олена. Куди зникають "чомучки", або Як зберегти дитячу допитливість? [Текст] / О. Ліннік> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 9. - С. 14-21 Рубрики: Дошкільна освіта--дитяча допитливість Кл.слова (ненормовані): дитяча допитливість -- компоненти допитливості -- правила збереження допитливості -- причини регресу допитливості -- діалогова взаємодія з дітьми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/10 Журнал 2020р. N 10 Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5. Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10. Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16. Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26. Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31. Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35. Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41. Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48. Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52. Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55. Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників [Текст] / О. Ліннік> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 32-35. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--проектна діяльність Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність дошкільників -- творче проектування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |