М 26 Мариновська, Оксана Яківна. Формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук. Спец. 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / О. Я. Мариновська ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНУ ім.Шевченка, 2010. - 44 с. -
РУБ 74 Рубрики: проектна діяльність післядипломна педагогічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--професійна освіта Дод.точки доступу: Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: РШ/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3. Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв. Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв. Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр. Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв. Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв. Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв. Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв. Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв. Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв. Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63. Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв. Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв. Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/4/5 Журнал 2014р. N 4/5 Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-6. Квіт, Сергій. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта / Сергій Квіт. - С.6. Гриневич, Лілія. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради україни з питань науки і освіти Лілії Гриневич / Л. Гриневич. - С.7. Курило, Віталій. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності / В. Курило. - С.8-9. Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов. - С.10-11. Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Бібліогр.: 18 назв. : табл., рис. Красняков, Євген. Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Бібліогр.: 8 назв. Бех, Іван. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Бібліогр.: 4 назв. Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Бібліогр.: 13 назв. Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Бібліогр.: 11 назв. : рис. Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Бібліогр.: 9 назв. Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Бібліогр.: 7 назв. Кіян, Ольга. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-52. - Бібліогр.: 8 назв. Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Бібліогр.: 8 назв. Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Бібліогр.: 26 назв. Кирій, Світлана. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.61. Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Бібліогр.: 9 назв. Головко, Микола. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Бібліогр.: 4 назв. Бондар, Людмила. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар. - С.72-76. - Бібліогр.: 13 назв. Компетентнісний підхід в освіті : теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список / підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах. - С.77-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 26 Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтеграція змісту -- інтеграція -- технології навчання -- інтегровані уроки -- інтегрований підхід -- технологічний аспект Анотація: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання, зокрема методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обґрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Березівська, Лариса. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська. - С.3-7. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр. Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-12. - Бібліогр.: 13 назв. Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід / Г. Лактіонова, С. Машкіна. - С.13-18. - Бібліогр.: 10 назв. Радченко, Сергій. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко. - С.18-20. Гораш, Катерина. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект / К. Гораш. - С.21-25. - Бібліогр.: 10 назв. Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков. - С.25-26 : фотогр. Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту / Т. Турчин. - С.27-31. - Бібліогр.: 4 назв. Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв. Шпильовий, Василь. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий. - С.38-43. - Бібліогр.: 4 назв. Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я / О. Щербакова. - С.44-48. - Бібліогр.: 8 назв. Кравчук, Неля. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук. - С.49-55. - Бібліогр.: 12 назв. : мал. Петрова, Светлана. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв. Міхно, Олександр. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно. - С.61-67. - Бібліогр.: 20 назв. : табл. Чаграк, Наталія. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк. - С.68-73. - Бібліогр.: 41 назв. Чичук, Антоніна. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / А. Чичук. - С.74-77. - Бібліогр.: 5 назв. Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець. - С.78-79. Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 26 Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників [Текст] / О. Мариновська> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 32-37. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--неперервне навчання Загальноосвітні навчальні заклади--методична робота--вчителі Кл.слова (ненормовані): методичний менеджмент -- освітні інновації -- методична робота Анотація: У статті розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2017/5/6 Журнал 2017р. N 5/6 Кремень, Василь. Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" : [інтерв’ю з д-ром філософ. наук, академіком НАН і НГАПН України, президентом НАПН України В. Кременем / В. Кремень. - С.3–6. Мариновська, Оксана. Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз / О. Мариновська. - С.7–15. - Бібліогр.: 10 назв. Мартиненко, Світлана. Стратегія педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.16–19. - Бібліогр.: 5 назв. Міжнародна науково-педагогічна акція пам’яті Івана Зязюна. - С.20. Степаненко, Микола. Ректор-новатор Іван Зязюн / М. Степаненко. - С.21–25. - Бібліогр.: 4 назви. Калініченко, Людмила. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та свмостійності на формування творчого мислення молодших школярів 91970–1990-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.26–30. - Бібліогр.: 11 назв. Кравцов, Віталій. Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя / В. Кравцов. - С.31–35. - Бібліогр.: 13 назв. Коптєва, Ольга. Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних закладів / О. Коптєва. - С.36–39. - Бібліогр.: 14 назв. Афійчук, Юлія. Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет. - С.40–45. - Бібліогр.: 4 назви. Фещенко, Сергій. Хто не знає історії, той не має майбутнього / С. Фещенко. - С.46–47. Каденюк, Леонід. Земля як феномен Всесвіту / Л. Каденюк. - С.48–50. Кузнєцов, Едуард. Аерокосмічна освіта в школі – запорука становлення інтелектуальної еліти нації / Є. Кузнєцов. - С.51–52. Таранік-Ткачук, Катерина. Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи / К. Таранік-Ткачук. - С.53–56. - Бібліогр.: 4 назви. Агєєва, Олена. Організаційні та науково-методичні засади національно-патріотичного виховання учнів засобами аерокосмічної освіти / О. Агєєва. - С.57–60. - Бібліогр.: 9 назв. Литвиненко, Олена. Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: зміст та напрями реалізації / О. Литвиненко. - С.61–64. - Бібліогр.: 7 назв. Мошенець, Вікторія. Український космос у творчості Лесі Українки / В. Мошенець. - С.65–68. - Бібліогр.: 6 назв. Філософія космосу : 9 кл. : програма курсу за вибором. профіль: сусп.-гуманітар. / автор-уклад. Вікторія Анатоліївна Мошенець. - С.69–71. Віртуальний музей космонавтики : 7 кл. : програма гуртка. Профіль: астрономія та інформ.-комунікац. технології / автор-уклад. Лариса Євгеніївна Сипліва. - С.72–76. Биковський, Ярослав. Студенти-драгоманівці пізнають секрети майбутньої професії педагога-позашкільника / Я. Биковський. - С.77. Гавриленко, Тетяна. Науково-методологічний семінар з історії освіти / Т. Гавриленко. - С.78–79. Зозуля, Світлана. Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917–1921)" / С. Зозуля. - С.79–80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 26 Мариновська, Оксана. Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз / О. Мариновська> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 7–15. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): квантифікація -- квантифікація тексту -- інтерпретація -- освітня практика -- авторська школа Анотація: У статті розглянуто сутність поняття "авторська школа" з метою уточнення його використання у сфері освітньої практики. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2017/9/10 Журнал 2017р. N 9/10 Кремень, Василь. Філософія і мислення / В. Кремень. - С.4–9. - Бібліогр.: 7 назв. Андрющенко, Віктор. Феноменологія освіти : (духовна сутність освіти) / В. Андрющенко. - С.10–16. - Бібліогр.: 17 назв. Огнев’юк, Віктор. "Аватари" поступу / В. Огнев’юк. - С.17–24. - Бібліогр.: 19 назв. Бех, Іван. Зростаюча особистість у просторі духовності / І. Бех. - С.25–29. - Бібліогр.: 9 назв. Ніколаєнко, Станіслав. Виховання студеньської молоді в контексті викликів сучасності / С. Ніколаєнко. - С.30–33. - Бібліогр.: 5 назв. Курило, Віталій. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв. Коцур, Віктор. Шевченкові уроки патріотизму й людяності : (до 170-річчя від початку Кобзаревого невільництва 1847–1857) / В. Коцур. - С.40–43. Савченко, Олександра. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв. Ничкало, Нелля. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна / Н. Ничкало. - С.49–55. - Бібліогр.: 12 назв. Дем’янко, Наталія. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні : (ХІХ–початок ХХІ ст.) / Н. Дем’янко. - С.56–62. - Бібліогр.: 17 назв. Пугач, Анжеліна. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв’язків українських педагогів : (1920-ті рр.) / А. Пугач. - С.63–67. - Бібліогр.: 12 назв. Биковська, Олена. Освіта як система. Тріада "Людина–Освіта–Держава" / О. Биковська. - С.68–74. - Бібліогр.: 24 назви. Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek. - С.75–78. - Bibliogr.: 9 title. Завалевський, Юрій. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська. - С.79–84. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, Олена. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи / О. Отич, Я. Овсієнко. - С.85–89. - Бібліогр.: 5 назв. Патрикеєва, Олена. Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах: методичний аспект / О. Патрикеєва [и др.]. - С.90–95. Інші автори: Василашко І., Лозова О., Горбенко Світлана Бережна, Таміла. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища: обґрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко. - С.96–99. - Бібліогр.: 11 назв. Мельник, Світлана. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту / С. Мельник. - С.100–104. - Бібліогр.: 9 назв. Вербицький, Володимир. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький. - С.105–108. - Бібліогр.: 3 назви. Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі : Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського – 105!. - С.109–110. Пугач, Анжеліна. Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього / А. Пугач, О. Пугач. - С.111–112. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завалевський, Юрій. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 79–84. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): авторські школи -- експериментальні школи -- інноваційні школи -- адаптивні школи Анотація: Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Дод.точки доступу: Мариновська, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2017/11/12 Журнал 2017р. N 11/12 Аніщенко, Олена. Неформальна освіта дорослих - освітній тренд XXI століття / О. Аніщенко, Л. Лу'кянова, С. Прийма. - С.3-8. Остапчук, Олена. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях / О. Остапчук. - С.9-15. Мариновська, Оксана. Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти / О. Мариновська. - С.16-21. Даниленко, Георгій. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків / Г. Даниленко, О. Щербакова. - С.22-25. Клокар, Наталія. Освіта в об’єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації / Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько. - С.27-31. Пятничук, Тетяна. Формування професійної компетентності робітників сфери послуг в умовах євроінтеграційних процесів / Т. Пятничук. - С.32-37. Литвиненко, Григорій. Управління проектами: сутність та особливості застосування в освіті / Г. Литвиненко, Н. Клясен. - С.39-43. Журба, Катерина. Квест як засіб формування національно-культурної ідентичності підлітків / К. Журба, І. Шкільна. - С.44-51. Філоненко, Оксана. Розвиток музичної освіти на Єлисаветградщині (друга пол. XIX - поч. XX ст.) в історико-педагогічних дослідженнях / О. Філоненко. - С.53-57. Усатенко, Тамара. Пробуджена думка академіка Семена Гончаренка / Т. Усатенко, О. Кутова. - С.58-60. Сікорський, Петро. Із когорти світочів української педагогічної науки : (пам’яті академіка Семена Гончаренка) / П. Сікорський. - С.61-64. Панахид, Галина. Музейна педагогіка: сьогодення і перспективи розвитку : (за підсумками П’ятої науково-практичної конференції) / Г. Панахид. - С.72-75. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мариновська, Оксана. Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти [Текст] / О. Мариновська> // Рідна школа. - 2017. - N 11/12. - С. 16-21. Рубрики: Освіта--заклади освіти--інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): концепція -- технологічне проектування -- інноваційний розвиток закладу освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |