Шифр: ВМДЗ/2013/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 9
Зміст:
Гавриш, Наталія. Методичний конструктор у журналі "Методична скарбничка вихователя" / Н. Гавриш, О. Безсонова, І. Вишневська. - С.4-14 : фотогр.
Сиротич, Наталія. Попередження синдрому "соціокультурного споживача" засобами театралізованої гри / Н. Сиротич. - С.15-19 : фотогр.
Олійник, Олена. Удосконалення акторської майстерності педагогів / О. Олійник. - С.20-26 : фотогр.
Методичні поради щодо організації театрально-ігрової діяльності дошкільників. - С.27.
Технологія виготовлення театральних іграшок із солоного тіста. - С.28-29.
Театрально-ігрова діяльність у дошкільному навчальному закладі. - С.30.
Туженкова, Юлія. Духовно-моральне виховання дошкільників / Ю. Туженкова. - С.31-36 : фотогр.
Михайліченко, Тетяна. Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу / Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна. - С.37-45 : фотогр.
Пилипенко, Тетяна. Музей просто неба "Батьківське дворище" / Т. Пилипенко, Л. Резнік. - С.46-50 : фотогр.
Віншуємо переможців конкурсу!. - С.52-53.
Крутій, Катерина. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій. - С.54-64 : фотогр.
Кравченко, Тетяна. Соціально-розвивальний відеопроект "Я сам" / Т. Кравченко, Ольга Каракулова, О. Андрійчук. - С.65-72 : фотогр.
Джемула, Галина. Усмішка дарує радість : розвага для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.73-77.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Михайліченко, Тетяна.
    Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу / Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 37-45 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання
   Дошкільне виховання--народознавство

Кл.слова (ненормовані):
духовно-моральне виховання -- народознавство -- народна творчість -- традиції народної етики -- народознавча робота -- засоби виховання -- предметно-ігрове середовище -- етнографічний куточок -- народнознавча ігротека -- зона театральної діяльності -- тематична бібліотека -- куточок зображувальної творчості -- освітній проект -- родинна педагогіка
Анотація: Стаття присвячена проблемі духовно-морального виховання дітей дошкільного віку. Автори діляться власним досвідом роботи з цьго питання - розглядання духовно-морального розвитку дошкільників крізь призму інтеграційних процесів у вихованні дітей, де народознавча робота є засобом. Висвітлено особливості предметно-ігрового розвивального середовища народознавчого спрямування. Розглянуто перебіг та результативність освітнього проекту "Дерево мого роду", спрямованого на ознайомлення дошкільників із традиціями народної педагогіки, виховання в них ціннісного ставлення до родини та сприяння усвідомленню взаємозв'язку поколінь. Подано поетапний план реалізації проекту.


Дод.точки доступу:
Кладієва, Ельвіра; Шапаліна, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВМДЗ/2014/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 3
Зміст:
Дятленко, Наталія. Малокомплектний дошкільний навчальний заклад: різновікові групи / Н. Дятленко. - С.4-8 : фотогр., табл.
Кіндрат, Інна. І знову про наступність / І. Кіндрат. - С.9-12 : фотогр., схема.
Руснак, Леся. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка. - С.13-20 : фотогр.
Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко. - С.21-26 : схеми.
Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева. - С.27-35 : фотогр.
Ільченко, Тамара. Презентація дитини як засіб формування ціннісного ставлення до себе та світу / Т. Ільченко. - С.36-39 : фотогр.
Михайліченко, Тетяна. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш. - С.40-47 : фотогр.
Шевченко, Тетяна. Педагогічний міст - інноваційна форма методичної роботи / Т. Шевченко. - С.50-53 : фотогр.
Зубченко, Тетяна. Мистецтво розмальовування писанки: майстер-клас для педагогів та батьків / Т. Зубченко. - С.54-57.
Боровська, Олена. Формування громадської компетентності дошкільників / О. Боровська, Г. Токарєва. - С.58-64 : фотогр.
Тлостюк, Ольга. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей / О. Тлостюк. - С.65-73 : фотогр.
Тертишна, Наталія. Про Царівну Оксаночку, вередулю, несміяночку : музично-спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку / Н. Тертишна, Т. Міхова. - С.74-79 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.52
М 69


    Михайліченко, Тетяна.
    Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 40-47 : фотогр.
ББК 74.100.52
Рубрики: Дошкільники--профорієнтація--економічне виховання
   Дошкільне виховання--економічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
рання профорієнтація -- економічне виховання -- професії -- вибір професій -- види трудової діяльності -- ставлення до праці -- економічне виховання -- економічні професії -- предметно-розвивальне середовище -- нетрадиційні форми роботи -- ігрова діяльність -- дидактичні ігри -- читання художніх творів -- театралізована діяльність -- спостереження -- екскурсії -- проектна діяльність -- робота з батьками -- дошкільники -- дошкільна освіта
Анотація: У статті розглянуто проблему здійснення ранньої профорієнтації дошкільників засобами економічного виховання, що має на меті формувати елементарні уявлення дітей про світ економічних професій. Охарактеризовано форми роботи з дітьми в процесі економічного виховання, серед яких ігрова, театралізована, проектна діяльність, читання художніх творів, спостереження, екскурсії тощо. Висвітлено форми співпраці дошкільного закладу з сім'ями вихованців.


Дод.точки доступу:
Зюкіна, Галина; Гармаш, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)