> Шифр: С327798/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Пахомова, О. М. Розвиток соціальності особистості як соціально-педагогічна проблема / О.М. Пахомова. - С.4-9 Печенко, І. П. Соціалізація особистості в дошкільному дитинстві як предмет науково-педагогічного вивчення / І.П. Печенко. - С.10-17 Долинний, Ю. О. Соціальна адаптація та корекційна робота з дітьми дошкільного віку, які мають обмежені можливості / Ю.О. Долинний. - С.18-22 Середюк, О. С. Змістовий аналіз соціального виховання учнів як педагогічна проблема / О.С. Середюк. - С.32-37 Мальцева, О. І. Педагогічна культура сім’ї як соціально- педагогічна проблема / О.І. Мальцева. - С.54-58 Максимовська, Н. О. Методологічні підходи до аналізу поняття " Культура материнства" ( соціально-педагогічний аспект) / Н.О. Максимовська. - С.64-73 Мкртічян, О. А. Зміст роботи соціального педагога в закладах позашкільного типу в Україні ( 40-50 рр. XXст.) / О.А. Мкртічян. - С.84-88 Харченко, Л. Г. Гендерно чувствительная практика как социально-педагогическое условие формирования современных гендерных стереотипов в процессе социализации женской молодежи / Л.Г. Харченко. - С.89-96 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Печенко, І. П. Соціалізація особистості в дошкільному дитинстві як предмет науково-педагогічного вивчення [Текст] / І.П. Печенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N3. - С. 10-17 Рубрики: соціалізація дитини соціальна педагогіка Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: С327798/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Кальченко, Л. Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі / Л. Кальченко. - С.16-20 Докторович, М. Компетенція та компетентність особистості: аналіз наукових джерел / М. Докторович. - С.21-26 Печенко, І. Деякі концептуальні засади соціалізації дітей дошкільного віку в сучасній виховній системі / І. Печенко. - С.27-33 Долженко, І. Використання соціально-педагогічних технологій у роботі класного керівника з сім’єю / І. Долженко. - С.34-38 Донченко, Л. Внесок Я.П.Ряппо у розробку питань підготовки вітчизняних соціально-педагогічних кадрів (20-30-ті рр.XXст.) / Л. Донченко. - С.60-64 Лещенко, О. Теоретико-історичний аналіз підходів до сімейного виховання / О. Лещенко. - С.65-71 Мальцева, О. Педагогічні консультації як форма підвищення педагогічної культури сім’ї в Україні ( 30-ті рр. XXст.) / О. Мальцева. - С.72-76 Кулікова, А. Підготовка соціальних працівників у системі вищої освіти Швеції / А. Кулікова. - С.77-80 Сокотун, С. Використання засобів фізичної культури в роботі соціального працівника / С. Сокотун. - С.86-89 Омельченко, С. Портрет сучасного підлітка в контексті здорового способу життя / С. Омельченко. - С.90-95 Тесленко, В. Сучасні підходи до класифікації етимологій порушень дітей з обмеженими можливостями / В. Тесленко. - С.96-99 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Печенко, І. Деякі концептуальні засади соціалізації дітей дошкільного віку в сучасній виховній системі [Текст] / І. Печенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N4. - С. 27-33 Рубрики: соціальна педагогіка Дошкільна освіта Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського / А.М. Богуш. - С.5-12 Бондар, Л. С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / Л.С. Бондар. - С.13-18 Печенко, І. П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І.П. Печенко. - С.19-29 Піддячий, М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів / М.І. Піддячий. - С.29-36 Атаманчук, П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.37-48 Коваленко, О. М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи / О.М. Коваленко, В.О. Коваленко. - С.55-64 Туркот, Т. І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров’я ( з досвіду роботи) / Т.І. Туркот, і.В. Осадчук. - С.65-73 Завгородня, О. В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження / О.В. Завгородня. - С.87-94 Мисечко, О. Є. Професійна підготовка вчителів іноземних мов для класичних гімназій з середини XIXст. до 1917р. / О.Є. Мисечко. - С.95-104 Кочубей, Т. Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір / Т.Д. Кочубей. - С.105-115 Шевчук, О. М. Колегія Павла Галагана-джерело формування інтелектуальної еліти українського народу / О.М. Шевчук. - С.116-123 Шевченко, С. М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження) / С.М. Шевченко. - С.129-134 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Печенко, І. П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / І.П. Печенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N3. - С. 19-29 Рубрики: Соціалізація дошкільнят Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4 Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16 Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19 Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22 Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24 Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27 Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31 Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33 Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35 Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40 Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43 Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46 Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49 Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52 Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54 Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56 Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59 Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64 Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66 Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69 Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71 Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77 Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі [Текст] / І. Печенко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 78-80 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: педагоги зарубіжних країн Соціалізація особистості Дод.точки доступу: Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11-12 Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13-16 Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17-20 Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21-23 Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23-26 Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27-29 Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33 Заєць, О. Поняття "управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34-36 Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36-38 Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39-40 Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41-46 Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46-48 Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48-51 Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52-54 Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55-57 Юник, Д. Інноваційні технології запам’ятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58-60 Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61-64 Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65-67 Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківськго піклування / Л. Чумак. - С.68-70 Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919-1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70-73 Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73-75 Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / І. Печенко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N6. - С. 65-67 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Заклади дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: СП-1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Карнаух, Л. Соціальне середовище як чинник соціалізації дітей дошкільного віку в реаліях сьогодення / Л. Карнаух. - С.4-8. Печенко, І. Теоретичні позиції побудови експериментальної моделі соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.9-17. Семчук, С. Вплив реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці / С. Семчук. - С.18-22. Філіппов, Ю. Молодіжні громадські організації як одні з найважливіших інститутів трудової соціалізації молодої людини / Ю. Філіппов. - С.23-29. Стрельцова, В. Процесс социальной адаптации студентов к учебно-воспитательной деятельности вуза культуры и искусств / В. Стрельцова. - С.30-37. Сура, Н. Соціально-психологічні орієнтації особистості студента та проблема інтенсифікації навчання іноземної мови у ВНЗ / Н. Сура. - С.38-41. Голік, О. Клуб веселих та найкмітливіших як форма організації дозвілля студентів у вищому навчальному закладі / О. Голік. - С.42-46. Кушнарьов, С. Причини та умови розвитку злочинності неповнолітніх / С. Кушнарьов. - С.47-54. Бєлецька, І. Сучасна організація вільного часу за кордоном / І. Бєлецька, Т. Гаміна. - С.73-78. Отрощенко, Л. Соціально-педагогічні особливості профорієнтації учнів загальноосвітньої школи в історичному контексті / Л. Отрощенко; А. Рижанова; С. Гришак. - С.66-72. Рижанова, А. Становлення вітчизняної теорії соціального виховання / А. Рижанова; С. Гришак. - С.59-65. Гришак, С. Гендерна компетентність як необхідна складова портрета сучасного професіонала в соціальній роботі / С. Гришак. - С.54-58. Конончук, А. І. Дайджест: Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми формування здорового способу життя учнівської та студентської молоді" / А. І. Конончук, Н. М. Суховєєва. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Печенко, І. Теоретичні позиції побудови експериментальної моделі соціалізації особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / І. Печенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N1. - С. 9-17. . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна робота--робота з дітьми, молоддю Дошкільна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |