> Шифр: РШ/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Друга міжнародна виставка "Сучасні навчальні заклади". - 1-2-а с. обкл. Кремень, Василь. Інновація - alter ego глобалызації / В. Кремень. - С.3-9. - Бібліогр.: 8 назв. Події. Заходи. Презентації : Друга Міжнародна виставка "Сучасні навчальні заклади - 2011". - С.9 Бондар, Віталій. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар. - С.10-14. - Бібліогр.: 5 назв. Радул, Валерій. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості / В. Радул. - С.15-20. - Бібліогр.: 21 назв. Презентація проекту Національної рамки кваліфікацій. - С.20 Отич, Олена. Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики / О. Отич. - С.21-24. - Бібліогр.: 9 назв. Малихін, Олександр. Аспектний аналіз категорій "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів / О. Малихін. - С.25-29. - Бібліогр.: 7 назв. Онопрієнко, Володимир. Практико-екологічна складова підготовки і перепідготовки сільськогосподарських кадрів / В. Онопрієнко. - С.30-33. - Бібліогр.: 15 назв. Лошакова, Олена. Ювілей найстарішого університету Донбасу / О. Лошакова. - С.34 Матвеєва, Ганна. Методика вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю / Г. Матвеєва. - С.35-38. - Бібліогр.: 18 назв. Порох, Людмила. Робота зі здібними та обдарованими дітьми : організаційно-управлінський аспект / Л. Порох, Н. Осінна. - С.39-42. - Бібліогр.: 3 назв. Покась, Віталій. Шкільництво в Україні : становлення та історична генеза інтернатної освіти / В. Покась. - С.43-47. - Бібліогр.: 6 назв. Лях, Галина. Позакласна виховна робота у гімназіях східноукраїнського регіону / Г. Лях, С. Фатальчук. - С.48-51. - Бібліогр.: 8 назв. Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання : особливості диференціації освіти та підготовки вчителів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук. - С.52-55. - Бібліогр.: 10 назв. Дунаєва, Любов. Безкомпромісний лицар національної ідеї : (до вшанування пам’яті Б. Д. Грінченка) / Л. Дунаєва. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв. Гавриленко, Тетяна. Україномовна навчальна література для початкової школи : (1905-1914) / Т. Гавриленко. - С.61-65. - Бібліогр.: 26 назв. Кучай, Олександр. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні : порівняльний аналіз / О. Кучай. - С.66-69. - Бібліогр.: 13 назв. Гарбуза, Тетяна. Основні функції тьютора у процесі дистанційного навчання іноземної мови студентів ВНЗ Великої Британії / Т. Гарбуза. - С.69-72. - Бібліогр.: 11 назв. Берегиня історико-педагогічної науки : до ювілею Нінелі Павлівни Калениченко. - С.73-74 Найда, Юрій. "Горить моє серце" / Ю. Найда, В. Найда. - С.75-76. - Бібліогр.: 8 назв. Доркену, Алла. Перший в Україні біобібліографічний покажчик про Софію Русову / А. Доркену, Т. Лога. - С.77-79 Кирій, Світлана. Відзначення 155-ї річниці від дня народження С. Ф. Русової / С. Кирій. - С.80 Софія Русова : педагог-просвітитель, державний діяч (1856-1940). - 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Р 15 Радул, Валерій. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості / В. Радул> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 15-20. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: психологія соціальна Дорослість Кл.слова (ненормовані): соціальний досвід -- самореалізація -- соціальна зрілість -- акмеологія -- модальність "можу" -- кар’єра -- соціальна кар’єра -- психологічні модальності Анотація: У статті розглянуто особливості взаємовпливу соціального досвіду, соціальної зрілості особистості та її акмеологічного розвитку. Зроблено акцент на необхідності цілісного рзвитку людини та поетичного формування її зрілості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3. Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв. Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв. Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр. Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв. Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв. Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв. Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв. Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв. Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв. Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63. Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв. Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв. Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Кузьмінський, Анатолій. "Науковий дебют" - спільні наукові студії українського і польського студентства у Варшаві / А. Кузьмінський. - С.3-6 : фотогр. Радул, Валерій. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул. - С.7-12. - Бібліогр.: 22 назви. Абсалямова, Яна. Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.13-16. - Бібліогр.: 3 назви. Завалевський, Юрій. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський. - С.17-19. - Бібліогр.: 4 назви. Набок, Микола. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок. - С.20-24. - Бібліогр.: 13 назв. Островерхова, Надія. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова. - С.25-30. - Бібліогр.: 13 назв. : табл., рис. Митник, Олександр. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник. - С.31-35. - Бібліогр.: 6 назв. : табл. Захаренко, Сергій. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Коваленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв. Васьківська, Галина. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська. - С.41-46. - Бібліогр.: 8 назв. VІ Всеукраїнська виставка-фестиваль "Обдаровані діти України". - С.46. Майорський, В'ячеслав. Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства / В. Майорський. - С.47-51. - Бібліогр.: 12 назв. Люшин, Микола. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах / М. Люшин. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв. Литвиненко, Григорій. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко. - С.57-63. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл. Бондар, Людмила. Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар. - С.64-68. - Бібліогр.: 16 назв. : табл. Шевченко, Наталія. Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників : (70-90-ті роки ХІХ століття) / Н. Шевченко. - С.69-73. - Бібліогр.: 14 назв. Поліщук, Олена. Хай світлий вогник в серці гріє і людям віддає тепло : Третій Форум молодих учителів української мови та літератури / О. Поліщук, К. Плівачук. - С.74-75. Цокол, Олена. "Діти+літо" / О. Цокол. - С.76. ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського інформує : [бібліографічний список публікацій про життя та діяльність К. Д. Ушинського]. - С.77-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Радул, Валерій. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 7-12. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Активність--соціальна активність особистості Особистість Кл.слова (ненормовані): соціальна зрілість -- активність -- особистість -- кореляційний взаємозв’язок -- діяльність -- життєдіяльність Анотація: У статті проаналізовано взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості. Показано, що функціональне зростання активності діяльності пов'язане з перенесенням зовнішньої детермінації у внутрішню. Отже, активність є однією із конструюючих характеристик людської діяльності, які доводять її здатність до саморозвитку, саморуху через ініціювання суб'єктом цілеспрямованих продуктивних предметних дій. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/4/5 Журнал 2014р. N 4/5 Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-6. Квіт, Сергій. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта / Сергій Квіт. - С.6. Гриневич, Лілія. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради україни з питань науки і освіти Лілії Гриневич / Л. Гриневич. - С.7. Курило, Віталій. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності / В. Курило. - С.8-9. Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов. - С.10-11. Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Бібліогр.: 18 назв. : табл., рис. Красняков, Євген. Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Бібліогр.: 8 назв. Бех, Іван. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Бібліогр.: 4 назв. Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Бібліогр.: 13 назв. Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Бібліогр.: 11 назв. : рис. Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Бібліогр.: 9 назв. Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Бібліогр.: 7 назв. Кіян, Ольга. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-52. - Бібліогр.: 8 назв. Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Бібліогр.: 8 назв. Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Бібліогр.: 26 назв. Кирій, Світлана. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.61. Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Бібліогр.: 9 назв. Головко, Микола. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Бібліогр.: 4 назв. Бондар, Людмила. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар. - С.72-76. - Бібліогр.: 13 назв. Компетентнісний підхід в освіті : теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список / підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах. - С.77-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 15 Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 27-31. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--формування Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- педагогічне середовище -- соціальне середовище -- соціально-професійне середовище -- навчально-виховне середовище -- простір -- соціальна активність -- мобільність -- саморегуляція -- життєдіяльність Анотація: У статті дано характеристику соціально-професійного середовища як різновиду середовища в цілому. Середовище розглядається як простір. Особистісний розвиток пояснюється саморегуляцією, яка можлива на основі суб’єктивного досвіду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Радул, Валерій. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3–10. - Бібліогр.: 26 назв. Редько, Валерій. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання / В. Редько. - С.11–13 Ничкало, Світлана. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14–18. - Бібліогр.: 5 назв. Мартиненко, Світлана. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19–24. - Бібліогр.: 3 назв. Кравчук, Оксана. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25–30. - Бібліогр.: 23 назв. Гусак, Людмила. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова. - С.31–36. - Бібліогр.: 7 назв. : рис. Бережна, Таміла. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37–42. - Бібліогр.: 14 назв. Костюк, Вікторія. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43–47. - Бібліогр.: 13 назв. Кузьмич, В'ячеслав. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48–51. - Бібліогр.: 10 назв. Дем’яненко, Наталія. "Громадівський соціалізм" М.П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.52–56. - Бібліогр.: 20 назв. Березівська, Лариса. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) / Л. Березівська. - С.57–62. - Бібліогр.: 17 назв. Антипін, Євген. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63–66. - Бібліогр.: 5 назв. Окружная, Тетяна. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов’ян : ХІХ - початок ХХ ст. / Т. Окружная. - С.67–71. - Бібліогр.: 9 назв. Назавжди в когорті будівничих нової школи : Пам’яті Валерія Письменного. - С.71 Пугач, Анжеліна. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72–74 Ткаченко, Лідія. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку витчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75–78 Погрібна, Нелля. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78–79 Мануйленко, Аркадій. Сільська школа України: сучасний контекст : З досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 15 Радул, Валерій. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях [Текст] : (друга половина ХХ століття) / В. Радул> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 3–10. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--самореалізація Кл.слова (ненормовані): професійна самореалізація -- професійне становлення -- соціалізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2017/3/4 Журнал 2017р. N 3/4 Семенюк, Олег. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира винниченка: освітня місія / О. Семенюк. - С.3-5. : табл. Радул, Валерій. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул. - С.6-10. - Бібліогр.: 16 назв. Галета, Ярослав. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.11-14. - Бібліогр.: 19 назв. : фотогр. Дубінка, Микола. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка. - С.15-19. - Бібліогр.: 9 назв. Довга, Тетяна. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. : фотогр. Бабенко, Тетяна. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутних учителів історії / Т. Бабенко. - С.26-30. - Бібліогр.: 6 назв. Прибора, Тетяна. Ергономічний підхід до організації інтер’єру класу / Т. Прибора. - С.31-35. - Бібліогр.: 15 назв. : фотогр. Мельничук, Сергій. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів / С. Мельничук. - С.36-40. - Бібліогр.: 8 назв. Андросова, Наталя. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова. - С.41-45. - Бібліогр.: 15 назв. Баранюк, Ірина. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк. - С.46-50. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Радул, Ольга. Народна педагогіка східних слов’ян про вікові періоди життя дитини / О. Радул. - С.51-56. - Бібліогр.: 20 назв. Ткаченко, Ольга. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв. Кравцова, Татьяна. До проблеми наукового обгрунтування феномена особистості : (початок XX століття) / Т. Кравцова. - С.62-65. - Бібліогр.: 18 назв. Окольнича, Тетяна. Внесок Зенона Кузелі у вивчення виховних традицій українців / Т. Окольнича. - С.66-69. - Бібліогр.: 6 назв. Савченко, Наталія. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Н. Савченко. - С.70-75. - Бібліогр.: 13 назв. Язловецька, Оксана. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн / О. Язловецька. - С.75-80. - Бібліогр.: 10 назв. : фотогр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 15 Радул, Валерій. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 6-10. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): соціальна відповідальність -- соціальне виховання Анотація: Автор статті зазначає, що соціальна відповідальність за своєю структурою є складним утворенням, має інтегративний характер, тісний зв'язок з усіма якостями особистості, її емоційно-вольовою й інтелектуальною сферами діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Семенюк, Олег. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету / О. Семенюк. - С.3-6. Радул, Валерій. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості : (спроба ретроспективного аналізу) / В. Радул. - С.11-17. Гейко, Євгенія. Полісистемна цінність особистості / Є. Гейко. - С.17-22. Савченко, Наталія. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі / Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька. - С.22-29. Краснощок, Ірина. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. Краснощок, Т. Кравцова. - С.34-39. Довга, Тетяна. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи / Т. Довга, Т. Прибора. - С.39-45. Демченко, Юлія. Інноваційні технології особистісного орієнтованого навчання учнів початкової школи / Ю. Демченко, О. Нікітіна. - С.45-50. Кіндей, Леся. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання / Л. Кіндей, І. Жигора. - С.50-56. Горська, Галина. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки / Г. Горська, О. Горська. - С.56-62. Озерна, Наталія. Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти / Н. Озерна. - С.62-67. Радул, Ольга. Корпоративна культура європейських університетів Середньовіччя / О. Радул. - С.67-73. Філоненко, Оксана. Соціокультурні умови розвитку освіти Єлисаветградщини (друга половина XIX - перша третина XX ст.) / О. Філоненко, Т. Окольнича, О. Перцов. - С.73-77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Радул, Валерій. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості [Текст] : (спроба ретроспективного аналізу) / В. Радул> // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 11-17. Рубрики: Особистість--соціальна поведінка Кл.слова (ненормовані): екзистенційний розвиток особистості -- індивідуальність -- соціальна поведінка -- самодетермінація -- наукові дослідження -- соціальна зрілість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2020/2/4 Журнал 2020р. N 2/4 Кремень, Василь. Сучасна освіта: і слово, і візіо : інтерв’ю з президентом НАПН України Василем Кременем / В. Кремень. - С.3-5. Колебошин, Сергій. Огляд національних систем вимірювання результатів навчання у професійній освіті 14 держав (фокус: ECVET) / С. Колебошин, Р. Герасимов. - С.6-13. Janicka-Panek, Teresa. The importance of technical education in child and young student development / T. Janicka-Panek. - С.14-18. Szempruch, Jolanta. Educational changes vs school functioning / J. Szempruch. - С.19-22. Саух, Петро. Освіта перед викликами бездуховності: проблеми та шляхи подолання / П. Саух. - С.23-28. Радул, Валерій. Базові якості особистості в глобалізаційних процесах / В. Радул. - С.29-35. Громко, Григорій. Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти : в аспекти поваги прав людини в онлайновому просторі / Г. Громко [и др.]. - С.36-41. Інші автори: Мельник О., Сокол І., Черних, Олена Онищенко, Наталія. Навчальна програма курсу "Корпоративний імідж закладу вищої освіти” / Н. Онищенко. - С.42-53. Носаченко, Тетяна. Пленерна практика як засіб формування творчої особистості майбутнього вчителя-художника / Т. Носаченко, О. Шпитальова. - С.54-58. Калюжка, Наталія. Формування мовної особистості сучасного учня: пошук підходів / Н. Калюжка. - С.59-64. Фізеші, Октавія. Діяльність учительських семінарій Закарпаття (перша половина ХХ століття) / О. Фізеші. - С.65-69. Левченко, Максим. STEM як стратегія освіти ХХІ століття / М. Левченко. - С.74-76. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Радул, Валерій. Базові якості особистості в глобалізаційних процесах [Текст] / В. Радул> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 29-35. Рубрики: Особистість--базові якості Кл.слова (ненормовані): індивід -- якості особистості -- властивості особистості -- життєдіяльність -- глобалізація -- самосвідомість Анотація: У статті розглянуто питання сутності базових якостей особистості. Показано, що здатність особистості до побудови стратегії життя перетворює її на індивідуальність у масштабах соціуму, культури, на індивідуальність, визнану суспільством. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |