Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Зміст: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Кл.слова (ненормовані): літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: Умлш-1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Донченко, Т. Власне методичні принципи начання української мови / Т. Донченко. - С.2-4. Пентилюк, М. Виховуємо чуття мови ( дещо про засоби милозвучності) / М. Пентилюк. - С.5-8. Кл.слова: культура мовлення , евфонічність мови Юрійчук, Н. До проблеми принципів навчання меатеринської мови через призму ноосферної освіти / Н. Юрійчук. - С.9-11. Могильницька, Г. Символіка лісу та її роль в розкритті проблеми влади землі над людиною (за повістю Ольги Кобилянської "Земля") / Г. Могильницька. - С.19-23. Кононенко, В. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара) / В. Кононенко. - С.23-27. Кумейська, Н. Інтегрований урок з української літератури і математики (6 клас) / Н. Кумейська, Л. Страннікова. - С.32-34. Прядка, В. Тарас Шевченко - видатний художник. Цінність його живописної спадщини (урок української літератури у 9 класі) / В. Прядка. - С.35-38. Стасів, Л. Психологічні чинники формування ділового мовлення майбутніх учителів-словесників / Л. Стасів. - С.39-42. Ткаченко, Р. Літературно-критичний аспект українського FIN DE SIECLE'у / Р. Ткаченко. - С.43-46 Кл.слова: українська літературна критика Кужільна, Л. Естетика літературного шістдесятництва й астральні архетипи в неосяжності Шевченкового космосу: Шевченкові традиції в творчості шестидесятників / Л. Кужільна. - С.47-50. Пономаренко, О. Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів) / О. Пономаренко. - С.51-56. Стадна, Л. Висока духовність "мужицького поета" (матеріал роботи літературного гуртка) / Л. Стадна. - С.57-58. Кл.слова: Т. Шевченко Руденко, О. Літературно-музична композиція "О деле в’язня і трибуна, життя твоє зрідні тайфуну" : Про Василя Стуса / О. Руденко. - С.59-60. Ткач, А. Семінар -дослідження "Шевченко і Буковина" / А. Ткач. - С.61-66. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Руденко, О. Літературно-музична композиція "О доле в’язня і трибуна, життя твоє зрідні тайфуну" : Про Василя Стуса [Текст] / О. Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 59-60.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--позакласна та позашкільна робота Дод.точки доступу: Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ОІУ/2006/9/3/4 Журнал 2006р. т.9 N 3/4 Дробноход, М. Наша вища школа. Чи зробимо рішучий крок назустріч прийдешньому? (Доповідь на Міжнародному конгресі "Українська освіта у світовому просторі", м. Київ, 19-21 жовтня 2006 р.) / М. Дробноход. - С.7-18. Про схвалення концепції державної програми розвитку освіти на 2006-2010 роки: Розпорядження Кабінему Міністрів України від 12 липня 2006 р. № 396-р. - С.19. Концепція Державної програми розвитку освіти на 2006-2010 роки. - С.19-23. Бондар, В. Стратегія і тактика підготовки вчителя для реалізації завдань Болонського процесу: (З досвіду роботи кафедр педагогіки вищих навчальних закладів України) / В. Бондар ; І. Дзюба; Л. Подоляк, В. Юрченко; А. Кожуховська; О. Руденко. - С.24-26. Кононенко, П. Іван Франко як міра подвигу, творчості й міри людини / П. Кононенко ; І. Бех; І. Лебідь; Т. Потапчук. - С.27-38. Дзюба, І. Громадянська снага і політична прозірливість: ( Про публіцистику Івана Багряного) / І. Дзюба ; Л. Подоляк, В. Юрченко; А. Кожуховська; М. Лук. - С.39-44. Бех, І. Духовне прозріння особистості як психолого-педагогічна проблема / І. Бех ; І. Лебідь; Т. Потапчук; О. Руденко. - С.79-98. Подоляк, Л. Психологічна підготовка майбутнього викладача як передумова гуманізації і демократизації вищої освіти / Л. Подоляк ; А. Кожуховська; М. Лук. - С.99-107. Лебідь, І. Управління процесом українізації початкової освіти (1917-1920 рр.) / І. Лебідь ; Т. Потапчук; О. Руденко. - С.206-213. Кожуховська, А. Проблема формування національної свідомості в педагогічних поглядах Олександра Довженка / А. Кожуховська ; М. Лук. - С.193-196. Потапчук, Т. Стрілецька пісня як засіб виховання молоді українцями-патріотами / Т. Потапчук ; О. Руденко. - С.187-189. Лук, М. Феномен ментальності народу в історіософських концепціях українських романтиків (М. Клстомаров и П. Куліш) / М. Лук. - С.180-186. Руденко, О. Наука, освіта і цивілізація: проект методологічної освіти / О. Руденко. - С.108-122. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Руденко, О. Наука, освіта і цивілізація: проект методологічної освіти [Текст] / О. Руденко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2006. - Том9, N3/4. - С. 108-122. Рубрики: освіта в Україні наука в Україні Кл.слова (ненормовані): методологія освіти Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
В 54 Вічний як народ: сторінки до біографії Т. Г. Шевченка [Текст] : навчальний посібник / упоряд.: О. І. Руденко, Н. В. Петренко. - К. : Либідь, 1998. - 272 с. - 12.00 грн. РУБ 8У1 Дод.точки доступу: Руденко, О. І. \сост.\; Петренко, Н. В. \сост.\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\ Примірників всього: 2 Ч.З.№3 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1) |
О 79 Осьмачка, Т. С. Хто [Текст] : Поезії. Для ст. шк. віку / Т. С. Осьмачка ; упорядн. Л. Світайло ; авт. передм. М. Жулинський ; худож. О. Руденко. - К. : Веселка, 1995. - 203 с. - 130000 крб. Дод.точки доступу: Світайло, Л. \упорядн.\; Жулинський, М. \авт. передм.\; Руденко, О. \худож.\ Примірників всього: 3 Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1) |
> Шифр: Б649178/2011/9 Журнал 2011р. N 9 Руденко, О. Репетитор - професія актуальна. Довідник і путівник у професії репетитора / О. Руденко Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С682522/2011/3/4 Журнал 2011р. N 3/4 Флоря, Борис Николаевич. Поздний Новгород и Чехия Ягеллонов (попытка сравнительного сопоставления) / Б. Н. Флоря. - С.9-27. Стефанович, Петр Сергеевич. "Большая дружина" в ранних государствах Европы / П. С. Стефанович. - С.27-58. Альвацци, Паоло. Верховный судья и "древо правосудия": размышления об "удержанном правосудии" при Старом порядке / дель Фрате П. Альвацци. - С.61-73. Зеленина, Галина Светлояровна. Конверсо и инквизиторы: соискание святости / Г. С. Зеленина. - С.73-98. Круглый стол "Смута в России начала XVII в. и Западная Европа (нарративы, документы и другие источники информации)". - С.98-232. Рязанов, Павел Александрович. Тиран или софист: восприятие подложных писем акрагантского правителя Фалариса в XV-XVII вв. / П. А. Рязанов. - С.232-256. Шамаро, Петр Юрьевич. Грамоты монастыря св. Максенция в архиве СПб ИИ РАН / П. Ю. Шамаро. - С.256-280. Руденко, О. А. Новый взгляд на внешнюю политику Англии второй половины XVI века или новые заблуждения? / О. А. Руденко. - С.311-319. Цатурова, С. К. [Рецензія на книгу] / С. К. Цатурова. - С.334-344. Филиппов, И. С. [Рецензія на книгу] / И. С. Филиппов. - С.348-352. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 83 Руденко, О. А. Новый взгляд на внешнюю политику Англии второй половины XVI века или новые заблуждения? [Текст] / О. А. Руденко> // Средние века : Исследования по истории Средневековья и раннего Нового времени. - 2011. - N 3/4. - С. 311-319. . - ISSN 0131-8780 Рубрики: всесвітня історія--середні віки Кафедра всесвітньої історії Англія--історія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 35 Питання історії науки і техніки [Текст] : Видається щоквартально. 2012, № 3 (23) / Національна Академія Наук України, Українське товариство охорони пам’яток історії та культури, Центр пам’яткознавства ; гол. ред. Л. О. Гріффен. - К. : Центр пам’яткознавства НАН України та УТОПІК, 2012. - 72 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2077-9496 Зміст: Лісковець, С. М. Про маловідомі математичні таблиці Якова Пилипа Кулика / С. М. Лісковець. - С .6-10 Грушицька, І. Б. До питання про виникнення та розвиток наукової фотографії / І. Б. Грушицька. - С .10-17 Руденко, О. П. Михайло Кузьмич Янгель - головний конструктор ракетно-космічних систем / О. П. Руденко, О. В. Хорольський, В. І. Комеліна. - С .37-46 Клименко, Л. О. Чаговець Василь Юрійович - засновник електрофізіологічних досліджень в Україні / Л. О. Клименко. - С .53-63 Якуба, В. В. Винахідницька діяльність фізика-матеріалознавця професора М. М. Новикова (1933-2007) / В. В. Якуба. - С .63-67 РУБ 001(09) Рубрики: Кафедра фізики історія науки і техніки Наука--історія науки техніка--історія Дод.точки доступу: Гріффен, Л. О. \ред.\; Кулик, Яков Пилип (1793-1863) \о нем\; Янгель, Михайло Кузьмич (вчений-механік, конструктор у галузі ракето-космічної техніки ; 1911-1971) \о нем\; Чаговець, Василь Юрійович (укр. фізіолог ; 1873-1941) \о нем\; Новиков, Микола Миколайович (фізик-матеріалознавець ; 1933-2007) \о нем\; Національна Академія Наук України; Українське товариство охорони пам’яток історії та культури; Центр пам’яткознавства Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 35 б-ка Тимошика М. / П 35-фб Питання історії науки і техніки [Текст] : Видається щоквартально. 2010, № 1 (13) / Національна Академія Наук України, Українське товариство охорони пам’яток історії та культури, Центр пам’яткознавства ; гол. ред. Л. О. Гріффен. - К. : Центр пам’яткознавства НАН України та УТОПІК, 2010. - 80 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2077-9496 Зміст: Руденко, О. П. Боголюбов М. М. та поступ фізико-математичної думки XX ст. / О. П. Руденко, О. В. Хорольський. - С .41-45 Білик, А. Ю. Професор О. В. Ліверовський (1867-1951): формування світогляду / А. Ю. Білик. - С .46-53 РУБ 001(09) Рубрики: Кафедра фізики історія науки і техніки Наука--історія науки техніка--історія Фізика--історія науки Дод.точки доступу: Гріффен, Л. О. \ред.\; Боголюбов, Микола Миколайович (математик, механік, фізик ; 1909-1992) \о нем\; Ліверовський, Олександр Васильович (1867-1951) \о нем\; Національна Академія Наук України; Українське товариство охорони пам’яток історії та культури; Центр пам’яткознавства Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 35 б-ка Тимошика М. / П 35-фб Питання історії науки і техніки [Текст] : Видається щоквартально. 2010, № 2 (14) / Національна Академія Наук України, Українське товариство охорони пам’яток історії та культури, Центр пам’яткознавства ; гол. ред. Л. О. Гріффен. - К. : Центр пам’яткознавства НАН України та УТОПІК, 2010. - 80 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2077-9496 Зміст: Язвінська, О. М. Історія автомобіля в Україні / О. М. Язвінська. - С .43-50 Руденко, О. П. Олександр Дмитрович Засядько - видатний конструктор бойових ракет / О. П. Руденко. - С .64-70 Зозуля, С. Ю. Найбільш суперечливий український історик XX століття / С. Ю. Зозуля. - С .71-74 РУБ 001(09) Рубрики: Кафедра фізики історія науки і техніки Наука--історія науки техніка--історія Автомобільний транспорт Ракети Історія України--персоналії Дод.точки доступу: Гріффен, Л. О. \ред.\; Засядько, Олександр Дмитрович (1779-1838) \о нем\; Штеппа, Кость Тодосьович (1896-195) \о нем\; Національна Академія Наук України; Українське товариство охорони пам’яток історії та культури; Центр пам’яткознавства Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/11 Журнал 2017р. N 11 Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат. - С.4–11. Бондар, Л. Супровід самоосвіти педагогів: уникаємо помилок / Лариса Бондар. - С.12–15. 6 засад підвищення кваліфікації для педагогічних працівників / [16]. Складові освіти дорослих. - С.[17]. Професійний розвиток педагога / 18–20. Алєксєєнко, К. Е-журнал: використовуйте професійні можливості сповна / Катерина Алєксєєнко. - С.21–23. Ознайомлюємо педагогів з нормативними документами: чек-ліст. - С.[24–25]. Нові норми в законах про освіту, про дошкільну освіту: що змінилося? / [підгот. Ніна Омельяненко]. - С.[26–28] Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців : лист ... від 11 листоп. 2017 р. № 1/9-546. - С.29–31. Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук. - С.33–37. Татарова, Є. Весело і цікаво навчаємо іноземної мови / Євгенія Татарова. - С.38–42. Сундук, Г. Волю віршам! або Розвиваємо мовлення дітей за допомогою верлібрів / Галина Сундук, Ганна Краснощок, Тетяна Харлан. - С. 43–49. Резенчук, Н. "Скажи "ри-ба"": виправляємо вимову за допомогою коректурних таблиць / Наталія Резенчук. - С.50–56. Руденко, О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків / Олена Руденко. - С.57–61. Шуть, М. Новорічні флеш-ігри для батьків та дітей / Микола Шуть. - С.[62–65]. Колядуємо і щедруємо в дитячому садку. - С.66–67. Фактор, Л. Господарю, Господарочко, пустіть до хати Маланочку! : сценарій вистави для дітей ст. дошк. віку / Людмила Фактор. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 83 Руденко, О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків / Олена Руденко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 57–61. - Зміст: Які завдання постають під час взаємодії з батьками? ; Які форми роботи найдоцільніші? ; Додаток : Логопедична корекційна робота з дошкільниками : майстер-клас для батьків.
Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- логопедія -- методика навчання -- розвиток мовлення -- співпраця -- взаємодія з батьками -- завдання -- форми роботи -- логопедична корекція -- логопедична робота -- корекційна робота -- майстер-класи для батьків Анотація: У статті представлено досвід роботи дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) № 1 "Ясочка" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо організації взаємодії з батьками з проблеми розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер класу для батьків "Логопедична корекційна робота з дошкільниками". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна XX ст. : культура, ідеологія, політика [Текст] : збірник статей. Вип. 4 / НАН України, Інститут історії України. - К. : Інститут історії України НАН України, 2001. - 384 с. - бібліогр. в кінці статей. - ISBN 966-02-1793-5 : 30.00 грн. Зміст: Даниленко, В. М. Педагогічна діяльність В. Ф. Дурдуківського (1874-1938) / В. М. Даниленко. - С .3-30 Дробот, І. І. В. Липинський про українську державність / І. І. Дробот. - С .31-45 Брега, Г. С. Ім’я, яким може пишатися українська культура (Євген Деслав) / Г. С. Брега. - С .45-53 Герасимова, Г. П. Педагогічна і наукова діяльність Ганни Берло (1859-1928) / Г. П. Герасимова. - С .53-84 Руденко, О. Ю. "Наш перший мученик преси" (Федір Павлович Матушевський) / О. Ю. Руденко. - С .84-107 Швидкий, В. П. О. Г. Лотоцький-Білоусенко як дитячий письменник / В. П. Швидкий. - С .107-123 Корнієвська, О. В. Проблема української школи і мови у 1905-1914 рр. / О. В. Корнієвська. - С .150-164 РУБ 9(4Укр)2 Рубрики: Кафедра історії України та політології Історія України--культура і мистецтво Історія України, 20 ст. Освіта в Україні--історія Кл.слова (ненормовані): українська державність Дод.точки доступу: Дурдуківський, Володимир Федорович (український педагог, літературознавець, мовознавець, директор Першої Трудової школи у Києві ; 1874-1938) \о нем\; Липинський, В’ячеслав Казимирович (укр. політичний діяч, історик ; 1882-1931) \о нем\; Деслав, Ежен (кінорежисер, укр.діаспора ; 1899-1966) \о нем\; Берло, Ганна Львівна (педагог, літератор, науковець ; 1859-1942) \о ней\; Матушевський, Федір Павлович (1869-1919) \о нем\; Лотоцький, Олександр Гнатович (громад.-політ. діяч, міністр ; 1870-1939) \о нем\; Національна Академія Наук України; Інститут історії України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: УШ/2019/10/12 Журнал 2019р. N 10/12 Климко, Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко. - С.2–6. Сєдова, Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга. - С.8–11. - Бібліогр.: 12 назв. Козлова, С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя / С. С. Козлова. - С.13–15. Калошин, В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.16–21. Бурцев, М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти / М. В. Бурцев. - С.22–25. - Бібліогр.: 3 назви. Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича. - С.29–31. - Бібліогр.: 5 назв. Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська. - С.32–33. - Бібліогр.: 5 назв. Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко. - С.34–36. - Бібліогр.: 5 назв. Коваленко, А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. Є. Коваленко. - С.37–39. - Бібліогр.: 4 назви. Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко. - С.40–42. - Бібліогр.: 4 назви. Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова. - С.43–45. - Бібліогр.: 4 назви. Захарченко, Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів / Ю. О. Захарченко. - С.46–47. - Бібліогр.: 5 назв. Масюженко, Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти / Д. В. Масюженко. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Матвєєва, Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти / Н. В. Матвєєва. - С.51–53. - Бібліогр.: 2 назви. Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда. - С.57–59. - Бібліогр.: 6 назв. Шелест, В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад / В. А. Шелест. - С.60–72. - Бібліогр.: 15 назв. Дишко, О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін : (засідання пед. ради) / О. П. Дишко. - С.73–76. Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко. - С.77–80. - Бібліогр.: 6 назв. Батраченко, О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини : (нетрадиційне засідання пед. ради у формі тренінгу) / О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева. - С.81–89. - Бібліогр.: 10 назв. Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах. - С.90–93. Пально, Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально. - С.94–95. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 83 Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 54–56. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова (ненормовані): школа-родина -- державно-громадське управління -- процес моделювання Анотація: Висвітлено особливості школи-родини як моделі закладу загальної середньої освіти, досліджено ефективний управлінський досвід сторення такої школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2019/28/30 Журнал 2019р. N 28/30 Остапчук, Т. В. Сертифікати для вчителів: необхідність часу чи модний тренд самоосвіти? / Т. В. Остапчук. - С.2–3. Шлапак, Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак. - С.4–6. - Бібліогр.: 8 назв. Луговська, С. О. Особливості впровадження інтернет-технологій на уроках контролю / С. О. Луговська. - С.7. Горлова, Т. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках / Т. І. Горлова. - С.8–10. Зубкова, Н. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі / Н. О. Зубкова. - С.11–14. Сабат, А. М. Реалізація особистісно зорієнтованих технологій / А. М. Сабат, Н. О. Стовбовенко. - С.15–23. Кузьміч, Т. О. Парк педагогічних технологій як альтернативна форма навчання дорослих / Т. О. Кузьміч, Н. А. Гмизіна. - С.24–29. - Бібліогр.: 10 назв. Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.30–39. Добровольський, В. В. Використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагога-новатора / В. В. Добровольський. - С.40–50. Сергєєва, І. М. Використання сучасних інноваційних технологій під час підготовки та проведення масових і виховних заходів / І. М. Сергєєва. - С.51–55. - Бібліогр.: 6 назв. Жульєва, А. М. Формування в учнів соціалізованих умінь на основі проектних технологій навчання / А. М. Жульєва. - С.56–60. - Бібліогр.: 11 назв. Руденко, О. М. Проект "Розиток обдарованості учнів школи" / О. М. Руденко. - С.61–75. - Бібліогр.: 7 назв. Филипська, В. І. Система роботи з обдарованими учнями на уроці й у позаурочний час : (засідання пед. ради) / В. І. Филипська. - С.76–84. Гончарова, Л. М. Інноваційні технології виявлення, навчання й підтримки розвитку обдарованої молоді / Л. М. Гончарова, С. М. Сінєгіна, В. М. Богомолов. - С.85–93. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 83 Руденко, О. М. Проект "Розиток обдарованості учнів школи" / О. М. Руденко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 61–75. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- методична робота -- виявлення обдарованих -- самопізнання -- комплексно-цільові програми -- виховна робота -- стимулювання -- заохочення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |