> Шифр: ВМДЗ/2016/12 Журнал 2016р. N 12 Гавриш, Наталія. Матриця професійних можливостей: перезавантаження / Н. Гавриш. - С.4-9. Грицак, Тамара. Зберігаєм гостроту зору дітей / Т. Грицак, І. Гринчук. - С.9-15. Сварковська, Ліна. Дихальна гімнастика - найкращі ліки для дітей зі ”слабкими" легенями / Л. Сварковська. - С.15-23. Нерянова, Дар’я. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися / Д. Нерянова. - С.23-27. Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-36. Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.36-47. Бур’яновська, Тетяна. Ставаймо на лижі, сідаймо в санчата, або Особливості проведення зимових прогулянок / Т. Бур’яновська. - С.47-55. Стрітення Господнє. - С.55-57. Терещенко, Катерина. Весна-полонянка : сценарій свята для дітей середнього та старшого дошкільного віку / К. Терещенко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січень. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників [Текст] / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 12. - С. 36-47. Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--ігрові вправи Кл.слова (ненормовані): сюжетно-ігрові заняття -- педагогічний мориторинг Дод.точки доступу: Карачун, Віра; Лощиліна, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Романюк, І. Перспективний педагогічний досвід: як презентувати / Ірина Романюк. - С.4–9. Холод, Марина. 10 секретів успіху методичної роботи / М. Холод. - С.10–12. Формуємо каталог електронних освітніх ресурсів. - С.13–14. Савінова, Наталія. Щоб педагогічна рада була дієвою / Наталія Савінова, Марія Галяпа. - С.15–19. Структура діяльності педагогічної ради. - С.20. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: чек-ліст. - С.21–22. Тест "Засідання педагогічної ради". - С.23–24. Шаблон оформлення протоколу засідання педагогічної ради. - С.25–26. Нікітіна, Наталія. Оголошуємо тендер... педагогічних ідей / Наталія Нікітіна. - С.27–30. Попель, Світлана. Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель. - С.31–35. Створюємо завдання у хмарному сервісі OneNote. - С.36. Грицан, Світлана. Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан. - С.37–43. Старинцева, Олена. Здоровий вихователь виховує, навчає, здоровим бути надихає / Олена Старинцева, Марія Панфілова. - С.44–50. Баластрік, Ганна. Творчий педагог – творчі діти / Ганна Баластрік. - С.51–55. Морєва, Олена. Стільки коштує педагогічний стаж, або Яку заробітну плату отримає за грудень вихователь-методист / Олена Морєва. - С.56–59. Моніторинг нормативно-правової бази. - С.60–61. Усесвітній день поезії. - С.62–63. Коваленко, Алла. Мріємо з Лесею Українкою : літ. розвага для дітей ст. групи / Алла Коваленко. - С.64–66. Лесик, Вікторія. Подарунок : сценарій весн. свята для дітей мол. групи / Вікторія Лесик, Олена Тесленко, Лілія Тищенко. - С.67–69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 74 Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить / підгот. Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. [20–23].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- літні табори -- літнє оздоровлення -- організація -- директор -- вихователь-методист -- вихователь -- музичний керівник -- інструктор з фізкультури -- медична сестра -- пам’ятки Анотація: Пам’ятка. Дод.точки доступу: Савінова, Наталія \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 49 Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю] / підгот. Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. [32–33]. - Зміст: Які кроки допоможуть емоційно налаштуватися на співпрацю ; Як найліпше розпочати і вести проблемну розмову ; Чому варто застосовувати спеціальні техніки спілкування.
Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): взаємодія з батьками -- робота з батьками -- погана поведінка дошкільників -- співпраця дошкільних навчальних закладів і батьків -- спеціальні техніки спілкування -- спілкування -- вихователі -- батьки -- поради -- культура поведінки Дод.точки доступу: Савінова, Наталія \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 44 Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків [Текст] : [пам’ятка] / розробила Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. [27–30].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичні поради Анотація: У статті подано низку порад щодо організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Савінова, Наталія \розробила.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/4 Журнал 2020р. N 4 Савінова, Наталія. Що зробити зараз, щоб легко скласти план роботи на 2020/2021 навчальний рік / Н. Савінова. - С.4-10. Стаєнна, Олена. Аналізуй, рибко, або Як використовувати фішбоун у методичній роботі / О. Стаєнна. - С.11-12. Стаєнна, Олена. Картка оцінки професійної діяльності вихователя / О. Стаєнна. - С.13-15. Пропозиції до річного плану роботи : анкета для педагогів. - С.16. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на травень. - С.17-19. Мийте руки правильно! : поради гігієніста. - С.20. Як діяти, щоб не захворіти на коронавірус. - С.21. Порядок проведення моніторингу якості освіти: документ за 5 хвилин. - С.22-24. Вишинська, Наталія. Цифровий лікбез: як створити відеоролик / Н. Вишинська. - С.25-31. Щербик, Вікторія. Мовчун у дитячому садку, або Навчіть дитину комунікувати / В. Щербик. - С.32-34. Петренко, Лариса. "Зарядка мозку” для майбутнього першокласника / Л. Петренко. - С.35-37. Як розвивати у шестирічок обидві півкулі головного мозку / підгот. Л. Петренко. - С.38-40. Савченко, Юрій. Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо / Ю. Савченко. - С.41-45. "Прокачай" нейрони, або 7 цікавих вправ для дорослих і дітей / підгот. Л. Петренко. - С.46-47. Гуменчук, Валентина. Природа очима маленьких інженерів / В. Гуменчук, О. Маричева. - С.48-52. Афанасбєва, Наталія. Французький город в українському дитячому садку / Н. Афанасбєва. - С.53-56. Джемула, Галина. Потяги - друзі та помічники : сценарій розваги для дітей старшої групи / Г. Джемула. - С.57-61. Що відзначити у травні : свята й цікаві події. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/7 Журнал 2020р. N 7 Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить / Н. Савінова. - С.4-11. Орієнтовний розпорядок дня на період карантину. - С.11-12. Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину. - С.12-13. Шість правил літніх прогулянок. - С.13-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень. - С.14-17. Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин. - С.17-20. Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року / Л. Бондар, Н. Савінова. - С.20-24. Савченко, Анна. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка / А. Савченко. - С.24-26. Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу / Т. Гурковська. - С.26-32. Фортунатова, Марина. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток / М. Фортунатова. - С.32-37. Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі / І. Лахненко. - С.37-40. Мій рівень стресостійкості : експрес-тест. - С.40-42. Як щоденно підвищують рівень стресостійкості. - С.42-43. Околович, Олена. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика / О. Околович. - С.43-46. Шинкар, Ірина. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку / І. Шинкар. - С.46-52. Гагаріна, Наталія. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців / Н. Гагаріна, Л. Сорока. - С.52-57. Повертаємось у дитячий садок!. - С.57-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Що зробити зараз, щоб легко скласти план роботи на 2020/2021 навчальний рік [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 4-10. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): методична робота -- річний план роботи ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 7. - С. 4-11. Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): робота дитсадка в умовах карантину -- карантин Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року [Текст] / Л. Бондар, Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 7. - С. 20-24. Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне середовище Кл.слова (ненормовані): предметно-ігрове середовище -- розвивальне середовище Дод.точки доступу: Савінова, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/9 Журнал 2020р. N 9 Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9. Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12. Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17. Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19. Термінологічне поле EduScrum. - С.20. Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25. Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27. Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31 Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35. Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39. Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47. Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53. Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 4-9. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): методист-початківець -- вихователь-методист -- початок кар’єри -- новий колектив -- взаємодія з керівником Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті / Н. Савінова. - С.4-8. Пропозиції до організації методичного кабінету. - С.8-10. Як готувати стендову інформацію. - С.10-12. Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст. - С.12-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень. - С.14-17. Бровінська, Юлія. Конфліктна ситуація? Захистіть себе / Ю. Бровінська. - С.17-22. Фокіна, Олександра. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог? / О. Фокіна. - С.22-27. Якою має бути дитяча іграшка. - С.27-30. Святенко, Олена. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій / О. Святенко. - С.30-34. Приклад діагностичної картки. - С.34-35. Швайгерт, Наталія. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду / Н. Швайгерт. - С.35-38. Приклади оформлення графіків оперативного контролю. - С.38-40. Кравчишина, Олена. Як організувати систему контролю в новому навчальному році / О. Кравчишина. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку / Т. Гурковська. - С.43-47. Перший день дитини в дитячому садку : поради для вихователя. - С.47-48. Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем. - С.48-50. Шаповал, Наталія. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія / Н. Шаповал. - С.50-54. Панченко, Олена. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо / О. Панченко. - С.54-57. Стаєнна, Олена. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії / О. Стаєнна. - С.57-60. Що відзначити у вересні. - С.60-62. Вітаємо мптодистів-новаторів. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 8. - С. 4-8. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота Кл.слова (ненормовані): методичний кабінет -- оформлення методичного кабінету Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними / Н. Гавриш. - С.4-7. Гавриш, Наталія. Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми / Н. Гавриш. - С.8-11. Гречишкіна, Ірина. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика / І. Гречишкіна. - С.13-15. Савінова, Наталія. Слухати, щоб почути дитину / Н. Савінова. - С.16-17. Савінова, Наталія. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс / Н. Савінова. - С.20-23. Дудинська, Лариса. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести / Л. Дудинська, Л. Мацкевич. - С.24-27. Бондар, Лариса. Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів / Л. Бондар. - С.28-30. Літіченко, Олена. Спілкуємося з батьками вихованців онлайн: шість корисних сервісів / О. Літіченко. - С.34-36. Омельяненко, Ніна. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.37-40. План реалізації річного завдання за мовленнєвим напрямом освітнього процесу. - С.41-43. Дубовик, Світлана. Навіщо "контейнерувати" емоції дитини та як це робити / С. Дубовик. - С.46-48. Григор’єва, Інна. Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі / І. Григор’єва. - С.54-56. Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту. - С.57-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9. План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11. Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13. Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17. Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22. Як організувати заняття з основ грамоти / підгот. Л. Шелестова. - С.23. Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26. Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.27-30. Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35. Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37. Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41. Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45. Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49. Бернацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Бернацька. - С.50-54. Як відпочити за один день. - С.55. Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / Ксенія Бишова. - С.56-58. Терновецька, Христина. Googl Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Слухати, щоб почути дитину [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 16-17. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник Кл.слова (ненормовані): слухання -- ефективне слухання дитини -- показне слухання -- вибіркове слухання -- уважне слухання -- емпатійне слухання -- ігнорування дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 20-23. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--здоров’я вихователя Кл.слова (ненормовані): енергетичний баланс -- втрата енергії -- поповнення життєвих сил -- відновлення енергії -- коефіцієнт життєвої сили Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 42-45. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): педагоги ЗДО -- професійне спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/4 Журнал 2021р. N 4 Половіна, Олена. Як побачити красу, або Ознайомлюємо дітей зі світом мистецтва / О. Половіна. - С.4-9. Шелестова, Людмила. Навчаємо дитину бачити світ у картинах художників / Л. Шелестова. - С.10-14. Шевчук, Антоніна. Нумо, друзі, у танок! або Хореографія в дитячому садку / А. Шевчук. - С.15-18. Ісопенко, Діана. Моніторинг інклюзивної освіти в дитячому садку / Д. Ісопенко. - С.24-26. Бондар, Лариса. Аналіз діяльності дитячого садка за навчальний рік / Л. Бондар, О. Баран. - С.27-30. Савінова, Наталія. Виховуємо приязні взаємини в дитячому колективі: сім дієвих прийомів / Н. Савінова. - С.32-35. Рейпольська, Ольга. Профілактика шкільної дезадаптації шестирічок / О. Рейпольська. - С.36-38. Рівні адаптації дитини до школи. - С.39. Як підготувати дитину до школи: п'ять порад турботливим батькам. - С.40-41. Секрети вдалої взаємодії з малюками. - С.42-44. Пономаренко, Тетяна. Менше критики, більше позитиву: оцінюйте діяльність дітей правильно / Т. Пономаренко. - С.45-48. Артемова, Любов. Любов до дітей - основа педагогічної майстерності : семінар-практикум для вихователів / Л. Артемова. - С.49-51. Барвінок, Олена. Крок до творчості, або Розвиваємо здібності дитини / О. Барвінок. - С.52-54. Вівтаник, Наталія. Проспекти на вулиці шахівниці / Н. Вівтаник. - С.55-58. Макаренко, Лілія. Світле свято Великодня : сценарій вистави для тіньового театру / Л. Макаренко. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЮВУ/2021/16/17(23 квітня-13 травня) Газета 2021р. N 16/17 (23 квітня-13 травня) Савінова, Наталія. Юридична клінічна освіта як елемент підготовки правника в ЗВО / Н. Савінова. - С.10-11. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Юридична клінічна освіта як елемент підготовки правника в ЗВО [Текст] / Н. Савінова> // Юридичний Вісник України : загальнонаціональна правова газета. - 2021. - N 16/17 (23 квітня-13 травня). - С. 10-11. . - ISSN 1992-9277 Рубрики: Юридична освіта в Україні--підготовка правників Кл.слова (ненормовані): підготовка правників -- підготовка бакалаврів спеціальності право -- підготовка магістрів спеціальності право -- юридична клінічна освіта -- список літератури з вищої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Виховуємо приязні взаємини в дитячому колективі: сім дієвих прийомів [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 4. - С. 32-35. Рубрики: Дошкільна освіта--дитячий колектив--взаємини між дітьми Кл.слова (ненормовані): дитячий колектив -- виховання особистості -- компліменти -- уподобання -- взаємини між дітьми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/6 Журнал 2021р. N 6 Піроженко, Тамара. Не заважайте дітям грати - приєднуйтеся / Т. Піроженко, О. Корнєєва. - С.4-9. Косенчук, Ольга. Виховуємо соціально-компетентного громадянина у грі / О. Косенчук, Л. Куземко. - С.9-14. Абетка форм, методів і засобів розвитку ігрової компетентності дитини. - С.14-16. План реалізації річного завдання із соціально-морального розвитку дошкільників. - С.16-18. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на липень. - С.18-20. Є контакт: сім ігор для соціалізації дошкільників. - С.20-22. Савінова, Наталія. Погуглив, скачав, запозичив... або Академічна доброчесність у дитячому садку / Н. Савінова. - С.23-26. Як уникнути помилок у роботі з готовими матеріалами. - С.26-28. Кляпець, Ольга. Про приховані ризики готових рішень / О. Кляпець. - С.28-31. Медико-педагогічний контроль: акценти для вихователя-методиста. - С.31-36. Дралюк, Яна. Розвивальне середовище не на показ, а для дітей / Я. Дралюк, Л. Гриненко. - С.36-40. Чим зайняти дітей на ігровому майданчику влітку. - С.40-42. Стягунова, Ольга. Дидактичний одяг та аксесуари - трансформер педагогічних ідей / О. Стягунова, І. Скумен. - С.42-46. Понікарчик, Світлана. Вірус не пройде, або Здоров’язбережувальні технології в дитячому садку / С. Понікарчик, О. Махначева. - С.46-51. Загранічна, Світлана. Я малюю радість, або як зміцнити емоційне здоров’я дітей / С. Загранічна. - С.51-54. Швачко, Мар’яна. Спортивна родина - здорова дитина / М. Швачко, Т. Павленко. - С.54-58. Фізичний розвиток дитини в родині : анкета для батьків. - С.58-59. Як поліпшити фізичний розвиток дитини вдома. - С.59-60. Безпечне літо: як дитині надати домедичну допомогу. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Погуглив, скачав, запозичив... або Академічна доброчесність у дитячому садку [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 6. - С. 23-26. Рубрики: Дошкільне виховання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): академічна доброчесність -- фасьсифікація даних Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/1 Журнал 2022р. N 1 Байєр, Ольга. Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.4-9. Листок експертного оцінювання рівня мовленнєвого розвитку дитини. - С.10-12. Гавриш, Наталія. Організовуємо освітню роботу з дітьми на основі літературного тексту / Н. Гавриш. - С.13-18. Робота з літературними творами: три прийоми. - С.19-21. План реалізації річного завдання з розвитку зв’язного мовлення дошкільників. - С.22-23. Савінова, Наталія. Атестаційний лист: як офрмити та що зазначити / Н. Савінова. - С.24-30. Савінова, Наталія. Як скласти характеристику на педагога / Н. Савінова. - С.31-33. Права педагога під час атестації. - С.34. Вимоги до документів про підвищення кваліфікації педагогів. - С.35. Кожелупенко, Тетяна. Педагогічний батл: прокачуємо професійну майстерність / Т. Кожелупенко. - С.36-40. Карабаєва, Ірина. Як організувати роботу з гіперактивною дитиною / І. Карабаєва. - С.41-43. У групі гіперактивна дитина: вісім правил для вихователя. - С.44-45. Ігри для роботи з гіперактивними дітьми. - С.46-47. Сварковська, Ліна. Професійний портрет інструктора з фізкультури / Л. Сварковська. - С.48-50. Бондар, Лариса. Система фізкультурно-оздоровлювальної роботи в дитячому садку: досвід практиків / Л. Бондар, О. Баран. - С.51-55. Васильєва, Світлана. Фізкультура для малюків: рухові завдання й тематичний план / С. Васильєва, Л. Мацюк. - С.56-59. Вісім рухливих ігор для дітей раннього віку. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Атестаційний лист: як офрмити та що зазначити [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 1. - С. 24-30. Рубрики: Освіта--педагогічні кадри--атестація Кл.слова (ненормовані): атестаційний лист -- атестаційна комісія -- кваліфікація педагогів -- апеляція -- педагоги дошкільного закладу -- методисту-початківцю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Як скласти характеристику на педагога [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 1. - С. 31-33. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота Кл.слова (ненормовані): характеристика педагога -- приклади оформлення характеристики -- педагоги дошкільного закладу -- методисту-початківцю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/3/4 Журнал 2022р. N 3/4 Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9. Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13. Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16. Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18. План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20. Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22. Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23. Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24. Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25. Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30. Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32. Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35. Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39. Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44. Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51. Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54. Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58. Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59. Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60. Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/5/6 Журнал 2022р. N 5/6 Гавриш, Наталія. Виховуємо патріотів змалечку / Н. Гавриш. - С.4-8. План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом освітнього процесу. - С.8-10. Навчаємо дітей спостерігати: два прийоми. - С.10-12. Бадер, Світлана. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку / С. Бадер. - С.12-16. Байєр, Ольга. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.16-21. Діти й квіти, або Організовуємо роботу з дошкільниками у квітнику. - С.21-25. Бадер, Світлана. Організовуємо літні прогулянки з дітьми / С. Бадер. - С.25-29. Проводимо тематичні прогулянки в дитячому садку: три пам’ятки для педагогів. - С.29-32. Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів. - С.32-35. Сварковська, Ліна. Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою / Л. Сварковська. - С.35-38. Сварковська, Ліна. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі / Л. Сварковська. - С.38-42. Що врахувати під час добору рухливих ігор. - С.42-43. Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам / Т. Гурковська. - С.43-46. Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу. - С.46-48. Лісіна, Дар’я. Методична робота на власному сайті / Д. Лісіна. - С.48-52. Дистанційні заняття з дошкільниками: дев’ять нових ідей. - С.52-56. Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми. - С.56-57. Савінова, Наталія. Навчаємо дітей безпеки в побуті / Н. Савінова. - С.57-61. Губрій, Інна. Щенячий патруль в гостях у малят / І. Губрій. - С.61-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 3/4. - С. 44-51. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--інновації Кл.слова (ненормовані): кейс-метод в освітньому процесі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Навчаємо дітей безпеки в побуті [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 5/6. - С. 57-61. Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): безпека життєдіяльності дітей -- захист від небезпеки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/9 Журнал 2023р. N 9 За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. - С.4-5. Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. - С.6-7. Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби. - С.8. Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. - С.9-15. Стаєнна, Олена. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами / О. Стаєнна. - С.16-19. Савінова, Наталія. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту / Н. Савінова. - С.27-31. Олексенко, Світлана. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички / С. Олексенко. - С.36-41. Гурковська, Тетяна. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку / Т. Гурковська. - С.44-45. Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі. - С.50-52. Гурковська, Тетяна. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків / Т. Гурковська. - С.53-56. Юзмухаметова, Лариса. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах / Л. Юзмухаметова. - С.58-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 9. - С. 27-31. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--наставництво Кл.слова (ненормовані): наставництво в ЗДО -- методична підтримка педагогів -- методист-початківець Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/10 Журнал 2023р. N 10 Шкарупа, Єлизавета. Вивчаємо стан роботи з формування культурно-гігієнічних навичок у дітей / Є. Шкарупа. - С.4-7. Стаєнна, Олена. Освітній стартап - нова форма методичної роботи / О. Стаєнна. - С.14-17. Коваленко, Тамара. Як використовувати прийоми самоменеджменту під час професійної діяльності / Т. Коваленко. - С.20-23. Гавриш, Наталія. Кубики в роботі з дітьми: новий погляд на знайому іграшку / Н. Гавриш, Л. Мартинюк. - С.25-31. Савінова, Наталія. Цікава економіка, або Як формувати фінансову грамотність у дошкільників / Н. Савінова. - С.32-37. Борисенко, Карина. Конструктор економічної квест-гри для дошкільників / К. Борисенко. - С.39-44. Що розповісти дітям про гроші: підказки батькам. - С.46-49. Дитина не хоче йти в дитячий садок : як реагувати на скаргу батьків. - С.50-53. Як допомогти педагогу впоратися з емоційними складнощами. - С.54-58. Нові корисні інструменти в е-журналі : закладки та онлайн-помічник. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Цікава економіка, або Як формувати фінансову грамотність у дошкільників [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 32-37. Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): економічне виховання дошкільників -- фінансова грамотність дошкільників -- гроші Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/12 Журнал 2023р. N 12 Бадер, Світлана. Як оцінити рівень професійної компетентності вихователів / С. Бадер, Т. Коваленко. - С.4-7. Стаєнна, Олена. Як провести методичний захід у формі професійної майстерності / О. Стаєнна. - С.13-18. Савінова, Наталія. Формуємо уміння застосовувати активне слухання під час конфлікту / Н. Савінова. - С.19-25. Гречишкіна, Ірина. Реагуємо на претензії батьків: п’ять типових ситуацій / І. Гречишкіна. - С.29-32. Борисенко, Карина. Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей / К. Борисенко. - С.33-37. Кіндрат, Інна. Реалізовуємо педагогіку партнерства через роботу в мікрогрупах / І. Кіндрат. - С.38-43. Гавриш, Наталія. Що допоможе перетворити п’ятницю на особливий день у дитячому садку / Н. Гавриш. - С.48-53. Хох, Тетяна. Як підготувати інтерактивну розвагу для дітей без репетицій / Т. Хох, Н. Вишинська. - С.54-58. Кулішко, Тетяна. Святкові форс-мажори, або Рятуємо новорічні ранки / Т. Кулішко. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Формуємо уміння застосовувати активне слухання під час конфлікту [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 12. - С. 19-25. Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічний колектив--конфлікти Кл.слова (ненормовані): конфлікт -- активне слухання -- професійне вдосконалення педагогів ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |