Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 198 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 119.50 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Букій, Тетяна Василівна. Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї / Т. В. Букій. - С .7-12 Варецька, Олена Володимирівна. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті / О. В. Варецька. - С .13-20 Гвоздій, Світлана Петрівна. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету / С. П. Гвоздій. - С .20-26 Граматик, Надія Василівна. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень / Н. В. Граматик. - С .27-31 Киричок, Інна Іванівна. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи / І. І. Киричок, Р. В. Сопівник. - С .32-38 Корбут, Оксана Григорівна. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування / О. Г. Корбут. - С .39-41 Короленко, Віктор Леонтійович. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління / В. Л. Короленко. - С .42-46 Король, Володимир Степанович. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів / В. С. Король. - С .47-50 Кравець, Ніна Павлівна. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність / Н. П. Кравець. - С .51-58 Лесіна, Тетяна Миколаївна. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників / Т. М. Лесіна. - С .59-62 Лосєва, Оксана Юріївна. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи / О. Ю. Лосєва. - С .63-66 Мазур, Леонід Олексійович. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації / Л. О. Мазур, С. М. Повторева. - С .67-72 Матвієнко, Світлана Іванівна. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку / С. І. Матвієнко. - С .73-77 Нікулочкіна, Олена Василівна. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів / О. В. Нікулочкіна. - С .78-81 Тур, Оксана Миколаївна. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент / О. М. Тур. - С .82-85 Шумська, Людмила Юріївна. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід / Л. Ю. Шумська. - С .86-91 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Аніщук, Антоніна Миколаївна. Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі / А. М. Аніщук. - С .92-96 Бахов, Іван Степанович. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови / І. С. Бахов. - С .97-104 Дубовик, Тетяна Миколаївна. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі / Т. М. Дубовик, М. М. Кропта. - С .105-108 Дядечко, Алла Николаевна. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых / А. Н. Дядечко, С. Г. Золотова. - С .109-113 Ілійчук, Любомира Василівна. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи / Л. В. Ілійчук. - С .114-118 Литвиненко, Галина Ивановна. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению / Г. И. Литвиненко, С. Г. Золотова. - С .119-123 Мовчан, Лариса Григорьевна. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей / Л. Г. Мовчан. - С .124-129 Павлова, Світлана Олегівна. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти / С. О. Павлова. - С .130-134 Пісоцька, Людмила Миколаївна. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі / Л. М. Пісоцька. - С .135-140 Химинець, Анна Олексіївна. Формування еколого-економічних цінностей в учнів / А. О. Химинець. - С .140-144 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Мартиненко, Світлана Миколаївна. Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи / С. М. Мартиненко. - С .145-148 Оліяр, Марія Петрівна. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. П. Оліяр. - С .149-153 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бережок, Владислава Юріївна. В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання / В. Ю. Бережок. - С .154-157 Дідик, Олена Віталіївна. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі / О. В. Дідик. - С .158-162 Костіна, Людмила Сергіївна. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії / Л. С. Костіна. - С .163-168 Литовченко, Ірина Миколаївна. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США / І. М. Литовченко. - С .169-173 Нечипоренко, Катерина Петрівна. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття) / К. П. Нечипоренко. - С .174-178 Петренко, Лариса Борисівна. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової / Л. Б. Петренко. - С .179-184 Салдан, Світлана Олександрівна. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера / С. О. Салдан. - С .185-188 Тонконог, Ірина Віталіївна. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?) / І. В. Тонконог. - С .189-194
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Історія педагогіки--Україна Історія педагогіки в зарубіжних країнах Методика навчання і виховання Професійна підготовка Педагогіка--збірники наукових праць Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Киричок, Інна Іванівна. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи [Текст] / І. І. Киричок, Р. В. Сопівник> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 32-38 РУБ 15 Рубрики: Підготовка вчителів початкових класів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сопівник, Руслан Васильович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. П’яті Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 172 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 116.08 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бабійчук, Тамара Василівна. Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк / Т. В. Бабійчук. - С .7-10 Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми / Т. А. Бронзенко. - С .11-15 Гричаник, Наталія Іванівна. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд / Н. І. Гричаник. - С .16-19 Косінова, Оксана Миколаївна. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики / О. М. Косінова. - С .20-24 Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас) / Т. П. Матюшкіна. - С .25-30 Пелех, Олена Павлівна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи / О. П. Пелех. - С .31-35 Сидоренко, Юлія Олександрівна. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей / Ю. О. Сидоренко. - С .36-40 Сулімова, Лілія Олександрівна. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі / Л. О. Сулімова. - С .41-45 Хоменко, Галина Вікторівна. Літературна освіта у вимірах постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .46-50 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Баранник, Наталія Олексіївна. Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко / Н. О. Баранник. - С .51-57 Бондаренко, Юрій Іванович. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку / Ю. І. Бондаренко. - С .58-63 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) / Т. І. Бутурлим. - С .64-67 Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .68-73 Глеб, Оксана Володимирівна. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури / О. В. Глеб. - С .73-76 Жила, Світлана Олексіївна. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник" / С. О. Жила. - С .77-84 Іващенко, Алла Сергіївна. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .85-89 Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом / С. Р. Молочко. - С .90-94 Нестеренко, Світлана Василівна. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі / С. В. Нестеренко. - С .95-100 Романишина, Наталя Василівна. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко) / Н. В. Романишина. - С .101-105 Скриннік, Наталія Володимирівна. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища / Н. В. Скриннік. - С .106-110 Сопівник, Руслан Васильович. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі / Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .111-114 Тригуб, Ірина Анатоліївна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання / І. А. Тригуб. - С .115-119 Яценко, Таміла Олексіївна. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі / Т. О. Яценко. - С .119-124 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Гордієнко, Олена Анатоліївна. Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання / О. А. Гордієнко. - С .125-130 Лілік, Ольга Олександрівна. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями / О. О. Лілік. - С .131-135 Рускуліс, Лілія Володимирівна. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови / Л. В. Рускуліс. - С .136-141 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Гальонка, Олексій Анатолійович. Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.) / О. А. Гальонка. - С .142-146 Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .147-150 Куцевол, Ольга Миколаївна. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко / О. М. Куцевол. - С .151-157 Петрович, Ольга Борисівна. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / О. Б. Петрович. - С .158-161 Ткачук, Марина Анатоліївна. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича / М. А. Ткачук. - С .162-165 Чайка, Олена Миколаївна. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст. / О. М. Чайка. - С .166-169
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра української літератури та журналістики Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): бугайківські читання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (укр. літературознавець, педагог ; 1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович (літературознавець, педагог ; 1899-1980) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Сопівник, Руслан Васильович. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі [Текст] / Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 111-114 РУБ 15 Рубрики: Дидактичні ігри Початкова школа--ігрова діяльність Навчально-виховний процес Навчальна діяльність Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- ігрова діяльність -- ігрові завдання -- навчальний інтерес Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дубровська, Лариса Олександрівна; Дубровський, Валерій Леонідович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |