> Шифр: ВМДЗ/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Сосновенко, Н. Наступність дитячого садка і школи: налагоджуємо взаємодію / Наталія Сосновенко. - С.4–7. Коваль, В. Готуємо до школи не лише дітей, а й батьків / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко. - С.8–15. 6 порад для батьків майбутніх першокласників : [пам’ятка для батьків]. - С.16. Безсонова, О. Копійка гривню береже, або Споживча освіта для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.17–22. Як ви витрачаєте гроші? : [анкета для батьків]. - С.23–24. Черешнюк, О. За лаштунками театру образів "Афлатот" / Олена Черешнюк, Оксана Артоуз, Наталія Оцалюк [та ін.]. - С.25–28. Інші автори: Артоуз О., Оцалюк Н., Ратушна Л., Довгань Л., Верхова Л., Журовель Н. Целік, О. Як батьки збирали копійчинки для облаштування дитячого майданчика / Оксана Целік, Раїса Трикалюк, Вікторія Куляс. - С.29–31. Принципи відповідального ставлення до покупок. - С.32–35. Баластрік, Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Ганна Баластрік. - С.36–44. Баластрік, Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік. - С.45–50. Батьківські збори: коротко про головне : [рек. для батьків]. - С.51–52. Шкідливі поради, або Уникаємо типових помилок під час батьківських зборів : [пам’ятка для вихователя]. - С.53. Підготовка та проведення батьківських зборів: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя]. - С.54–55. Положення про конкурс "Інноваційні форми роботи з батьками". - С.56–58. Морєва, О. Обіцяного 8 місяців чекають? або Підвищення посадового окладу педагогів-"дошкільників" / Олена Морєва. - С.59–61. День науки в Україні. - С.62–63. Василенко, Р. Незнайко-дослідник : розвага з пошуково-дослідн. діяльності для дітей серед. та ст. дошк. віку / Раїса Василенко. - С.64–67. Тесленко, О. Дитинства щасливого миті : [сценарій випуск. свята] / Олена Тесленко, Лілія Тищенко. - С.68–71/ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10. Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17. Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20. Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21]. Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23. Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26. Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35. Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40. Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44. Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45. Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53. День спонтанного прояву доброти. - С.54–55. Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60. Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64. [Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-46 Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 36–40. - Зміст: Тест як метод і результат ; Плюси і мінуси тесту ; Цільове створення тесту ; Додаток 1 : Бланк фіксування відповідей на запитання тесту "Соціально-економічне виховання дошкільників" ; Додаток 2 : Ключ правильних відповідей до тесту "Соціально-економічне виховання дошкільників" ; Додаток 3 : Критерії переведення тестових балів у вербальні рівні оцінки професійної діяльності.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- економічне виховання -- соціально-економічне виховання -- дошкільники -- педагоги дошкільних закладів -- тестування вихователів -- тести -- переваги -- недоліки -- цільове створення Анотація: У статті йдеться про тестування як метод діагностики готовності педагогів до соціально-економічного виховання дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко. - С.4–7. Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко. - С.8–15. Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко. - С.16–17. Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]. - С.[18–20]. Термінологічний путівник інклюзивною освітою. - С.21. Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]. - С.[21]. Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]. - С.[23]. Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк. - С.24–29. Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко. - С.30–38. Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва. - С.39–48. Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур. - С.49–55. Увага! Корисні знаки. - С.[56]. Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька. - С.57–61. Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.62–63. Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.63. Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу. - С.65–66. Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-46 Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 24–29. - Зміст: Як формувати уявлення про час у дітей різного віку ; Якими методами та прийомами скористатися.
Діти дошкільного віку--часове сприйняття Кл.слова (ненормовані): часове сприйняття дітьми -- тайм-менеджмент -- вікові особливості дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |