З-78 Зображувальна діяльність (малювання, ліплення, аплікація). Перша молодша група (3-й рік життя) [Текст] : Розробки занять. Нетрадиційні техніки малювання: навчальне видання / Автори посібника: С. І. Якименко, Л. П. Голян. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2007. - 36 с. - (Навчально-методичний комплект "Віконечко в світ" : авторська інтегрована технологія). - ISBN 966-692-188-Х : 5.00 грн. РУБ 372.3 Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Естетичне виховання дошкільнят--засоби образотворчого мистецтва Малювання--розробки занять Дошкільна освіта--заняття--малювання Дод.точки доступу: Якименко, Світлана Іванівна; Голян, Людмила Павлівна Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Давай спілкуватися: авторська інтегрована технологія [Текст] : [навчально-методичний комплект] / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2016. - 32 с. + 26 кол. арк. - ISBN 978-966-194-233-1 (в папці) : 95.00 грн. РУБ 372 Рубрики: Дошкільна освіта--авторські програми Дошкільне виховання--ознайомлення з природою Спілкування--дошкільники Кафедра дошкільної освіти Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 24 Педагогічні умови формування творчого освітньо-виховного середовища в позашкільних навчальних закладах [Текст] : навчально-методичний посібник / С. І. Якименко, А. М. Тарасюк, А. О. Драган [та ін.] ; під заг. ред. С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2016. - 184 с. - ISBN 978-966-194-238-6 : 80.00 грн. РУБ 373.04(075.3) Рубрики: Позашкільні заклади--соціально-педагогічний потенціал Позашкільна освіта--навчально-виховний процес Естетичне виховання--молодші школярі Хореографія--хореографічна освіта Музично-педагогічна освіта Гурткова робота--організація Дод.точки доступу: Якименко, Світлана Іванівна; Тарасюк, Анастасія Миколаївна; Драган, Анастасія Олександрівна; Сироєжко, Ольга В’ячеславівна; Якименко, Світлана Іванівна \ред.\ Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Гуманістичні ідеї в педагогічній спадщині М. І. Пирогова та М. О. Корфа: порівняльний аналіз [Текст] : монографія / С. І. Якименко, Ю. М. Лавренчук. - К. : СЛОВО, 2015. - 208 с. - (Історичними стежинами). - ISBN 978-966-194-222-5 : 87.00 грн. РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: історія педагогіки України, 19 ст. Педагоги України Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Лавренчук, Юрій Миколайович; Пирогов, Микола Іванович (російський хірург, педагог ; 1810-1881) \о нем\; Корф, Микола Олександрович (укр. та рос. педагог ; 1834-1883) \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової та Марії Монтессорі: порівняльний аналіз [Текст] : монографія / С. І. Якименко, Г. С. Міленіна. - К. : СЛОВО, 2015. - 296 с. - (Історичними стежинами). - ISBN 978-966-194-218-8 : 83.00 грн. РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: історія педагогіки України, 19 ст. ; 20 ст. історія зарубіжної педагогіки Педагоги України Педагоги зарубіжних країн Кафедра педагогіки Італія--освіта, педагогіка Україна--Освіта Дод.точки доступу: Міленіна, Галина Сергіївна; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Інтегрована особистісно-орієнтована технологія - продуктивна технологія наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] : навчально-методичний посібник (практична педагогіка) для вихователів ДНЗ та вчителів ЗОШ 1-3 ст. / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2016. - 304 с. : іл., фот., табл. - (Нова школа). - Дод.: с. 216-299. - ISBN 978-966-194-256-0 : 110.00 грн.
РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Початкова школа--дидактика Педагогічні технології--дошкільна освіта--методичні матеріали Педагогічні технології--початкова освіта Особистісно зорієнтоване навчання Кафедра педагогіки Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): дошкільний навчальний заклад -- практична педагогіка -- гуманізація освіти Анотація: Посібник з інтегрованої особистісно-орієнтованої технології - технології наступності між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою 1 ступеня - це модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації і навчально-виховного процесу з безумовним забезпеченням комфортних умов для дитини і педагога. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Народознавчик [Текст] : навчально-методичний посібник / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2017. - 152 с. : кол. іл. - ISBN 978-966-194-260-7 : 230.00 грн. РУБ 902.7(4Укр)(075.3) Рубрики: Народознавство--Україна Свята та обряди--українські національні Звичаї і обряди--УКРАЇНА Традиції України Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): народознавчі свята Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Формування світогляду у старших дошкільників та молодших школярів в освітньо-інтегрованому середовищі: теорія і практика [Текст] : монографія / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2017. - 640 с. : табл. - Літ.: с. 606-639. - ISBN 978-966-194-261-4 : 180.00 грн.
РУБ 372 Рубрики: Дошкільна освіта--Наукові видання Початкова школа--Наукові видання Дошкільники--розвиток особистості Світогляд--формування--засоби літератури--дошкільники Молодші школярі--виховання національної свідомості Кафедра педагогіки Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): світогляд дошкільників -- світогляд молодших школярів -- світогляд дітей -- навколишній світ -- виховання особистості дитини -- пізнавальна діяльність школяра -- педагогічні дослідження -- пізнавальна діяльність дитини -- ігрова діяльність -- навчання молодших школярів -- національні цінності -- загальнолюдські цінності -- молодші школярі -- інтегративні процеси в освіті -- педагогічна технологія -- авторська технологія -- проектна технологія (пед.) -- компетентність педагога -- модель"педагога-універсала" Анотація: Розглянуто основи світогляду як систему формування у дошкільника інтегрованої форми духовного освоєння дійсності, яка не зводиться лише до суми інформаційних одиниць про людину і навколишній світ, а припускає закладення основи ставлення до навколишнього світу, до самого себе, створення психологічних передумов гуманного будівництва мотивованої діяльності з опорою на біологічні та соціокультурні джерела розвитку мотиваційних основ образу світу. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |