З-12 За лаштунками театру образів "Афлатот" / Олена Черешнюк, Оксана Артоуз [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 25–28. - Зміст: Програма театру образів "Афлатот".
Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): економічне виховання -- Афлатот, програма -- Афлатот, театр образів -- театр образів -- освіта батьків -- фінансова грамотність -- соціальна грамотність Анотація: У статті подано програму театру образів Афлатот, змістом роботи якого є розігрування життєвих ситуацій, котрі часто виникають під час взаємодії батьків з дітьми. Мета роботи театру – формування економічної грамотності батьків як запоруки ефективної соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку. Дод.точки доступу: Черешнюк, Олена; Артоуз, Оксана; Оцалюк, Наталія; Ратушна, Людмила; Довгань, Лідія; Верхова, Лілія; Журавель, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 34 Целік, О. Як батьки збирали копійчинки для облаштування дитячого майданчика / Оксана Целік, Раїса Трикалюк, Вікторія Куляс> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 29–31. - Зміст: Гра-стратегія "Засідання ОСББ".
Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- освіта батьків -- економічне виховання -- Афлатот, програма -- фінансова освіта -- соціальна освіта -- ігри-стратегії -- ігровий матеріал -- умови Анотація: У статті представлено розробку гри-стратегії для батьків дошкільників "Засідання об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ)", мета якої: сформувати в батьків сталі моделі поведінки, сприяти усвідомленню нерозривної єдності світу природи і людини. Дод.точки доступу: Трикалюк, Раїса; Куляс, Вікторія; Лісова, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 19 Назарук, Н. Участь у педагогічному експерименті: погляд вихователя-методиста [Текст] / Наталія Назарук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 11. - С. 11–16. - Зміст: Як здобували знання ; Що діагностували ; Як працювали за програмою ; Які результати отримали ; Додаток : Едьютеймент – фортмат взаємодії дитини й педагога : семінар-практикум.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- експериментальна робота -- Афлатот, програма -- педагогічний експеримент -- експериментальні програми Анотація: У статті описано досвід роботи дошкільного навчального закладу № 18 "Зіронька" міста Кам’янця-Подільського Хмельницької області щодо роботи за експериментальною програмою "Афлатот". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |