С 41 Ситченко, Анатолій Люціанович. Методика навчання української літератури в загальноосвітніх закладах [Текст] : [навчальний посібник для студентів-філологів] / А. Л. Ситченко. - К. : Ленвіт, 2011. - 292 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8995-60-6 : 45.00 грн. Зміст: Методика навчання літератури як наука . - С .8-36 Сучасний урок літератури . - С .37-66 Методи і форми навчання літератури . - С .67-89 Вивчення епічного твору . - С .90-113 Вивчення творів різного літературного роду й жанру . - С .114-139 Шкільне літературознавство . - С .140-161 Аналіз образу-персонажа епічного твору в школі . - С .162-187 Розвиток мовлення учнів на уроках літератури . - С .188-206 Профільне навчання. Позакласна та позашкільна робота з літератури . - С .207-222 Виховання учнів засобами літератури . - С .223-245 Учитель і учні в шкільному курсі літератури . - С .246-268 Методична робота вчителя літератури . - С .269-292 РУБ 8У(075.3) Рубрики: Кафедра методики викладання української мови та літератури Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): методична робота в школі -- уроки української літератури -- аналіз художнього твору в школі -- виховання засобами літератури -- профільне навчання -- навчання української літератури Примірників всього: 20 фб (1), ав (1), аб (3), Ч.З.№3 (15) Свободны: фб (1), ав (1), аб (3), Ч.З.№3 (15) |
Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової [Текст] / І. В. Дяков> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 291-295 Рубрики: Освіта в Україні--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): етнопедагогіка -- етнопедагогічні традиції -- фольклор -- націоналізація -- національне виховання -- виховання засобами літератури -- народна освіта Анотація: У статті висвітлюються окремі погляди С. Русової на роль етнопедагогіки, зокрема фольклору, на виховання особистості, подаються думки, статті, праці просвітительки щодо національного виховання у сім’ї, дитячому садку, школі, позашкільному закладі. Характеризується просвітницька діяльність С. Русової у напрямі українізації освіти, через рідну мову, побут, казку, пісню, мистецтво, свято тощо. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
П 79 Прозорова, Людмила Казка розуму навчає і від бід застерігає [Текст] / Людмила Прозорова> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--читання Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): казка -- виховання засобами літератури Анотація: Подано тексти казок, які допоможуть доступно й цікаво ознайомити дітей з правилами безпечного перебування вдома, на вулиці, ігровому і фізкультурному майданчиках. Казки можуть бути використані і на заняттях (як елемент інтегрованого заняття або як повноцінне тематичне заняття), і поза ними. На їх основі можна проводити ігри-інсценізації, ігри-драматизації. Батьки можуть використовувати ці казки для сімейних читань. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тоцька, Тетяна Формуємо основи світобачення дітей: з використанням літературних творів В. Сухомлинського [Текст] / Тетяна Тоцька> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 11-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами художньої літератури Кл.слова (ненормовані): виховання засобами літератури -- природознавче виховання -- педагогіка В. Сухомлинського Анотація: "Природа - розвивальне середовище, що оточує дитину щодня. Це джерело знань, естетичних вражень, моральних почуттів. Відкрити його маляті допоможуть художні твори, зокрема оповідання й казки Василя Сухомлинського". Своїм досвідом діляться педагоги Броварського ЗДО "Ялинка" імені В. Сухомлинського, які вже багато років втілюють ідеї великого педагога у щоденній роботі з дітьми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Третяк, Анна Сучасні книжки для дітей: читай українське! [Текст] / Анна Третяк> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 31-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки Кл.слова (ненормовані): виховання засобами літератури -- розвиток мовлення -- українська дитяча література Анотація: Представлено огляд сучасних дитячих книг, які отримали схвальні відгуки читачів і критиків та були відзначені різними нагородами в галузі української дитячої літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталя Формування світогляду дошкільнят засобами художнього слова. Завершився всеукраїнський експеримент [Текст] / Наталя Гавриш, Олена Низковська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 12-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): Виховання засобами літератури -- Всеукраїнський експеримент -- формування світогляду дитини -- літературний проект Анотація: Дослідно-експериментальна робота з теми "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу" здійснювалася впродовж п'яти років - з травня 2012 до грудня 2017 - на базі закладів дошкільної освіти Рівненської, Закарпатської, Донецької, Луганської областей. Результати дослідно-експериментальної роботи за проектом представлено у статті. Дод.точки доступу: Низковська, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тоцька, Тетяна Виховання серця, розуму і рук. Розвиток особистості дитини за літературними творами В Сухомлинського [Текст] / Тетяна Тоцька> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): розвиток інтелекту -- виховання засобами літератури -- виховання працелюбності -- розвиток допитливості Анотація: Викладено досвід упровадження в освітній процес ідей морального виховання особистості, взятих із художньо-педагогічних творів В.Сухомлинського. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Третяк, Анна Знайомтеся: персонажі сучасних дитячих книжок [Текст] / Анна Третяк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- виховання засобами літератури -- навчання читання -- дитяча література Анотація: Авторка статті подає анотований перелік дитячих книжкових видань, які радить використовувати для читання у закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тристан, Анна Читаймо разом! З досвіду популяризації книжки в дитячому садку [Текст] / Анна Тристан> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- дитина і мистецтво -- буккросинг -- зустрічі з письменниками -- виховання засобами літератури Анотація: "Література - особливий вид мистецтва, мистецтво слова. Відкрийте його дитині - і вона порине в дивовижні світи, переживатиме неймовірні пригоди, пізнаватиме світ, себе й людей довкола, вчитиметься міркувати, спілкуватися і ніколи не нудьгуватиме. На жаль, нині інтерес суспільства до книжки знижується. Щоб мотивувати і дітей, і дорослих до читання, в пирятинському дитячому садку запровадили довготривалий проект." Досвід реалізації проекту представлено у статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тарасенко, Галина Ведемо до природи стежинами поезії [Текст] / Галина Тарасенко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- художня література -- розвиток мовлення -- бесіда за поезією -- виховання засобами літератури Анотація: "Поетичне слово має могутню силу. Воно здатне надихати, підтримувати, облагороджувати душу. Через емоційність художніх образів діти сприймають світ, вчаться помічати красу довкола, співпереживати всьому живому. Завдання педагога - не лише читати дітям вірші, а й допомагати зрозуміти і відчути їх, провести стежинами поезії до природи..." Як це робити з мудрістю і любов'ю, розповідає Галина Тарасенко, д-р пед. наук, професор кафедри екології, природничих та математичних наук Вінницької академії неперервної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |