> Шифр: П2/2004/39/40(жовтень) Газета 2004р. N 39/40 (жовтень) Сагірова, О. Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск / О. Сагірова. - С.1-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сагірова, О. Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск [Текст] / О. Сагірова> // Психолог. - 2004. - N39/40 (жовтень). - С. 1-60
Рубрики: Шестирічні діти психологія дошкільника Дошкільники--підготовка до школи адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) адаптація шкільна Ігрові методи навчання психомоторика логоритміка мовленнєвий розвиток Мовлення дошкільнят мовлення--порушення ігри рухливі Навички арт-терапія логопедія практична психологія Кл.слова (ненормовані): УМІННЯ -- психогімнастика Анотація: Момент вступу дитини до колективу своїх однолітків дуже відповідальний. Наявність будь-яких, навіть незначних, вад ставить дитину в невигідне становище. Особливо це стосується вад мовлення. Виникаючи на грунті неврозів, вони нерідко призводять до їхнього підсилення і є джерелом психогенних нашарувань. Оздоровлення мовлення дитини в таких умовах має виняткове значення. Догопедична ритміка є одним із методів цієї роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К38 Київська старовина [Текст] : історичний науково-популярний та літературний журнал. Видавався у 1882 - 1906 рр. Поновлений у 1992 р. № 1/2 (315). січень-квітень / Національна Академія наук України, Українське товариство охорони пам’ятників історії та культури, Центр пам’яткознавства ; гол. ред. П. П. Толочко. - К. : АртЕк, 1997. - 176 с. - ISSN 0869-3595. - Б. ц. Зміст: Толочко, П. Традиції державно-політичного розвитку України / П. Толочко. - С .3-10 Сулима, М. Образ Ісуса Христа на сцені (До питання про акторську гру XVII - XVIII ст.) / М. Сулима. - С .40-47 Ківшар, Т. Василь Королів-Старий - книжник (вступна стаття, публікація, коментарі) / Т. Ківшар. - С .57-73 Лебедєв, Г. Катерина Кричевська-Росандіч (життя і творчість) / Г. Лебедєв. - С .101-109 Чудна, М. Рушник - доля на полотні / М. Чудна. - С .142-148 РУБ 9(4Укр) Дод.точки доступу: Толочко, П. П. \ред.\; Ісус, Христос \о нем\; Королів-Старий, Василь \о нем\; Кричевська-Росандіч, Катерина \о ней\; Національна Академія наук України; Українське товариство охорони пам’яток історії та культури; Центр пам’яткознавства Примірників всього: 15 Ч.З.№2 (12), фб (2), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), фб (2), ав (1) |
> Шифр: ОУ/2013/6 (11 лютого) Газета 2013р. N 6 (11 лютого) Заснувати середньовічне місто, продати прянощі, захопити острови... : як вибрати для дитини справді корисну й безпечну для здоров’я настільну гру? / упоряд. Л. Заглада. - С.8-9 Коваленко, Ольга. Казкар епохи Відродження [Леонардо да Вінчі] / О. Коваленко. - С.14 Коваленко, Ольга. Юрист, який заснував педагогічне товариство [Петро Редкін] / О. Коваленко. - С.15 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-36 Заснувати середньовічне місто, продати прянощі, захопити острови... [Текст] : як вибрати для дитини справді корисну й безпечну для здоров’я настільну гру? / упоряд. Л. Заглада> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2013. - N 6 (11 лютого). - С. 8-9 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Ігри--настільні ігри Кл.слова (ненормовані): небезпечні ігри для дітей -- настільні ігри Анотація: У статті розповідається: як знайти цікаву й безпечну настільну гру й узагалі - як, купуючи дитині іграшку, уникнути небезпеки для її здоров’я. Дод.точки доступу: Заглада, Людмила \упоряд.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 26 Веденеев, Дмитрий Валерьевич. Закулисный актер истории: Очерки истории разведки и контрразведки [Текст] / Д. В. Веденеев, Д. В. Будков. - К. : К.И.С., 2015. - 392 с. : фот. - (Тайные войны: история и современность ; кн. 10). - ISBN 978-617-684-090-9 : 48.00 грн
РУБ 355.7 Рубрики: Кафедра всесвітньої історії Кафедра історії України та політології Всесвітня історія--Органи розвідки і контррозвідки, 20 ст. Спецслужби--історія Кл.слова (ненормовані): історія розвідки -- історія контррозвідки -- СМЕРШ -- спецслужби -- війська спеціального призначення -- військова розвідка -- шпионаж -- шпигунство -- ГРУ Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Будков, Дмитрий Валентинович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: Б-1/2016/8 Газета 2016р. N 8 Наконечна, Наталія. Навчаємося через гру : у відділі біології Київського Палацу дітей та юнацтва / Н. Наконечна. - С.6-8 Цвященко, Петро. Біологічний словник : для поглибленого вивчення курсу біології в середній школі / П. Цвященко. - С.9-16 Мистюк, Світлана. Всеукраїнська учнівська олімпіада з екології / С. Мистюк. - Вкладка "Екологія № 8". - С. 17-26 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 22 Наконечна, Наталія. Навчаємося через гру [Текст] : у відділі біології Київського Палацу дітей та юнацтва / Н. Наконечна> // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2016. - N 8. - С. 6-8 Рубрики: Позакласна робота--біологія--біологічні гуртки Кл.слова (ненормовані): фізіологічні особливості дітей -- біологічні гуртки -- навчання грою -- ігрове навчання -- Київський Палац дітей та юнацтва Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6. Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11. Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18. Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21]. Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27. Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29]. Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33. Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39. Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45. Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51. Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58. Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60. Основні форми методичної роботи. - С.[61]. Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64. Проводимо ділову гру. - С.[65]. Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67. Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 7–11. - Зміст: Спільна гра: складно, але перспективно ; Налагодження взаємодії під час сюжетно-рольових ігор ; Формування комунікативної поведінки ; Педагогічний супровід ігрової діяльності. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта і виховання -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- спільна гра -- ігрова діяльність -- педагогічний супровід -- спілкування Анотація: У статті йдеться про відповідальність дорослих за організацію ігрової діяльності дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Проводимо ділову гру > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. [65]. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- ділові ігри -- форми -- покроковий алгоритм Анотація: Покроковий алгоритм. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 20 Каплуновська, Олена. Гра і навчання грамоти: досягаємо гармонії [Текст] / О. Каплуновська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2017. - N 4. - С. 22-31.
Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- навчання через гру -- дидактичні ігри -- ігрові вправи -- розвиток слухової уваги -- розвиток мовленнєвого слуху -- розвиток фонематичного слуху Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Андрусич, Ніна. Загадаємо бажання / Ніна Андрусич. - С.2 обкладинки Нерянова, Світлана. Що приніс нам старий рік, і чого очікувати в новому? / Світлана Нерянова. - С.2-3 Коченгіна, Маріанна. Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід / Маріанна Коченгіна. - С.4-8 Низковська, Олена. Іграшка в центрі уваги педагогічної спільноти / Олена Низковська. - С.9-11 Рібцун, Юлія. Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку / Юлія Рібцун. - С.12-16 Кожевнікова, Тетяна. Циркове слоненя / Тетяна Кожевнікова, Тетяна Юрчук. - С.17 Кац, Євгенія. Матесатика в іграх : для дітей старшої групи / Євгенія Кац. - С.18-19 Христич, Олена. Нетрадиційне ігрове обладнання на майданчиках / Олена Христич. - С.20-23 Орел, Діана. Розвивальні іграшки для малюків : поради батькам дітей раннього віку / Діана Орел. - С.24-25 Оголь, Тетяна. Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку / Тетяна Оголь. - С.26-27 Галаник, Оксана. Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи / Оксана Галаник. - С.28-29 Шалда, Наталія. Зимові картини, що випромінюють тепло : цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кірдій / Наталія Шалда, Олена Чаус. - С.30-34 Ярушко, Лариса. Як сніговики сонечко шукали : інсценівка для дітей старшої спецііалізованої групи (за мотивами румунської народної казки) / Лариса Ярушко. - С.35-37 Миргородська, Лідія. Наші мами можуть усе! : весняне свято для дітей старшої групи та їхніх мам / Лідія Миргородська. - С.38-40 До нас поспішає красуня Весна. - С.3 обкладинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коченгіна, Маріанна Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід [Текст] / Маріанна Коченгіна> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 4-8 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--право дитини на гру Кл.слова (ненормовані): ігрові методи -- якість освіти -- розвивальне середовище -- іграшка -- ігровий посібник -- інноваційні методи -- право дитини на гру -- міжнародний досвід Анотація: "Гра провідна діяльність дитини дошкільного віку. І саме їй належить визначальна роль у розвитку юної особистості, формуванні психічних та соціальних новоутворень дошкільного дитинства. Слушність цього твердженння давно доведено, однак досі у педагогів і батьків залишається чимало запитань. Яке місце має займати гра в житті дитини? Як навчати і розвивати у грі? Які іграшки та ігрові посібники потрібні сучасній дитині, аби формуватьи у неї життєво важливі компетенції?" Цим проблемним питанням присвячена стаття. Висвітлено також питання захисту дитячої гри на міжнародному рівні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Нова українська школа: оновлюємо зміст освіти : репортаж із загальних зборів НАПН України / підгот. О. Проценко. - С.3-4. Мовчун, Антоніна. Борис Грінченко: людина без копії : просвітницька діяльність ученого як фундамент для розвитку української освіти / А. Мовчун. - С.5-8. Андрющенко, Тетяна. Дослідимо, що може нам всім допомогти психічне і духовне здоров’я зберегти : формування психічної і духовної складових здоров’я молодших школярів засобами дослідницької діяльності / Т. Андрющенко. - С.9-13. Лущинська, Олена. Аби навчання не лякало дітвору, захопливу організуйте гру : ігрові технології на уроках англійської мови / О. Лущинська, О. Клюфінська. - С.14-17. Шиленко, Світлана. Ставати діловими і малюкам не рано. Погодьтесь, підприємливість - це зовсім непогано! : методичні рекомендації до викладання теми тижня “Ми - підприємливі” у 1-му класі / С. Шиленко. - С.18-24. Іщенко, Оксана. Нові знання отримати готові? Спішіть до нас на зустрічі ранкові! : сценарії ранкових зустрічей у 2-му класі / О. Іщенко. - С.25-29. Максименко, Катерина. Щоб слух фонетичний сформувати, вчимося звуки чути й вимовляти : логопедичне заняття / К. Максименко. - С.30-32. Якименко, Світлана. Ейдетика: запам’ятовуємо інформацію через яскраві образи : ділова гра “Педагогічна PR-агенція” / С. Якименко [и др.]. - С.33-35. Інші автори: Дячук В., Мацур К., Рясна, Наталія Воляник, Наталія. Хореографія - мистецтво і нагода веселі пережить пригоди : використання інтерактивних вправ та квестів на уроках хореографії й музичного мистецтва / Н. Воляник. - С.44-47. Гапак, Марія. Чарівний світ живопису на склі - дітям : заняття гуртка з образотворчого мистецтва / М. Гапак. - С.51-53. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лущинська, Олена. Аби навчання не лякало дітвору, захопливу організуйте гру [Текст] : ігрові технології на уроках англійської мови / О. Лущинська, О. Клюфінська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 14-17. Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови--ігрові технології Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови -- ігрові технології Дод.точки доступу: Клюфінська, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М-2/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Тараненко, О. О. Явище мовного андроцентризму і сучасний рух за гендерну рівність. ІІІ / О. О. Тараненко. - С.3-37. Черниш, Т. О. Ще раз про гру слів у Яна Твардовського: іманентно-трансцендентний підхід / Т. О. Черниш, С. С. Єрмоленко. - С.37-49. Белей, Л. Л. Позивні учасників АТО й ООС — творення та функціонування / Л. Л. Белей. - С.49-63. Холодьон, О. М. Дієслівна лексика й семантика в українських говорах: стан і перспективи дослідження / О. М. Холодьон Малаш, О. [Рецензія] / О. Малаш. - С.78-82. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Черниш, Т. О. Ще раз про гру слів у Яна Твардовського: іманентно-трансцендентний підхід [Текст] / Т. О. Черниш, С. С. Єрмоленко> // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 37-49. . - ISSN 0027-2833 Кл.слова (ненормовані): поетична мова Яна Твардовського -- іманентно-трансцендентний підхід Анотація: Цією статтею автори продовжують серію своїх публікацій, присвячених особливостям поетичної мови Яна Твардовського, зокрема про гру слів у його творах. У цих дослідженнях вони застосовують інтегрований іманентно- трансцендентальний підхід (за Г. Гартманом), використовуючи матеріал, пов’язаний із передачею відповідних місць в здійснених ними українських перекладах Твардовського, як засіб верифікації й оцінки експлікації змісту і внутрішньої форми цього мовностилістичного явища у відповідних фрагментах оригінальних текстів. Конкретні випадки мовної гри аналізуються авторами з погляду типології їхніх структурно-семантичних особливостей, з одного боку, і в плані смислопороджувальної ролі, яку вони виконують, виступаючи в контексті релігійної поезії Твардовського. Унаслідок розгляду його поетичного дискурсу як спільної реалізації двох мовно-культурних кодів, художньо-літературного і релігійно-конфесіонального, гра слів у цього письменника постає водночас як відбиття і як втілення фундаментальних рис його християнського світогляду і його поетичного стилю. Охоплюючи як слова, так і словосполучення різних типів, у тому числі ідіоми і їхні компоненти, мовна гра, як правило, реалізується Твардовським лише в семантичній площині, не заторкуючи плану вираження останніх, так, що контекстуальне зіткнення зовнішньо подібних, але відмінних за значенням одиниць або їхніх окремих лексико-семантичних чи фразеосемантичних варіантів породжує нові смисли. При цьому такий контекстуальний семантичний контраст може охоплювати дві або й більше одиниць. Підґрунтя мовної гри у Твардовського може мати як індивідуально-ліричний, так і загальніший культурно-історичний характер, а сама ця гра займати більш або менш важливе місце у внутрішній формі і смисловій структурі тексту. Але в кожному разі вона характеризується лапідарністю, простотою й гумором як засадничими рисами поетичної мови Твардовського. Вона головно спирається на риси, які реально пов’язують мовні одиниці, і через це є природною і значущою, самою своєю структурою відображаючи парадоксальний характер поетичного світу Твардовського і його релігійного світобачення. Дод.точки доступу: Єрмоленко, С. С.; Твардовський, Ян (польський поет) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті / Н. Савінова. - С.4-8. Пропозиції до організації методичного кабінету. - С.8-10. Як готувати стендову інформацію. - С.10-12. Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст. - С.12-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень. - С.14-17. Бровінська, Юлія. Конфліктна ситуація? Захистіть себе / Ю. Бровінська. - С.17-22. Фокіна, Олександра. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог? / О. Фокіна. - С.22-27. Якою має бути дитяча іграшка. - С.27-30. Святенко, Олена. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій / О. Святенко. - С.30-34. Приклад діагностичної картки. - С.34-35. Швайгерт, Наталія. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду / Н. Швайгерт. - С.35-38. Приклади оформлення графіків оперативного контролю. - С.38-40. Кравчишина, Олена. Як організувати систему контролю в новому навчальному році / О. Кравчишина. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку / Т. Гурковська. - С.43-47. Перший день дитини в дитячому садку : поради для вихователя. - С.47-48. Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем. - С.48-50. Шаповал, Наталія. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія / Н. Шаповал. - С.50-54. Панченко, Олена. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо / О. Панченко. - С.54-57. Стаєнна, Олена. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії / О. Стаєнна. - С.57-60. Що відзначити у вересні. - С.60-62. Вітаємо мптодистів-новаторів. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |