Панок, В.
    Про стан і перспективи розвитку психологічної служби системи освіти України: Доповідь на засіданні колегії Міністерства освіти і науки України [Текст] / В. Панок // Психолог. - 2004. - N20 (травень). - С. 2-7
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: Психологія України--історія
   практична психологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба системи освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Про стан і перспективи розвитку психологічної служби системи освіти України: Рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 23.04.2004 року [Текст] // Психолог. - 2004. - N20 (травень). - С. 8-10
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: керівні матеріали з психології
   практична психологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА СИСТЕМИ освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Про виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України з питання "Про стан і перспективи розвитку психологічної служби системи освіти України": Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2004 р. [Текст] // Психолог. - 2004. - N20 (травень). - С. 11-12
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: практична психологія освіти
   керівні матеріали з психології

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА СИСТЕМИ освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200”
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі -- психологічна служба системи освіти -- шкільні (практичні) психологи
Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)