Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 128 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 51.70 грн. Зміст: Купрата, Я. Вплив М. В. Гоголя на українську та російську літератури / Я. Купрата. - С .5-9 Арват, Н. Н. Женщина в поэме Н. Гоголя "Мертвые души" / Н. Н. Арват. - С .10-13 Якубіна, Ю. "Значительное лицо" в житті й творчості Миколи Гоголя / Ю. Якубіна. - С .14-18 Сич, М. М. Формування творчого таланту Миколи Гоголя (деякі обставини юнацької біографії) / М. М. Сич. - С .19-23 Турчин, М. М. Поетика українського неокласичного сонета у контексті ідей Тетяни Бугайко / М. М. Турчин. - С .24-26 Анненкова, О. С. Рецепція релігійно-романтичної традиції єнських романтиків у повісті І. С. Шмельова "Неупиваєма чаша" / О. С. Анненкова. - С .28-31 Шумило, С. М. К вопросу о жанровой структуре и исихастском содержании рассказа о Николе Святоше в Киево-Печерском патерике / С. М. Шумило. - С .32-36 Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація новели Миколи Хвильового "Синій листопад" / А. І. Бондаренко. - С .37-41 Жук, Т. В. Порушення чистоти української мови засобами масової інформації / Т. В. Жук. - С .42-44 Видайчук, Т. Л. Традиції формування фонетичного принципу українського правопису (на матеріалі рукописних пам’яток кінця ХVII - XVIII ст.) / Т. Л. Видайчук. - С .45-49 Вакуленко, Г. М. Відображення лексики сільського господарства у "Словарі української мови" за редакцією Б. Грінченка / Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. - С .50-52 Судденко, М. С. Ідентифікація складнопідрядних речень з атрибутивними відношеннями за різними науковими класифікаціями / М. С. Судденко. - С .53-56 Стрішенець, Н. В. Сучасні напрями розвитку зарубіжного термінознавства / Н. В. Стрішенець. - С .57-60 Ролік, А. В. Загальні питання контрастивної фразеології (не матеріалі англійських та німецьких ФО з соматичним компонентом) / А. В. Ролік. - С .61-66 Капуш, А. В. Ділова німецька мова: лінгвістичні та методичні проблеми викладання / А. В. Капуш. - С .70-74 Блажко, М. І. Градуальний компонент семантики прикметників та дієприкметників сучасної німецької мови на позначення звучання / М. І. Блажко. - С .70-75 Морозова, О. І. Дискурсивна одиниця неправди як продукт смислотворчої діяльності суб’єкта рефлекції / О. І. Морозова. - С .75-80 Потапенко, С. І. Реляційні конструкції сучасної англійської мови: лінгвокогнітивні принципи аналізу / С. І. Потапенко. - С .81-84 Товстенко, Т. В. Перцептивні та ментальні дієслова як маркери точки зору в англомовному газетному дискурсі / Т. В. Товстенко. - С .85-88 Славова, Л. Л. Роль мовленнєвих стереотипів у формуванні іміджу американських та ураїнських політиків / Л. Л. Славова. - С .89-91 Ємець, О. В. Інтертекстуальтні тропи в англомовних художнів і публіцистичних творах: функціональний аспект / О. В. Ємець. - С .92-94 Завальнюк, Л. В. Загальні проблеми німецької розмовної мови / Л. В. Завальнюк. - С .95-98 Григорян, В. Г. Дружба, закореневшая в недрах народа / В. Г. Григорян. - С .102-104 Кахашвили, Н. Э. Грузино-украинские литературные взаимоотношения и маленькая статья, выражающая большую дружбу / Н. Э. Кахашвили. - С .105-107 Асатурова, С. Сопоставительный анализ "Завещания" Тараса Шевченко и "Завещания" Давида Гурамишвили / С. Асатурова. - С .108-110 Бертлани, А. М. Перекличка украинского и тушинского языков на типологическом уровне / А. М. Бертлани. - С .111-114 Гудушаури, Н. О. Отклик на произведения Дарьи Ведребисели в украинской пресе / Н. О. Гудушаури. - С .115-117 Чичиашвили, Э. З. Анатоль Франц во французском литературоведении / Э. З. Чичиашвили. - С .118-121 Метревели, М. Г. Стратегии овладения и использования иностранным языком, выявленные после анализа ошибок / М. Г. Метревели. - С .125-128
РУБ 40 Рубрики: Викладання німецької мови Кафедра світової літератури та історії культури Кафедра української літератури Кафедра української мови Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; ФРАНС, АНАТОЛЬ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1) |
Еремина, В. И. К истокам исторической поэтики фольклора (Ф.И.Буслаев) [Текст] / В. И. Еремина> // Русская литература : Историко-литературный журнал. - 2008. - N1. - С. 5-20 . - ISSN 0131-6095 Рубрики: Літературознавство--персоналії літературознавців Росії мова фольклору рос. міфи, міфологія, міфотворчість Кл.слова (ненормовані): тропи -- міфологічна школа Дод.точки доступу: Буслаев, Федор Иванович (1818-1897) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Невярович, Н. Ю. Гротескно-травестийная модель "имперской" истории в романе Е.Витковского "Павел II" [Текст] / Н. Ю. Невярович> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2008. - N6. - С. 8-15 Рубрики: Російська література--історія, 20 ст. кінець ; 21 ст. початок мова худож.творів(рос.) Кл.слова (ненормовані): ультра-фікшн -- идиомы -- ТРОПИ -- НЕОЛОГІЗМИ Дод.точки доступу: Витковский, Евгений (литературовед, поэт, переводчик) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Єсипович, Катерина Петрівна. Образ "чарівного" у французькій народній казці (лінгвокогнітивний аспект) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.05 - романські мови / К. П. Єсипович ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2006. - 20 с. -
Рубрики: французька мова мова фольклору--зарубіжний автореферати дисертацій--романські мови Кл.слова (ненормовані): казковий образ -- когнітивна поетика -- КОНЦЕПТ -- аксіологія -- КАРТИНА СВІТУ -- тропи -- концептуальний простір Дод.точки доступу: Київський національний лінгвістичний університет Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 30 б-ка Ковальчука О. Г. / К 30-фб б-ка Никоненка П. М. / К 30-КСХ Качуровський, Ігор Васильович. Основи аналізи мовних форм (стилістика). Фігури і тропи [Текст] : на базі курсу лекцій, читаних в Українському Вільному Університеті / І. В. Качуровський. - Мюнхен ; К. : [б. в.], 1995. - 236 с. - 1.20 грн., 1.00 грн.
РУБ 801.56 Примірників всього: 8 фб (2), Ч.З.№3 (5), аб, ав, КСХ (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№3 (5), КСХ (1) |
Ф 33 Федорчук, Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення [Текст] / Т. Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 17-21 Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): елокуція -- риторичні фігури та тропи -- система вправ і завдань -- виразність у риториці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 48 Словник тропів і стилістичних фігур [Текст] : довідкове видання / Автор-укладач: В. Ф. Святовець. - к. : Академія, 2011. - 176 с. - (Nota bene). - ISBN 978-966-580-345-4. - ISBN 978-966-580-347-8 : 43.00 грн. РУБ 8(03) Рубрики: Кафедра української літератури Кафедра світової літератури та історії культури словники--літературознавство Кл.слова (ненормовані): стилістичні фігури -- тропи Дод.точки доступу: Святовець, Віталій ФІедорович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. П’яті Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 172 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 116.08 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бабійчук, Тамара Василівна. Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк / Т. В. Бабійчук. - С .7-10 Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми / Т. А. Бронзенко. - С .11-15 Гричаник, Наталія Іванівна. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд / Н. І. Гричаник. - С .16-19 Косінова, Оксана Миколаївна. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики / О. М. Косінова. - С .20-24 Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас) / Т. П. Матюшкіна. - С .25-30 Пелех, Олена Павлівна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи / О. П. Пелех. - С .31-35 Сидоренко, Юлія Олександрівна. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей / Ю. О. Сидоренко. - С .36-40 Сулімова, Лілія Олександрівна. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі / Л. О. Сулімова. - С .41-45 Хоменко, Галина Вікторівна. Літературна освіта у вимірах постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .46-50 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Баранник, Наталія Олексіївна. Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко / Н. О. Баранник. - С .51-57 Бондаренко, Юрій Іванович. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку / Ю. І. Бондаренко. - С .58-63 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) / Т. І. Бутурлим. - С .64-67 Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .68-73 Глеб, Оксана Володимирівна. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури / О. В. Глеб. - С .73-76 Жила, Світлана Олексіївна. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник" / С. О. Жила. - С .77-84 Іващенко, Алла Сергіївна. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .85-89 Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом / С. Р. Молочко. - С .90-94 Нестеренко, Світлана Василівна. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі / С. В. Нестеренко. - С .95-100 Романишина, Наталя Василівна. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко) / Н. В. Романишина. - С .101-105 Скриннік, Наталія Володимирівна. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища / Н. В. Скриннік. - С .106-110 Сопівник, Руслан Васильович. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі / Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .111-114 Тригуб, Ірина Анатоліївна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання / І. А. Тригуб. - С .115-119 Яценко, Таміла Олексіївна. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі / Т. О. Яценко. - С .119-124 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Гордієнко, Олена Анатоліївна. Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання / О. А. Гордієнко. - С .125-130 Лілік, Ольга Олександрівна. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями / О. О. Лілік. - С .131-135 Рускуліс, Лілія Володимирівна. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови / Л. В. Рускуліс. - С .136-141 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Гальонка, Олексій Анатолійович. Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.) / О. А. Гальонка. - С .142-146 Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .147-150 Куцевол, Ольга Миколаївна. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко / О. М. Куцевол. - С .151-157 Петрович, Ольга Борисівна. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / О. Б. Петрович. - С .158-161 Ткачук, Марина Анатоліївна. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича / М. А. Ткачук. - С .162-165 Чайка, Олена Миколаївна. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст. / О. М. Чайка. - С .166-169
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра української літератури та журналістики Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): бугайківські читання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (укр. літературознавець, педагог ; 1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович (літературознавець, педагог ; 1899-1980) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) [Текст] / Т. І. Бутурлим> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 64-67 РУБ 15 Рубрики: Викладання української мови Виховання--патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): педагогіка успіху -- старшокласники Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Л 64 Кураш, С. Б. Гоголь: поэтическая концептуализация личного имени в составе компаративного тропа [Текст] / С. Б. Кураш> // Література та культура Полісся : Збірник наукових праць / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - Вип. 95 : Серія "Філологічні науки", № 12. - С. 41-49
Кл.слова (ненормовані): компатативні тропи Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 6 : фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Вільні: фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
Бондаренко, Юрій Іванович. Словесно-образний аналіз літературного твору в закладі загальної середньої освіти: вищій рівень застосування [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Українська мова і література в школах України : Міністерство освіти і науки України. - 2019. - N 11. - С. 8-12. - Закінчення в наст. номері журн. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): словесно-образний аналіз -- тропи -- стилістичні фігури -- класифікація мовних засобів -- етапи навчальної діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |