М11 Мізерна, Оксана Олександрівна. Психологічні особливості прояву агресії у дітей підліткового віку [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. О. Мізерна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: психологія вікова психологія підлітка Агресія--діти автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): неадекватна самооцінка -- акцентуації характеру -- прагматизм ціннісних орієнтацій -- тип міжособистісної взаємодії Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 95 Кучеренко, С. В. Влияние стиля семейного воспитания на формирование акцентуаций характера подростков [Текст] / С. В. Кучеренко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 54-58. Рубрики: Психологія сім’ї--сімейне виховання--підліток Кл.слова (ненормовані): стилі сімейного виховання -- характер підлітка -- акцентуації характеру -- гіпопротекція -- гіперпротекція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 29 Венгер, Александр Леонидович. Психологические типы детей дошкольного возраста / А. Л. Венгер> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 37-46. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Дитяча психологія--психологічні типи--дошкільники Кл.слова (ненормовані): психологічна типологія -- психологічні типи -- типи особистості -- дошкільний вік -- акцентуація -- активність -- чуттєвість -- рухливість -- стабільність -- спрямованість -- акцентуації характеру -- артистичний тип -- нестримний тип -- дослідницький тип -- домінантний тип -- цілеспрямований тип -- самозаглиблений тип -- романтичний тип -- неспокійний тип -- пунктуальний тип -- споглядальний тип Анотація: Дано характеристику психологічним типам особистості дітей дошкільного віку, на основі параметрів: динамічному (активність, чутливість, рухливість/стабільність) та змістовному (спрямованість: комунікативна, діяльнісна або пізнавальна). Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |