Пахарь, Олена. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв’язання проблемних ситуацій / О. Пахарь> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 28-37. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна майстерність Методична робота--вихователі--дошкільні заклади Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Кл.слова (ненормовані): фахова компетентність -- мета кейс-технологій -- завдання кейс-технологій -- методи ситуаційного аналізу -- аналіз ситуацій -- ситуаційні вправи -- метод кейс-стаді -- класифікація кейсів -- етапи створення кейсів -- структура кейсів -- аналіз кейсу -- кейс-метод -- кейс-технології -- інтерактивні технології навчання педагогів -- робота з педагогами ДНЗ Анотація: Матеріал статті розглядає використовання інтерактивних технологій методичною службою ДНЗ для формування в педагогів нових умінь та навичок, набуття ними практичного досвіду розв'язання складних ситуацій, що виникають під час освітнього процесу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 62 Голуб, Ніна Ситуаційний метод на уроках української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 18-23. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Уроки української мови--методи навчання Кл.слова (ненормовані): ситуаційний метод -- аналіз ситуацій -- прийоми -- ситуаційний матеріал -- алгоритм дії методу -- методи навчання -- уроки української мови Анотація: Автор статті розкриває суть ситуаційного методу, визначає переваги й особливості його, розробляє алгоритм застосування на уроках української мови, пропонує зразки ситуацій для розв'язання на уроках української мови важливих завдань шкільної мовної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |