К 61 Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами [Текст] / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 1. - С. 57-63. Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інновації -- асистент учителя Дод.точки доступу: Наконечна, Л. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Пацай, Т. В. Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.4–13. Кл.слова: інклюзивна освіта, асистент учителя, учнівське портфоліо Чеховська, Т. В. Будова тіла людини: частини тіла, їх призначення : урок природознавства для дітей з помірною розумовою відсталістю / Т. В. Чеховська. - С.14–17 : мал. Кл.слова: учні початкової школи, розвиток наочно-наглядного мислення, розвиток зорової уваги Бобух, О. Г. Кмітливі будівельники : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик. - С.18–21. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: діти дошкільного віку, ігри, діти з вадами зору Малаховська, Р. О. Казочка про Козу : позакласний виховний захід для учнів початкових класів з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська. - С.22–24 : мал. Кл.слова: виховання дружби, розвиток пізнавальної діяльності, виховання взаємоповаги Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху / В. В. Іващенко. - С.25–31. Кл.слова: шкала слухової інтеграції, оцінка слухової поведінки, графік тестування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пацай, Т. В. Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 4–13. Рубрики: Інклюзивна освіта--організація навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- асистент учителя -- учнівське портфоліо Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Пацай, Т. В. Особливості організації інклюзивного освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–4. Кл.слова: діти з особливими потребами, асистент учителя Трубенко, В. М. Вивчаємо математику з розумово відсталими дітьми в спеціальній школі : формування знань про іменовані числа та дії з ними / В. М. Трубенко. - С.5–13 : фот., мал. Кл.слова: діти-олігофрени, уроки математики, прості і складені числа Макаренко, Л. О. Бабусина скринька : виховна година для дітей 3–4 класу з легкою розумовою відсталістю / Л. О. Макаренко. - С.14–16 : фот. Кл.слова: народне виховання, обереги, виховні години Святенко, О. В. Скарби моєї родини : фестиваль народної творчості для учнів 4 класу з порушенням розумового розвитку / О. В. Святенко. - С.18–22 : фот., мал. Кл.слова: українські народні традиції, народне виховання, родинне виховання Малаховська, Р. О. "У здоровому тілі – здоровий дух" : спортивна година для учнів середньої школи з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська. - С.23–25. - Бібліогр.: 2 назви. : фот. Кл.слова: здоровий спосіб життя, національні традиції, фізичне виховання Тарасенко, Н. В. Поліна Михайлівна Горенштейн : [про балерину і скульптора П. М. Горенштейн (1899–1948), відому під псевдонімом Ліна По] / Н. В. Тарасенко. - С.26–27. - Бібліогр.: 3 назви. : фот. Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху / В. В. Іващенко. - С.28–31. Кл.слова: слуховий вік, слухове сприйняття, сприйняття питань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пацай, Т. В. Особливості організації інклюзивного освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 2–4. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- організація інклюзивного освітнього простору -- інклюзивний простір -- асистент учителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 49 Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / Олена Якубенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 50–51. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивні класи -- досвід роботи вчителя -- індивідуальна програма розвитку -- корекційно-розвиткові заняття -- асистент учителя Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Прядко, Любов. Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? [Текст] : забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / Л. Прядко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 16-20. Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- асистент учителя -- особливі тіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |