Шульга, Р.
    Можливості реалізації смислового послання телепродукту / Раїса Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - Бібліогр.: с. 97-98. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--засоби масової інформації--телебачення
   Засоби масової інформації (ЗМІ)--телебачення

Кл.слова (ненормовані):
особистісні смисли -- базові смисли -- моделі мистецтва -- художнє споживання -- подієвість -- надмірність -- художні пропозиції -- сприйняття -- масова культура -- телесеріали -- запінг
Анотація: У статті розглядаються можливості сучасного телебачення щодо формування смислового поля аудиторії. Визначається низка чинників, які зумовлюють суспільні очікування і вимоги щодо моральної, етичної наповненості телепродукту. Аналізується місце смислів у житті сучасної людини як за наявності рефлексії та саморефлексії, так і за відсутності їх, коли йдеться про буденну свідомість. особливу увагу приділено, по-перше, реаліям, які визначають нинішній стан телемовлення, по-друге, можливостям реципієнта щодо власного керування процесом художнього споживання. Автор розкриває подієвості в стосунках людини і мистецтва та її вплив на формування смислових настанов в процесі споживання художнього твору, зокрема телепродукту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


60.5
Ш 95


    Шульга, Олександр.
    Евристичний потенціал поняття "символічний універсум" [Текст] / О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - N 2. - С. 143-157. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
Кл.слова (ненормовані):
символічний універсум -- вертикальна легітимація -- горизонтальна легітимація -- культурна гегемонія -- базові смисли -- інтелігенція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)