Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Кафедра хімії Викладання хімії в вищих навчальних закладах Навчання студентів--навчальні досягнення--діагностування Підготовка майбутніх екологів Кл.слова (ненормовані): хімічна підготовка -- бакалавр наук -- хімічні компетентності -- охорона навколишнього середовища -- збалансоване природокористування -- вища технічна екологічна освіта -- компетентнісний підхід -- рейтингова система оцінювання Анотація: Обгрунтовано основні принципи діагностики навчальних досягнень студентів-екологів під час вивчення дисциплін хімічного спрямування. Розроблено критерії та основні показники рівня сформованості хімічної компетентності майбутніх фахівців-екологів. Відзначено переваги рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів. Детально описано механізм розрахунку підсумкового рейтингу студента-еколога з досліджуваних хімічно спрямованих дисциплін. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 74 Кофанова, О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 59-69. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Екологи--підготовка--хімічна підготовка Викладання хімії Кл.слова (ненормовані): інженери-екологи -- бакалавр наук -- природокористування -- екологічна освіта Анотація: Експериментально-дослідним методом обгрунтовано ефективність функціонування авторської методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів та доцільність її впровадження в навчальний процес їхньої професійної підготовки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |