М 21 Мальська, Марта Пилипівна. Туристичний бізнес: теорія та практика [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. П. Мальська, В. В. Худо ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 364, [4] с. : рис., табл. - Дод.: с. 271-360. - Л-ра: с. 361-365. - ISBN 978-611-01-0287-2 : 80.00 грн. РУБ 33(075.3) Рубрики: Економіка туризму--туристична індустрія Економіка туризму--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра географії Кл.слова (ненормовані): історія розвитку туризму -- туризмологічні концепції -- види туризму -- форми туризму -- туристичні ресурси -- безпека туристичної подорожі -- менеджмент у туризмі -- маркетинг у туризмі -- інформаційне забезпечення -- інвестиційна діяльність (туризм) -- міжнародна співпраця (туризм) -- туристичний бізнес Анотація: Розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу. Дод.точки доступу: Худо, Володимир Володимирович; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 5 ав (1), Ч.З.№2 (4) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (4) |