Філончук, З. Вивчення теми "Харчова промисловість України" в 9 класі (Через організацію дослідницької роботи учнів) [Текст] / З. Філончук> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 34-38 Рубрики: Викладання економічної та соціальної географії в школі Кл.слова (ненормовані): бренди України -- уроки економічної географії Анотація: Розповідається про найвідоміші українські бренди: “Світоч”, “Корона”, “Олейна”, “Мівіна” та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Герасименко, Н. Наші підлітки - жертви Стівена Кінга [Текст] / Н. Герасименко> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2008. - N4. - С. 43-49 . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література, 20 ст. кінець; 21 ст. початок Кл.слова (ненормовані): двотисячники -- урбанізація -- рустикальний синдром -- письменники-бренди -- молодіжна проза Анотація: Про сучасну молодіжну українську прозу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 27 б-ка Бойка О. Д. / М 27-фб Маркетинг и управление брендом [Текст] : [сборник научных трудов] / Д. Гордон [и др.]. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 174 с. : цв.ил., рис. - (Дайджест McKinsey). - Библиогр. в примеч. - В содерж. авт.: Д. Гордон, Д. Корт, Й. Перрей [и др.]. - ISBN 978-5-9614-0653-5. - ISBN 978-5-9614-0501-9 (серия) : 60.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Економіка підприємства Управління бізнесом Маркетинг в економіці Кл.слова (ненормовані): бренди -- брендинг -- управління -- методи управління -- інвестиції -- продажи -- імідж -- сегментирование -- ціноутворення Дод.точки доступу: Гордон, Джонатан; Корт, Дэвид; Перрей, Йешко; Каул, Анил; Гупта, Санил; Кеттл, Кейт; Форсайт, Джон; Халдар, Салдин; Марн, Майкл; Рогнер, Эрик Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 77 б-ка Бойка О. Д. / Г 77-фб Грант, Джон. 12 тем: маркетинг 21 века [Текст] : производственно-практическое издание / Джон Грант ; пер. с англ. Ю. Каптуревского. - Москва : Коммерсантъ ; СПб. : Питер, 2007. - 448 с. : ил. - [Маркетинг 21 века: 12 тем] . - Библиогр. англ.: с. 446-447 (34 назв.). - Пер. вид. : The New Marketing Manifesto. The 12 Rules for Building Successful Brands in the 21st Century / Jonh Grant. - ISBN 978-5-91180-504-3 (рус.). - ISBN 1-58799-024-5 (англ.) : 80.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Світова економіка--маркетинг Маркетинг Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренди -- потребности -- гендерные различия -- потребительское поведение -- позиционирование -- структурированное общество -- инновации -- ЗМІ -- средства массовой информации -- реклама -- сенсорамный маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- аутентичность -- планирование -- общественное мнение -- розничная торговля -- торговый ассортимент -- супермаркеты -- самообслуживание -- медиасредства -- креативность -- рекламные кампании -- паблисити -- история Дод.точки доступу: Каптуревский, Ю. \пер.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 49 б-ка Бойка О. Д. / В 49-фб Винсент, Лоуренс. Легендарные бренды [Текст] : раскрученные рекламные мифы, в которые поверил весь мир:[пер. с англ.] / Лоуренс Винсент. - М. : Гранд : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 336 с. : ил. - Пер. вид. : Legendary brands / L. Vincent. - ISBN 5-8183-0791-3 (в пер.) : 20.00 грн. РУБ 002 Рубрики: Реклама--економіка Менеджмент Кл.слова (ненормовані): Товарные знаки -- Торговые марки -- бренди -- прибутки -- продажи Дод.точки доступу: Vincent, L. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |