Т 35 б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб (б-ка Бойка О. Д.) Теремко, Василь Іванович. Основні засади видавничого бізнесу [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-76-2 (в м. обкл.) : 27.00 грн., 3.00 грн.
РУБ 002.4 Рубрики: Видавнича справа--видавничий бізнес Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий бізнес Видавнича справа в Україні--видавництва Видавнича справа--книговидання Кл.слова (ненормовані): конкуренція у бізнесі -- ризик у бізнесі -- бізнес-план -- видавнича діяльність -- видавничій бізнес -- українські видавництва Примірників всього: 2 фб (1), фб (б-ка Бойка О. Д.) (1) Свободны: фб (1), фб (б-ка Бойка О. Д.) (1) |
К 72 Костюков, В. П. Програма курсу за вибором "Інформаційні технології в економіці" для старшої школи [Текст] : лист IIТЗО № 14.1/12-Г-223 від 15.08.2012 / авт. В. П. Костюков, авт. Є. В. Мотурнакавт. , Т. Г. Ніколаєв> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 34-42. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Викладання економіки в школі--курси за вибором Викладання курсу "Інформаційні технології в економіці"--програма Кл.слова (ненормовані): курс "Інформаційні технології в економіці" -- курси за вибором -- бізнес-план -- курс "Інформаційний працівник" -- створення власного підприємництва Анотація: Мета курсу - практичне оволодіння учнями навиків роботи з різноплановими економічними задачами, виконання завдань, що потребують комплексного й інтегрованого бачення з використанням комплексу інформаційних технологій. Дод.точки доступу: Мотурнак, Є. В.; Ніколаєв, Т. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |